1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tsstss 11.8.2008 7:46

Re: Re: Propaganda padesátých let

Člověče zlatá, když už jsi zase pobobkovanej, tak vezmi pas a můžeš dožít ten vylekanej život někde v bezpečné vzdálenosti. Nebo tomu mám rozumět tak, že se chystáš taky rozstřílet nějaké město a lidi v něm ?? No, to pak zmiz už kvůli těm ostatním, kteří takové ujeté myšlenky nemají.

tsstss 11.8.2008 7:44

Způsob nočního přepadu spícího města Cchinvali

ve stylu nacistického blitzkriegu tento článek zcela vyvrací. Dlouho připravovaná, cynická akce.

JaS 11.8.2008 7:40

Re: Propaganda padesátých let

Co budete říkat, až se ruská většina v Karlových Varech bude chtít odtrhnout a připojit k Rusku? Jak se Rusové dostali do Jižní Osetie? Jak se Rusové dostali do pobaltských republik? Je to přirozené osídlení?

zz 11.8.2008 7:31

Propaganda padesátých let

A už je to tady zase. Jednostranná demagogie a vymývání mozků. Vážený autore, vlastně vzhledem k tomu, co jste napsal tak nevážený, je Vám známo, že Osetie byla součástí Ruska od roku 1801 a teprve ve dvacátých letech minulého století byla jako autonomní oblast administrativně začleněna ke správě sovětské svazové republiky Gruzie? Takže za jakou územní integritu Gruzie bojuje? Srovnání s rokem 1938? Sudety byly vždy historické území Českého království (stejně jako srbské Kosovo patřilo Srbsku). To se ale nehodí do krámu našich nových nejbližších spojenců, takže je zapotřebí to lidem řádně vysvětlit. Buď jste naprosto nevzdělaný, nebo jste demagogický manipulátor.

Vlastimil 11.8.2008 7:20

Neskutečně tendenční článek

Autor jakoby neviděl záběry z prvního dne války, kdy gruzínské raketomety pálí na hlavní město Jižní Osetie Cchinvali. Gruzie se vydává za demokratický stát a přitom zaútočí raketomety na město, o kterém prohlašuje, že leží na svém území? Gruzínský prezident, který má doma značné vnitropolitické problémy, se rozhodl využít zahájení olympijských her a v tento den zahájil vojenské operace "za udržení územní integrity své země". Napřed měl silácká prohlášení, ale když mu jeho "blitzkrieg" nevyšel, křičí do světa, že Rusové se dopouštějí agrese. Za strašně licoměrné považuji požadavky, že musí být zachována " územní integrita Gruzie". Územnní integrita Ruska (Čečensko) nebo Srbska (Kosovo) zachována být nemusí? Vůbec se nedivím Rusům, že zasáhli. Kdyby se něco podobného odehrálo v blízkosti hranic USA, také by si to nenechali líbit. 

joe 11.8.2008 7:07

Re: dějiny mluví jinak

Souhlas! R^

Nomen 11.8.2008 7:02

Ivan taky....

Bohata 11.8.2008 6:52

Re: Re: Noha Ruského vojáka

Přesný popis toho co se dělo.Jenom se to nikde v žádných publikacích za vlády rudé strany nesmělo objevit.Teď vyšla militery edice o bitvách a tam už je zmíněno,že při poradě generálního štábu na Kounicově dvoře v Křenovicích ,Kutuzov pospával a nejevil zájem.Už tam byl opilý.A u toho pana Spáčila bydlel.Památkáři tam uchovali od něj podepsaný strop.Před chalupou je pamětní deska.Na tom rynku mu křenovičtí komunisté v roce 2OO4 postavili pomník a na prvního máje a Vítězného ůnora tam nosí květiny.

To je maso,že?

Alenia 11.8.2008 6:48

Kto komu čo daroval ?

Nikita Chruščov bol Ukrajinec a veľkoryso daroval Krymský poloostrov (za ktorý bola preliate obrovské množstvo ruskej krvi v bojoch s osmanskou ríšou a v tzv. Krymskej vojne) Ukrajine. A Báťuška Jóžin Džugašvili (vulgo zvaný Stalin) - sám pôvodom polovičný Osetínec - tiež jediným škrtom pera "venoval" polovičku Osetie (južnú) svojim súkmeňovcom... Takže takto sa robí história. Ale čo sa máme diviť, aj Beneš daroval Poľsku slovenské územie - hornú Oravu a severný Spiš, aby mohol naplniť svoje ambície v oblasti Sliezska.

HOBBO 11.8.2008 6:39

To je nemozne

Tyto slataniny se bohuzel nadaji vubec cist.lidi , uz se konecne proberte!

XY 11.8.2008 6:30

Jak je možné

chcete-li být aspoň trochu objektivní, odvolávat se na naprostý nesmysl, který byl okomentován i ve sdělovacích prostředcích USA, že Rusko mělo nebo má záměr budovat vojenské základny na Kubě a ve Venezuele. Samotné sdělovací prostředky v USA přiznaly, že to není pravda, prosím, proč to použiváte jako argument? Tímto se celý Váš článek stává nedůvěryhodným!

Ivan Nový 11.8.2008 5:38

Je jedno co se stalo v minulosti,

minulost se vytváří v přítomnosti. Analogie jsou k ničemu, dnešní hrozby jsou to, co jednou bude vytvářet minulost. A Rusko hrozba je.

Ivan Nový 11.8.2008 5:36

Brzy bude mít EU problém s Ruskem,

EU totiž odebrala Rusku Estonsko a Litvu a proto bude muset EU tento územní zisk obhájit ve válce podobné té, která právě probíhá v Gruzii. Je na to EU připravena? Měla by být.

SP 11.8.2008 4:59

ja hlavne prohlednu tebe

"stworo" Cechy meli podobnou sebranku tvýho kalibru i behem nacistu. Zvanili tak, ze sli na nervi i gestapakum, presne jako tz jelito blaznivy :-D:-D

dava 11.8.2008 4:56

Re: Re: ideologu Kovaniči, čekal jsem, kdy žačneš perlit

Nerozdávají jim ruské zbraně. Severní Osetie jako autonomie, na mapě je. A že si jižní Osetínci vybrali jak vybrali - na to se zeptejte jich. Jistě mají dobré důvody, proč nechtějí gruzínského diktátora.  MAjí právo se o sobě rozhodnout a to také udělali v referendu. My právo referenda nemáme. :-D

takyakcionar 11.8.2008 4:51

Re: ideologu Kovaniči, čekal jsem, kdy žačneš perlit

kdyz jsou teda rusaci takovy ochranci nebohych, zidoamerckymi Gruzinci utlacovanych jiznich osetincu, natolik, ze jim rozdavaj ruske zbrane a pasy, ciste z dobre vule, kde je na mape svobodna a nezavisla Severni Osetie? Ze by ji ti sami rusove nenechali vzniknout? :-D

MaB 11.8.2008 4:34

Pokuste se o objektivitu

Působení vlád a národů může být i ve stejnou, natož jinou dobu, zcela odlišné. Pro nás byli Rusáci v 68 okupanti, ale věřím, že pro Abcházce a Osetijce jsou skutečně osvobotitelé. Oboje ke Gruzii přičlenil gruzínec Stalin, stále uctívaný Gruzínci. Už za minulého režimu měli Gruzínců dost, a chtěli se osamostatnit. Měřte spravedlivě, stejným metrem, a nepodléhejte vyprázdněným ideologickým žvástům. Úroveň naší propagandy se vrací do 50 let. A nebo se Vám líbí noví Aubsbergové (bývalí bolševický agitátor v televizi, RSDr, šlechtického původu jako Švancerberg...)?

qwerty 11.8.2008 4:31

Re: Re: Rusové jsou stále stejní

a pak ses probudil a mel ruku v nocniku.  Po loket.

dava 11.8.2008 4:26

ideologu Kovaniči, čekal jsem, kdy žačneš perlit

Sudety byly historické české území, žili tam původně Češi. Díky řízenému stěhování a vylidnění od českých obyvatel při husitských válkách (Německá vojska likvidovala České sedláky - kališníky) a 30 leté válce začali mít převahu Němci .

Osetie, kromě stalinské komunistické éry Gruzii nepatřila. Osetínci tam žijí přes 1000 let. Gruzínci se tam nastěhovali až po Stalinově dárku. Osetínci nikdy nesouhlasili a vyhlásili na SSSr samostatnost dříve, než Gruzie. Po rozpadu SSSR a pádu komunismu toto už nemá své opodstatnění.  'Ze zrovna ty tak trváš na tomto reliktu komunismu??? ;-D

Víš to zrovna tak jako ostatní. Ten výron lží vyvolalo něco jiného:  Gruzínského diktátora podporují USA. Je gauner, obviněný z korupce, politických vražd, likvidace nezávislého tisku, zavádění policejního státu, znásilnění  Zfalšoval volby. Nenáviděný ve vlastní zemi. Opozice organizovala statisícové demonstrace, které dal rozstřílet. Dal napadnout Osetii, útočil na civilisty, zavraždil jich přes 1 400. Ale podporují ho USA, protože hájí jejich geopolitické zájmy.  Takže je "náš". Kdežto etnické vraždění a čistky v zájmu USa , jako v Kosovu, jsou taky košer, že?   Na lidi se neohlížíš, co si přejí Osetínci. Neje o lidská práva o demokracii. I nejzrůdnější diktátor je košer, pokud ho podporují USA. Ale neboj. USA podporují i islám. A nebudou věčně... Jimi posílený islám pak bude ohrožovat Evropu a zlikviduje Izrael. nemám z toho radost. Bude to i díky tvému farizejství.....

naštěstí, většina lidí tvé manipulace prohlédne. Jsou primitivní a hloupé :-D 

vyr obecny 11.8.2008 3:05

Re: Re: ach jo

ale v sudetech zilo vic nemcu a nebyli jsme s to jim nabidnout spokojeny zivot jako treba svycari - to ze se toho ujal hitler je pak jina ale zakladem byla socialni a narodnostni nespokojenost nemcu v ceskoslovensku - bohuzel

takyakcionar 11.8.2008 2:01

Re: Re: Re: Trochu přesnější...

Blbější názor snad ani vyplodit nejde. Kdybys napsal, že v Praze se objeví ozbrojení Muslimové, nebo Číňani - tak prosím. Ale Rusáci?!!!

Hmm, tak to si v Tbilisi mysleli taky, a Talinu, v Rize, v Kyjeve...oni Rusaci jsou takovi mirumilovni a nevybojni, ze?

takyakcionar 11.8.2008 1:57

Re: ach jo

Cechoslovaci to pekne podelali. To si fakt mysleli, že když vojensky, a to s plnou parádou napadnou Plzensko, kde drtivá část obyvatel je zadobře s Risi, že se na to Nemci vykašlou? Problém je na straně Cechů, vážený pane.

realysta 11.8.2008 1:37

Re: Re: Trochu přesnější...

Blbější  názor snad ani vyplodit nejde. Kdybys napsal, že v Praze se objeví ozbrojení Muslimové, nebo Číňani - tak prosím. Ale Rusáci?!!! Přesně takové hloupé rozdělování národů, kteří by měly být spojenci proti miliardě Číňanů, proti miliardě Indů, proti miliardě Muslimů, proti půlmiliardě ekonomických imigrantů z Afriky zničí Evropu a po časei Ameriku.....

Dan 11.8.2008 1:34

Re: Re: Trochu přesnější...

jenomže Jiřní Osetie prostě neni Gruzie.

takyakcionar 11.8.2008 1:06

Re: Trochu přesnější...

souhlasim, jenze hlas nablblych eurolevicaku a pacifistu prevazi. A nezmeni se to ani az rusi zase obsadi lotyssko, estonsko a litvu. V europarlamentu se o tom bude dlouze debatovat a nemecko pres odpor polska prosadi, ze by bylo nevhodne rozdrazdit rusa a prestat od nej kupovat energii. Jediny ostry spor u nas bude pak v tom, zda v prvni rade pri vitani ruskych tanku v praze budou komunisti, socialisti nebo zeleni. Mozna si soudruzi i navzajem vyskrabou ocka. Nase armada se jako jiz tradicne pripoji k okupantum a pomuze potlacit odpor obyvatel.

realysta 11.8.2008 1:06

Re: Rusové jsou stále stejní

Pokud by se tam sešli na lavici obžalovsných spolu s Bushem jr. za bombarrdování Bagdádu bez vyhlášení války, s Clintonem (stejný trestný čin v Bělehradě) a s Nixonem za použití chemických a biologických zbraní ve Vietnamu - bude to spravedlivé!

Pavel 11.8.2008 1:05

Re: Rusové jsou stále stejní

Trochu jste pozapomněl na Gruzínce v čele se Saakašvilim.:-)

Dag Badman 11.8.2008 1:05

Re: Re: No jo,

Jako součást Gruzie?

Dag Badman 11.8.2008 1:04

Re: Rusové jsou stále stejní

Doporučuju mokrý ručník na hlavu ;-D;-D

Pavel 11.8.2008 1:04

ach jo

Gruzínci to pěkně podělali. To si fakt mysleli, že když vojensky, a to s plnou parádou napadnou Jižní Osetii, kde drtivá část obyvatel je zadobře s Ruskem, že se na to Rusové vykašlou? A Saakašvili si to dobře naplánoval na začátek olympijských her. Problém je na straně Gruzínců vážený pane.