13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Držme Francii palce

"Po smrti dvou mladých přistěhovalců, jejíž okolnosti se ještě vyšetřují, následoval policejní zásah, při němž vlétl do mešity granát se slzným plynem." Také takto superkorektně je v našem tisku objasněn začátek současných kraválů ve Francii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kamil 8.11.2005 15:32

Re: Re: rozdíl Czechtek vs. Francie

Opět se prokázalo, že fyzikální zákony (na rozdíl od jiných zákonů) nelze beztrestně porušovat. Když někdo násilně vnikne do trafostanice - tak co čeká? (Podobně ten, kdo poruší záýkaz a vyleze na železniční vagón na elektrifikované trati, nebo přes zábrany jde do lomu Amerika atd.
Rachetik 8.11.2005 15:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozdíl Czechtek vs. Francie

No to by mě taky zajímalo, jak to s tou rodinou bylo, nevěřim tomu, že jim někdo vyhrožoval likvidací, vona hysterie dělá svoje, i když taky mezi technařema nejsou svatoušci, ale až takhle drsně? nevim nevim, nezdá se mi to, tys u toho byl? my sme se tý zácpě naštěstí vyhnuli a sjeli sme už dřív.
whocares 8.11.2005 15:22

Snídaně s ČT

Jakub Železný mluvil s Jacques Rupnikem a tento perlorodka vyperlil, že rozšíření nepokojů zavinila média tím, že o nich informovala, a dále je dosti bagatelizoval. Takže strkání hlavy do písku zřejmě bude pokračovat.
hyena chechtava 8.11.2005 15:06

Alfonsi...

i ve Francii lide plati stat (armadu, policii) ze udrzeni poradku a bezpecnosti obcanu....  pokud to stat neni schopen (ochoten) ucinit,  bude odepsan...  ci alespon jeho predstavitele.
J. Mach 8.11.2005 15:02

Re: Doporučuji si přečist francouzský tisk

Jaký tisk máte na mysli? Figaro a Le Monde se od našeho tisku nijak neliší a postupně mizí hlasy levičáků o ubohé a frustrované mládeži. A to nemluvím o dopisech čtenářů. A L´Humanité už nevychází, jestli zrovna tohle máte na mysli.
J. Mach 8.11.2005 14:57

Re: Hm, Šamane, nebyl jsi tam, ale jseš chytrej....

Šejno, ono je to ve svém důsledku jedno, být udeřen do obličeje a zabít se pádem na obrubník, nebo být ukopán k smrti. To je slovíčkaření a v kontextu článku zcela zbytečné. Nebo máte problém s tím, co chtěl autor sdělit? Ale nevadí vám spíše osoba autora, než slovíčka?
J. Mach 8.11.2005 14:47

Re: Nemůžu si pomoci, ale

Alfons,
nejste náhodou už trochu postižený? Ta vaše představa hnusného kapitalisty, jak se těší, že mu zase další dělník umřel hlady je opravdu zábavná. Vy jste se minul v čase. Internet totiž v devatenáctém století ještě nebyl, ba ani v třicátých letech století minulého.
Rolen 8.11.2005 14:44

Re: Bez totality není řešení.

Ne snad přímo totalita, ale určitá příměs policejního státu ano. Podívejte se třeba na Singapur, má 3x větší HDP na hlavu než jeho bývalý kolonizátor Velká Británie, pořádají se tam demokratické volby (komunisté jsou ale zakázáni), je tam pořádek a je to mnohonárodnostní stát. Pravda, policie tam dosti špehuje, trest smrti existuje a s narkomany se tam nemažou (resp. léčí je proti jejich vůli), když je třeba použijí i tělesných trestů. Přesto se tam všichni hrnou. Tento malý stát se ovšem musí přistěhovalectví bránit, občanství tam nedostanete, ani když se přiženítepřivdáte (ani vaše dítě ne). Ultrahumanisté celého světa na Singapur nadávají a on přesto prosperuje a stává se vzorem.     
J. Mach 8.11.2005 14:41

Re: Kde je tentokrát Ondreját ?

Třeba mu jeho milovaní podpálili auto a on obíhá pojišťovnu. Ale jistě nám časem vysvětlí, že mladí muslimové bojují za demokracii, multikulturnost, pravdu a lásku atd. A že nám to patří.
Alfons 8.11.2005 14:32

Bez totality není řešení.

Už v tomto foru je vidět jak má každý jiný názor. A když je to tak i ve Francii, pak to tam nemůžou dát nikdy dohromady. Když za totáče prohlásil UV že je to kontrarevole, nastartovaly se tanky a jelo se. Sem tam se nějaký přehmátek udělal, ale v globále to fungovalo. Ale tom dnešním chaosu na tom tak max.vytěží BinLádin. A pak se teprve budou všichni divit. Možná i my. Ale zase si nedovedu představit, kdyby ve Francii byla použitá armáda. To by možná shořela i Eifelovka.
Stredocech 8.11.2005 14:21

Ono by se i v těch chudinských čtvrtích žilo celkem dobře,

POKUD BY TAM NEŽILA TA SEBRANKA, CO TAM ŽIJE. Tím se to liší od sídlišť třeba na Jižním městě.
Jinak, když si uvědomím, kolik Francouzů volilo Le Pena, zdá se mi, že všichni přece jen nezdegenerovali. Protože, když je ohrožena sama existence civilizace, není čas na "intelektuálské" řeči, nýbrž se musí jednat. Apeacement přitom prokázal, že nefunguje.
 
huhu 8.11.2005 14:14

revoluční generace

nemyslím si, že by se ve Francii jednalo o generační spor, spíš jde o střet kultur. Ale nedovolím si poznámku - asi nejhorší byla zatím ta část poválečné generace, která chtěla předělat svět k "lepším zítřkům". A některým tohle "přesvědčení" zastydlo např. Vízek.
huhu 8.11.2005 14:11

Re: Re: Re: Re: Re: rozdíl Czechtek vs. Francie

společnost bez pravidel - já jsem osobně pro pravidla. Ti technaři jsou vesměs puberťáci či těsně po, kteří si myslí, že svět předělají. Jako většina generací před nimi. Nejhorší zatím ale asi byla část té generace poválečné (Vízek a spol) ta prokomunistická.
huhu 8.11.2005 14:07

Re: Re: Re: Re: Re: rozdíl Czechtek vs. Francie

jo to byla ta rodina, kterou tam zablokovala policie a paní hystericky napadala okolí ?
huhu 8.11.2005 14:06

Re: Re: Re: Nemůžu si pomoci, ale

jste úplně mimo. Ti lidé mají do huby zadarmo. Jejich problém je jinde. Ale to vy asi nepochopíte, ani až se budete muset modlit smměrem k Mekce a nebudete jíst vepřo, knedlo, zelo.
Rolen 8.11.2005 14:06

Re: Rolene, to je asi poprvé co s vámi souhlasím,

Mimo jiné, všimněte si jak komentují události ve Francii např. The Times (či tedy Britské Listy). Stále ta samá spirála sebevraždy: Francie je vinna diskriminací menšin, nezaměstnaností, zanedbáváním sociálních menšin. Jakýsi pan Čulík tam ČR nazývá „bělošským skanzenem“. Stále jsou nabízena řešení která ke krizi vedla (multikulturalita), stále je stát vybízen k uplácení kohosi, i když na to nemá peníze. Tzv. intelektuálové se prostě kdysi naučili pár klaunských čísel a budou je předvádět až do své smrti.
 
Co se týče našich předchozích nesouhlasů, týkala se spíše určitého zjednodušeného pojetí ekonomického liberalismu (vašeho), známého „trh vyřeší vše“. To ale neznamená, že jsem stoupencem tzv. sociálního státu, jak je dnes chápán.
medv 8.11.2005 14:05

Re: Re: Re: Re: rozdíl Czechtek vs. Francie

O té ideologii bez násilí by mohla vyprávět rodina uvězněná v zácpě mezi auty s lidmi mířícími na technopárty apod. Dělali si z nich tedy legraci když jim reálně vyhrožovali zabitím a zničili jim auto? Co to mělo znamenat? Reakce proti automibilizmu, rodině apod?
Proč sami na akci tedy jeli autem a ne pěšky nebo vlakem. A propo - ti co jeli vlakem. To chování k ostatním cestujícím, kteří tu linku normálně používají. To nebylo nic slušného. Pokud je toto normální standard chování technaře...
Myslím, že je nutné se seznámit se všemi stránkami věci - a to není jen prohlášení technařů a prohlášení policie. Je tu ještě jedna strana a to lidé, kteří se k tomu nachomýtli náhodou, protože v tom místě bydlí, nebo zrovna cestovali stejným směrem a použili stejný dopravní prostředek.
Včetně toho, že pokud chci pořádat akci mohu, ale existují předpisy - u nás se jim říká zákony a ty je nutné dodržovat. To platí v každé společnosti. Každá lidská společnost je měla. Dalo by se říct, že je to charakteristikou lidksého společenství. Aby taková společnost mohla fungovat, musí si je určit. Bez toho totiž nebude fungovat.
Představy některých jedinců, že by mohla existovat společnost bez nějakých pravidel jsou velkým omylem. A to je jedna z představ technařů. Přestavte, jak by to vypadalo. Mě jde při té představě mráz po zádech.
Je pravda, že u nás se definují zákony a už není ta druhá podstatná část - dohled na dodržování a spravedlivé posuzování přečinů(k tomu má naše soudnictví daleko). Stačí se jen podívat co se děje na silnicích. Např na takové D1 by se vyplatilo, kdyby se každý den na 3 místech postavil radar, tvrdě se vybíralo za překročení rychlosti a další přestupky(pomalé předjíždění, předjíždění zprava apod). Místa bys e musela pravidleně měnit. Pokud jedu až do Brna a cestou nevidím ani jednoho policistu, připadám si, jako by tam bylo vše povoleno a někdo se tak i chová.
Ivan Nový 8.11.2005 13:58

Rolene, to je asi poprvé co s vámi souhlasím,

to bude asi tím, že jsme na jedné lodi. Reálné řešení, které hrozí, je občanská válka a jediným úspěšným, ale těžko schůdným řešením je destrukce sociálního státu. To je zákon ironie, lidi raději přijmou občanskou válku, než toho, že by se dobrovolně vzdali možnosti někdy v budoucnosti pobírat sociální dávky. Je to proto, že žijí v iluzi, že Francie je daleko a že je policie a armáda ochrání. Asi tak jako v Jugoslávii.
jonáš 8.11.2005 13:56

Zdalipak vás to hřálo

za bolševika, Divano -- že se hned vedle na Ukrajině maj ještě hůř. Vlastně máte s timhle přístupem vystaráno nafurt.
divana 8.11.2005 13:51

jak píšete,

možná by chtělo ty nešťastné z chudých čtvrtí na chvíli poslat sem, aby viděli, že tak jak se oni mají špatně, my se nemáme ani dobře.
vzpomínám, jak takhle kdysi přijeli horníci ze stávkující anglie, a tak se jim naše budování lepších komunistických zítřků líbilo, že se nakonec raději doma s vládou domluvili a bylo.
a před mnoha lety řekl gene hackman ve francouzské spojce, že je lepší být žebrákem v new yorku než prezidentem ve francii.
a zase by jsme si měli pustit film jahodová proklamace..
a už vím, proč mi tuhle ve zprávách řekli, že policie každý měsíc cvičí nanečisto zásah proti demonstracím a k tomu dodali, že to byl poslední nácvik nanečisto. nebo-li teď už na čisto?!
 
 
Rolen 8.11.2005 13:50

Je to pouze začátek velkého průseru

Prostě je to s Evropou (aktuálně Francií) nahnuté. Evropa si přitáhla do svého středu hordu kulturních cizinců, vytvořila tzv. sociální stát, který si je platí a dále láká k příchodu (dříve však tento sociální stát naopak umožnil mnoha původním obyvatelům „nevykonávat“ nepopulární práce a tak museli přijít přistěhovalci), dále byla vytvořena multi-kulti ideologie hlásající možnost vícekulturního státu, byla přijata levičácká interpretace sociálních jevů (teroristé jsou většinovou společností sociálně frustrovaní mladíci), byla zavedena politická korektnost a antifašismus (rasy neexistují a islám je alternativou vědeckého názoru), byl zrušen trest smrti a celé národy mohou být trestány soudem ze Šrasburgu za porušování lidských práv. Co ale teď s tím? Přistěhovalců přibylo a stále se množí, někteří zcela netolerantně (achich ouvej co s tím) požadují islamizaci společnosti (šátky počínaje a volnými pátky konče), peníze nejsou protože asijská konkurence drtí sociální stát, obyvatelstvo se bojí konfliktu (je zbabělé a politici rovněž). Je to historický průser. Možná skutečně vidíme úpadek jedné civilizace – té kterou tu mnozí na Psu adorují frázemi o demokraci, humanitě a liberalismu.
pf 8.11.2005 13:39

ten misa

to je taky jak z Monty Pythona. Ubohe chude deti brani sva teritoria. A prekazeji jim v jejich teritoriich nemocnice, gymnasia a materske skolky.  A zaparkovana auta na ulicich.
rv 8.11.2005 13:34

Re: Podstata toho článku je pravdivá

fanatikové a extremisti jsou na obou stranách a chtějí to samé - aby se ostatní přispůsobili jim. Islámští extremisti chtějí, aby se všichni řídili muslimskými pravidly a neislámští extremisté chtějí, aby se muslimové řídili nemuslimskými pravidly (viz např. zákaz nošení šátků ve škole). Doufejme, že extremistů na obou stranách je málo.
jonáš 8.11.2005 13:28

Re: Re: Re: Re: Přesně tak!

Copak objednávka, ale přišla faktura s daňovym dokladem --
jonáš 8.11.2005 13:28

Re: Re: Re: Nemůžu si pomoci, ale

Jistě, stačí provést kontrolovaný slepý pokus v paralelnim vesmíru a je to jasný --
Mirek Šejna 8.11.2005 13:21

Re: Re: Hm, Šamane, nebyl jsi tam, ale jseš chytrej....

A jaký je rozdíl mezi antiglobalistickou lůzou, která dělala bordel v Praze při zasedání Svět.obchodní organizace a muslimskou lůzou? Pouze taková, že jedni jsou muslimové a řádí ve Franci, takže to jsou svině, že? Zatímco v Praze byli nemuslimové, házeli dlažebními kostkami, napadli i sanitku, ale zasáhla proti nim Grossova policie, takže to byli hrdinové, že Huhu? Mě vadí řádění jakékoli lůzy, nevybírám selektivně hodnou lůzu a zlou lůzu, jako Šaman nebo Vy, Huhu. Ta moje kritika byla směřována na Šamana. Jinak dle mého by francouzská policie na tu muslimskou lůzu měla použít ostrou munici.
Alfons 8.11.2005 13:15

Re: Re: Re: Podstata toho článku je pravdivá

To jsi se trefil.  Salaam Alejkuuum vymění za Čest práci anebo Nastraž event Heil.
Alfons 8.11.2005 13:11

Re: Re: Nemůžu si pomoci, ale

Třeba o tom, že kdyby Spartakus nevyvolal vzpouru tak by tehdejším otrokům za pár let létali díky lidumilným otrokářům pečení holubi do huby. Že kdyby nevybouchla Aurora tak by dnes mužící jezdili v mercedesech. Verbež která je dusila by jim sama od sebe zlepšila životní podmínky. A že kdyby podnikatelé nebyli nekonečně nenažraní byl by trochu větší klid.
jonáš 8.11.2005 13:10

Re: Re: Hm, Šamane, nebyl jsi tam, ale jseš chytrej....

potom oběšen a nakonec utopen --
jakovy 8.11.2005 13:04

Re: Nemůžu si pomoci, ale

Ti hraboši jdou dokonce tak daleko, že se nestydí pdplatit barda chudého lidu Jarka Nohavicu aby zpíval:
 
Pryč je stary Magdon,
pryč su děcka hladne,
dnes kdo neni v Tesku
tak hraje golf na Čeladné.
 
Alfons, probuďte se !