26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Pokrokem k úpadku

Myslím, že jsem na to konečně přišla. Osvítil mě vzácný záblesk geniality a došlo mi, jak by měl vypadat ten správný volební program správné liberální, levicové, progresívní strany, hodné dnešní Evropy: „Osla do každé rodiny!“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 9.7.2018 12:44

Re: Proč ze sebe

VEMENO je nějakej soudruh Josífek Jelínkůůůůj. Myslím, že to takto lakonicky stačí - co říkáte, vážení ?

M. Valenta 9.7.2018 9:33

Dnes dost chaboučké,

a už vůbec ne se zábleskem a pro rodinu paní ekonomky bych doporučoval osla v provedení rodinného MPV.

B. Mráz 9.7.2018 9:23

Jeden můj známý

se vlastní pílí a talentem vypracoval z šéfa německé pobočky v Čechách na ředitele menší továrny v Německu. Byl majitelem jmenován, protože německá továrna byla před krachem. Za dva roky postavil firmu na nohy, ta má nejlepší výsledky za poslední desetiletí, ale bude muset odejít, protože ho němečtí zaměstnanci prostřednictvím odborů neustále dehonestují, ačkoli se jim zvýšil plat, dostali třináctý plat atd. Čecha prostě v čele fabriky nesnesou..

J. Jelínek 9.7.2018 9:34

Re: Jeden můj známý

A ti němečtí zaměstnanci jsou kdo? Turci? Poláci nebo Češi? Ta fabrika stojí kde? Co vyrábí? Kolik má zaměstnanců? Nezlobte se, ale takovéto povídání je úplně ku hownu.

R. Brzák 9.7.2018 9:57

Re: Jeden můj známý

máte pravdu, že popsat skutečný stav věcí tak, abychom z ní mohli všichni poznat pravdu, je na bázi diskuzního fóra nemožné. Snad se toho budete držet při tvrzení svých vlastních pravd.

R. Langer 9.7.2018 15:06

Re: Jeden můj známý

No, zřejmě po nich chce aby dělali. To bude ta nejpravděpodobnější příčina. Jo, a taky to vysvětluje ty bajky o německé "efektivitě". ;-)

M. Šejna 9.7.2018 9:18

Šichtařová: Úpadkem k pokroku

Ta Evropa opravdu v automobilismu upadá díky pokroku. Nejen, že požaduje "osla do každé rodiny". Evropa těch automobilových "oslů do každé rodiny" vymyslela v minulosti ještě víc. Například: povinné bezpečnostní pásy, povinné katalyzátory, povinné airbagy, povinné omezení škodlivých emisí atd.

Ještě, že v Evropě existuje náš škvělý český národ, který na pokrod z vysoka kašle a proto je nejpokrokovější v Evropě. Díky české "pokrokovosti" se neekologická auta z EU dají dobře prodat právě u nás. A tak proti úpadku v Evropě bojujeme tak, že největší vraky s odříznutými katalyzátory a filtry pevných částic provozujeme čile a aktivně my u nás, a díky tomu jsme na špici technologického pokroku.

Předpokládám, že podobně pokrokově funguje i rodina madam Šichtařové. Žadné moderní auto se všemi nařízenými prvky úpadku doma určitě nemají. Nejspíš jezdí i se svými dětmi v nějakém veteránu a pokud nikoli, tak z úplně nového úpadkového německého bavoráka určitě Pikora se Šichtařovou odstřihli bezpečnostní pásy, vymotovali airbagy, katalyzátor, ABS, ESP, čidla tlaku v pneumatikách a další znaky úpadku.

Bylo by ještě třeba vytvořit nějakou aktivistickou organizaci bojující proti evropskému úpadku aktivně. Je totiž potřeba zničit všechny úpadkové stroje na silnicích, jako jsou elektrické tramvaje, elektrické lokomotivy, elektromobily a trolejbusy. Všechno je potřeba nahradit dieslovými stroji bez filtrů pevných částic, popřipadě benzinovými stroji na olovnatý benzín.

R. Brzák 9.7.2018 10:02

Re: Šichtařová: Úpadkem k pokroku

Chápu, že pro Vás je pokrok to, co nařídí nadřízený pověřený spasitel. Nechat vývoj v rukou obyčejných lidí, kteří se rozhodují podle toho, co vnímají jako svou potřebu - to by bylo přeci příliš - nemýlím se?

M. Prokop 9.7.2018 10:06

Re: Šichtařová: Úpadkem k pokroku

Tak hlavně nemá rád paní Šichtařovou, tak pod jejími články blbne ještě více, než je u něj standard.

M. Šejna 9.7.2018 10:30

zatímco Prokop ...

.. miluje Šichtařovou za to, jaké tu ona občas ze sebe udělá vemeno. Prokop vemena miluje. Hlavně vemena Šichtařové.

Nejvíc Prokop miluje věštění Šichtařové o tom, jak už tady dávno měla být mimořádná ekonomická krize. Tuhle krizi, která podle Šichtařové musí přijít během pár měsíců, nám věštkyně Šichtařová předpovídá už od roku 2014.

A vono furt nic.

M. Prokop 9.7.2018 11:03

Re: zatímco Prokop ...

Zase vedle, ale pobavíte.

M. Šejna 9.7.2018 10:13

nechápete nic, pane Brzáku

katalyzátory musely být nařizeny, protože lidský pokrok by je nezavedl. Byly totiž moc drahé a zlevnily až poté, co se musely masově vyrábět. Nařizeny musely být i filtry pevných částic, protože lidský pokrok by je do automobilů dobrovolně nezavedl. I ony zlevnily až pomasovém zavedení.

Nebýt zákazu klasických žárovek, lidský pokrok by LED-žárovky také nezlevnil, protože v počátku si drahé LEDky kupovali jen levicoví pitomci, jako já, zatímco vy pravičáci jste tady "pokrokově" bojovali za to, abyste mohli dál "pokrokově" svítit neekonomickými edisonkami.

R. Brzák 9.7.2018 10:20

Re: nechápete nic, pane Brzáku

Jen opětovně potvrzujete, že máte strach z obyčejného člověka, který nic pokrokového nezařídí, pokud mu to někdo moudrý nepřikáže...kde by bez Vás příkazníků lidstvo bylo, nejspíše ještě někde v jeskyni, ne-li na stromě...

Ale to je obecná bolest a zároveň základní kámen levicovosti...strach z druhých (nutně hlupců) a namyšlenost spočívající ve víře v dokonalou predikci budoucího vývoje.

M. Šejna 9.7.2018 10:25

pane Brzáku

z vás zas čiší pravicová omezenost.

Mohl byste zdejšímu publiku sdělit, která pravicová vlastnost přesvědčila premiéra Klause, aby jeho vláda financovala odsíření uhelných elektráren?

R. Tesařík 9.7.2018 10:33

Re: pane Brzáku

Pravicová omezenost. Jemináčku, to je mi argument...

R. Brzák 9.7.2018 10:35

Re: pane Brzáku

Za prvé, kdokoliv je déle usazen u moci, stává se postupně více levicovým, než byl.

Za druhé, jak víte, že by k odsíření nedošlo i bez zákazu či příkazu vlády? Samozřejmě nemůžeme dokázat ani jeden svou pravdu - protože příkaznictví mělo přednost. Ale pokud jsou lidé svobodní a odpovědní (což je kýžená vlastnost), pak jsou velmi ochotní dávat najevo svému sousedu (majiteli elektrárny), že jim jeho odpadní produkty vadí "na jejich pozemku". Takže namísto financování od státu (které stálo tyto sousedy peníze z daní) mohlo dojít k tlaku na odsíření prostřednictvím bojkotu a případně občanské aktivity v místech, kde to je pro majitele elektrárny citelné.

Jenže jsou občané svobodní a odpovědní? A mohou být, když jsou závislí na státu (závislost kontra svoboda a zodpovědnost)? Stát je pak vždy koncept levicový.

M. Prokop 9.7.2018 11:05

Re: nechápete nic, pane Brzáku

Za tou levicovostí se z 99% skrývá touha po penězích jiných lidí. Zbytek dobroserové z přesvědčení.

M. Prokop 9.7.2018 10:24

Re: nechápete nic, pane Brzáku

A co ty žárovky? Také musel někdo zakázat plynové osvětlení a obloukovky, aby se "ujaly"? :-P

Co auta, musel někdo zakázat povozy?

Co parní stroj, byl zaveden zákazem mlýnského kola a žentouru?

P. Vaňura 9.7.2018 12:15

Pane Šejna, Vy to možná nepamatujete, ale bezpečnostní

pásy u aut začaly jako super luxus, jako jeden z prvních je měl luxusní sporťák Mercedes 300 SL... Nařízení přišlo až později.

V. Klepetko 9.7.2018 8:58

Chyba.

Autorka zjevně nedoceňeje míru ignorace a vypatlanosti zelených ajatolláhů "pokroku"...Osel totiž prdí metan - což je nebezpečný skleníkový plyn, takže osel jako dopravní prostředek no pasaran!

To jízda na trifidech, to by bylo jiný kafe! :-)))))

V. Klepetko 9.7.2018 9:00

Re: Chyba.

"n":-)

M. Šejna 9.7.2018 9:21

největším zeleným vypatlancem ...

největším zeleným vypatlancem je ale Egon Musk a jeho odporná zeleně ajatoláhová Tesla.

Tesly - tyto nejkřiklavější představitele úpadku - je potřeba zakázat, abychom nevypadali jako zelení vypatlanci.

R. Brzák 9.7.2018 10:07

Re: největším zeleným vypatlancem ...

Klasický strawman, pane Šejno... Chápu ovšem, že máte strach, aby hloupí lidé odmítající podporovat ze svých daní nějaké progresivní aktivity nakonec nesáhli k zákazu progrese. Jenže to jen soudíte podle sebe - to levičák věci řeší prostřednictvím zákazů a příkazů... Pravičák věci podpoří tak, že pokud se mu bude něco zdát zajímavé a výhodné pro něj osobně, koupí si to.

M. Šejna 9.7.2018 10:47

to jste mě uklidnil, pane Brzáku

takže já jsem vlastně pravičák, který dobrovolně financuje pokrokové technologie.

Dokonce sám dobrovolně pravicově dodržuji dopravní předpisy včetně zákazových značek, aniž by mi to musel někdo nařizovat.

R. Brzák 9.7.2018 10:58

Re: to jste mě uklidnil, pane Brzáku

nikdo není pravičák (s výjimkou možná několika velice moudrých lidí těsně před smrtí), ale všichni máme schopnost svůj strach rozpoznat a pochopit a přestat jej nechat vládnout naší mysli -a tehdy pravděpodobněji uvažujeme pravicově. Bohužel, jen v některém aspektu svého života - doufám jen, že jich může být postupně více a více.

M. Prokop 9.7.2018 10:08

Re: největším zeleným vypatlancem ...

Stačí počkat, až investorům dojde, že Tesla ještě nevydělala jediný dolar, zato jich hodně prodělala a stále prodělává.

Zakazování je pro vás levičáky.

V. Klepetko 9.7.2018 10:17

Re: největším zeleným vypatlancem ...

Žádného Egona Muska neznám :-))

Pokud jde ale o Elona Muska, tak to je geniální vizionář - a jako každý geniální vizionář, má i své slepé uličky. Treba takový Albert Einstein již po publikaci své obecné relativity desítky let rozpracovával jednotnou teorii pole na zcela chybném základě! A útočil na základy kvantové teorie, jako Musk na dieselový motor :-))

Celý ten jeho projekt Tesly je asi tak stejně realistický, jako jiný Muskův projekt - kolonizace Marsu. Na investory a zelené vypatlance to působí sice romanticky, ale jinak je to škodlivý nesmysl, který vede k CHYBNÉ ALOKACI ZDROJŮ LIDSTVA. Což je disciplína, ve které zelení vypatlanci vynikají nad všechny ostaní barevné khméry a ajatolláhy! :-))))))))

Z. Lapil 9.7.2018 12:21

Re: největším zeleným vypatlancem ...

Neřekl bych. Musk nedělá nic jiného, než že hledá alternativní technologie tam, kde ty stávající jsou z některých hledisek problematické. Konkrétně Tesla je prototyp prokazující, že "to bude jezdit". Dobře to vypadá a jezdí to rychle a s mohutnou akcelerací, takže je to pro romantiky zajímavé. Masově vyráběný rodinný vůz z toho nikdy nebude, protože A/ se do toho blbě leze (ale fakt blbě), B/ nemá to zavazadlový prostor použitelný na větší šišku chleba a C/ hlavu máte přesně ve výši kamionových výfuků, takže existuje jen málo vozidel méně vhodných do města.

Možná hledá špatným směrem, ale kdybychom věděli, který směr je dobrý... Teď mě napadá, že to vědí muslimové skrze Korán, ale nevím, je-li to dobrá metafora. Spíš asi ne.

A kolonizace Marsu? Třeba se chce podívat na Mars nebo aspoň na Měsíc; jsou méně pochopitelné cíle.

V. Klepetko 9.7.2018 13:29

Re: největším zeleným vypatlancem ...

Pane Lapile, to je právě ta kardinální otázka - jak zjistit, který směr je dobrý? Neumím na ni odpovědět. Jestli si ale ten Musk vydělal peníze svou píli, tak má nezpochybnitelné právo testovat své vize za své peníze.

Mnohem více mi vadí testování různých fantasmagorických plánu z veřejných prostředků - a to na základě lživého prezentování údajných výsledků vědeckého výzkumu důvěřivým politikům.

A to právě ti "zelení ajatolláhové" dělají, a to v organizovaných smečkách.

Z. Lapil 9.7.2018 13:34

Re: největším zeleným vypatlancem ...

Souhlas. Naprostý :-).