26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Summit Kim – Trump

Samo o sobě je to setkání neuvěřitelné. Svědčí o tom, jak neuvěřitelné má pravomoci prezident Spojených států. O pravomocích Kima III. nemá smysl ani uvažovat, to je prostě absolutní moc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 12.6.2018 15:15

Re: Zbyněk Fiala: V prvním kole Trump – Kim 1:1

Jednu věc jste napsala správně - nemám vaše stínidla natrvalo. :-P

Zbytek nemá cenu vysvětlovat.

M. Varadinková 12.6.2018 15:06

Re: Zbyněk Fiala: V prvním kole Trump – Kim 1:1

A mimochodem - ten komentář je fakt dobrý!

K. Novák 12.6.2018 13:27

Kim žádnou atomovou bombu nemá a neměl.

Rusové a Číňané si dělali prostřednictvím Severní Koreje jaderné testy a doplňovali si své počítačové modely novými daty. Teď Rusové a Číňané usoudili, že mají prozatím dat dost (testy nejsou levné), tak se Kim s Trumpem domluví. Až Rusové a Číňané usoudí, že by bylo vhodné získat další data, tak nějaký Kimův nástupce nebude dohody respektovat. Kim je sice diktátor, ale je to nepochybně loutka, závislá na postoji Ruska a především Číny. Kdyby Rusové a/nebo Číňané usoudili, že není spolehlivý, skončil by jako ten jeho strýc nebo nevlastní bratr.

P. Dvořák 12.6.2018 13:30

Re: Kim žádnou atomovou bombu nemá a neměl.

Nebo Skripal, že jo!

:-))

V. Novák 12.6.2018 17:04

Re: Kim žádnou atomovou bombu nemá a neměl.

Pustili by na něj babičok...

J. Matuška 12.6.2018 13:17

Snad skončí riziko války,

doufá Babiš po schůzce Kima s Trumpem

... "Myslím, že je to pozitivní. Doufejme, že se to dotáhne do konce a v tom regionu tenhle historický problém, to latentní nebezpečí války skončí.Škoda, že jsme v minulosti neřešili takto i některé jiné diktátory a nesnažili jsme se režimy změnit vyjednáváním než intervencemi," uvedl. Novinky.cz

H. Omar 12.6.2018 13:20

Re: Snad skončí riziko války,

Týýýý brďoóóó. Pan Matuška cituje mainstream. :)))

A co že ten pan Babiš v minulosti řešil? Nebo, že by i on jednal s Kimem? :)))

M. Varadinková 12.6.2018 13:02

Okamura: Ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi

....Italský ministr vnitra a předseda naší partnerské strany Liga Matteo Salvini včera zakázal v Itálii přistání lodi takzvané neziskové charitativní organizace, kde bylo 700 imigrantů. Jasně ukázal, co je třeba dělat a proč Ligu lidé volili. Šlo o mimořádně brutální provokaci, která měla vyzkoušet odhodlání nové italské vlády. Neuspěli a plavidlo muselo odplout. Bohužel se okamžitě naskytla možnost přijetí imigrantů ve Španělsku, kde vládnou socialisté. Sedm set imigrantů tedy přijde do zemí EU přes Španělsko. Ukazuje to dvě věci. Především imigrace je realizovaný plán neomarxistů ovládajících EU, který realizují neziskové organizace pod záminkou charity a humanity. Takzvaná ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi. Druhá zpráva je zásadní a optimistická. Dokážeme této invazi čelit tam, kde uspějí vlastenecké strany. V České republice zatím naše hnutí SPD nesmí do vlády. Podle německého tisku si to kancléřka Merkelová nepřeje a premiér Babiš jí poslouchá. Proto bere do vlády socialisty. Naše hnutí SPD se nevzdá. Příklad Itálie a Rakouska je jasný. Lidé pochopí i u nás, kdo je schopný říct neomarxistům v EU jasné ne jejich diktátu. Je to pouze hnutí SPD. Chceme zachovat náš národní stát a nechceme multikulturní neomarxistickou EU. Nebudeme jejich protektorát.... https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Okamura-Ochrana-spolecnych-hranic-EU-je-lez-pro-naivni-lidi-539723

M. Prokop 12.6.2018 13:07

Re: Okamura: Ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi

"Chceme zachovat náš národní stát a nechceme multikulturní neomarxistickou EU. " Jo.

Ale Okamůru nechci taky, ani tu jeho SPD. Příliš vysoká cena za příliš nejistý výsledek.

V. Kotas 12.6.2018 13:10

Re: Okamura: Ochrana společných hranic

Ale zatím se nikdo jiný, s tak jasným názorem ( a správným ) mezi politiky neobjevil.

J. Kombercová 12.6.2018 13:38

Re: Okamura: Ochrana společných hranic

Volil jste Babiše? Já sice ne, ale poslouchám,co říká a on se k migračnímu problému vyjádřil jasně, tady se Okamura vlamuje do otevřených dveří.

M. Prokop 12.6.2018 14:28

Re: Okamura: Ochrana společných hranic

S tak jasným jo, se správným málokdo.

P. Aron 12.6.2018 14:11

Re: Okamura: Ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi

Přesně jak píše níže pan Kotas. Z pana Okamury sice nejsem dvakrát moc nadšený, ale protože islamizace je největší nebezpečí, volil jsem jeho.

J. Anděl 12.6.2018 14:27

Re: Okamura: Ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi

Když máte strach z násilníků a najmete si ochranku, ze který nejste moc nadšenej, tak vás sice možná nepřepadnou, ale doma se vám ztratí nějaké drobnosti a manželka záhadně otěhotní.

Ale to si musí rozmyslet každej sám.

M. Varadinková 12.6.2018 14:47

Okamura: Ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi

Jasně, Vy byste třeba před ochrankou, ze které nejste moc nadšenej, dal přednost tomu, že Vám nějaký vetřelec vyhodí dům do povětří a ještě před tím manželku znásilní a děti podřeže.

J. Anděl 12.6.2018 14:55

Re: Okamura: Ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi

Jak píšu, věrohodnost ochranky a míru rizika si musí každej vyhodnotit sám.

H. Omar 12.6.2018 13:08

Re: Okamura: Ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi

Správně. Jedině imigrant Korejsko-Japonský zastaví imigraci a bude vzorem ČEŠSTVÍ. :))

V. Čermák 12.6.2018 13:15

Re: Okamura: Ochrana společných hranic EU je lež pro naivní lidi

Když Prokop s Omarem jsou Proti, co na to Spontánní řád? Okamura má 2+ body, bezpracně.....

M. Varadinková 12.6.2018 12:58

Zcivilizovat Kima obchodem a ne válkou

o to tady přece jde. Pokud Kim není padlý na hlavu, musí mu být jasné, že by válku s USA prohrál. A to bez ohledu na to, jestli má nebo nemá jaderné zbraně. Neboli- Kim rozhodně nemá důvod si válku začínat. Jaderné zbraně potřebuje jen na to, aby nedopadl jako Kaddáfí nebo Saddám, tedy aby odradil USA od pokusů svrhnout zvenčí násilím jeho režim.

Pokud ale dostane záruku (a uvěří jí), že USA jeho režim svrhávat nehodlají, pak je pro něj výhodné vyměnit jaderné zbraně za zrušení sankcí, uzavření míru a normalizaci vztahů s Jižní Koreou. A hlavně normální obchod.

Pokud jeho režim uvolní stavidla normálním obchodním vztahům, tak je jen otázka času a přirozeného vývoje, kdy bude dnešní režim nahrazen něčím snesitelnějším. Prostě vyhnije, ztrouchniví, transformuje se - nebo padne, tak jak se to stalo ve všech komunistických zemích.

M. Prokop 12.6.2018 13:08

" Prostě vyhnije, ztrouchniví, transformuje se"

a to ten Kim dopustí? :-P

V. Kotas 12.6.2018 13:13

Re: " Prostě vyhnije, ztrouchniví, transformuje se"

Naši předkové říkávali - když pánbůh dopustí i motyka spustí.

H. Omar 12.6.2018 13:17

Re: " Prostě vyhnije, ztrouchniví, transformuje se"

Tak dlouho se až se ucho....

V. Kotas 12.6.2018 13:32

Re: " Prostě vyhnije, ztrouchniví, transformuje se"

Nejsi ty náhodou klon tý 383 ?

H. Omar 12.6.2018 13:36

Re: " Prostě vyhnije, ztrouchniví, transformuje se"

Jistě Františku. :)

M. Varadinková 12.6.2018 13:37

Re: " Prostě vyhnije, ztrouchniví, transformuje se"

Husák to dopustil. Nemohl jinak. SŘLI si to vynutilo. Dtto další komunističtí vůdci v dalších zemích. Ani Kimův režim nebude trvat věčně.

R. Brzák 12.6.2018 13:51

Re: " Prostě vyhnije, ztrouchniví, transformuje se"

Nic jiného mu nezbude - protože obchodem postupně bohatnoucí (a civilizovanější) lidé budou chtít i více svobody.

H. Omar 12.6.2018 13:12

Re: Zcivilizovat Kima obchodem a ne válkou

Když poprvé vtrhli na Jih tak neměli ani tu jadernou zbraň. Samozřejmě, že obsadit USA nechtějí....

M. Varadinková 12.6.2018 13:50

Re: Zcivilizovat Kima obchodem a ne válkou

To byla doba šíření komunismu násilím. Ta doba je dávno pryč, kašpárku. Komunismus prohrál, je mrtvý, není nikdo, kdo by ho dnes byl schopen a ochoten šířit násilím. Dnes se místo toho šíří násilím neomarxismus a okecává se to demokracií a lidskými právy.

Ale jak vidno, i to už (snad) končí. Trump: „Jednat se mělo už před lety a my to řešíme až nyní. Předseda Kim nyní může nabídnout velkou budoucnost. Každý se může pustit do války, ale jen ti nejstatečnější mohou nastolit mír.“

H. Omar 12.6.2018 14:03

Re: Zcivilizovat Kima obchodem a ne válkou

Nejprve bych rád upozornil, že nejsem váš manžel. A za druhé, že jste jako vždy naivní. Ten důvod pro vypořádání se sousedem se bohužel vždy najde. Od oblíbené ruské menšiny v ohrožení po urážku božského Kima....

M. Varadinková 12.6.2018 14:18

Re: Zcivilizovat Kima obchodem a ne válkou

Na to mne upozorňovat nemusíte, o Vás já bych si neopřela ani kolo, natož si Vás brát za manžela:-)))))

Jistě, důvod (záminka) se najde vždy, ale nikdo soudný nebude jen tak z plezíru konat něco, na čem může on sám jenom ztratit.