23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Zveřejněna zpráva BIS

Když si pročteme veřejně dostupnou výroční zprávu BIS, uvědomíme si, že tato státní instituce patří k výjimkám, které deklarují bezespornou sounáležitost se Západem. Není jediná, samozřejmě, stejné ohodnocení by si zasloužila kupříkladu i Armáda České republiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 27.11.2019 9:16

Americká komedie Žhavé výstřely v praxi:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-krym-vojaci-ukrajina-raketa-pokuta.A191127_065026_zahranicni_bur

V. Klepetko 27.11.2019 9:14

Pro Vás ne. Pro mě ano...

Jsme velmi nefokonalí. Prostě naše diskuze i naše státnost mají značné rezervy!

:-)

F. Doušek 27.11.2019 9:13

Výroční zprávu, z níž část je tajná a část veřejná, kterou pitvají novináři.

J. Venc 27.11.2019 9:11

+ trpaslíci.

Dokud nebudou ve zprávě (veřejné či neveřejné části) zmíněni i trpaslíci - nikdy nebude úplná.

:-)

V. Klepetko 27.11.2019 9:11

Tak já Vám uvedu příklad.

Když se v Americe provalí, že syn jejich viceprezidenta bral v cizině odměny, které vypadají jako politický úplatek, tak Amíci udělají co? Správně, začnou stíhat toho, kdo na to upozornil! To proto, že se jim zdá být nepatričné, aby jeden Američan naháněl druhého a žádal jeho stíhání kvůli okrádání jakýchsi vzdálených zulukafrů. Je v tom kus velikášské víry? Ano. Ale i téměř posvátné úcty k entitě "americký občan". Proč bychom se neměli chovat my s podobným respektem ke svému občanství a ke svým institucím a zejména k úřadu prezidenta republiky? V tomto bychom mohli jít právě těm Amikům příkladem! :-)

F. Doušek 27.11.2019 9:11

BIS a Aston mají pravdu a potvrzuje to i dnešní zpráva o pokračující přípravě cesty Kubery na Tchajwan. Zeman se už nechal slyšet, že Kubera má u něj UPPDKV (v jeho případě UPPDKŽ).

J. Venc 27.11.2019 9:09

Absurdní.

:-)

M. Hoblík 27.11.2019 9:09

BIS na zakázku vydá takové prohlášení, jaké si jen můžete přát; nebo nařídí Babiš. Ale vždy to musí ladit s prohlášením USA. Zbytečná instituce, zbytečné zprávy. Skutečná kontrarozvědka je někde jinde a nezabývá se trapnými prohlášeními pro veřejnost!

M. Hromádko 27.11.2019 9:07

Platíte ji, protože platíte daně. Nemůžete ovlivnit to, kam chcete, aby vaše daně šly.

M. Hromádko 27.11.2019 9:05

No jo, za bolševika to byl trestný čin. Jinak souhlas. Jinak souhlas. A souhlas i s tím, že o kvalitě našich bezpečnostních složek nic moc dobrého nevypovídá ani to, že ten vízový systém byl hacknutý tak dlouho.

J. Vágner 27.11.2019 9:04

Důvodem existence BIS není prosazování zájmu Západu v této zemi, nýbrž obrana zájmů této země vůči Rusku, Německu,,,,,.. Číně, ale i Západu, bude-li to třeba. Proto ji platím ze svých daní.

S. Lazárek 27.11.2019 8:59

Zeman je všechno možné, jen ne symbol naší státnosti.

P. Kmoníček 27.11.2019 8:58

Pane Fridrichu, Astonův článek hodnotím stejně jako Vy a jímá mne hrůza z reakcí voličů lháře z Hradu.

T. Koleři 27.11.2019 8:56

Dobře Neff.

Až přijde zadání od Bureše, že EU je fine, co pak.

Bývaly doby, kdy jsem čet ty vaše zkazky o ovčáčkovi a rotwikovi.

Jste prodejná ...

P. Kmoníček 27.11.2019 8:55

A nosíte sbírku s sebou, nebo máte jedny na ruce ?

V. Klepetko 27.11.2019 8:53

Ano. "Zeman" - to není jen (omylný) člověk, ale hlavně úřad. Něco jako ta Biska:-)

J. Ondera 27.11.2019 8:53

Ano, je to hezké, jak se ti ruští trolíci odkopávají :-D

L. Vrána 27.11.2019 8:38

Souhlasím. A pokud "čučkaři" dělají něco špatně, je nutno je kritizovat, aby se polepšili. Případně vyhodit. To je zcela demokratický postup. Jinak nám zbývá už pouze pes pana Foustky. Kéž by se BIS svojí účinností blížila izraelským bezpečnostním složkám.

J. Vaníček 27.11.2019 8:37

V žádném případě BIS nevěřím, dělá politiku. Koudelku také se.. Zeman, nedá mu generála, tak ho solí kudy chodí. Nakonec zjistí, že "agentem" Ruska je každý, komu leze krkem EU a NATO. Jestli tu jsou ruští špióni, tak pochytat a vyhodit, zrovna tak s čínskými. Ale žvatlat do domácí politiky to jim jde,chytit skutečné špiony. Ne.

M. Moravcová 27.11.2019 8:37

Zpráva je nejmenuje. Ale dává najevo, že o nich ví.

Jen aby BIS se zaměřením jedním směrem nezapomínala taky sledovat směry ostatní. Hacknutí systému ministerstva zahraničí dvěma rusáky po několik let nevypovídá nic dobrého ani o ministerstvu ani o BISce.

J. Venc 27.11.2019 8:32

Nerozumím. Považujete "Zemana" za symbol naší státnosti?

Hm.

:-)

J. Elias 27.11.2019 8:31

Souhlas

V. Klepetko 27.11.2019 8:31

Z mého pohledu děláte teď úplně stejnou chybu, jako ten Aston. Jeden z hlavních problémů dneška vidím v destruktivním znevažování symbolů naší státnosti.

To ani za bolševika nebylo! (že strany lidí, ne těch bolševiků...)

P. Kmoníček 27.11.2019 8:30

A Vy opravdu znáte někoho kdo má na ruce ruské hodinky nebo se doma dívá na ruskou televizi jak se v článku píše, Schustere ?

M. Němec 27.11.2019 8:30

Vynálezci nenávisti byli španělští dobyvatelé . Nebo to byli Římané ? Nebo Řekové ? Nebo Egypťani ? Nebo Sumerové. Nebo Peršané ? Nebo atdatdatd ?:-P

P. Kmoníček 27.11.2019 8:27

M. Němcová, Vy si opravdu myslíte, že organizace jakou je BIS by měla otiskovat zprávy pouze ověřené třeba v BLESKU nebo AHA ?

J. Elias 27.11.2019 8:27

BIS je tajná služba? Nebo agentura pro ovlivňování veřejného mínění?

Nebezpečím je bezbřehý levicový liberalismus, genderismus a klimatický alarmismus. A Politický Islám. Né konservativní Rusko.

A komoušskou Čínu si západ "vykrmil" sám a teď nevíme co s ní.

V. Klepetko 27.11.2019 8:24

"Emil Hácha", sorry...

J. Jelínek 27.11.2019 8:22

Máte pravdu, že prezidentovi se dá a má leccos odpustit a je chvályhodné projevovat mu patřičnou úctu. Prezidentovi ano, ne však evidentnímu blbovi, který si na prezidenta jen hraje.

J. Anděl 27.11.2019 8:22

Několikrát jsem napsal, že funkci těch zpráv pro veřejnost nechápu. Potud souhlas s tím, že to je či může vypadat jako propaganda. Možná mají ze zákona povinnost takové zprávy zveřejňovat.

Dávnou naději, že po sametu už nebude ve vyjádření institucí nutné číst mezi řádky, dnes považuji za dětinský naivní.

Jinak státní instituce vždycky bude spíš prorežimní.

Co mi ale přijde obzvlášť podstatné, soustředí se na oblast své působnosti. V rámci možností instituce, které jsou podstatně administrativně regulované. Ve zprávě se asi nepíše, že největší hrozbou pro ČR jsou klimatické změny nebo nerovné platy mužů a žen. Naštěstí.

Že v oblasti zájmu BIS budou aktivnější a potenciálně nebezpečnější právě uvedené země, mě zvlášť nepřekvapuje. Ovšem slovo, začínající na "nej", je vždycky ze své podstaty relativní. Největší hrozba (v uvedené oblasti) neznamená nutně strašlivá hrozba, které se člověk musí bát dnem i nocí. Ani nejstrašnější potenciální hrozba, která nám hrozí ve všech oblastech.

Mimochodem, za výrazně protirežimní považuji i organizace jako Rebellion extinction s tím jejich "konec kapitalismu". Osobně by se mi líbilo, kdyby to v té zprávě zaznělo taky. Ale četl jsem jen mediální výcuc, nikoliv celou zprávu.