1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Zlotřilí Kanaďané

Zase jednou se náš národ svorně naštval a v jeho rozhořčení jej podporují politici napříč politickým spektrem, jak říká oblíbená fráze. To si tedy dovolili Kanaďané hodně, že nám zase chtějí odebrat bezvízový styk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
xy 8.7.2009 8:42

Re: re: CR staci zavest reciprocne viza s Kanadou

proč myslíte? Už ji mám:-D

Mirek F. 8.7.2009 7:55

Re: re: CR staci zavest reciprocne viza s Kanadou

Stačí zamítnout žádost o azyl, ne?

xy 8.7.2009 8:13

Re: re: CR staci zavest reciprocne viza s Kanadou

zamítnutí chvíli trvá a cikáni si tu dobu užívají štědrých dávek, tak proč by si neudělali výlet za velkou louži, že?:-/

Jirka 8.7.2009 7:34

jaké útoky?

vzhledem k tomu, že k rasistickým útokům na Romy dochází neustále... mno, za dlouhé roky v mém okolí k něčemu takovému nedošlo, tedy já to neviděl. ovšem viděl jsem spoustu cikánů, jak hulákají celý den na náměstí (proč nepracují?) pohodová cikáňata, jak šikanují bílé děti, skupinky excelentních cikánských mladíků přes celý den (proč nechodí do školy?) a pohodové cikánky s kočárky, jak se cpou zmrzlinou. ani jeden útok na Romy za celá léta

xy 8.7.2009 7:37

Re: jaké útoky?

R^mám stejné zkušenosti, jen ty cikánky s kočárky vidím spíše s cigaretou než se zmrzlinouRv

Jouda 8.7.2009 7:31

Podivná obrana proti cikánům

Stále více obcí se brání cikánskému řevu dost směšným způsobem, jakmile venkovní teplota stoupne ,cikánské tlupy vylézají ze svých příbytků a utáboří se na lavičkách před domy a kolem chodníků, kde jsou schopni vydržet do pozdních nočních hodin.Občané proto prosí úřady o odstranění laviček a úřad vyhoví ,než aby problém řešila police. Dost podivná situace  

Kmet 8.7.2009 7:29

Vzhledem k tomu, že u nás k rasistickým útokům na Romy dochází neustále

Současně dochází neustále k útokům Romů na důchodce a děti za účelem okradení. Dochází k zranění i ke zmrzačení napadených. Kde můžeme požádat o asyl my?

xy 8.7.2009 7:33

Re: Vzhledem k tomu, že u nás k rasistickým útokům na Romy dochází neustále

Ano, kam se mají obrátit ti, kteří byli napadeni Cikány? Že by na kocába?:-/:-(

Vítek 8.7.2009 7:26

Utvrzuje mě to pouze v tom,

že se stáváme stádem tupanů, kteří neuvažují logicky. Pravdou je, že si sami neumíme udělat pořádek s romy a mnozí politici je považují za vhodný předvolebné materiál. Každopádně se Kanadě vůbec nedivím, že chce zarazit příliv etnika, s kterým si neví rady celá Evropa. Všichni víme, že tito lidé jsou prostě připraveni pouze vysávat okolní státy ze sociálních dávek, bez práce a bez vzdělání. Všichni to víme, ale mluvit se o tom nesmí.

xy 8.7.2009 7:29

Re: Utvrzuje mě to pouze v tom,

Já se Kanadě sice nedivím, ale když si s tímto etnikem vlastně nikdo neví rady (a to je fakt), jak si s tím máme poradit zrovna u nás? Navíc, když je diskuze na toto téma vlastně zakázaná, abychom se nedostali nálepku rasistů!!!!:-/Rv

Vítek 8.7.2009 7:36

Re: Utvrzuje mě to pouze v tom,

ono by úplně stačilo, kdyby v našem státě platily zákony pro všechny stejně. Je však mnoho politiků, kteří je hájí, jako by se jednalo o druh púřed vyhynutím. Ti toho pouze zneužívají a dostávají výhody na úkor těch co dodržují zákony,pracují a platí daně.

xy 8.7.2009 7:39

Re: Utvrzuje mě to pouze v tom,

Ano, to by úplně stačilo. Jenže pro Cikány zákony platily tak možná za první republiky a dříve. Později už si z nich dělali jak z loňského sněhu. Oni dovedou zákony zneužívat ve svůj prospěch, vědí na co mají nárok, ale nějaké povinnosti, o tom nechtějí nic slyšet.;-€Rv

Mirek F. 8.7.2009 7:54

Re: Utvrzuje mě to pouze v tom,

Logické to bohužel není od vás. Pokud by se "udělal pořádek" ve smyslu zamezení zneužívání sociálních dávek, stala by se Kanada se svým poměrně štědrým systémem příspěvků  pro žadatele o azyl ještě lákavější.

Vítek 8.7.2009 8:04

Re: Utvrzuje mě to pouze v tom,

vy musíte být sqater z Prahy, jinak si Vaši odpově´d neumím vysvětlit. Co je špatného na dodržování zákonů a na tom, že normální lidé pracují s snaží se pro sebe něco udělat?

Mirek F. 8.7.2009 8:14

Re: Utvrzuje mě to pouze v tom,

? Jistěže na tom není nic špatného. Vaši reakci naprosto nechápu. Psal jsem, co by se stalo, kdyby se u nás zavedla přísnější pravidla proti zneužívání dávek, přičemž Kanada by svůj systém podpor žadatelům o azyl nezměnila.

xy 8.7.2009 8:18

Re: Utvrzuje mě to pouze v tom,

no, což znamená, že cikánům nejde o bezpečí, ale o bezpracné živobytí. Vždycky půjdou tam, kde jim "pečení holuby" budou lítat přímo do huby. Když to nebude Kanada, najdou si zemi, kde budou dávky štědré. Jediné řešení je, aby každý stát řešil přistěhovaleckou a imigrační politiku jinak než štědrými dávkami, ale to asi není možné zařídit!:-/

Petr Kohout 8.7.2009 7:24

Jestli chce Kanada rozdávat komukoliv své peníze, je to její věc.

Ale v Čechách nejsou Cikáni rasově pronásledováni. To by totiž byly i útoky na Vietnamce, Černochy (napřiklad by se nikdo nedíval na zprávy na nově s panem Korantengem), případně i Poláky. V Čechách se útočí na skupinu považovanou (podle mého názoru z větší části nepravdivě) za zloděje. To je TŘÍDNÍ NENÁVIST.

xy 8.7.2009 7:27

Re: Jestli chce Kanada rozdávat komukoliv své peníze, je to její věc.

Jako, že zloději jsou třída? A co ti, na které útočí Cikáni? Proč ti neprchají do Kanady?:-/

Kanuk 8.7.2009 7:31

Re: Jestli chce Kanada rozdávat komukoliv své peníze, je to její věc.

Pane Kohoute, jestli těch zlodějů je mezi cikány většina nebo menšina, může být věc sporná. Nesporné je, že většina povalečů kolem Wilsoňáku a jinde jsou cikáni. A to lidi žere.

havránek 8.7.2009 7:23

Co...

asi tak může cikán věrohodně prokázat? Vy vole- všimněte si, že Vám slušně vykám. A na letišti Vám vždy při pasové kontrole - nikoliv celní  ta v  schengenském prostoru na terminálu 2 neexistuje kromě rentgenu poděkují vždy ,V y  jeden troubo.

jan 8.7.2009 7:23

Astone, ta uvaha je spatna

Pokud jsou u nas pricinou odchodu romu rasisticke utoky, pak by se romove odstehovali hned do nejblizsiho statu. Treba do Nemecka, Rakouska, Polska, na Slovensko. Ale bud je tedy cela Evropa rasisticka, nebo jsou v Kanade nejvyssi davky, ze by to byla jen prosta vycuranost?  To si odpovezme sami. A propo, nejsem na Kanadany vubec nazlobeny, i kdyz tenhle problem si udelali take trosku sami.

xy 8.7.2009 7:25

Re: Astone, ta uvaha je spatna

Máte pravdu, proč až do Kanady, když se tak bojí o život, stačí někam blíže, ne?:-/

JJ 8.7.2009 7:23

Takze romove jsou tedy perzekuovani natoli, ze potrebuji zivotne Kanadu,

jako bezpecne utociste. Reakce Kanady je zavest viza, aby se tam nedostali. Bud je pravda, co tvri a pak jsou pekne svinuchy, nebo maji doma problem, ktery nechteji resit. Spis bych rekl to druhe.

baloun 8.7.2009 7:22

Brusel nám bránil ve zrušení víz do USA

ne proto, že by nám to nepřál, ale proto, že místo víz pro Čechy a pár dalších národů zavedli amíci přiblblé dotazníky a posílení práv imigračních úředníků pro všechny občany EU. Tím pádem se zhoršily podmínky vycestování do USA pro občany starých zemí EU.

Jinak souhlas s tím, že problém víz do Kanady je spíš vhodné předvolební téma než významný problém, který se dotýká většiny Čechů.

Ale za zamyšlení rozhodně stojí, proč cikáni utíkají zrovna do Kanady a ne třeba do Francie. I když je to blíž, taky se tam mluví francouzsky a etnická míchanice je tam ještě větší, než v Kanadě.

Problém českých cikánů prchajících do Kanady je nejen problém Čechů, ale i Kanaďanů.

Myslím, že není samo sebou, že hlavní personou organizace, která cikánům radí, jak v Kanadě získat azyl, je etnický Slovák. Tedy člověk jazykově vybavený pro přesně tuto cílovou skupinu. Věřím tomu, že kdyby to byl etnický Maďar nebo Rumun, naše problémy s vízy by teď byly problémy maďarské nebo rumunské.

JJ 8.7.2009 7:25

Re: Brusel nám bránil ve zrušení víz do USA

EU vedela, ze drive nebo pozdeji to zavest s US musi (US v tom byly neustupne), ale chtela drzet co nejdele trvajici stav - jehoz soucasti byly viza pro nove cleny. Blizsi kosile nez kabat.

JJ 8.7.2009 7:21

CR staci zavest reciprocne viza s Kanadou a

EU se tim bude muset zabyvat, nebot jsme v Schengenu. Jde o proces, ktery je automaticky, nebot na reciprocni optareni ma CR pravo.

S prechodnym opatrenim pro pracovniky to nesouvisi, JAG je tady mimo. Kdo chce v EU pracovat ma stejne minimalni problem.

Medvídek 8.7.2009 7:20

Re: že má za Čechy řešit problém, který si zavařili Češi sami a který nedokáží vyřešit. Takže se brání.

No vidíte, že na to dokážete přijít. Takže rozumný člověk se na ně nezlobí.

Kirken 8.7.2009 7:19

JAG bývá obvykle rozumnější než hysterik Aston,...

...ale v tomto případě jsou tak nastejno.

JJ 8.7.2009 7:19

Cesti celnici jsou tezce v pohode,

nevim, na co Aston narazi

Medvídek 8.7.2009 7:22

Re: Cesti celnici jsou tezce v pohode,

Že mně tam pozdravili a poděkovali jsem zažil už několikrát a dříve. Jestli tedy chyba nebude spíše v Astonovi...:-P