15.6.2024 | Svátek má Vít


Diskuse k článku

Zlotřilí Kanaďané

Zase jednou se náš národ svorně naštval a v jeho rozhořčení jej podporují politici napříč politickým spektrem, jak říká oblíbená fráze. To si tedy dovolili Kanaďané hodně, že nám zase chtějí odebrat bezvízový styk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:51

Re: Clayi,

Viz vysvetleni nahore - byla to reakce na Vas IMHO ciste zly umysl.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:51

Clay,

Ja si z Vas nejak ystrelil, protoze jste s tim delanim si srandy ze mne zacal prvni a podle mne naschval a umyslne, s jedinou snahou mne vytocit a nastvat.

Spravny pojem neni "fundamentals", ale "foundations" (i kdyz se pouzivaji oba),hledani definice je trochu nesmysl (zkuste hledat definici zakladu matematiky - nenajdete, a znemane to, ze neexistuji?), i kdyz samozreme najdete odkazy na jednotlive casti techto zakladu ("However, the present foundations of international law with regard to

sovereignty were shaped by agreements concluded by European states as

part of the Treaties of Westphalia in 1648").

Jestli to, co jste mi predvedl nebylo vedeno jen a pouze zlym umyslem, tak se za oplaceni v tomto duchu omlouvam. Na mych argumentech to nemeni nic.

5P 8.7.2009 23:50

Re: Je mi srdečně jedno

No mohli se na dovolenou prostříhat elektřinou nabitými ostnatými dráty, případně si nechat zatleskat samopalem nebo kulometem. Jste trošku mimo mísu, nemyslíte?

clay 8.7.2009 23:44

Re: Clayi,

lžeteRv

clay 8.7.2009 23:42

Re: Clayi,

Rv

clay 8.7.2009 23:40

Re: Clayi,

nedodal jste ani základní součást mezinárodního práva, dodal jste právní obory, ani definici "fundamentals of international law"

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:40

Re: Clayi,

Zkousim Vase googlovaci schopnosti ;)

clay 8.7.2009 23:38

Re: Clayi,

to si děláte prdel

clay 8.7.2009 23:38

Re: Clayi,

to si děláte prdelRv

clay 8.7.2009 23:33

Re: Clayi,

to zcela jistě není změna základních součástí mezinárodního práva......takže furt se vracím k témuž, jakou definici nabízíte vy?

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:32

Re: Clayi,

Chtel jste napsat, co jsou soucasti mezinarodniho prava. To jsem Vam poslal, nelibila se - i kdyz nevim proc ;). Potom jste chtel jste definici "fundamentals of international law". Tu jsem vam napsal.

Ja uz fakt nevim, muzu jeste treba neco zatancovat? ;)

swissdenis 8.7.2009 23:30

Re: bombardovani MODROU PROPAGANDOU

a to se boji me pravdy modre krysy a tak zneuyivaji meho nicku-budiš.....:-)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:30

Re: Clayi,

O 4 prispevky nize. To musim fakt vsechno kopirovat na X krat? Mne neba... ;(

clay 8.7.2009 23:29

Re: Clayi,

na tu stránku jste mě odkázal vy, tak nedělejte....

swissdenis 8.7.2009 23:27

bombardovani MODROU PROPAGANDOU

o dluzich ztraci SILU----lide prokoukli ,že nepatřime ani v prvni 50 zadluženzch!!!!!!!!>-neverte modrym lzim;-O

clay 8.7.2009 23:27

Re: Clayi,

jestliže jsou základní součástí mezinárodního práva všechny mezinárodní smlouvy i mezinárodní obyčeje, tak je jí i LS

vy jste jinou definici základních součástí mezinárodního práva nedodal. Jen členění do právních oborů

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:23

Re: Clayi,

Moji strankou? A sakra... Ja mam stranku na wikipedii ;)))

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:23

Re: Clayi,

Nahore jsem Vam zkopcil definici z ucebnice....

clay 8.7.2009 23:23

Re: Clayi,

vy jste nedoložil žádnou svou definici. Vy jste pouze doložil vaší stránkou jakési dělení na 3 právní obory

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:22

Re: Clayi,

Ano. Ale ze je to zakladni soucasti evropskeho prava neznamena, ze je to zakladni soucasti mezinarodniho prava.

Supranational law skutecne neni "muj" pojem ;)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:20

Re: Clayi,

A nazev knihy treba  "The Changing Fundamentals of International Law and Ten Years

of the WTO" Vam zni potom jak? ;) Do znacne miry mate pravdu, tezko vytvorit korektni definici "Fundamentals of international law", uz jen proto, ze se neustale meni. Ale obecna definice je mozna... Treba "Long-held assumptions (such as the consent

basis of international law norms, equality of nations, restrictive or

text-based treaty interpretations and applications, the monopoly of

internal national power, and non-interference).".

clay 8.7.2009 23:16

Re: Clayi,

tu stránku jste mi navrhl vy, tak si nestěžujte a dejte jinou.....

clay 8.7.2009 23:15

Re: Clayi,

evropské unijní právo je nedílnou součástí mezinárodního práva i vašeho Supranational law

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:11

Re: Clayi,

Az bude wikipedie jedinym zdrojem pravnich znalosti, bude zle... Zkuste tam najit treba asylangamaticky - a je to existujici pravni pojem ;)

Anebo zkuste najit bazalni soucast mezinarodniho prava ;)

Honza 8.7.2009 23:10

To je ten autor článku

takový naivka (nebo blbec) a věří tomu, že Romové cestují do Kanady kvůli jakýmsi rasistickým útokům?

clay 8.7.2009 23:07

Re: Clayi,

to vaše "Fundamentals of international law" mi zní něco jako předmět "Základy mezinárodního práva"

clay 8.7.2009 23:06

Re: Clayi,

to je ovšem něco jako předmět "Základy mezinárodního práva"

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:01

Re: Clayi,

S tou vetou boldem naprosty souhlas. Zajdu i dale. Klidne odsouhlasim i to, ze LS je (bude) ZAKLADNI soucasti EVROPSKEHO prava.O tom neni sebemensiho sporu.

Jediny spor vedeme o tom, zda je ZAKLADNI soucasti MEZINARODNIHO prava. Ja zakladni  soucasti mezinarodniho prava chapu ve smyslu "Fundamentals of international law", a to LS urcite neni. Tu vzsadu ma velmi malo smluv. Vy to chapete tak, ze kazda mezinarodni smlouva je zakladni soucast mezinarodni prava. Respektuji, nesouhlasim ;). Nicmene tvrdit, ze muj nebo Vas nazor je menecenny nebo nespravny mi prijde jako prehnane.

Mozna Vam to prijde jako slovickareni... Ale nedelate to same? ;)

clay 8.7.2009 22:53

Re: Clayi,

já jsem jednak nebyl u zkoušky a mluvil jsem o základní součásti mezinárodního práva, podle které se posuzuje vše, co se uvnitř unie odehrává, a to jsou zmíněné mezinárodní smlouvy....je jedno, zda řeknu, že "LS je základní součástí mezinárodního práva", nebo zda řeknu, že "LS je základním pramenem mezinárodního práva"....LS je nepochybně jak součástí tak pramenem mezinárodního práva