17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Zlotřilí Kanaďané

Zase jednou se náš národ svorně naštval a v jeho rozhořčení jej podporují politici napříč politickým spektrem, jak říká oblíbená fráze. To si tedy dovolili Kanaďané hodně, že nám zase chtějí odebrat bezvízový styk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
swissdenis 8.7.2009 23:30

Re: bombardovani MODROU PROPAGANDOU

a to se boji me pravdy modre krysy a tak zneuyivaji meho nicku-budiš.....:-)

Honza 8.7.2009 23:10

To je ten autor článku

takový naivka (nebo blbec) a věří tomu, že Romové cestují do Kanady kvůli jakýmsi rasistickým útokům?

Lena 8.7.2009 22:50

Emigrace

Vazeny pane, je uz na case, abyste se podival, jak to opravdu vypada v Kanade a prestal blamovat CR. CR nemuze zakazat Romum odchod ze zeme a Kanada neni dostatecne poctiva, aby priznala, ze Romy nechce. To by nebylo politically correct a nemohlo by se tvrdit prumernemu Kanadanovi, ze zije v nejlepsi zemi na svete. Vzdyt, vizte, ze z EU k nam chteji jit ubozi uprchlici, o, jak jsme dobri. Vim to, ziju tady. A neradte mi, abych se stehovala, na to jsem prilis stara.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 22:27

Clayi,

tak jeste na chvili ;)

"základní pramen mezinárodního práva a základní součást mezinárodního práva je totéž"

Pro mne ne. Pro mne zakladni soucast mezinarodniho prava = Fundamentals of international law. Zatimco pramen mezinarodniho prava = Source of international law (bez odliseni zakladni a pomocny, to je celkem nas vynalez).Ja nestudoval ceske ucebnice, ale US (pokladam je v oblasti mezinarodniho prava za mnohem kvalitnejsi).

Proto se nemuzeme nikdy shodnout, kdyz mame jinou terminologii...Nicmene, ja u Judr. Dedice delal za dva, protoze jsem neznal z hlavy nektera ustanoveni obchodniho zakoniku ;)

clay 8.7.2009 22:36

Re: Clayi,

to je jedno, zda pro vás je či není...pro naši právní vědu nepochyně je....

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 22:38

Re: Clayi,

Ehm... pro US pravni vedu take neni. A s tim "nepochybne" by jste mozna pri zkousce narazil, zamenit zakladni prameny za zakladni soucasti... Nevim, nevim... Ja zkousku z prava dela, a Vy? ;)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 22:40

Re: Clayi,

Ale mozna ted nenarazil, ja to delal pred 10 lety ;)

clay 8.7.2009 22:53

Re: Clayi,

já jsem jednak nebyl u zkoušky a mluvil jsem o základní součásti mezinárodního práva, podle které se posuzuje vše, co se uvnitř unie odehrává, a to jsou zmíněné mezinárodní smlouvy....je jedno, zda řeknu, že "LS je základní součástí mezinárodního práva", nebo zda řeknu, že "LS je základním pramenem mezinárodního práva"....LS je nepochybně jak součástí tak pramenem mezinárodního práva

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:01

Re: Clayi,

S tou vetou boldem naprosty souhlas. Zajdu i dale. Klidne odsouhlasim i to, ze LS je (bude) ZAKLADNI soucasti EVROPSKEHO prava.O tom neni sebemensiho sporu.

Jediny spor vedeme o tom, zda je ZAKLADNI soucasti MEZINARODNIHO prava. Ja zakladni  soucasti mezinarodniho prava chapu ve smyslu "Fundamentals of international law", a to LS urcite neni. Tu vzsadu ma velmi malo smluv. Vy to chapete tak, ze kazda mezinarodni smlouva je zakladni soucast mezinarodni prava. Respektuji, nesouhlasim ;). Nicmene tvrdit, ze muj nebo Vas nazor je menecenny nebo nespravny mi prijde jako prehnane.

Mozna Vam to prijde jako slovickareni... Ale nedelate to same? ;)

clay 8.7.2009 23:15

Re: Clayi,

evropské unijní právo je nedílnou součástí mezinárodního práva i vašeho Supranational law

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:22

Re: Clayi,

Ano. Ale ze je to zakladni soucasti evropskeho prava neznamena, ze je to zakladni soucasti mezinarodniho prava.

Supranational law skutecne neni "muj" pojem ;)

clay 8.7.2009 23:27

Re: Clayi,

jestliže jsou základní součástí mezinárodního práva všechny mezinárodní smlouvy i mezinárodní obyčeje, tak je jí i LS

vy jste jinou definici základních součástí mezinárodního práva nedodal. Jen členění do právních oborů

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:30

Re: Clayi,

O 4 prispevky nize. To musim fakt vsechno kopirovat na X krat? Mne neba... ;(

clay 8.7.2009 23:38

Re: Clayi,

to si děláte prdel

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 22:39

Re: Clayi,

A nechcete tim tvrdit, ze Fundament of International law je to same, co Source of International law, ze ne ;)

clay 8.7.2009 23:07

Re: Clayi,

to vaše "Fundamentals of international law" mi zní něco jako předmět "Základy mezinárodního práva"

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:20

Re: Clayi,

A nazev knihy treba  "The Changing Fundamentals of International Law and Ten Years

of the WTO" Vam zni potom jak? ;) Do znacne miry mate pravdu, tezko vytvorit korektni definici "Fundamentals of international law", uz jen proto, ze se neustale meni. Ale obecna definice je mozna... Treba "Long-held assumptions (such as the consent

basis of international law norms, equality of nations, restrictive or

text-based treaty interpretations and applications, the monopoly of

internal national power, and non-interference).".

clay 8.7.2009 23:33

Re: Clayi,

to zcela jistě není změna základních součástí mezinárodního práva......takže furt se vracím k témuž, jakou definici nabízíte vy?

clay 8.7.2009 23:38

Re: Clayi,

to si děláte prdelRv

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:40

Re: Clayi,

Zkousim Vase googlovaci schopnosti ;)

clay 8.7.2009 23:42

Re: Clayi,

Rv

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:51

Re: Clayi,

Viz vysvetleni nahore - byla to reakce na Vas IMHO ciste zly umysl.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:11

Re: Clayi,

Az bude wikipedie jedinym zdrojem pravnich znalosti, bude zle... Zkuste tam najit treba asylangamaticky - a je to existujici pravni pojem ;)

Anebo zkuste najit bazalni soucast mezinarodniho prava ;)

clay 8.7.2009 23:16

Re: Clayi,

tu stránku jste mi navrhl vy, tak si nestěžujte a dejte jinou.....

clay 8.7.2009 23:23

Re: Clayi,

vy jste nedoložil žádnou svou definici. Vy jste pouze doložil vaší stránkou jakési dělení na 3 právní obory

Petr Kunetka, sileny zlocinec 8.7.2009 23:23

Re: Clayi,

Moji strankou? A sakra... Ja mam stranku na wikipedii ;)))

clay 8.7.2009 23:29

Re: Clayi,

na tu stránku jste mě odkázal vy, tak nedělejte....