2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Život na dluh

Jistě je mnoho ekonomů, kteří přesně chápou, o co jde. V americkém Kongresu se v uplynulých dnech hrálo o platební neschopnost a nikdo nesměl navštívit Sochu svobody, protože nebyly peníze na mzdu pana štiplístka. Nebylo to moc zajímavé a málokdo tomu u nás věnoval pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 17.10.2013 18:36

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Paní Kombercová, už i Vy jste drzá na milou paní Varadinkovou? Vždyť ona je na všechny jak med!!!

M. Varadinková 17.10.2013 18:30

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Už zase si hrajete na moji tiskovou  mluvčí? To jste velice rychle zapomněla na to, co jste sama před chvílí psala:

ale mohla byste si laskavě nechat ty soustavné narážky. Také se umím bránit, ale dělat tady z toho pavlač... stačí jedna.

Pavlač z toho děláte Vy. Protože místo, abyste psala své názory, máte neustálou potřebu se lepit na mne nebo  tlumočit názory mé, bábo jedna protivná pavlačová.

J. Kombercová 17.10.2013 18:34

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Já jsem svůj názor napsala níž dvakrát za sebou... a zase jste si neodpustila invektivu. Asi se Vám pak lépe usíná.

J. Anděl 17.10.2013 18:37

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Jaký je váš názor na hypotetickou koalici ČSSD a TOPky? Mám na mysli dvě hlediska: obsahové (tj co by to přineslo nám, dobrým spontánním občanům, ve srovnání s jinými potenciálními a pravděpodobnými koalicemi, tj ČSSD - KSČM, ČSSD - ANO, TOP - ANO (+ODS) a další varianty) a principielní (je v principu v pořádku, když TOP a ČSSD uzavřou koaliční dohodu?)? Děkuji.

M. Varadinková 17.10.2013 18:50

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Principiálně je v pořádku jakákoliv koalice. I opoziční smlouva (tedy tolerance menšinové vlády) je principiálně v pořádku.

Ale můj názor je ten, že eurohujerská vláda je škodlivá. Čím eurohujerštější, tím škodlivější. Dále je škodlivý Kalousek sám o sobě. Čili jakákoliv vláda bez TOPky je méně škodlivá, než vláda s Kalouskem. Lepší menšinová jednobarevná, než koaliční slepenec, protože u jednobarevné je aspoň jasná zodpovědnost.

Ale jinak z těchto voleb nečekám, že vzejde vláda, která by se mi líbila. Uvítala bych, kdyby nová vláda aspoň rozkryla Kalouskovy zločiny. A kdyby se do sněmovny dostali Svobodní nebo Bobo (nejlépe obojí), aby měl tu vládu ve sněmovně kdo kritizovat.

J. Kombercová 17.10.2013 18:54

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Ani Svobodní ani Bobo se do  sněmovny nedostanou. To Vám ještě nedošlo? Kdyby jsou chyby.

J. Anděl 17.10.2013 19:25

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Děkuji za odpověď

P. Boublíková 17.10.2013 18:50

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Velká koalice hlavní levicové a hlavní pravicové strany. Něco podobného, co dodnes nemůžete Klausovi zapomenout, ačkoliv tehdy fakticky šlo o podporu menšinové vlády. Prý to způsobilo morální marasmus na X let dopředu (možná i dozadu :-) )

J. Ryba 17.10.2013 18:55

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

aby to bylo podobné, ještě byste musela zařídit jinou podobnost - možnost vytvoření pravicové vlády :-)

P. Boublíková 17.10.2013 18:57

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

"nemůžete" jsem nemyslela na vás, pane Anděli - omlouvám se. Jestli vadila/vadí vám osobně, to nevím.

J. Anděl 17.10.2013 19:28

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

toto jsem si přečetl až teď, tak byla má reakce zbytečná :)

J. Anděl 17.10.2013 18:59

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Já osobně si na to moc nepamatuju, takže se nedá říct, že to panu Klausovi nemohu zapomenout. Navíc proti panu Klausovi mám mnohem méně výhrad, než řada lidí, se kterými jinak docela souhlasím. Vybavuji si, že opoziční smlouva byla docela překvapivá vzhledem k okolnostem a dosavadní rétorice.

Jestli to způsobilo marasmus ... podívejte se, já znám některé argumenty, ale nemám přímou zkušenost s fakty, takže je nemohu posoudit. Jeden z těch argumentů je, že nejde ani tak o samotný fakt dohody dvou protikladných stran, jako spíš o účel té dohody - krytí nečestných záležitostí. Ano, to lidé nemohou panu Klausovi zapomenout a přičítají k tomu nově i amnestii. Řeší to hodně lidí, já nebudu.

Moc žalob zatím nebylo, ještě méně toho bylo prokázáno a bylo vynesených rozsudků. Třeba se to časem víc vyjasní. Dost i pro mě.

J. Ryba 17.10.2013 18:44

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

popravdě to samé tvrdí Hofman

Tak za 10 dnů touto dobou: Autor: P. Hofman Datum: 16.10.2013 17:30 ...už bude jasno. Moc se těším, jak ANO se Zelenými a Piráty bude ve Sněmovně tvrdou opozicí koalici ČSSD a TOP 09.

P. Hofman 17.10.2013 18:29

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Pokud získá ČSSD přes 30% a KSČM okolo 15%, neřkuli, dostane li se tam i SPOZ, tak bude mít Kalousek smůlu. V opačném případě se dohodnou, programové průniky najednou budou možné. Knížete už máme taky prokouknutého.

J. Anděl 17.10.2013 18:35

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Jaký je názor na hypotetickou koalici TOPky a ČSSD u zastánců opoziční smlouvy? Nevíte? Povíte?

J. Kombercová 17.10.2013 18:37

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Jo, pane Anděli, tohle je jiná situace. :))

J. Anděl 17.10.2013 18:43

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Samozřejmě, že je jiná situace, když koalici uzavře pravice s levicí v těžkých reformačních dobách a navíc (nepletu-li se) po Sarajevském atentátu a když jí uzavře tzv. pravdoláska s levicí v čase blížícího se krachu Evropské unie, sílící hrozby socialistické a ekoteroristické totality a v čase naprosté vyprázdněnosti politiky. To si už umím poskládat taky. Ale přeci jen tím, že nejsem z toho pravého tábora zastánců opoziční smlouvy, věřím, že je pořád několik aspektů, které nejsem schopen domyslet.

J. Kombercová 17.10.2013 18:49

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

No, já nejsem zastánkyní opoziční smlouvy, naopak, také bych ale nechtěla koalici TOP a ČSSD, jejich programy jsou různé, mají různé voliče, nemyslím, že k této koalici dojde, ale to je i v článku, který sem dává paní Václavíková... osobně nemám co řešit.

J. Václavíková 17.10.2013 18:38

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Narozdíl od VK nemobilizuje proti socanům před volbami, takže je tona férovku :-)

J. Anděl 17.10.2013 18:44

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

No prosím, další aspekt "jiné situace", ten mi nedošel. Děkuji.

M. Varadinková 17.10.2013 19:03

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Hlavní aspekt "jiné situace" je ten, že tamto byl Klaus, který v té době měl být už dávno politickou mrtvolou a pravdolásková média mu šla (a dosud stále jdou) po krku, zatímco kníže je miláček, u kterého i jeho hovno přece každému musí vonět, proto koalice TOPky se socany vadit nebude. Pravdolásková média, která dštila na opoziční smlouvu oheň a síru,  už to lidem patřičně podají a vysvětlí. Tak jako to vysvětlila v případě špidlovlády.

J. Anděl 17.10.2013 19:29

Re: Jo, ta koalice, z níž se tu už drahně dlouho někteří osypávají,

Chápu.

Já jsem přesvědčený, že by mi jeho hovno nevonělo.

E. Heusinger 17.10.2013 18:18

SŽDC hlásí

Dvojkolejná elektrifikovaná železnice Praha  Mas.na. - Praha Ruzyně - Kladno pro rychlost 80 - 100 km/hod bude vystavěna do roku 2020. Nyní by to mohlo vyjít. Třikrát to ODS-áci zařízli (Bém, Chalupa, Slamečka). Chválabohu, že ODS ztrácí vliv i v Praze.

Je ostudou, že největší město poblíž Prahy je s Matičkou spojeno železnicí, kterou před 150 lety vystavěla K. und  K.  privilegierte Buschtehrader Eisenbahn.

J. Tolman 17.10.2013 18:05

Škoda, že se neozvala dříve

Miroslava Němcová pro Reflex: Rozsah Klausem vyhlášené amnestie bych jako premiérka nepodepsala

E. Heusinger 17.10.2013 18:08

Ale podepsala,

po bitvě je každý generálem.

J. Tolman 17.10.2013 18:09

Re: Ale podepsala,

A před volbama

P. Vandas 17.10.2013 18:12

Re: Škoda, že se neozvala dříve

 Tak to je na tom, jako já. Také bych nepodepsal, neb stejně, jako paní Němcové, ani mě v minulosti i v budoucnosti nehrozilo, nehrozí a hrozit nebude, že bych kdy mohl zastávat úřad premiéra. :-):-)

R. Maceček 17.10.2013 18:16

Re: Škoda, že se neozvala dříve

Ano.Dovolím si říci, pán Vandas, ani ryba ani rak.Svou prdélku nastavím tam, kde fouká ten správný větřík.

J. Václavíková 17.10.2013 18:22

Re: Škoda, že se neozvala dříve

Aby Vám do ní nenafoukalo!

J. Kombercová 17.10.2013 18:26

Re: Škoda, že se neozvala dříve

To je od Vás odvážný postoj... kdyby jen větřík. :))