6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Zeman vyhrál

Miloš Zeman porazil Jiřího Drahoše, vyhrál o 150 tisíc hlasů. Nad slušností a argumenty zvítězily lži o Drahošově vítačství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Blahová 29.1.2018 21:52

Re: Majnstrím je v ČR proti EU,

Zvykli jsme si považovat všechny výhody EU za samozřejmost a vypichovat hlavně ty EU ptákoviny. Už to, že v Evropě nebyla 72 let válka je zázrak. U nás je národním sportem brblat na "vrchnost" ať už je skutečná nebo imaginární. Nejsem vítač a domnívám se, že naše špatná pověst mezi připrchlíky nás bude chránit i nadále, nejsem eurohujer a prohlašuji, že vrchnost je blbá jak troky. Hlídejme si ty samozřejmosti, mohlo by být mnohem hůř.

K. Zelený 29.1.2018 21:52

Re: S uspokojením sleduji,

No, já si s nesmysly nezačal.

M. Prokop 29.1.2018 21:50

Re: Majnstrím je v ČR proti EU,

Jo, je to drahý, je to pracný, je to bolestný.

Ale vy se domníváte, že se nějak sám sebou napraví systém, nastavený na to, aby nemohl být napravován? Takže popluje tak dlouho, až narazí a potopí se. Sám.

Protože jediná jiná cesta by byla velmi důsledná změna ve velkých národních státech. A musela by proběhnout tak, že dosavadní EUrosoudruzi a soudružky by si nasypali popel na hlavu a přiznali chyby. Pak by možná, snad, jejich konkurence mohla začít s opravami bez přílišných škod. Protože boj bude do posledního € a směrnice, tak to dojde tak daleko, že už bude možné pouze začít znovu a kdo ví, zda i to. Takový boj má dlouhodobé následky.

P. Jirkovský 29.1.2018 21:49

Re: Která nebyla v Americe zneužívána,

Nojo, no. Nejsem fanda metoo, chraň pámbu, spíš naopak. Jenomže mně se zdá, že ten protiútok je vedenej na takovej ten "chlapskej" názor, že si za to může sama. A jako chlap jsem na straně těch, kterejm bylo ublíženo, a že se s tím sveze nějaká šlápota, takovej je holt život.

M. Jandáková 29.1.2018 21:48

Re: S uspokojením sleduji,

Ptal jste se, co si o tom myslim a ja Vam odpovedela, pane Zeleny. Zduvodneni, po kterem ted volate, vysvita prece z uryvku textu, ktery jsem Vam pretiskla. Vnimate-li to jinak, svet se nezbori. Nemusime se snad dohadovat nad nesmysly.

K. Němec 29.1.2018 21:48

Re: Majnstrím je v ČR proti EU,

A nemůže to tedy být tak, že teď na nějaké větší stmelování tak jak se děje, je špatný čas?

M. Mařák 29.1.2018 21:47

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Ve Francii byly v kasárnách sultánova vojska? Nevím o tom.

M. Mařák 29.1.2018 21:46

Re: Můj závěr z diskuze...

Drahoš je bohužel jen politické křoví u cesty, nemá na to, vyjevilo se to v plné nahotě.

M. Mařák 29.1.2018 21:44

Re: Majnstrím je v ČR proti EU,

Dík, mluvil o tom trochu déle, o komplexnosti tématu a tak. Ale tu možnost připustil. OK.

M. Prokop 29.1.2018 21:43

Re: Která nebyla v Americe zneužívána,

Stran metoo je zde zatím klid a to ostatní, normální průběh. Když někdo vidí příležitost, morální zábrany nemá, tak se ji chytí.

A třeba ten Zeman příležitostí dostal dost. A Bureš také.

K. Zelený 29.1.2018 21:42

Re: S uspokojením sleduji,

Ciwe na co reagujete pokud tedy je to reakce a ne tesaříkovitý výkřik do světlíku ?

V. Klepetko 29.1.2018 21:42

Re: Můj závěr z diskuze...

"Vítězi":-))

M. Prokop 29.1.2018 21:41

Re: Která nebyla v Americe zneužívána,

To je dozajista správně. A nějaká konkrétní ženská by zase mohla napsat, že ona se nikam nepropracovala takzvaně přes postel, v duchu hesla "ženský si protekci nosí sebou".

Ale neznamená to, že by se to nedělo vůbec.

V. Klepetko 29.1.2018 21:40

Můj závěr z diskuze...

„Znovuzvolení Miloše Zemana českým prezidentem je varovný signál, který by měla EU brát vážně“ (Švýcarský list Tagesanzeiger)

Vyslali jsme do světa právě tento jasný signál, protože

"Lidé jednoduše odmítli pětileté neustálé dehonestování toho, který za ně měl tu odvahu vyslovit to, co si oni myslí." (Autor: P. Hlosta Datum: 29.1.2018 9:23)

Prosté odmítnutí - to ale není program. Někteří z nás mají i pozitivní očekávání: http://1url.cz/7t577 Jiní váhají ,a s nesmělým úsměvem dávají panu prezidentovi několik týdnů hájení aby ukázal, že naše důvěra v něj je spíše půjčka důvěry - a nikoliv legitimace k mocenské aroganci!

Tam či onak, po prohrané volbě si pan Drahoš vyslechl mnoho kritických slov od svých podporovatelů a voličů. V mých očích naopak jako člověk velmi získal - svým civilizovaným s klidným přístupem k prohře, svým blahopřáním vytězi a klidem. Je lepší než ta squadra, co ho tlačila k moci! Eticky porazil zejména a především své fandy - a v tomto smyslu skutečně neprohrál. ČEST PORAŽENÉMU!

P. Jirkovský 29.1.2018 21:40

Re: Majnstrím je v ČR proti EU,

Začít znovu je právě mimo realitu. Přece víte, jaká je setrvačnost tankeru. A potopit ho koupit novej?

O. Uživatel 29.1.2018 21:39

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 29.1.2018 21:38

Re: Majnstrím je v ČR proti EU,

Příští ještě asi ne, na to je moc síly a peněz na straně těch, kteří z toho EUrošílenství žijí. Ale trochu se to IMHO hne.

P. Jirkovský 29.1.2018 21:37

Re: Která nebyla v Americe zneužívána,

Paní Blahová, já jsem (bohužel už) starej kanec. Ale nikdy, a to zdůrazňuju, nikdy jsem nepoužil ani násilí ani vyšší postavení (myslím tím hierarchii), ani vydírání. Je mně to odporný. A v tom, co píšete, je přesně ten hnus.

J. Venc 29.1.2018 21:36

Re: Když vidím

Ano. Na besídce zastydlíků by s "vtipem" o záměně jeptišky a tučňáka při jebačcce uspěl nepochybně.

Sukces!

:-)

M. Prokop 29.1.2018 21:36

Re: Která nebyla v Americe zneužívána,

Blbé je, že ty skutečně mermomocněné už začínají mizet v davu.

M. Prokop 29.1.2018 21:35

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Možná ne, ale co si tak pamatuji z historie, tak jednou se kamarádili s Turky, pak byli rádi, že pomohli Britové a Amíci, dokonce 2X. Pak už zase byli hrdí.

No a za Napoleona udržovali mír kam až dosáhli. :-P

L. Novák 29.1.2018 21:35

Re: Je až neuvěřitelné jak byl např.na

To je D. Polanský... :-)

J. Venc 29.1.2018 21:34

Re: Tak pro ty, co tady žvástají o Výzvě vědců, odkaz

Hm. Tak nejprve píšete o tom, kterak to rozeštvalo společnost a vygenerovalo xenofoby a rasisty, no a vzápětí zase o tom, kterak vlastně nevíte, jak to zapůsobilo na jiné a nechcete to tedy hodnotit.

A zvládnete popřít sám sebe v jednom vlákně bez uzardění.

Víc už k tomu fakt nemám.

:-)

L. Kolman 29.1.2018 21:34

Re: Která nebyla v Americe zneužívána,

No jo, každému se tak nedaří, že mu holky skáčou sami do postele. Vy to nemůžete pochopit, když jste je nestačil odhánět. Mě musel oženit místní národní výbor na státní útraty. Jedna soudružka svazačka to dostala stranickým úkolem.

J. Matuška 29.1.2018 21:33

Re: Drahoš zvažuje založení nové strany.

Pane Svobodo, všiml, ale time is money...

M. Prokop 29.1.2018 21:33

Re: Která nebyla v Americe zneužívána,

Jistěže. Ale momentálně je ten konkrétní příkládek celkem aktuální.

M. Mařák 29.1.2018 21:33

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Je to o tom, že pan Němec tady hlásil, že by si hrdí Francouzi doma žádnou cizí armádu nenasadili.

M. Prokop 29.1.2018 21:32

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Obrana je jasná. Ovšem, udržení míru a nakonec humanitární akce je možno vykládat dle potřeby.

M. Mařák 29.1.2018 21:31

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

"Objectifs de l'organisme

L'Eurocorps représente une force pour l'Union européenne et l'Alliance atlantique. Il peut être engagé dans le cadre de l'UE, l’UEO ou dans celui de l'OTAN pour les missions suivantes: défense principal, maintien et établissement de la paix, actions humanitaires"

http://www.strasbourg-europe.eu/detail-d-un-organisme,4664,fr.html?eurodirectoryParam%5Bcmpref%5D=4940

M. Prokop 29.1.2018 21:31

Re: Majnstrím je v ČR proti EU,

Bylo by to hezké, ale obávám se, že jednak je špína příliš zažraná, druhak, že ty "demokratický inštrumenty" jsou v EU schválně nastaveny tak, aby do toho soudruhům EUnijníkům a jejich vodičům nemohl nějaký demokrat moc kecat.

Takže bude asi nutno začít znovu, lépe a v mezích reality.