5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Zeman podruhé

Zlaté pravidlo: chceš-li udržet tajemství, nesděluj ho devíti stovkám lidem. Miloš Zeman pozval na Hrad devět stovek svých příznivců, aby s nimi oslavil výročí svého příchodu do funkce. Při té příležitosti jim oznámil to, co hodlá oficiálně sdělit až na páteční tiskové konferenci, že tedy do toho půjde znovu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 11.3.2017 0:38

Re: O tripartitě ani nemluvím,

Pokuste se najít relevantní informace o italském fašismu, možná pak prohlédnete.

K. Němec 11.3.2017 1:00

Re: O tripartitě ani nemluvím,

Na to abych dal rovnítko mezi italský fašismus a tripartitu neexistují relevantní informace.

M. Mařák 11.3.2017 1:14

Re: O tripartitě ani nemluvím,

Vy prostě nevíte naprosto nic o italském fašismu, toť vše.

P. Vandas 10.3.2017 23:06

Re: O tripartitě ani nemluvím,

Ano.

M. Prokop 10.3.2017 22:55

Re: Já konstatuji že !

Proč fašismu? Mně to připomíná spíš pozůstatek cechovního systému.

M. Mařák 10.3.2017 22:57

Re: Já konstatuji že !

No, však jo. Fašismus byl korporativismus postavený na stát, no a korporativismus vycházel z cechů, novodoběji z odborů různých korporací.

R. Neveselý 10.3.2017 23:07

Re: Já konstatuji že !

Co je na fašismu tak nepřijatelné ... víte ??

M. Mařák 10.3.2017 23:14

Re: Já konstatuji že !

Potlačení svobody občana.

R. Neveselý 10.3.2017 23:28

Re: Já konstatuji že !

Ale houbeles...

M. Mařák 10.3.2017 23:36

Re: Já konstatuji že !

No, to jsem tedy opravdu zvědavý, netrpělivě očekávám, co nového se naučím.

M. Prokop 10.3.2017 23:14

Re: Já konstatuji že !

Jo, ale pokud přirovnávám, tak ke kořenům.

Fakt je, že pojmy mají i emociální náboj, takže přirovnáme-li k cechům, tak to většinu lidí nechá klidnými, pokud k fašismu, tak povyskočí.

Základní problém ovšem je, že to zřejmě většina lidí chce. Na tom naše disputace moc nezmění.

M. Mařák 10.3.2017 23:23

Re: Já konstatuji že !

Mně jde o přesné pojmy, nelíbí se mně současné zmatení jazyků, toť vše.

P. Vandas 10.3.2017 22:08

Pracovat je u nás trestné?

Jakkoli předpokládám, že papíry v pořádku ti Ukrajinci neměli, tak přesto považuji za nemravné a zavrženíhodné, že lidé kteří přišli pracovat jsou uprostřed práce vytrženi, promptně pozatýkáni jako zločinci a odvedeni na policii a bez odkladu vypovězeni ze země, zatímco bandy zločinců a darmošlapů bez identity jsou vítány a opečovávány dobrosery ač práci od nich nelze očekávat, ani v daleké budoucnosti. Je mi z toho na blití. :-):-):-)

R. Neveselý 10.3.2017 22:15

Re: Pracovat je u nás trestné?

Jo, s tímto náhledem souzním.

K. Němec 10.3.2017 22:16

Re: Pracovat je u nás trestné?

A já zase nevidím nic přínosného na tom, když někdo poskytuje nelegální pracanty a vydělává na tom. Minimálně je to nefér před konkurencí, která to nedělá a má pak horší výsledky. Jedno zda jde o agenturu nebo samotného provozovatele Rohliku.

P. Vandas 10.3.2017 22:23

Re: Pracovat je u nás trestné?

Práce šlechtí ! Pravil Králík z klobouku. A na tom trvám. Žádná práce by neměla být sakcionována a to u nikoho. Tyto pokrokářské ochranářské zákony nikoho z pracujících nechrání a pokřivují trh i morálku. Práce trestná být nesmí a zákony, které z práce dělají zločin jsou zavrženíhodné.

K. Berka 10.3.2017 22:33

Re: Pracovat je u nás trestné?

Mi osobně je mi oněch Ukrajinců líto. Kdo bude pracovat u nich doma? Asi 3 miliony občanů UA uteklo za prací do Ruska, další milion se jich vyskytuje v EU. Ukrajinci jsou velmi pracovití, ale plně se rozvíjející demokracie na UA je vyhání aby si "chléb svůj vezdejší" opatřovali jinde, než doma. Stačí si přečíst tohle i s diskuzí : http://6b.cz/L9pI

K. Němec 10.3.2017 22:49

Re: Pracovat je u nás trestné?

Práce šlechtí, ale jednou jsou tu nějaká pravidla a ta mají mít všichni stejná. O tom jestli jsou ta pravidla dobrá nebo špatná se má vést diskuze, ne o tom jestli je dobré zaměstnávat nelegální pracovníky.

P. Vandas 10.3.2017 22:52

Re: Pracovat je u nás trestné?

Právě tu diskusi vedu a jistě jste si všiml, že mluvím o sprostém okrádání státem a to všech, bez rozdílu. Problém je v té podstatě, zdaňování práce.

M. Prokop 10.3.2017 23:17

Re: Pracovat je u nás trestné?

A jste si jist, že pravidla (dobrá či špatná) jsou správně vykládána? Že do toho nezasahuje žádný cizí zájem nebo, nedejpánbůh, nějaká korupce?

K. Němec 10.3.2017 23:22

Re: Pracovat je u nás trestné?

Ale to by měla vyjasnit ta diskuze. K čemu jinému by jinak byla?

M. Mařák 10.3.2017 22:27

Re: Pracovat je u nás trestné?

Nepochybuji o tom, že se Vám černá práce líbí. "Zaměstnanec" dělá za minimální mzdu, maká jak šroub a mlčí, neboť by měl po práci... Stát je ošizen na daních a poctivá konkurence nestíhá.

M. Prokop 10.3.2017 22:30

Re: Pracovat je u nás trestné?

A byla skutečně černá, nebo agenturní?

Naše pracovní právo (zákoník práce) je tak komplikované, že agentury jen kvetou.

M. Mařák 10.3.2017 22:47

Re: Pracovat je u nás trestné?

Vzhledem k tomu, co jsem o tom četl, tak černota. Pokud za tím byla agentura, tak si rohlík myje ruce...

Kauza Le Pen spočívá v tom, že EU platilo její tzv. asistentku, která dělala jen stranickou francouzskou politiku FN a v EU parlamentu a jiných EU strukturách ji nikdo neviděl, nikdo neviděl ani nějaký náznak EU práce asistentky. Tolik k Machovi coby EU šampiónovi EU placených asistentů...

Ten můj překlep a Vaše "podpásovka" o Vás mnohé vypovídá. Myslel jsem si o Vás, že podobné detaily máte stejně jako já na háku. Možná jsem se zmýlil a vlastně jen potrefená husa zahýkala.

;-)

M. Prokop 10.3.2017 23:03

Re: Pracovat je u nás trestné?

Kauza Le Pen a vámi k ní přilepeného Macha spočívá v tom, že EU korumpuje politiky poskytovanými penězi a pokud se jí (tedy, jejím čelným čunitelům a také neviditelným byrokratům) některý znelíbí pro svou neposlušnost, tak si náhle vymyslí nějaký výklad pravidel a snaží se neposluchy trestat. Hluboce pochybuji, že by někdo posoudil, jakou práci a odkud asistenti pro dotyčnou a dotyčného vykonávali, což by jediné bylo trochu relevantní.

Poslední odstavec nekomentuji, nestojí mi zato hledat přesné znění a váš výklad.

M. Mařák 10.3.2017 23:13

Re: Pracovat je u nás trestné?

Co se týče posledního odstavce a toho, že si nepamatujete mé včerejší "podpadky", kvůli kterým jste mne okamžitě vyškollil, no, co k tomu říct. Asi jste byl již unaven, nebo co...

Myslím si, že podobných vyčuránků jako Le Pen je v EU parlamentu většina, vsadil bych se, že EU-asistenti-šampión Mach je mezi nimi. Berani však mají takřka nulovou podporu občanů ČR a tak mu zatím nic nehrozí...

;-)

P. Vandas 10.3.2017 22:35

Re: Pracovat je u nás trestné?

Stát je hnusný otrokář a bere si tak vysoký podíl ze mzdy dělníka, že to není srovnatelné, ani z dobou poddanství a nevolnictví. Chová se, jako by mu lidé patřili a on je jenom laskavě propůjčoval zaměstnavatelům k práci. To je něco tak hnusného, že vůbec nechápu, jak to může lidem připadat normální. I ten proklínaný "desátek" který byl odváděn církvi svědčí o sprostotě státu dnešního. Kéž by mohli lidé práce dělat jen jeden den z deseti na stát a devět dní dělat nezdaněně na svém, či cizím.

M. Prokop 10.3.2017 22:41

Re: Pracovat je u nás trestné?

Blbé ovšem je, že ovčané si zřejmě přejí odevzdávat tolik peněz státu a požívat za to mizerné státní služby. Zatím každá strana, navrhující něco jiného, se toho buďto rychle pustila (ODS), nebo je marginální (Svobodní).

R. Neveselý 10.3.2017 22:44

Re: Pracovat je u nás trestné?

A proč jsou Svobodní marginální?

K. Berka 10.3.2017 22:44

Re: Pracovat je u nás trestné?

Pane mlynáři. Vše souvisí s výši platů u nás. Hypoteticky, kdyby zaměstnanci brali 2 x tolik, než je současná výše platů u nás, tak by se povinné odvody mohly snížit o 50%, a absolutní částka, kterou si "bere" stát by zůstala neměnná. A to pomlčím o hospodaření a rozhazování eráru.