3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Zeman nezklamal

Miroslava Němcová je pořádný chlap, a proto odmítla dál poslouchat samožerný blábol Miloše Zemana při příležitosti jeho inaugurace. Je to velká škoda, že ona nestojí v čele ODS, asi by to všechno vypadalo jinak, ODS i Česko. Samotný Zeman předčil očekávání, tedy nezklamal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 9.3.2018 10:10

Re: ke včerejšku

Fakta nejsou žluč.

Fakta mohou být třeba sdělena v nevhodnou chvíli. Mně to až moc nevadí. Mě vadí "slavnostní plkání" a třeba lhaní, v jakékoliv chvíli.

J. Novotny 9.3.2018 10:10

Re: ke včerejšku

Možná to tak můžete hodnotit, nicméně i s touto vlastností byl zvolen.

J. Schořík 9.3.2018 10:10

Re: Blaboly, soudruzi

Budu "pravdolásce" velmi vděčný, pokud vyhloubí skutečnou nepřekročitelnou propast mezi mnou a mou rodinou a lidmi jako jste Vy :).

J. Václavíková 9.3.2018 10:10

Re: Blaboly, soudruzi

Plebejská agresivita. Nelze ten ,,zemanismus" vystihnout přesněji.

J. Anděl 9.3.2018 10:09

Re: Němcová a spol ukázali, že jsou praví demokraté,

Byl bych i souhlasil, sám nevím, zda bych zůstal či odešel, občas mi rupne v kouli a neovládnu se.

Je pro mě nesmírně těžké hodnotit to nezaujatě a objektivně. Myslím, že toho nejsem schopen.

Co si však myslím - odejít z projevu, s nímž nesouhlasím (ať už doopravdy, nebo v rámci stranického/politického image), patří podle mě ke standardním politickým nástrojům. Možná až moderní doby, možná v demokratických společenostech od počátků demokracie. Všechny ty vytrčené zadnice, odmítnutí stoupnout si, demonstrativní odchody ze sálu... Inaugurace je politický akt a politici při takovém aktu pokračují ve své politice. Pan Zeman měl právo pronést svůj projev (a pronesl ho), ostatní měli právo na něj zareagovat podle svých preferencí (a zareagovali).

Pan Zeman sám se zvyklostmi a úctou omezovat nenechá. Ani netrpí respektem k té druhé většině, co ho nezvolila :-)

M. Prokop 9.3.2018 10:09

Re: z jednoho blogu

Možná v tom, že si redaktoři ČT svou zaujatost neuvědomují. Zaujatí jsou, průkazně.

J. Václavíková 9.3.2018 10:08

Re: "Kolosální"

Já si myslím, že konstatovat fakt, že Zeman je největší primitiv, lze.

M. Kolář 9.3.2018 10:08

Re: Blaboly, soudruzi

My Češi jsme si sami zdevastovali naší republiku idiotskou podporou poválečné lidově-plebejské agresivity .. Můžeme si za to sami .. Nyní se podobný program národního hulvátismu s přispěním "hlavy státu" opět oživuje ..

J. Václavíková 9.3.2018 10:08

Re: Němcová a spol ukázali, že jsou praví demokraté,

To je coming out :-)

K. Zelený 9.3.2018 10:08

Re: Studentský protest

Těm, kteří nic takového neorganizují je jedno, že někdo przní ústavu a jmenuje premiérem zloděje.

Těm, kteří to organizují to jedno není.

Elementary, říkal chytrý detektiv svému natvrdlému asistentovi.

M. Prokop 9.3.2018 10:07

Re: Souhlas, ale to není vše

Ty banky bych mu odpustil, to musel. Spíš bych mu zazlíval, že jejich privatizaci k naší škodě léta brzdil.

Že dividendy odcházejí do zahraničí, to je taky nevyhnutelné. Oni ti prostí lidé, akcionáři, sice byli spolumajitelé ale na nezbytné investice peníze neměli.

Š. Hašek 9.3.2018 10:07

"Kolosální"

byla včera TV (spacákveřejno). Tribunál/seminář/ideovka "President republiky - největší primitiv ČR".

Inu, konstatovat nějaká konkrétní fakta v projevu (krom lámské "demokracie" v Tibetu) - to už podle TV (a euroFialy) nelze.

J. Václavíková 9.3.2018 10:06

Re: Němcová a spol ukázali, že jsou praví demokraté,

Já jako jejich volič hodnotím, jestli splnili to, co po nich žádám. A já jsem spokojena, udělali přesně to, co bych na jejich místě udělala já. Vy můžete hodnotit pouze ty, co jste volil. Uznávám, že vám se může líbit dokonce i to, že vaši poslanci za ten otřesný projev malosti našeho prezidenta i tleskali.

V. Heidlerová 9.3.2018 10:04

Re: Švýcarsko není svobodné a důstojné?

Děkuju, to je zcela evidentní, na slibech a jejich určitých obměnách stavějí sice všechny politické strany, ale někteří vůdci v tom obzvlášť vynikají. A my máme smůlu, že se právě teď sešlo souhvězdí těch největších slibovačů a lákačů na pěkně znějící, ale neuskutečnitelné plány! Zeman, Bureš, Okamúra, Filip a pod. Jaký národ, takoví politici, bohužel. A to jsem žila 80 let jako zapálená vlastenka, věřící ve zdravé jádro národa, leč jsem podcenila mravní zkázu, kterou v nás napáchalo 40 let totalitní moci. Tak nám nyní vládnou lidé s mravy ruských mužiků. Ale nedám se otrávit - žádný člověk není mocnější Boha nebo chcete-li přírody, vše má svůj čas - a ti, co se pyšně domnívají, že tu budou do 90 let mladí, zdraví, s prostatou jak panic jdou proti nadlidským zákonům.

J. Svoboda 9.3.2018 10:04

Re: pane Svobodo

Svoločí jste tu žumpu nahradil dokonale.

Svobodě projevu bránili ve sněmovně ti, co neschválili program schůze, vy rádoby chytráku.

M. Kolář 9.3.2018 10:04

projev a projev

Stačí si porovnat Kalouskův výborný projev pronesený spatra při debatě o odvolání Okamury před pár dny, projev který má ucelenost, sdělení a dává dějinný smysl, s těmito bezcennými výštěky Zemana včera při inauguraci. Ano, při inauguraci ! Ostuda nemající konce ..

Zmíněný Kalouskův projev ovšem vstoupí do historie jako jeden z nejlepších v dějinách našeho parlamentarismu .. Kdo neviděl, doporučuji vyhledat ..

J. Václavíková 9.3.2018 10:03

Re: správná připomínka k Němcové

Odešla až po útoku na TV.

J. Václavíková 9.3.2018 10:01

Re: ke včerejšku

Projev neúcty k Ústavní instituci byl Zemanův projev plný jeho žluči.

J. Novotny 9.3.2018 10:01

Re: Němcová a spol ukázali, že jsou praví demokraté,

S hodnocením Zemana jako člověka a jeho stylu se pravděpodobně shodneme. Ale byl zvolen a měl právo pronést projev a odejití při inauguračním projevu je výraz neúcty k instituci Prezidenta a k té většině voličů, které jej zvolila.

J. Svoboda 9.3.2018 10:00

Re: správná připomínka k Němcové

Inaugurační projev obsahoval útok na konkrétního člověka, na kterého je třeba pohlížet se stejnou presumpcí neviny, kterou od Zemana požívá Bureš a další jeho kamarádi.

Pěkný den.

J. Václavíková 9.3.2018 10:00

Re: z jednoho blogu

Tohle sedí na Soukupa jak Jandák na hrnec. Jediné štěstí, že ČT této úrovně zdaleka nedosahuje.

M. Prokop 9.3.2018 10:00

Re: z jednoho blogu

Tak to ho docela lituji, tajtrlíka. Nemá to jednoduché, tohle si myslet a zároveň se tím živit.

M. Pesat 9.3.2018 9:59

Blaboly, soudruzi

"Jeho bonmot na téma „chcete-li být jako Švýcarsko, dělejte to jako ve Švýcarsku“ je bohapustá demagogie. Nikdo rozumný nechce být ani jako Švýcarsko, ani jako Švédsko nebo jako Tramtárie. Jsme Česko a snažme se, abychom byli Česko – svobodné a důstojné."

Svobodne a dustujne ? Svoboda zeny/cloveka/statu zacina v jeho penezence, pokud je jeden temer ze 100% zavisly na jednom trhu/partnerovi, potom zakonite musi delat kompromisy a svoboda jde do haje, coz samozrejmne jsou spojite nadoby i s dustojnosti. Co rikal soudruh Zeman nevim ale predpokladam, ze nazval veci pravym jmenem, proto Parta Lzi a nenavisti mobilizuje na barikady a hloubi uz tak hlubokou propast. Jiz vzhuru LHARI teto zeme :-).

Cest :-)

M. Šejna 9.3.2018 9:59

pane Svobodo

ani jednou jsem nepoužil výraz "žumpa". To používáte Vy a Vaši pravdoláskoví soukmenovci, když se vyjadřujete o těch, co nesouhlasí s vašim pohledem na svět.

Každopádně všichni poslanci, kteří včera tak vehementně bránili svobodu projevu, požadovali odvolání Okamury za to, že si dovolil řící něco, s čím oni nesouhlasí.

Š. Hašek 9.3.2018 9:58

Re: ke včerejšku

Zde přesná poznámka pana Šejny.

J. Václavíková 9.3.2018 9:58

Re: Miroslava Němcová

Pletete hrušky s jabkama. Parlament a prezidentská funkce se poněkud liší.

Prezidenti se o funkci nedělí, takže mě v té funkci nikdo z mnou volených nezastupuje. A asi vám ušlo, že prezident má býti prezidentem všech. I těch, co jej nevolili. Tak ať se tak chová!

M. Prokop 9.3.2018 9:58

Re: Němcová a spol ukázali, že jsou praví demokraté,

Tady bych si dovolil polemizovat. Jednak Zemanův projev nebyl nic jiného, než manipulace emocemi a demokracie je fakt založena na diskusi, ale u takového projevu toho moc nenadiskutujete.

J. Novotny 9.3.2018 9:57

Re: ke včerejšku

Já to vidím trochu jinak. Odejití uprostřed projevu byl výraz neúcty k Ústavní instituci.

Potom ať si kdákají co chtějí, Zeman to měl věcně podložené.

P. Foltán 9.3.2018 9:57

z jednoho blogu

https://siemko.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=653049

diskuze

Jirka Bruner

John Swinton, bývalý šéf personálu novin New York Times „V současné době neexistuje taková věc, jako je nezávislý tisk. Víte to stejně dobře, jako já. Není mezi vámi ani jeden novinář, který by se odvážil upřímně vyjádřit svůj vlastní názor. Víte předem, že kdyby to udělal, nikdy by se to neobjevilo v tisku. Jsem týdně placen za to, že své upřímné mínění nezveřejňuji v novinách, pro něž pracuji. Vy ostatní jste placeni za stejnou věc a kdo z vás by byl tak pošetilý, aby napsal svůj upřímný názor, brzy by se ocitl na ulici a hledal by si jiné zaměstnání. Kdybych dovolil,aby se v jednom čísle mých novin objevil můj poctivý názor, do dvaceti čtyř hodin bych přišel o místo. Prací žurnalistů je zabíjet pravdu; bezostyšně lhát; překrucovat pravdu; hanobit; plazit se u nohou mamonu a prodávat svou vlast a rasu za svůj denní chléb . Vy i já víme, že věřit v nezávislost tisku je bláznovství. Jsme nástroji a vazalové bohatých mužů za scénou. Jsme skákající tajtrlíci, oni tahají za drátky a my tancujeme. Naše talenty, naše možnosti a celé naše životy jsou vlastnictvím těchto mužů. Jsme intelektuální prostituti.“ Projev v rámci přípitku v New York Press Clab

J. Jančura 9.3.2018 9:56

Souhlas, ale to není vše

Souhlasím s autorem článku, že inaugurační projev prezidenta Miloše Zemana byl skandální, poněvadž byl nevyvážený. Kritizoval jiné, zapomněl na sebe. Předně, když kritizoval Bakalu tak zapomněl na Babiše a další, kteří přišli k svému obrovskému majetku stejným způsobem. Oba také vlastní tiskové impérium, podobně jako Soukup a jiní. Nemají si co vyčítat. Navíc Zeman zapomněl na svůj podíl při privatizaci vč. následného oddlužení bank s příjmů z privatizace a po jejich oddlužení prodeji do zahraničí. Takže v souhrnu náš národní majetek prodali všichni polistopadoví politici za babku. A to není vše. Daleko více peněz odešlo po listopadu z republiky vyvedením zisků z takto privatizovaných bank a podniků do zahraničí - proti tomu je Bakala žabař. Příznačné, je že to prozatím nikdo neměl odvahu podrobně popsat a vyčíslit. Musím však připomenout, že i prostí lidé nejsou bez viny. Za jaké kapesné jsme prodali (přiznám se, že i já) v kuponové privatizaci získané akcie různým pochybným fondům. Jak lehce prodala města svůj podíl z privatizace těm fondům včetně např. svého bytového fondu (jako např. bytů OKD), městských podniků a jiného městského majetku.