14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Že je huba nebolí

Věci jsou tak nejasné, že není o čem psát. Takže je čas na malou slušnou polemičku. Inspiroval mě Alexandr Mitrofanov svou úvahou o malé normalizaci v rámci mírného pokroku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Derat 4.9.2019 17:25

Re: trikolora,obranná politika, bod 6

No, a také se logicky Doníkovi zajídá, že evropské státy jsou většinově černými pasažéry, kteří neplní své závazky, ale ochranu by chtěly. Asi, největší pifku má na bohaté Německo, které k tomu nemá žádný ekonomický důvod. Což dal enderácké svazačce Merkelové několikrát jasně najevo.

M. Kolář 4.9.2019 17:23

Re: trikolora,obranná politika, bod 6

Trumpeta nebude večně... USA nemohou věčně nést všechny náklady, na druhou stranu atlantická vazba je skvělá věc..

M. Kolář 4.9.2019 17:21

trikolora, EU, bod 8

"evropské právo nesmí mít přednost před naším ústavním pořádkem".. ...

A níže " občané toužili po 40 letech vazalství po skutečné národní a občanské svobodě " ..

Státy EU jsou státoprávně suverénní, přenášejí se pouze pravomoce, nikoliv suverenita. Náš ústavní pořádek byl tzv "otevřen" evropským smlouvám a dalším normám ústavním zákonem ČR.. Požadavek na rozpuštění současné EU je obecně legitimní, ale drakonický a nereálný..

A pokud jim jde o občanskou svobodu, je to fajn, ale jak si tomu stojí ta "národní svoboda" ? Dle mého názoru dost problematicky, neboť občanské svobody se nejlépe chrání v prostředí nejen horizontální, ale i vetikální dělby moci.. Pokud tím rozumí něco jako vývoj v Maďarsku a Polsku, je třeba to kategoricky odmítnout.. To není cesta ke svobodám ..

L. Kolman 4.9.2019 17:20

Re: trikolora,obranná politika, bod 6

Aliance USA-EU? Já pozoruji jiné tendence, aspoň ze strany USA. Pokud bude Trumpeta opětovně prezident, vlastně už jen z důvodu tohoto nebezpečí, bylo by v zájmu samotné EU, že v té míře, v jaké se nám Amerika odcizuje, budeme se muset naučit uvažovat jako Evropané. Není žádným tajemstvím, že pro Trumpetu je EU jako každý jiný - konkurent a soupeř. America First - kamarád nekamarád, z hrušky dolů.

J. Drobný 4.9.2019 17:17

Re: Všem co tu slintají jako

Řekl bych, že svůj post nezvládá a měl by rezignovat. Podřízení si dělají co je napadne, vše vykecají do tisku a on se pak musí snažit s veškerou svojí výmluvností všechno zamlžit (tedy uvést na pravou míru). Vždyť je to běžný postup, o spisu nic neví a až těch 22000 stran dostane tak do tří měsíců rozhodne. Vychází mi to 250 stránek na den. To mu nezávidím.

V. Hájková 4.9.2019 17:16

Re: Všem co tu slintají jako

Proč plácáte tyro kraviny?

F. Navrátil 4.9.2019 17:16

Re: Volím Trikáče!

Nevolím Trikolóru protože její program je variací na pohádku jak pejsek s kočičkou vařili dort. Dali tam všechno, co rádi jedli od buřtů přes čokloládu až po husí hlavu. A bylo z toho jen břichabolení.

R. Sorge 4.9.2019 17:15

Re: Poznámka k důchodům

OSVČ platí státu. Má jiný vyměřovací základ než zaměstnanec. Už?

J. Kanioková 4.9.2019 17:13

Přesně !

J. Mikeska 4.9.2019 17:12

Re: Volím Trikáče!

Podmíněně se přidávám. Podmínky:

1. Do voleb nezblbnou.

2. Nenaberou tam politické mrtvoly typu Langer, Tlustý, Dobeš apod., které se tam nepokrytě snaží nasáčkovat.

VKM sice není úplně moje krevní skupina, ale TKL je momentálně asi jediná pravice na scéně.

I. Kellner 4.9.2019 17:12

Re: Doufám

Soudruzi by to zase chtěli mít pěkně jednohlasné... ČÚTI jim chybí..

J. Fridrich 4.9.2019 17:11

Re: Všem co tu slintají jako

Paní Hájková se dočkala a slaví, její favorit je volný jako pták...

L. Kolman 4.9.2019 17:11

Jako malé děti bez rozumu

Takového kraválu kolem Koněva, když o něho samotného vůbec nejde. Teda trochu o něho jde, měl by uvolnit místo. Vlastně jsem chtěl říct, že s (ne)osvobozením to má pramálo společného. Zkrátka jako většinou, lži zabalené do líbivého hávu.

M. Kolář 4.9.2019 17:10

Re: trikolora,obranná politika, bod 6

Nikoliv nutně... Aliance USA - EU ,to je to, co potřebujeme.. Ale to musí stát Evropa vojensky na vlastních nohách..A to nestojí..

F. Navrátil 4.9.2019 17:09

Re: Doufám

V rámci obrany svobody slova a liberální demokracie je třeba všechny neschválené verbální i vizuální projevy zakázat. Co je dezinformace, to určí speciální pořad České televize a co je hybridní hrozba zase speciální Hamáčkův úřad vedený starším politrukem Romancevovou.

M. Kolář 4.9.2019 17:09

trikolora, zahraniční pol, bod 5,6

"Odmítame účelové proevropské přepisování česko-německých (a naopak) dějin .. " Co tím jako myslí ? Nechtějí to konkretizovat ? Jinak je to blábol .. Chtějí dobré vztahy s "historicky a kulturně blízkým Rakouskem".. Hm, a mají vyjasněné, že jim domněle blízcí politici z AfD a Svobodných je chtějí také včetně nezpochybňování poválečného uspořádání ? Moc to nevypadá ..

R. Tesařík 4.9.2019 17:06

Re: trikolora,obranná politika, bod 6

Ten krok by šel proti NATO.

V. Hájková 4.9.2019 17:05

Re: Doufám

To vám nevadí ani toto - co se na psu otiskuje?

Mikuláš Minář skrytě propaguje NSDAP a Hitlerjugend? z Aeronetu. Vlk sice vyjadřuje pochyby o serióznosti tohoto webu, ale prý i slepé kuře někdy najde zrno.

ŽE VÁM NENÍ HANBA

L. Kolman 4.9.2019 17:05

Re: Volím Trikáče!

Že by konečně Klaus junior onen toužebně očekávaný Mesiáš? Už to tolikrát nevyšlo, že já tomu ani protentokrát nevěřím. Navíc my jsme tak specifický národ, že u nás nic nefunguje normálně a očekávatelně. Takže já nikoho z těch náhle se vynořivších rychlokvašek ze zásady nevolím a zůstávám spolehlivě na svém.

M. Kolář 4.9.2019 17:01

Re: Všem co tu slintají jako

:::)))

M. Kolář 4.9.2019 17:01

Re: trikolora,obranná politika, bod 6

Ani vyloučení naší armády z expedičních společných akcí není moudré..

Na to je svět příliš složitý a nejde jen o náš zadní dvorek.. Ten se moc bránit nedá ..

R. Neveselý 4.9.2019 16:59

Re: Všem co tu slintají jako

Prezident již gratuloval Babišovi k zastavení stíhání. To je směroplatné!!!

M. Kolář 4.9.2019 16:59

Re: Doufám

Bohužel máte pravdu ..

M. Kolář 4.9.2019 16:58

trikolora,obranná politika, bod 6

Kategorický nesouhlas se vznikem evropských ozbrojených sil. To je dost nepromyšlené stanovisko.. Moderní obranné projekty jsou tak nákladné a bezpečnostních zájmy evropských zemí natolik identické že by hlubší spolupráce byla dobrou cestou..Navíc by to i odlehčilo USA, které nesou neúměrně velkou část nákladů na obranu Evropy .. Ovšem, samozřejmě by takový krok nesměl jít proti NATO ale naopak jej posilovat.. Dokonce bych po příslušné změně smluv ani nevylučoval vstup EU do NATO..

L. Kolman 4.9.2019 16:57

Re: To jako vážně? Umí tam někdo počítat?

Vy dva se vyznáte, co byste radili mně? Mám peníze utrácet a užívat si, třeba tady už dlouho nebudu, nebo si mám odříkat a neužívat si, páč tady můžu ještě dost dlouho a pak mi na sklonek života nezbude...? Lepší je asi vést asketický život, ať si po mně užije někdo jiný! Děcka mě furt nabádají, ať nejsem škrt a užívám si, peníze že budou, my ne. Teda užívám si i s manželkou, ne sám. Svých vlastních mají dost, jinak by možná mluvili jinak.

V. Hájková 4.9.2019 16:56

Všem co tu slintají jako

VOBR a BOULÍKOVÁ

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/primy-prenos-sef-statnich-zastupcu-pavel-zeman-komentuje-zvrat-v-kauze-capi-hnizdo-78373?dop-ab-variant=12&seq-no=1&source=hp

P. Vandas 4.9.2019 16:56

Re: Doufám

To má zas někdo starosti o to kdo, co, kde píše? Když to někomu vadí, může číst jiný zdroj a ne Psa. :-):-):-)

P. Vandas 4.9.2019 16:53

Re: Volím Trikáče!

Názory Václava Klause ml. mi vcelku jsou sympatické, nicméně otázkou je, kdo všechno se k této partaji přihlásí. Proto nemohu prohlašovat, že ji budu volit. Druhou mou pochybností zůstává očekávání, že před dalšími volbami dojde k dramatickému přeskupení celé politické scény a tak je na výběr dost času. A třetím důvodem zdrženlivosti je má poslední volba Realistů, kdy jsem zahodil zbytečně svůj hlas. :-):-):-)

P. Hofman 4.9.2019 16:51

Doufám

že nikoho tady na Psu ani nenapadne tomuto nenávistnému pamfletu věřit:

"Již delší dobu lze pozorovat, že na Neviditelném psu, prvním internetovém magazínu, jsou vedle příspěvků Gity Zbavitelové, Karla Hvížďaly, Petrušky Šustrové, Romana Jocha, Lukáše Jelínka či Radka Kubička publikovány naprosté zhůvěřilosti autorů, jakými jsou například Zdeněk Lanz, Václav Klaus, Petr Hampl nebo Pavel Chrastina (tento okruh se překrývá s Protiproudem a Parlamentními listy). K této druhé skupině patří i němcobijec Václav Vlk starší. Jeho příspěvkem z 22. července „Žluto-hnědá košile pana Mináře“ dosáhlo toto periodikum, spíše ovšem multiblog, který velmi připomíná Parlamentní listy (z nichž ostatně často přebírá texty), svého prozatímního dna."

https://1url.cz/tMXvO

J. Drobný 4.9.2019 16:50

Re: Léta jsem masírován "nezávislostí " rozhodování státního ...

Zkusme trochu spekulovat jak to vše probíhalo. V pátek to Šaroch hodil v podatelně na stůl k odeslání. Cimbala hlásí, nejdříve to dostanou obvinění do svých schránek, potom teprve se zveřejní výsledek. Mezitím to některá z aktivních úřednic za mrzký peníz pustila do tisku. V pondělí drnčí telefony od vyšší a nejvyššího, jak je možné, že jste to nekonzultovali? Cimbala hlásí jedná se koncept, není to konečné rozhodnutí, bude to přezkoumávat vedoucí. Koncept je následně přejmenován na aprobaci a korunu tomu dal NSZ, když prohlásil, že to Šaroch nepodepsal. Mlžit mohou, ale ten smrad ze spáleného mléka nevyvětrají.