6.7.2024 | Den upálení mistra Jana Husa


Diskuse k článku

Zdráhání kolem předčasných voleb

Není divu, že se občanští demokraté zdráhají. Kdo by spěchal k výprasku, který je bezpochyby nemine. Jiří Pospíšil, místopředseda strany, nabádá, aby ODS hlasovala pro rozpuštění sněmovny. On sám patří k doposud jakž takž populárním předákům této strany, která se ocitla v nejhlubší krizi od Sarajevského atentátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 20.8.2013 12:33

Re: Robejšek ...addendum

Příště ten kopírovaný text napřed vložte do otevřeného txt editoru, bez zalamování, tím text zbavíte formátování, zbytečných hypertextových odkazů, zkopírujete zpět a můžete vložit tak, aby se dal číst. Tohle se číst nedá, text leze "za roh" (Firefox) a není čitelný. :-)

O. Uživatel 20.8.2013 12:21

Uživatel požádal o vymazání
E. Sevrát 20.8.2013 12:20

Re: Proč

Zcela s Vámi souhlasím-viz můj příspěvek z 10.52.Pokud si pan Boleslav,Kopretina a celá řada dalších myslí,že jediná pravice je ODS nebo TOPka tak se opravdu ten prohnilý politický rybník nikdy nevyčistí.Je to opravdu na nás,bohužel stereotyp a stádovitost stále dobře fungují.Takže Kalousek a jeho TOPka se bude tvářit,že jsou jedinou stranou, která chrání parlamentní demokracii,Karel to opřepí nějákou stařecky vtipnou poznámkou.ODS bude zase ústy Němcové a Kuby mobilizovat proti KSČM či ČSSD.Kolikrát jsme to již zažili ??Je to jak s těmi "Šmejdy",všichni vědí za těch cca 20 let, co jsou zač a o co jim jde.Přesto se na ty jejich "zájezdy" stále hlasí další a další účastníci.Jistě můžete říct,že jsou to důchodci,kteří dost dobře nechápou o co jde.Ovšem všichni mají TV a těch neblahých případů bylo za ty léta popsána již stovky.A nejvíc mě dojala jedna důchodkyně,které v ČT přiznala,že ji již na těchto akcích třikrát okradli,ale stejně se chystá na další.Jak se říká komu není rady,tomu není pomoci.A tak podobně je to i s těmi politickými stranami.Pravičáci volte ODS nebo TOPku a Šmejdi se opět dostanou ke korýtku a pak můžete opět nadávat.Vyzývám tedy opravdové pravičáky a ne tupé stádo : VOLTE STRANU SVOBODNÝCH OBČANÚ pana Macha.

O. Uživatel 20.8.2013 12:16

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 20.8.2013 12:10

Uživatel požádal o vymazání
O. Slavík 20.8.2013 12:06

MATUŠKA, příště se dívejte na Večerníčka

a ne na knížete. Můžete z toho i zfanfrnět ....   tu-ááá.     :-)

D. Švik 20.8.2013 12:04

Re: Šviku, musíte jim to nějak rozumně vysvětlit,

Jaroslave, jestli po mě něco chceš, tak mě musíš oslovovat pane. Také tě oslovuji, jak to máš rád, pěkně po bolševicku. Já kapitalista však na nějaké tykání, či pokřikování Šviku, neslyším.

H. Lukešová 20.8.2013 12:04

Re: Zajímavý a poutavý článek pana Stejskala o Menachenu Beginovi níže...

A dobře udělala. S teroristy se nevyjednává, teroristé se zneškodňují, buď přímo eliminují (jak to dělají i Američané z bezpilotních letadel) a nebo zavírají do vězení. Jenže můžete vidět, že často jsou teroristé z vězení kvůli politickým čachrům propouštěni, což je plivanec obětem teroristických útoků.

S. Lazárek 20.8.2013 12:02

Re: Kdo je vlastně šéfem v TOP 09?

Se Zemanem nebo doleva? Dobře jsi volil Jardo, moc dobře....

H. Lukešová 20.8.2013 12:01

Re: Ano, je za čím plakat

Dříve prosazovala ODS rovnou 15%ní daň, nyní na nátlak Kalouska přijala progresivní zdanění, což mě tedy velmi "nakrklo". To je čistě socialistický návrh. Přesto jsou ODS a TOP09 umírněnější strany, než-li KSČSSDSPOZ...

O. Slavík 20.8.2013 12:01

Robejšek ...addendum

Na Karlově univerzitě vystudoval sociologiisociální psychologii, po odchodu z Československa na univerzitě v Hamburku národní hospodářství. Habilitován byl v politických vědách. Od roku 1998 vedl hamburské vzdělávací středisko Haus Rissen – Mezinárodní institut pro politiku a hospodářství (někdy překládaný jako Mezinárodní institut pro ekonomiku a politiku),[1] nyní je na volné noze.  

____________________________________________________________________________

Takže, NENÍ toliko sociolog... bacha !!!  Klekypetra je však jen pro ty, kteří jsou odkázáni na texty v češtině. Takových Robejšků je na Západě "habakuk" a vím, že pí.Netzer je čte v originále. Tímto upřesňuji mou dvojsmyslnou poznámku o těch,kteří čekají na překlady do češtiny.  Tu-ááá.

J. Láníček 20.8.2013 11:59

Šviku, musíte jim to nějak rozumně vysvětlit,

že u nás jsou vlastně všichni levičáci. Hlavně našim médiím, včetně těch tzv. veřejnoprávních. Vyhraje-li volby Sobotkova parta, vypukne přímo gejzír mediální propagandy o "rudém nebezpečí" a podobně. Z partají v tom bude vynikat zejména parta modrých havranů, protože tam nejsou ani lidi, ani program na něco jiného. Ti co si do teď říkali pravičáci, totiž nic jiného neumí, to nám dostatečně předvedli za svých posledních vlád.

M. Ilsner 20.8.2013 11:59

Re: Zajímavý a poutavý článek pana Stejskala o Menachenu Beginovi níže...

Ano, vím, pamatuji. Ta se s nima nemazala....

D. Švik 20.8.2013 11:58

Re: Ano, je za čím plakat

Tak někdo vnímá ty různě stupně socialismu senzitivně. Odeésácký socialismus je ještě přijatelný, zatímco sociálně- odborářský je už příliš. Je to prostě individuální Jaroslave. Někomu nevadí environmentální socialismus a jinému hnědý socialismus. Já osobně už mám plné zuby všech forem socialismu. I toho "modrého".

J. Matuška 20.8.2013 11:56

Re: Kdo je vlastně šéfem v TOP 09?

Kouknou, J. Kombercová, zatím mi na prezidenta Miloše Zemana nesahejte. To je jediný člověk, jehož slova mohu brát vážně. Druhým politikem je prezident Václav Klaus. Já za to nemůžu, mám pro oba po podepsání tzv. opoziční smlouvy slabost. A řeknu to zřetelně, mně by opakování oposmlouvy vůbec nevadilo. Bohužel, preference ODS to asi neumožní, a nejen ty, že. :-)

Mám jedinou obavu, že mezi Kalouskem a Sobotkou může dojít k dohodě. Pronásledují mě sny, kdy Kníže se opět stane ministrem zahraničí a Kalousek ministrem spravedlnosti...

I. Gellner 20.8.2013 11:54

Re: Ano, je za čím plakat

Za to můžete vy, bolševici, že jste zrušili přídělový systém, a v roce 1967 subótniky!

Měli jste to nechat a bylo by fajn!

J. Láníček 20.8.2013 11:52

Re: Ano, je za čím plakat

Takže žádná křeč, když tam teď budou pro změnu ti druzí levičáci - Sobotkovci.  Proč se potom někteří zdejší geroji tak čílí?

D. Švik 20.8.2013 11:49

Re: Ano, je za čím plakat

Jakých pravicových vlád Jaroslave? Po 89-tém jsem si ke skutečnému kapitalismu ani nečuchli. Je to jen takový vylepšený socialismus.

J. Matuška 20.8.2013 11:49

Re: Kdo je vlastně šéfem v TOP 09?

A aby ta česká bramboračka /mimochodem měli bychom požádat Brusel o uznání této značky jako nezneužitelné v Unii/ byla ještě hustší, chutnější, tak se denska objevily informace o vzniku SUVERENITY VÁCLAVA KLAUSE. Potom, co včera Jakl popřel jakoukoliv Klausovu ochotu se přidat k nějaké politické straně, jsem jako "klausián" zajásal, byl jsem ochoten "zradit" po tolika letech i ODS. Moje nadšení zchladila sama Jana Bobošíková, prý se jedná s kde kým, ale ruka v rukávě prý ještě není. Všichni čekají, jestli skutečně k rozpuštění poslanecké sněmovny dojde. Potom to prý půjde jako po másle. Co se všechno musí český volič vytrpět?:-)

J. Kombercová 20.8.2013 11:48

Re: Kdo je vlastně šéfem v TOP 09?

Proto jste volil Zemana, aby tou bramboračkou řádně zamíchal.

H. Lukešová 20.8.2013 11:47

Re: Komentář netřeba, žalující fotografie k těmto hrůzám netřeba. To byla pravá tvář nacistů...

https://www.google.com/search?q=sonderkommando&rlz=1G1LENN_CSZZ462&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XTgTUvXiFoLJtAam0IGADQ&ved=0CEQQsAQ&biw=1366&bih=667

E. Heusinger 20.8.2013 11:46

Re: Čím více levice vykřikuje, jak má vítězství jisté, tím více začínám věřit, že zvítězí koalice rozumných pravostředových stran.

Tak si prohlédněte svůj archiv, nepako.

H. Lukešová 20.8.2013 11:44

Re: Zajímavý a poutavý článek pana Stejskala o Menachenu Beginovi níže...

Ano, chybí. Vyznamně se zasloužila o vznik Státu Izrael. Golda se také postavila jako chlap k tragickému masakru izraelských sportovců v Mnichově. Nařídila Mossadu, že musí zneškodnit všechny palestinské pachatele, předáky, zosnovatele, kteří jsou za tento hrůzný masakr odpovědní. Až a jednoho pachatele byli všichni vrazi z Mnichova eliminováni, (Operace Boží hněv).

D. Švik 20.8.2013 11:42

Re: Proč

Pokud je nebudeme volit, tak ne. Je to na nás.

J. Láníček 20.8.2013 11:42

Ano, je za čím plakat

Vždyť stav domácí ekonomiky demonstrují přímo "závratné úspěchy" pravicových vlád!

D. Švik 20.8.2013 11:42

Re: Kdo je vlastně šéfem v TOP 09?

V celém svobodném světě, je politika "klasická bramboračka". Voliči zjistili, že se mohou nechat korumpovat a konzervativní strany přebírají politiku socialistů, ti pak komoušů...Buďto začneme praktikovat skutečně konzervativní politiku, nebo jako civilizace končíme.

H. Lukešová 20.8.2013 11:40

Re: Proč

No jo, máte pravdu, nicméně skutečně pravicové strany Konzervativní strana či Svobodní Petra Macha se do PS nedostanou...

M. Ilsner 20.8.2013 11:38

Re: Dalo se čekat

To je pravda, jenže před soudním jednáním je nutné zjistit, co se má soudit. Což se nestalo a "díky" policii už nestane.

Pomáhat (hajzlům) a chránit (zloděje).

H. Lukešová 20.8.2013 11:38

Re: Nevděčnou úlohu ve vyhlazovacích táborech měla Sonderkommanda

Sonderkommanda byla složena ze zdravých a silných židovských mužů a ti měli za úkol vyklízet plynové komory, spalovat mrtvoly a přebírat cennosti (např. zlaté zuby) no a pak za nějakou dobu i člěnové Sonderkommand šli do plynových komor, aby nemohli podat svědectví a rozsahu nacistických válečných zločinů a zločinů proti lidskosti...

http://en.wikipedia.org/wiki/Sonderkommando

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Holocaust/Sonderkommando.html

J. Matuška 20.8.2013 11:37

Kdo je vlastně šéfem v TOP 09?

Včera jsem se díval na Interview s Knížetem z Bilderbergu. Bylo velmi poučné. Kníže jasně řekl, že dělení politiky na pravou a levou je holý nesmysl. To asi není žádná novinka. Zajímavá byla odpověď, s kým by šel po volbách do koalice. No, přeci jasně, že s kteroukoli "demokratickou" stranou, dohodnout se na kompromisním programu není žádný problém. A tak nevím, kdo je vlastně tím loutkářem a kdo je tím medvědem. V médiích se objevují chýry, že Kalousek se dohodl se Sobotkou - ale Kalousek se dušuje, že do koalice se socialisty nikdy. Jak se mám potom v tom vyznat? Je možné, že opálený Kníže, vrátivší se z dovolené, ještě neměl čas se s prvním místopředsedou domluvit. Politika u nás, klasická česká bramboračka...