20.6.2024 | Svátek má Květa


Diskuse k článku

Zcela jiná debata

S úterní debatou na Primě měla čtvrteční společného jen to, že se jí účastnili stejní hlavní aktéři. Toto nebyly gladiátorské hry, to byla důstojná debata dvou důstojných pánů. Jiří Drahoš se pokoušel útočit, přesvědčivý v roli atakujícího jestřába nebyl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 26.1.2018 8:46

Re: Drahoš k referendu

Poznámka o ulhanosti se nevztahuje k Drahošovi, ale k tvrzení některých zdejších diskutérů, že Drahoš o zmanipulovaných lidech nikdy nemluvil. Omlouvám se, měla jsem to vysvětlit v dřívějším příspěvku.

J. Anděl 26.1.2018 9:01

Aha, chápu. Díky.

K. Filek 26.1.2018 8:50

Re: Drahoš k referendu

Co je na tom ulhaného.Mimo váš výkřik?

P. Boublíková 26.1.2018 8:54

Re: Drahoš k referendu

Již jsem to vysvětlila panu Andělovi. Asi o dvě stránky vzadu se kdosi usilovně hádá, že Drahoš nic takového neřekl.

P. Sejc 26.1.2018 8:26

jeden nic moc a druhý vůbec nic

Celý je to boj o moc nad společností mezi mediokracií a zbytky demokratického uspořádání. Skutečně mne mrzí ,že nás demokraty reprezentuje zrovna Zeman.

Srandovní je vidět, jak pan Neff napíše dnes a předevčírem docela vyvážený komentář odpovídající realitě a včera si uvědomil, že klucí co k nimu musí patřit nemají realitu rádi a kaje se za to.

P. Hlosta 26.1.2018 8:42

Re: jeden nic moc a druhý vůbec nic

Mediokracie je cosi, jako neviditelná ruka trhu. Oboje má mít vlastnost své vlastní vůle, bez vměšování cizích vlivů. Poznání lidí je ale takové, že za vším se dá najít někdo se zlou vůlí. Média poskytují anonymitu pro autory zájmové oblasti. Anonymita je potřebná, aby se daly realizovat mocenské úmysly při zachování zdání demokracie.

Mne nemrzí, že zrovna Zeman reprezentuje nás demokraty. Já jsem demokrat a je na druhých, aby jimi byli také. Není možné aby byl jen reprezentant demokracie a ostatní aby k němu jen vzhlíželi, což by bylo spíše o kolektivismu a ten je vlastní levicovému vnímání světa, kompletně alibistické. Buď jsme demokraty, nebo potřebujeme kolektivisticky jen reprezentanta názorů. Oboje nelze!

M. Valenta 26.1.2018 8:26

Ztracen ve slušném prostředí.

Zemanovi korektní prostředí a profesionální Witovská příliš neseděly. Musel čelit otázkám na které není z Barrandova zvyklí a na protiútoky už mu nezbývala síla. Drahoš byl o poznání jistější než v kotli na Primě. Je také dobře, že Zeman poděkoval Witovské za korektní vedení duelu, čímž sebral vítr z plachet konzumentům proruských webů, z nichž ti odvážnější měli zřejmě po dlouhé době příležitost sledovat něco solidního a právě se probírají z kulturního šoku.

V. Student 26.1.2018 8:30

Re: Ztracen ve slušném prostředí.

Jo? Nepřál jí náhodou na konci pořadu něco v tom smyslu, aby byla autoritou sama sobě? Přesně si to mohou případní zájemci vyhledat. Kdyby o to tedy stáli, samozřejmě.

M. Krátký 26.1.2018 8:41

Re: Ztracen ve slušném prostředí.

malá oprava vaší gramatiky jazyka českého - zde : ON NENÍ ZVYKLÝ - hezký den pane Valento

M. Valenta 26.1.2018 8:47

Re: Ztracen ve slušném prostředí.

děkuji za opravu překlepu.

T. Hraj 26.1.2018 8:46

Re: Ztracen ve slušném prostředí.

Ano, Zeman si vedl hůře (při pitvání témat Krym nebo Mlynář ani nemohl jinak) a naopak Drahoš výrazně lépe než minule. Zdá se, že pan Drahoš přeci jen nějaké ty soft skills a schopnost přesného a úderného argumentu má.

Bohužel mu nevěřím, že upřednostní hájení zájmů českých před těmi "E-unijními" či "globálními". V jiné době, kdy by šlo jen o peníze, dalo by se nad tím mávnout rukou. Ale protože jde dnes o samotnou naši existenci (muslimskou masimigraci) je Drahoš nepřijatelný.

M. Krátký 26.1.2018 9:20

Re: Ztracen ve slušném prostředí.

100 % souhlas s oběma odstavci. Ten závěr - respektive jeho řešení je pro nás smrtelně nejdůležitější - hezký den

J. Vobr 26.1.2018 8:24

AGITÁTOR SCHOŘÍK JE VE FINÁLOVÉM SPURTU

:-)))

:-)))

J. Schořík 26.1.2018 8:26

Re: AGITÁTOR SCHOŘÍK JE VE FINÁLOVÉM SPURTU

Je to tak. A přiznaně Vobříku.

Dáme zase tóčo?

https://www.youtube.com/watch?v=0XKlEHvej3U

To je borec!!

Mamlas na Hrad!!

V. Student 26.1.2018 8:23

Tak on působil unaveně, jo?

A rozběsněná klaka na Primě byla jeho? Víte že mě to včera napadlo? Že Zemanův klid a jeho věcnost budo vydávány za únavu.

Drahošovi asi jeho poradci vycinkali za sezení na krajíčku křesla, kuňkání a vysloveně submisivní chování z Primy, protože včera se choval jako sebevědomý, politikou otřískaný matador, což ovšem není! Zemana napadal i ve chvílích vysloveně nevhodných, to asi jak se snažil vypadat "dravě".

A následný "rozbor odborníky" na čétéčku, to jsem si tedy užil návrat do komunismu, když se "morálně strhávali" chartisté, emigranti, kapitalisté atd. Jenže tehdejší masoví ideologové by se mohli dneska stydět: naprosto bezskrupulózní shazování Zemana něčím, co se nestalo a naopak - ignorování amatérského Drahošova chování.

No, koukalo nás na to víc, a dojem jsme z toho měli v podstatě stejný - že tahle debata Drahošovi body opravdu nepřisype!

I. Polák 26.1.2018 8:10

A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Co může doopravdy změnit konkrétní prezident u nás? Kdo dostane medaily a kdo nedostane?

Ale může říkat "já dostal tolik a tolik hlasů - co mi teď máte co mluvit do toho co dělám". Můj hlas v tom nebude.

J. Schořík 26.1.2018 8:14

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Můžeme se přestat stydět za svého presidenta a jeho nohsledy. Samozřejmě pokud se nestydíte, pak skoro nic..

Mamlas na Hrad!!

P. Hlosta 26.1.2018 8:16

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Proč stydět? Ahá, to je na moc dlouhou přesvědčovací debatu. Pět roků to tlučete do hlav.

J. Schořík 26.1.2018 8:19

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Ne. Já se za něj stydím (myslím, že těch věcí bylo dost). A tím pádem budu volit tak, abych nemusel poslouchat ani Zemana ani Ovčáčka.. Pokud to tak nemáte, tak holt budete volit jinak. Co myslíte tím, že Vám to nějací "my" tlučeme do hlav fakt nevím..

P. Hlosta 26.1.2018 8:28

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Už od minulé volby prezidenta a když to nevyšlo, pokračovalo to dodnes. Váš stud je čistě váš. Já se kupříkladu nestydím za jiných prohřešky proti mravům. Nedokáži se ale dívat například na Jílkové pořady, protože ty jsou bulvárně skandalizační. U Moravce nesnáším to účelové směřování otázek, prezentování názorů moderátora namísto mederování debat a vlastně mi už nelze se ani dívat na ČT, protože ta jede ve stejném duchu už hodně let. Můžu se za ně stydět? Nechápu proč. A to představují určitý názorový směr, který chtějí od nás a přesto se za ně nehodlám stydět ač je to jejich hanba.

J. Schořík 26.1.2018 8:30

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Já minule zvolil Zemana pane Hlosto :)). Vždyť je to bývalý sosan.. A Zeman mne representuje navenek, je to můj zvolený zástupce. ČT jsem nevolil, konečně znechucení ve mne vyvolává řada pořadů na řadě televizí.. Televizi sice nemám ale užil jsem si jí v nemocnici a musím říct že to pro mne bylo šokující..

E. Erat 26.1.2018 8:20

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Proč bych se měl stydět za jakohokoliv cizího člověka ? Co s ním mám společného ? Podobně proč bych měl být hrdý na cizího člověka ?

J. Schořík 26.1.2018 8:21

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Je to můj representant. Zastupuje mne. Pokud to tak necítítte, budiž..

P. Hlosta 26.1.2018 8:29

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

To NENÍ váš politický zastupitel! V TOM je váš těžký omyl!!!

J. Schořík 26.1.2018 8:31

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Je. Můj. Nevím jestli Váš ale můj ano..

E. Erat 26.1.2018 8:29

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Pane Sochoříku, kdybych se měl stydět za politické reprezentanty, tak bych se nedožil roku 1989. A o mnoho se to nezlepšilo. A myslíte, že v cizině vás hospodský, hotelier apod. a posuzují podle toho jakého máte presidenta ? Posuzuje vás a vaší rodinu, český president je znám asi jako bulharský, švédský, rumunský, maďarský, dánský apod. Nikoho nezajímá.

J. Schořík 26.1.2018 8:33

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Je to přímo zvolený president. Není nikdo kdo by více zastupoval lid a více ho representoval. Ale je to samozřejmě můj názor.

V. Student 26.1.2018 8:28

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

Myslím že bychom se velmi brzy začali stydět za nového prezidenta, kuňkala bez zkušeností, a jeho nohsledy. Mimochodem, o těch neřekl nic, ani na přímý dotaz. Nemá ještě vybráno, údajně.

P. Hlosta 26.1.2018 8:15

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

No vidíte že to jde. ;-)) Já volil Hynka na doporučení Realistů a Hynek doporučuje v druhém kole volit Zemana. Ale kdo nic nevolí, nic nepokazí. ;-)

V. Kotas 26.1.2018 8:17

Re: A musíme opravdu volit mezi špatným a ještě horším?

A v tom případě už jenom mlčet.