2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Zcela jiná debata

S úterní debatou na Primě měla čtvrteční společného jen to, že se jí účastnili stejní hlavní aktéři. Toto nebyly gladiátorské hry, to byla důstojná debata dvou důstojných pánů. Jiří Drahoš se pokoušel útočit, přesvědčivý v roli atakujícího jestřába nebyl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 26.1.2018 15:05

Re: Večer zvolím Zemana.

Zopakovali by silvestrovské vysílání se šampusem a tanečnicemi v lesklých sukýnkách? :-)

Ne, máte pravdu, nepovedlo by se jim to.

I. Semrád 26.1.2018 14:48

Re: Večer zvolím Zemana.

Myslíš si, Pavle, že chce Zeman opravdu vyhrát?

Jasně, že ho do toho tlačí jeho okolí, kterému jde o kariéry, vliv a prachy.

A že Zeman je starý bojovník, který odvedl v debatách to, co se od ně čekalo.

Ale nepřesvědčil mě, že mu na druhém prezidentství až tolik záleží, což je nakonec spíš sympatické. I premiérem mu stačilo být jen na jedno období.

R. Brzák 26.1.2018 14:54

Re: Večer zvolím Zemana.

nevěřím, že mu to stačilo - a jen doufám, že se v něm uchovává dost soudnosti, aby v případě postupujícího úpadku duševních schopností byl ochoten abdikovat dřívem než míra trapnosti přeteče...ale problém je, že mocní jsou vystavením moci nad druhými vždy oddalováni od soudnosti...

P. Vandas 26.1.2018 14:55

Re: Večer zvolím Zemana.

Neumím se vžít do mysli Zemanovy, neb jsem mu nikdy nerozuměl, ale je pro mne reprezentantem vzdoru proti valícím se tlakům, stejně jako je Drahoš pro mne symbolem otevření bran. Zeman je stařík, co z posledních sil drží v ruce klíče od brány a že by je neudržel dlouho je mi zcela jasné. Jen jsem doufal, že je udrží do doby, kdy bude lepší kandidát na prezidenta, než nabízený Hácha. :-):-):-)

M. Martinovská 26.1.2018 15:03

Re: Večer zvolím Zemana.

To je ale strašlivé zejdnodušení, které vám už je teď pozdě vyvracet... pro mně je reprezentantem účelového vyvolávání strachu z nereálného ohrožením podobného, jako "sudeťáci" ještě před tak krátkým časem... jo, kde teď sudeťáci, kde je jim konec?

J. Venc 26.1.2018 15:06

Protože je Zeman zahnal, ty zlotřilé sudeťáky!

A zažene i muslimáky, gerojský zaháněč!

:-)

M. Martinovská 26.1.2018 15:22

Re: Protože je Zeman zahnal, ty zlotřilé sudeťáky!

No jasně, a budeme všichni šťastní.

J. Venc 26.1.2018 15:29

Re: Protože je Zeman zahnal, ty zlotřilé sudeťáky!

Všichni zcela zjevně nikoli. Bezpočet zdejších programových nespokojenců se prostě upne k dalšímu ušlechtilému cíli a bude tepat "cosi" jiného.

Být národovcem jest řehole, předurčené poslání téměř!

:-)

J. Vobr 26.1.2018 14:22

SCHOŘÍK JE TU NA REVERS !!!

Zdrhnul z JIP-ky !!!

:-)))

P. Zinga 26.1.2018 14:15

Postřeh z Davosu:

" Německá kancléřka Merkelová přednesla v Davosu řeč z mlýnků frází a znovu se předvedla jako zachránkyně Zeměkoule. Americký president Trump v Davosu "dělá politiku" a němečtí manažeři mu leží u nohou."

Amerika je Amerika a Česko je holt Česko, ale jestli toto není návod k volbě?!!!!!!!!!!!!!!!!!

J. Vobr 26.1.2018 14:19

Německá kacléřka V DEMISI !!!

Neměla by činit žádná zásadní rozhodnutí !!!

_____________________________________________________

JAKO BABIŠ !!!

J. Vobr 26.1.2018 14:23

A TRUMP V IMPÍČMENTU !!!

:-)))

:-)))

J. Anděl 26.1.2018 14:28

Re: Postřeh z Davosu:

Tag jo, hodím to tam Trumpovi :-)

K. Zelený 26.1.2018 13:51

Tak zlatušky a zlatoušci,

Jestlipak víte, že je to dneska 25 let od zvolení Václava Havla českým presidentem ? Tak to světlý výročí proboha neupraste volbou jeho antipoda. Síla vás k urně provázej !

P. Zinga 26.1.2018 13:57

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

No ale musíte nám říct, kdo tím antipodem podle Vás je!

Vzhledem k bouřlivému životnímu stylu Svatého Václava II máte asi na mysli bezúhonného pana Drahoše: není většího kontrastu!

K. Zelený 26.1.2018 14:28

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Vy sám dobře víte, že nemám. Volte antipoda slušného, laskavého, statečného a respektovaného muže !

M. Moravcová 26.1.2018 14:37

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

a falešného

J. Kombercová 26.1.2018 14:40

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Ty hrábě?

P. Zinga 26.1.2018 16:30

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Já maám raději živé lidi než panáky.

V. Kotas 26.1.2018 13:58

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Jó, to víš že jó. Ten sliboval prezidentovat jen do svobodných voleb a potom se toho nemohl nabažit, takže byl prezidentem 2států. M. Zemanovi dopřejeme i druhé prezidentské období.

J. Schořík 26.1.2018 13:58

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

MnH!!!

M. Varadinková 26.1.2018 14:16

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Myslíte, že máme splnit Havlovo přání a tudíž nevolit "profesora egyptologie... bez politické osobnosti, politické autority, politické váhy"?

K. Zelený 26.1.2018 14:21

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Alenotak, taková velká holka a zblajzne každej špek:

http://manipulatori.cz/hoax-vaclav-havel-egyptologovi-aneb-tim-citatem/

M. Varadinková 26.1.2018 14:30

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Hahaha:-) Hezky jste si naběhl na nastražené vidle:-)))))

Přesně odtud jsem totiž vzala ten citát. To je podle toho serveru manipulatori.cz verze správná. Nesprávná prý je Topolánkova parafráze:

... „Byl bych nerad, aby se příštím prezidentem stal nějaký zasloužilý profesor egyptologie, který nakonec bude zvolen jen proto, že nikdy nikomu nevadil a nikdy nikoho nenaštval,“...

Podle mne Topolánek toho Havla nijak významově nezkreslil a manipulatori.cz jen prokázali, že to oni sami jsou ti hlavní manipulátoři, když to vydávají za lež.

A Vy jste jim skočil na špek:-))))) Dobře Vám tak.

K. Zelený 26.1.2018 14:33

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Alenotak, taková velká holka a nepochopí co se v článku píše ? Tak snad sehnat si nějakého lektora chápání významu slov a textu, u mojí vnučky ve 4. třídě s tím zrovna začínají.

M. Varadinková 26.1.2018 14:40

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

V článku se píše, že Havel řekl právě to, co jsem citovala já:-)))) A že to, co koluje po webech, řekl Topolánek, který Havla nikoliv přesně citoval, ale pouze parafrázoval.

To naopak Vy byste se měl vrátit do čtvrté třídy, popř. požádat vnučku, ať Vám to přečte ještě předtím, než na to dáte odkaz a uděláte tady ze sebe blbce:-))))))

J. Anděl 26.1.2018 14:35

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

V každém případě se to netýká Drahoše, protože ten není "do té míry neškodný, že je všemi volitelný"

R. Brzák 26.1.2018 14:34

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Po několikáté jsem si znovu přečetl autentický Havlův výrok, jak jste ho zde anoncoval. A přestože V.Havel tento výrok řekl v jiné situaci stran volby prezidenta, stále je z něj zřetelné, že za dostatečnou kvalifikaci pro zvolení prezidentem ČR nepovažuje bezkonfliktnost kandidáta.

Vše, co kolem toho popisuje Jan Cemper, je vzhledem k nemožnosti se zeptat autora těch slov zse jen interpretací, samozřejmě stejně účelovou, jakou je zneužívání tohtoto výroku ke snižování kvalit profesora Drahoše jako kandidáta na prezidenta.

J. Anděl 26.1.2018 14:37

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Ano, z tohoto hlediska jsou oba současní kandidáti vhodní. Nebo vám snad po čtení diskuze na NP za posledních pár týdnů připadá, že je to bezkonfliktní kandidát? Mně ten konflikt připadá dost zjevný.

M. Varadinková 26.1.2018 14:44

Re: Tak zlatušky a zlatoušci,

Ale Havel nemluvil o "bezkonfliktním" profesorovi, ale o profesorovi "bez politické osobnosti, politické autority, politické váhy". Viz odkaz na manipulatori.cz

A to přesně Drahoš splňuje:-))))) Takže Havlův hlas ze záhrobí, který připoměl Zelený-Jílek, nám říká: Nevolte Drahoše!:-))))))