18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Zatím bez obědů

Vláda zatím nerozhodla o obědech zdarma pro děti. Na stole byly návrhy dva, jeden neprošel vůbec, druhý se má přepracovat. Je to věru zvláštní, že se o takové věci více nediskutuje. Na pořadu dne je pokuta pro lidi, kteří hodili do koše kytice položené Babišem, Zemanem a Okamuroou k pamětní desce 17. listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 8.1.2019 21:15

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Stojíme si skvěle, Česká republika byly VK založena velmi dobře, a máme na daleko více... Dzp.

O. Uživatel 8.1.2019 21:18

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 8.1.2019 21:27

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Navzdory Babišovi... Dzp.

O. Uživatel 8.1.2019 21:30

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 8.1.2019 21:32

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

To by ovšem museli být také vrahové. A to nejsou.

Mimochodem, Filip říkal, že Babiš je nejúspěšnější komunista u nás. Tak nevím... Dzp.

O. Uživatel 8.1.2019 21:34

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 8.1.2019 21:37

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Ne, to není. Trump sem tam udělá i něco přínosného pro USA.

M. Prokop 8.1.2019 21:36

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Spíš dost obvyklé místní zvyklosti, uvěřit nějakému spasiteli, který vše zařídí, aniž by se občani museli osobně namáhat.

Že k tomu přispěli i předchůdci, produkty stejné vlastnosti, to jistě.

I. Mertl 8.1.2019 21:17

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Myslíte si, že bychom na tom vydělali?

O. Uživatel 8.1.2019 21:18

Uživatel požádal o vymazání
I. Mertl 8.1.2019 21:21

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Kdepak jste žil, pane Čepku, není-li to podivná ironie. Já vzpomínám, jak matka na začátku padesátek vstávala ve tři do fronty na maso.

O. Uživatel 8.1.2019 21:28

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 8.1.2019 21:28

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Že si stojíme dobře, to souhlasím. Mohlo by to býti lépe, ale to by většina musela vzít to utahování opasků vážně, což nemusela a tedy nevzala. Od zdola nahoru. Vytváření domácího kapitálu spořením na studia, na penzi, etc.

Problémy EU popisuje níže velmi dobře Kohout. Sociálno, navíc na dluh, tu neschopnost podporuje velmi. EU je největší projekt v dějinách, souhlas. Bohužel, pokud největší projekt nemá konkurenci a zamíří špatným směrem, je na průser zaděláno. Netěší mne to vůbec, byl bych mnohem raději, kdyby EU a její občanstvo dokázalo fungovat jako slušně uspořádaný a řízený stát, klidně i federace. Bohužel a z mnoha důvodů nedokáže a proto bych já osobně považoval za lepší, vrátit se k tomu, co je pro to občanstvo únosné, tedy fungující spolupracující státy. Několik politiků a stran by muselo uznat chybu, mnoho byrokratů by přišlo o práci i imunitu. Takže, ne moc pravděpodobné.

Odříznout se od Západu? Pokud začne blbnout nad poměry, není jiné cesty. Zatím se k tomu jen blíží, takže odříznutí nepožaduji. Pokud by to blbnutí překročilo únosnou mez, je lepší (IMHO) hrozný konec než hrůza bez konce.

J. Venc 8.1.2019 21:31

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Největším "projektem" v dějinách byla starověká Římská říše, ne?

:-)

O. Uživatel 8.1.2019 21:35

Uživatel požádal o vymazání
J. Venc 8.1.2019 21:41

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Spravovali svou (v dobách největšího rozkvětu rozsáhlejší) říši jen prostřednictvím úředníků a pergamenů. Bez internetu!

Inspirovat bychom se měli především důvody zániku. Nepoučitelní.

:-)

M. Prokop 8.1.2019 21:50

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Souhlas. Kde vy vidíte ty důvody?

J. Venc 8.1.2019 22:15

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Těžko říci. Soubor důvodů. Tlak barbarů, vnitřní rozbroje a úpadek, přílišné rozkročení a tím pádem i složitější nejen správa, ale i obrana atd ...

M. Prokop 8.1.2019 22:56

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Vyměknutí občanů bych viděl jako nejpodstatnější. Podobně jako v současnosti zde.

Obilí zdarma, nezájem o službu v legiích. Sybarytismus.

Budovatelé koloniálních říší byli přesvědčeni o své pravdě. Dnes už se většina bojí říci, že doma jsou oni doma.

M. Prokop 8.1.2019 21:49

Re: Nejhorší pomoc je "zdarma"

Držme se toho, že velkým. Co je největším, to stejně nikdo nerozsoudcuje.

O. Uživatel 8.1.2019 21:31

Uživatel požádal o vymazání
M. Mařák 8.1.2019 20:50

Trump má pravdu, EU zatím není stát

Doufám, že reakce USA a super EU naděje brexit jen posílí federalizačně státotvorný EU princip.

R. John 8.1.2019 20:52

Ano.. doufejme...

... a klidně ať EU vyžene ten "východ".... i za tu cenu bych to EU přál...

M. Prokop 8.1.2019 20:59

Re: Ano.. doufejme...

Já taky. Hlavně tomu východu.

O. Uživatel 8.1.2019 21:01

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 8.1.2019 21:07

Re: Ano.. doufejme...

Prakticky by se změnilo maximálně to, že by ubyl jeden korupční faktor. Jinak nic moc, pokud by se tedy "tvrdé jádro" nechtělo mstít, ale to by bylo nevýhodné i pro ně.

K. Janyška 8.1.2019 21:14

Re: Ano.. doufejme...

Výrazně by se zvýšila zodpovědnost Čechů, samozřejmě i jiných, za svůj stát... Dzp.

O. Uživatel 8.1.2019 21:20

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 8.1.2019 21:30

Re: Ano.. doufejme...

Radil ji Hayek. A slovo komunita jsem v jeho díle nikdy nečetl. Natož úplně zvrácený termín světová komunita, který úplně běžně používají dokonce někteří prezidenti... Dzp.

O. Uživatel 8.1.2019 21:17

Uživatel požádal o vymazání