10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Zase ty trendy

Protože je na politické scéně nic moc nestalo vyjma trapnosti ministra Kremlíka, který předbíhal frontu truchlících u Gottovy rakve, a prokázal tak, že má slámu v botách a je trapný bafuňář, nezbývá než se zastavit u posledních výsledků volebních preferencí. Všechny agentury mají mírně rozdílné výsledky, nicméně trendy jsou zřetelné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 14.10.2019 16:26

TEN OKUREK NĚMEC BUDE ASI VOLOMOUČÁK !!!

Z Volo-móca !!!!!!

;-D;-D;-D

J. Jurax 14.10.2019 16:20

No jo, v Polsku volili lidí zjevně špatně, dalo by se říct přímo eurošpatně.

EU by s tím měla něco udělat. Tohle by si podřízená gubernie neměla dovolovat!

To jsou ta úskalí demokracie ...

V. Mokrý 14.10.2019 16:19

V tý redakci Lidovek.cz/iDnes, jsou zřejmě na hlavu. Tam mě zablokovali diskutovat, bez vysvětlení, až do zítřka.

V. Mokrý 14.10.2019 16:16

Tak se nám Zelená vlna vyznamenala při té včerejší nehodě na 49km/D1, 20*30h.. Honila řidiče bůhví kudy a přitom nájezd na D1 směr na Brno byl na tomto kilometru průjezdný celou dobu, protože ta nehody se stala těsně před ním. Takže se dalo sjíždět na Sázavu a přes Uhlířské Janovice a kolem Kácova zpět na D1. První informaci o tom zveřejnila ráno v 8*30h.

J. Jurax 14.10.2019 16:14

Ano, budiž ku příkladu ono stařičké: Lid buduje socialismus, kdežto lidi na to serou.

J. Jurax 14.10.2019 16:12

Tak v tom případě bych výrazně preferoval louži před blátem, najmě pak euroblátem.

I. Kellner 14.10.2019 15:52

No jo, to asi jo, taky si tak nějak pamatuju, že tam Irák, Libyi, Sýrii a takové ty veselé barevné revoluce bastlil někdo jinej.

Zaujala mě tam ta myšlenka, že můžete být (nebo přinejmenším komunikovat) s každým. To pak neprohrajete v žádném případě, kór když máte svůj placdarm.

A taky jsem si uschoval, a dokonce našel jednu perlu z léta 2015, kterou sem vmetla jedna z EUsoudružek, tuším která, ale jistý už si nejsem..

https://www.thenational.ae/opinion/putin-can-t-save-assad-it-s-far-too-late-for-that-1.133837

It’s far too late for that!

V

J. Anděl 14.10.2019 15:45

Já mám podezření, že "národ truchlí" ve skutečnosti právěže neznamená ani to, že truchlí velká většina. Fakt si nemyslím, že s výjimkou plošného bombardování v Čechách truchlí přes pět miliónů lidí. Na to snad ani nemají čas, musejí taky chodit do práce a tak.

Je to spíš taková politicky korektní formulace ještě z dob, kdy jsme ani neznali pojem politicky korektní.

F. Doušek 14.10.2019 15:40

Nějaká Štíbrová hledá chlapa s velkejma gulema. Dejte jí tip.

J. Anděl 14.10.2019 15:39

Lidův je spousta druhů, ale vědomí (a tedy obdivu atd.) je schopen jen člověk :-).

Z mého pohledu (názoru) je to jen abstraktní entita. Reálně existující abstraktní entita :-).

Dokázal by národ identifikovat hodně chytrý, avšak lidských reálií neznalý mimozemšťan? Kdyby s ním (národem) chtěl komunikovat, jak by to udělal?

F. Doušek 14.10.2019 15:37

Že prý PIS vykradli sociální politiku socanům.

P. Burda 14.10.2019 15:34

Nechť jsou bohatí bohatí. Můj šéf z továrny byl sice svůj, jezdil mercedesem - a jako čuně - ale protože jsem ho tak často na silnici nepotkával (a když ano, tak jsem jel s ním), nemohu proti němu říct jediné slovo. A to byl bohatý jen tak, že si koupil německou zavedenou firmu jen kvůli značce - od Němců raději kupuje jistá část světa.

Nezávidím ani bohatému sousedovi (budiž, není to miliardář), ať si své peníze vydělá.

Oni totiž poskytují práci lidem - a ti sice nezbohatnou, ale mají se dobře. Proč ale podporovat někoho, kdo ubírá peníze potřebnějším, pohybuje se trvale na hraně zákona ...

M. Prokop 14.10.2019 15:32

Budiž rozhodnuto, bordel bude pokračovat. Nutno ale přiznat, že ten bordel by tam byl i bez Rusáků.

M. Prokop 14.10.2019 15:31

Co já tak slyšel, tak o trochu méně.

Ale stejně to bude makačka.

M. Prokop 14.10.2019 15:28

EU je nereformovatelná. A i pokud by byla, tak směrem k PIS by to bylo z bláta do louže.

M. Němec 14.10.2019 15:28

Já jsem úplně rozrušenej, pani Břízová.

Právě jsem se totiž dozvěděl, kde se seznámil Vobr z Hrabůvky a Šimek z Křemže . Furt mi to vrtalo hlavou, taková dálka !!!

A VONI SPOLU BYLI KLUCI PIONÝRŠTÍ V ARTĚKU !!!

Proto to nerozborný přátelství;-D;-D;-D.

Tak a teď už jsem zase soustředěnej a paní Fialovou zdravim do Humpolce.

M. Varadinková 14.10.2019 15:25

Nikdo nelže tak moc, tak úmyslně a tak bezdůvodně, jen tak z čiré zlovůle, jako jste tady zalhal Vy, Ilsnere. Vaše zlá povaha je na zblití. Brrrrr.

P. Burda 14.10.2019 15:25

To se mi už jeví lepší vzít dvě nejúspěšnější strany. První do vlády, druhou do opozice - jako pojistku, kdyby ta první padla. I s rizikem, že by první bylo ANO, bude hůř a druhou Piráti - bude ještě hůř.

P. Burda 14.10.2019 15:20

Ani ne. On nás odkáže jako dědictví - a Si si nás srovná sám. A než si naši oficiální spojenci všimnou změny, bude později než hodně pozdě.

I. Kellner 14.10.2019 15:20

Prudká ofenziva ze severu i z jihu.

Putin u Saúdů:

https://pbs.twimg.com/media/EG1v8kwXYAMlWJQ?format=jpg&

Lavrov u Netanjahua/Ganse

U Erdogana alespoň Poklonskaja:

https://pbs.twimg.com/media/EGyVvR4WsAARhzY?format=jpg&name=medium

________________________________

Budiž rozhodnuto.

P. Burda 14.10.2019 15:18

Je není nutný rozdíl mezi "ctít vůli většiny" a "nesouhlasit".

Ano, většina přivedla k vládě ANO podporované chudáky z ČSSD, komunisty a neonacisty (noví nacionalisté) od Okamury. S tím nic nenadělám, ale mohu se po celé období vyjadřovat, že se mi to nelíbí, mohu v rámci zákona protestovat, psát nesouhlasná stanoviska, upozorňovat na chyby, kterých se vláda a její podporovatelé dopouštějí ... Protože když budu mlčet, tak si těch chyb možná jiní nevšimnou - a nebo budeme pro okolí ti, co jim je všechno jedno. A až si okolní státy vezmou do hlavy, že je nám všechno jedno, přijde někdo, kdo si nás srovná (jako za časů "Mnichova" - až když jsme dali najevo, že nám to jedno není, byli jsme vzati mezi spojence proti Německu).

V. Klepetko 14.10.2019 15:17

Myslím že "národ truchlí" znamená jen, že truchlí velká většina těch, co ten národ tvoří... Metafora, jako třeba "zbabělý dav"...

V. Klepetko 14.10.2019 15:13

Je povzbuzujicí, že uznáváš existenci "národa", resp. "lidu" jako reálně existující entity!:-).

Jen bych upřesnil, že existuje "politický lid", ale také nebiologicky, kulturně. definovaný "etnický lid", etnos, a také takové entity jako subetnos a superetnos...

M. Pivoda 14.10.2019 15:08

Diskutující J. Anděl zde prezentoval přiléhavou připomínku.

Já jsem se před chvílí díval na rozbor života a díla na ČT24 - a tam to vypadalo tak, že jde o celý národ.

I. Břízová 14.10.2019 15:05

Ten komentář pod článkem na Weltu není komentář paní Fialové. Člověče!!! Trochu se soustřeďte

I. Kellner 14.10.2019 14:59

Tak.

Dokonce ani neznal.

J. Matuška 14.10.2019 14:58

POHNUTÉ OSUDY:

http://jdem.cz/ffcrc3

J. Fridrich 14.10.2019 14:57

Ano, ale on je pilný žák a má vzornou " docházku " do Číny ke svým rudým přátelům... A po cestě k nim se může stavit v Moskvě u Putina..

J. Anděl 14.10.2019 14:55

Já vím, jsou to jen takové fráze, které se na nás valí bez hlubšího rozmyslu....

Ale stejně se vždycky ošívám, když čtu (jedno o kom) "národem obdivovaný či obdivovaná".

Národ není entita, která by měla vědomí a mohla tak (například) obdivovat, uctívat, vážit si atd.

Národ, stejně jako Lid, jsou navíc jedny z nejvíc zneužívaných a nadužívaných pojmů, sloužících obvykle ke zdůraznění zájmu nějaké skupiny občanů, bez výhrady vždy početně menší, než je skutečný počet občanů (a tedy než je skutečná velikost a rozsah Národa či Lidu).

Ani Gotta, ani Chramostovou, ani Havla, ani Klause, prostě nikoho a nikdy neobdivoval či neuctíval celý Národ ani všechen Lid.

F. Doušek 14.10.2019 14:52

Nejsou ty sole nezdravé?