3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Zase ty trendy

Protože je na politické scéně nic moc nestalo vyjma trapnosti ministra Kremlíka, který předbíhal frontu truchlících u Gottovy rakve, a prokázal tak, že má slámu v botách a je trapný bafuňář, nezbývá než se zastavit u posledních výsledků volebních preferencí. Všechny agentury mají mírně rozdílné výsledky, nicméně trendy jsou zřetelné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 14.10.2019 9:16

Pan Čech v to zřejmě skutečně věří a často to zde proklamuje. Pozoruhodné, u pravděpodobně dospělého člověka.

P. Forejt 14.10.2019 9:16

Polské volby stranou zájmu českých médií. Není divu, vítězná strana PiS má podporu téměř 50% Poláků. To se asi Bruselu moc líbit nebude. Mslím, že také u nás už je na čase, vrátit se k vládě jedné strany ......n-tssss

M. Prokop 14.10.2019 9:14

Ovšemže.

V. Klepetko 14.10.2019 9:14

"ti".

Oni jsou v této věci Piráti opravdu velmi důslední, právě v tom bych jim věřil.

V. Klepetko 14.10.2019 9:12

Kdybych si to myslel, tak Babiše nevolím!

A Piráti, ty mají "volební strategii", a té se drží, jako klíště:-).

M. Prokop 14.10.2019 9:12

" V zájmu státu musíme přestat po volbách volně soutěžit a po 4 roky pracovat." - už dlouho jsem nečetl takový nesmysl. Nemožné teoreticky i prakticky.

M. Prokop 14.10.2019 9:09

To byla oposmlouva pro voliče ODS i ČSSD také. V případě potřeby to Bureš i Bartoš nějak okecají.

V. Klepetko 14.10.2019 9:05

Jen konstatuji fakta: ta aliance mezi ANO a Piráty je pro voliče obou uskupení prakticky zcela vyloučená!

P. Kmoníček 14.10.2019 9:02

.....řekl bych až absolutně nepochopitelná důvěra.....

I. Schlägel 14.10.2019 9:02

Ta hnutí již existují a stejně, případně hůře se chovají. Pan Čech žije ve světě, ve kterém se bývalí kovaní straníci (zde Bureš a Klaus) mávnutím kouzelného proutku mění v politickou verzi Matky Terezy, díky založení politického subjektu s přívlastkem " občanské hnutí". Nechci slevu zadarmo.

M. Prokop 14.10.2019 8:59

Jistěže neznám a tu koalici považuji za nepravděpodobnou. Ne však nemožnou. Ani Piráti ani ANO nemají nějakou jasnou a definovatelnou ideologii, která by byla nějakým politickým činem popřena (a i to se občas stává).

J. Fridrich 14.10.2019 8:57

Poznámka pod čarou vás dobře charakterizuje....

M. Prokop 14.10.2019 8:56

Bureš má důvěru části občanů, konec konců to i píšu, asi jste si nevšiml.

Opoziční politici uznávají výsledky voleb (nevšiml jsem si, že by někdo připravoval puč nebo tak něco. Kdyby přestali soutěžit, popírali by smysl západní demokracie, soutěž o to, kdo bude vládnout.

"Skutečná zastupitelská demokracie" je ta, která je v tom kterém státě skutečností. Tu si občani instalovali a provozují.

I. Schlägel 14.10.2019 8:56

ANO i SPD jako strany jednoho muže jsou hnutí pouze dle názvu v rámci marketingu. Chovají se jako standardní politické strany, touží po vyšším podílu na moci, posilují roli státu v ekonomice a jsou připraveni pracovat na monopolizaci své moci, kdykoliv k tomu dostanou příležitost. Váš idealismus nesdílím. Okamura, Klaus i Bureš jsou ryzí pragmatici a občanskou společnost mají u zadele. Ale moc hezky se poslouchají, to zase jóóó. Kdo nechce vidět, je slepý jako ta pověstná patrona.

R. Vacek 14.10.2019 8:55

Já měl pocit, že to mělo souvislost se státním smutkem a že nešlo o frontu na banány.

P. Hlosta 14.10.2019 8:55

Ono založit jakoukoliv stranu nejní žádná prča! Týká se to proto i Trikolóry, kde její zakladatel využil své výhody poslance parlamentu, že totiž má určitou sumu svých příznivců, na čemž může začít stavět. Ten základ je ovšem velmi málo k touženému výsledku účasti té strany. Proto musí velmi účelově tlačit na veřejnost svými požadavky na směřování společnosti a tak přesvědčit velké množství občanů, že to myslí vážně a udělá pro to vše v budoucnu. Dá to fušku, ale šance má. ;-)

J. Fridrich 14.10.2019 8:53

To je váš názor - a vaše vidění Světa. Vás asi " polámali " soužky učitelky na základce, kdy svým žáčkům vkládaly do hlaviček ten komunistický kánon - bohatí lidé jsou zlí, chudí lidé jsou hodní - Východ je hodný, Západ je zlý... Tak jeden z mnoha a mnoha příkladů :

Všichni bohatí lidé nejsou zlí - ani u nás - a hlavně ve Světě - a nejvíc v Americe je filantropie velmi rozšířená....

" Zemřel hotelový magnát William Barron Hilton. William Barron Hilton se narodil v roce 1927 Conradu Hiltonovi, zakladateli řetězce Hilton Hotels, a Mary Adelaide Barronové. V mládí sloužil u námořnictva, poté se pustil do vlastního podnikání. V rodinné firmě začal působit v 50. letech minulého století a dokázal ji dostat až na špičku hotelového průmyslu. V čele společnosti, která v současné době provozuje tisíce hotelů po celém světě včetně České republiky, stál 30 let. Barron Hilton rovněž proslul jako filantrop. Zhruba 97 procent svého jmění se rozhodl věnovat nadaci založené jeho otcem Conradem. Nadace uvedla, že by se tak její fond mohl rozrůst z 2,9 na 6,3 miliardy dolarů. Nadace pomáhá mimo jiné bezdomovcům, lidem postiženým přírodními katastrofami či při zajišťování přístupu k pitné vodě a hygienickým zařízením v rozvojovém světě."

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zemrel-hotelovy-magnat-william-barron-hilton-79273?dop-ab-variant=2&seq-no=1&source=hp

V. Klepetko 14.10.2019 8:52

Řekl bych, ze je to zásadní nechuť k Pirátům a TOP09. A myslím, že je to vzájemné!

Vždyť je to absurdní :Aston věští povolební koalici ANO/Piráti. Ale znáš někoho z voličů těchto stran, kdo by si to přál? Třeba v dnešní diskuzi pod tímto článkem - myslíš že se někdo takový (z těch voličů ) najde? No a když nenajde, tak hned tu budeš mít jednotící prvek, který hledáš :-)

M. Prokop 14.10.2019 8:52

"Tučné EU dotace" jsou pouze živnou půdou pro korupci a možnost v případě potřeby vyhrožovat jejich odejmutí. Škodí, jako každé přehnané přerozdělování. Jo a odkud víte, co stoupenci Trikolory sledují a co ne? Zde se k ní hlásí pan Matuška a ten, jak tak sleduji já jeho, sleduje důkladně vše. So geht das. :-P

P. Čech 14.10.2019 8:51

Je-li někdo (kokoliv) nedůvěryhodným, potom důvěru nemá. Babiš, zdá se , tu důvěru má. Také proto je premiérem a zatím docela dobře vede stát. Kdyby opoziční plitici konečně uznali výsledky voleb a přestali až do voleb příštích volně soutěžit na místo smysluplné práce pro stát, bylo by ihned o poznání lépe. O tom to všechno je. O skutečné zatupitelské demokracii.

M. Němec 14.10.2019 8:50

Ano, podívat se na věci obecné z nadhledu uměj pouze oni, Čech , a každé sudé úterý od 13 hodin do 15 hodin pan Boleloucký.[>-]

M. Prokop 14.10.2019 8:49

To je zase ten váš základní omyl. Strany jsou odrazem, výsledkem společnosti, ne obráceně. Stejně tak hnutí, od stran se prakticky nelišící.

P. Hlosta 14.10.2019 8:48

Každou chvíli jiné téma. Na jaké vy byste rád reagoval? ;-) Jistě se cítíte předurčen k posuzování správnosti témat dne, tak nás poučte. ;-)

M. Valenta 14.10.2019 8:48

Když je pán v nedohlednu, tak si snaživý ratlík Kremlík vyskakuje a bliká.

Více jak dekáda světového hospodářského vzestupu a tučné EU dotace jsou překvapivě dobrou živnou půdou pro malé evropské "Putiny", které ještě stále drží v šachu ta "zatracená" demokracie.

Trikolóra má stejné podmínky jako všechny začínající strany před ní. Výhodou už je to, že její šéf je zároveň poslancem. A kromě toho její stoupenci přece žádná velká media stejně nesledují. So geht das.

I. Mertl 14.10.2019 8:47

Nemluvě o tom, že uprchlíci by Babišovi dobře posloužili jako levní zaměstnaci v jeho zemědělsko-potravinářském a lesnickém podnikání.

M. Prokop 14.10.2019 8:47

Ano. Papalášství v krvi ...

V tomhle obdivuji seveřany, ti jsou mnohem civilnější.

P. Čech 14.10.2019 8:47

Přímé volby mohou být a jsou i v zastupitelských demokraciích. K nepřímé volbě je nutno dospět, aby mohla být přínosem. Nelze ji nařídit, tedy ten přínos. Ono jde v podstatě o jedno. Chceme a nebo nechceme žít ve skutečné zastupitelské demokracii? Pokud chceme, musíme se také jako demokraté chovat. V zájmu státu musíme přestat po volbách volně soutěžit a po 4 roky pracovat. Musíme ctít vůli demokratické většiny občanů, ikdyž s ní třeba vnitřeně nesouhlasíme. To je , pane Hlosto, skutečná demokracie. Pokud dáváme možnost všelijakým menšinám diktovat většině svou vůli, nejen že nejsme demokraty, ale i dáváme najevo, že si demokracii nepřejeme. Že tíhneme spíše k anarchii. A o tom to všechno je.

M. Prokop 14.10.2019 8:46

Klidně se může stát, že politické strany (některé) "půjdou do kytek" a na jejich místa nastoupí hnutí, která se budou chovat prakticky stejně, ne-li hůře, než ty do kytek padlé strany. To už je tak nějak v lidské přirozenosti. I s tím přístupem k "skutečné zastupitelské demokracii". :-P

M. Němec 14.10.2019 8:45

Správně, občane.

Aston by měl zítřejší úvodník každopádně věnovat této problematice.

Může ministr předbíhat ve frontě k rakvi nebo ne ? Téma dne.:-/

P. Hlosta 14.10.2019 8:41

Já si myslím, že ten ministr nemá smysl pro etiku. Jednoduše je přesvědčený o své výjimečnosti a proto má za normální si vynucovat přednost i při pietě. Určitě ho překvapila reakce veřejnosti, že s ničím takovým nepočítal. ;-)