13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

Zaorálkovo NE referendu

Důrazně se proti referendu o vystoupení z Evropské unie vyjádřil volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek a ve té věci ho před televizními kamerami podpořil i předseda TOP 09 Miroslav Kalousek. Svědčí o naprosté nezodpovědné bezskrupulóznosti Miloše Zemana, že tuhle myšlenku vůbec nastoluje, třebaže alibisticky dodává, že by hlasoval proti vystoupení z EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 3.7.2017 8:18

Dnes souhlas,

až na to, že na ideologickou masáž a prolhané žvásty naše společnost zase tak citlivá není, neboť kdyby byla tak tu nemáme Zemana co před očima veřejnosti zasílá zdravice komunistickým Haló Novinám a zabijákům z hranice a ani oligarchu Babiše, jehož zkaženou koblihu fascinovaně sleduje každý skoro třetí volič.

V. Hájková 3.7.2017 8:18

Jsem také proti referendu

- o vystoupení z EU! A TO Z JEDNOHO PROSTÉHO DUVODU! Když si spočítám volební preference do sněmovny a vidím, že 50% národa je schopno volit slovenského fízla - komunistu a oligarchu + komunisty + neuvěřitelného populistu popeláře z Japonska kteří dají dohromady příští vládu je to pomyšlení doslova šílené , co jsme to za národ!

Stále nemohu pochopit, proč zde všichni tak kvičíte- když má tato země nejmenší nezaměstnanost z celé EU! Když se navzdory této vládě zemi ekonomicky daří - a to především díky našemu 80% obchodu právě se zeměmi EU !

Kdysi jsem měla názor , že dotace, které měly pomáhat vyrovnávání životní urovně, které sem jdou ze zemí EU - JSOU ZLO. Ale ono to tak uplně pravda není . To, že jsme je neuměli dobře využít - to že se rozkrádali až do dnešních dnu není vina EU ale jen a jen naše vina - viz ČAPÍ HNÍZDO - BABIŠE BUREŠE! A je o to víc zajímavé , že i ve zdejší žvanírně to téměř nikomu nevadí:-)

To, co politikum EU vyčítám je neschopnost imigrační politiky - kdy už tato se měla řešit v roce 2014- kdy do Evropy přišlo cca 400 tisíc běžencu - ovšem o tom se v tisku téměř vubec nepsalo! Ale ani to se nedá přejít jen jednou větou- pro složitost tohoto problému - díky obrovské mořské hranici! I když je mně jasné že zdejší žvanírna by vše vyřešila - levou zadní :-)

M. Berka 3.7.2017 8:18

Re: Aby se pseudo-elity

Vaše reakce ukazaju pouze to, že mám pravdu... Nic víc a nic méně.

J. Dostál 3.7.2017 8:17

Otázkou je ...

... co nás vyjde dráže (a to nejenom ve smyslu peněz): opustit EU co nejdříve, nebo vydržet až se sama zhroutí pod vnitřním i vnějším tlakem?

Mimochodem, moc to nesleduju, uveďte mě prosím do obrazu: stále ještě platí, že za všechno může Kalousek?

F. Navrátil 3.7.2017 8:15

Referendane? A co volby?

Občan si dovolí mít vlastní názor a vyjádřit ho v referendu! Jak děsivé. Pokud by se našel politik, který by upíral občanům právo volit, zřejmě by Aston zvolal:"Jak statečné!"

D. Švik 3.7.2017 8:15

Naprostý souhlas plus soudní proces s vlastizrádci, kteří se podílí na islamizaci Evropy

P. Rajman 3.7.2017 8:15

Re: Aby se pseudo-elity

Hezky soudruhu, jen tak dál. Píšete už odvážněji než Rudé Právo za Husáka.

P. Rajman 3.7.2017 8:13

Re:

Soudruh se chce mstít? Komu, s kým a za co?

A. Trick 3.7.2017 8:13

Re: Hlupáctví zapustilo kořeny

No tak se už konečně pochlubte kolik Afričanů jste osobně zaintegroval.

Integrace nefunguje, viz Francie.

Multikulti nefunguje, viz Německo.

M. Berka 3.7.2017 8:12

Aby se pseudo-elity

tzv. Západu probraly ze svého schizofrenního pobláznění musí na ně být vyvíjen tlak a možnost referenda je takovým tlakem... Jiným tlakem je např. najíždění auty do muslimů původními obyvateli západní Evropy... A může být mnohem hůř. Mnohem hůř...

P. Rajman 3.7.2017 8:12

Re: Odpůrci feferenda mají

Ale jděte. V bolševismu se ze všech evropských národů vyžívali právě Češi. Tedy po Rusech, to ale nejsou Evropani, ale stále víc asiatští Slované. Proto tu také bolševismus padl později než berlínská zeď. Takže pozdravujte tovaryšča Klausa.

D. Švik 3.7.2017 8:12

Přesně. Velice pozorně sledovat a na podzim ůčtovat.

P. Vaníček 3.7.2017 8:11

Nejsem sám,koho okamžitě napadlo,

že při vstupu jásali tihle rozumové nad touhou lidí vstoupit do EU,když jsme všichni věděli prdlajs,co nás čeká.Po letech "zkušeností" s těmi starci levicovými,kteří se navzájem doporučovali do dobře placených vysokých funkcí,nejsme podle trdel jako je Neff dost dobří na to,abychom je poslali do háje s tou habaďůrou a jsme na hloupí.

S. Ševeček 3.7.2017 8:11

Re: Vypadněme ze spolku, na který nemáme,

Správně!Začněme vyprovokováním velké války, stejně jak to učinil před sto roky jiný zrádce "Západu" - jistý Masaryk.

E. Erat 3.7.2017 8:07

Odpůrci feferenda mají

stejný náhled svět jako komunisté, kteří byli v roce 1948 více-méně demokraticky zvoleni. A pak už nikdy svobodné volby nepřipustili. Je tedy dobré sledovat, kdo této skupiny patří. Podobně jako Kalousek a Zaorálek se vyjádřil i Drahoš.

B. Graf 3.7.2017 8:03

Takzvaná "Evropská unie" je zločinné spolčení...

...s cílem zničit vyspělou, bohatou, kreativní, pro život občanů pohodlnou a vstřícnou civilizaci.

Musí být proto zničena tak, aby z jejich budov nezůstal kámen na kameni, z její legislativy ani jediná větička v závorce, z jejích činovníků nesmí mít sebemenší zbytek moci ani nejbezvýznamnější úředníček.

Veškeré vztahy mezi evropskými státy a národy musejí být vybudovány zcela od počátku a veškeré snahy u restauraci eurosojuzu musejí být potlačeny.

Jinak evropská civilizace zahyne.

D. Švik 3.7.2017 8:03

Snůška demagogických blábolu. Hlasování o vstupu,když jsme neměli žádné informace bylo v pořádku a nyn,když máme vlastní zkušenosti, jsme na referendum příliš hloupí?

P. Rajman 3.7.2017 8:03

Hlupáctví zapustilo kořeny

Integrujeme Slovany, hlavně východní a ostatní vyženeme nebo zaženeme. Česká a Polská politika jsou od odchodu Havla vypjatě etnické až rasistické a nacionalistické. To má EU za to, že ignorovala dekrety jako etnické svinstvo. Je to prakticky totéž jako ignorace řeckých podvodů při přijetí eura. Tam díky tomu vyhráli bolševici tady a v Polsku náckové. Má se EU a my v ní ještě hodně co učit.

P. Čech 3.7.2017 8:03

Re: Referendum

Jakékoliv referendum je žádoucí obecně. Proto, že dává většině občanů do rukou moc rozhodovat přímo o svém osudu a o zásadních otázkách fungování a řízení státu. Zejména o otázkách, které nejsou a nebyly obsahem předvolebních programů politických subjektů, které jsou občany voleny. Samozřejmě existují oblasti, kde není možné a ani nutné rozhodovat v referendech. Jde však o otázky, které byly a jsou obsahem programů politických subjektů, pro které byly tyto subjekty občany přímo voleny. To ovšem ve většině evropských států neplatí a proto tvrdím, že skutečná zastupitelská demokracie v Evropě existuje jen a pouze ve Švýcarsku a Lichtenštejnsku. Blíží se tomu některé další země (Irsko, Island a pod), ve kterých mají občané možnost přímo rozhodovat o zásadních otázkách řízení a fungování státu.

P. Čech 3.7.2017 7:56

Re: a když se před lety

Je to velice jednoduché pane Nováku. Referendum, a to jakékoliv, totiž bere politickým stranám možnost a právo rozhodovat o občanech, na čemž stojí každý, zvláště socanský systém moci a vlády politických stran nad občany. Celkový politický systém, jaký je např. uplatňován u nás. Systém, ve kterém mají absolutní moc ve svých rukou koaliční politické strany. Koalice stran, které nebyly nikým voleny stejně jako jejich koaliční programy, které jsou vždy zcela odlišné od programů, které voleny byly. Tady je základ nefunkčnosti nejen našeho politického systému.

M. Malovec 3.7.2017 7:55

Referendum

třeba o daních je nežádoucí, jelikož daně jsou životně důležité a málokdo se v problematice vyzná. Pro referendum o EU má většina občanů informace dostatečné - bohužel záporné - a pokud ne, je to vina zejména politické reprezentace. Pak se musí referenda bát. Prebendy za flákání jsou lákavé.

P. Rajman 3.7.2017 7:55

Re: Češi jsou nepoučitelní.

Aston je hlupák. To je celá věda. Zkouší vlastní propagandu a pár pitomců mu přizvukuje.

F. Žůrek 3.7.2017 7:54

Brexit asi byl úlet místních občanů.

Lidé jsou odjakživa hloupí a vládci jsou pro změnu chytří. Nedá se nic dělat., Takový M. Kalousek to velice dobře ví. A ostatní se od něj učí, což je v pořádku... Nu, teď ani nevím jako člověk...

J. Novák 3.7.2017 7:52

Pane Neffe, Zaorálek a jemu podobní opovrhují lidmi a sebe považují za ty chytřejší, za tu elitu. Jestliže byl volič dostatečně svéprávný na to, aby mohl v refeendu rozhodnout o vstupu do unie, má logicky stejné právo stejným způsobem rozhodnout i o vystoupení.

F. Šimek 3.7.2017 7:52

Re: Migrace je největší nebezpečí pro Evropu

Broda, kerej ty si ? Tys mu to nandal, ale taková blbost-Polanský má 100% pravdu !

P. Rajman 3.7.2017 7:52

Re: Od Štětína po Rjieku

Co to je za hloupou otázku. Máte snad vy doma Roma z EU nebo českého bezdomovce? Přijmout Syřana je jako přijmout Ukrajince.

A. Trick 3.7.2017 7:51

Ostatně soudím,

že referenda se bojí ti, kteří pošilhávají po nějakém teplém místečku v Bruselu až se v Kotlince stanou nevolitelnými.

P. Hlosta 3.7.2017 7:50

Kdo nesouhlasí, je prostě nepřítel demokracie

Samozřejmě že se nelíbí názor o potřebě referenda na vystoupení z EU. On se ten názor dá vyložit dvěma výklady. Jako populistický, nebo demokratický. Zeman si ho bude obhajovat jako demokratický a jeho oponenti mu budou nálepkovat populistický charakter a tím se vyhnou diskuzi s ním na to téma. V diskuzi by totiž vyšel nějaký vítěz a riskovat, že by to mohl být Zeman, to nebudou.

Já nevěřím na nějaký zásadní posun ve vedení EU a tím i na zesílení ochrany Evropy před invazí migrantů. Spíše se zvýší tlak na přijetí imigrantů ve státech EU, kde se imigranti nechtějí usazovat. To se bude řešit s pomocí islámských konferencí v těch státech a zakládáním tamějších islámských minorit z původních obyvatel ochotných stát se muslimy. Takoví se vždy všude najdou. U nás už to jede dost a výsledky to pro muslimy má. Jde o první drápky, které se musí zachytit a pak už to půjde.

Proč vlastně tohle část vlivných evropanů rozjela, je otázka na způsob vzestupu k politické a následně výkonné moci. Demokracie umožnila pronikání neodpovědných do politiky bez mandátu občanů, umožnila, větší než dříve, kořistění z veřejných peněz a dala ochranu v maximální míře drobným menšinám, co jinak byly veřejností z většiny ignorovány. Být menšinou se stalo velmi výnosné, z peněz veřejnosti dopované.

Takže je zásadní forma demokracie! Lze ji totiž namnožit do nejrůznějších forem a každá bude obhajitelná. Kterou obhajují současní ovládající EU, to už je každému jasné. Teď půjde jen o to, aby forma současná jim vydržela pokud možno do konce dnů dřívější Evropy. Kdo bude tuto formu byť jen kritizovat, natož atakovat, ten bude označen za nepřítele demokracie. Vlastně právem, protože nepřítelem té jejich formy demokracie. A tak je skutečně jedno, co si o té současné EU myslíme. Když s ní nesouhlasíme, jsme nepřáteli demokracie.

P. Čech 3.7.2017 7:50

Popírání zásadního významu referenda.

No, a právě to je skutečnou příčinou, proč politické strany mají stále méně voličů. Občané totiž chtějí skutečnou demokracii, která obnáší m.j. jejich přímou účast na řízení státu. Chtějí přímou možnost vykonávat svou moc podle čl.2, odst.1 ústavy. Chtějí tuto svou moc vykonávat prostřednictvím moci zákonodárné výkonné a soudní a nikoliv prostřednictvím politických stran, samozvaných to spolků, které si osobují právo rozhodovat v zásadních věcech o občanech. Skutečná, a to jakákoliv demokracie, totiž předpokládá vládu a moc většinové občanské vůle a nikoliv vždy menšinové vůle politických stran. Tyto strany, aby vytvořily aspoň zdání nějaké demokracie handlují po volbách koalice, mění podstatně své předvolební programy, pro které byly občany voleny a vytvářejí nikým nevolené programy jiné. Jinak řečeno nejen tyto strany, ale celý celkový systém podvádí občany voliče tím, že předjímá nutnost tvorby povolebních koalic, které zhusta nefungují a během volebního období se rozpadají.. V zemích, které jsou obecně také označovány za demokratické, ale ve kterých systém nenutí k vytváření neschopných a vždy impotentních koalic to obecně funguje, ikdyž také ne vždy. Zdá se, a podle mne nejen zdá, že jediný efektivně fungující , zastupitelský demokratický systém existuje ve Švýcarsku a to již po více než 200 let, Existuje efektivně a občané za ním stojí, váží si jej a podporují jej, což se o jakémkoliv jiném, zvláště našem systému, říci nedá.

P. Broda 3.7.2017 7:38

Re: Migrace je největší nebezpečí pro Evropu

Komunisti předpokládali kolaps západní civilizace 40 let. Naštěstí to bylo jen jejich zbožné přání. Nakonec došlo ke kolapsu socialistické rádoby civilizace a to lidi jako vy štve nejvíce. Měli jste možnost a historicky jste se znemožnili. Rozdíl mezi západem a východem byl nejpatrnější v Německu kdy bylo po jejich rozdělení vidět co to je být pod vlivem Ruska Tak že si nechte svá moudra na vaši schůzi komunistů !