28.5.2024 | Svátek má Vilém


Diskuse k článku

Zaorálkova nezodpovědná exhibice

Do polohy zcela groteskní byl donucen premiér Topolánek neuvěřitelně pokryteckým veletočem sociálnědemokratického předáka Zaorálka. Ten v sobě najednou nalezl nacionální notu a hystericky zareagoval na mimořádně rozumný návrh, že by totiž Američané dali provoz radarové stanice k disposici ruské kontrole.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
libero 26.10.2007 9:42

Re: nekdy pred tydnem jsem zaznamenal komentare nicku "Apea"

Já s ní sice nesouhlasím, ale proč bych jí měl nadávat jako nějaká tichádohoda, žakouš a jiní, u nichž je takové chování zvykem?

Jura Jurax 26.10.2007 9:54

Re: nekdy pred tydnem jsem zaznamenal komentare nicku "Apea"

 komentare velice rozumne a slusne vyargumentovane, predpokladam, ze Apea brzy dostane nalepku levicove intelektualky=bolsevicky

Ale to se přece navzájem vylučuje - levicová intelektuálka=bolševička principielně nemůže být schopna velice rozumné a slušné argumentace právě pro to levicové intelektuálství, neřkuli až bolševismus.

Ergo - dostane-li se někomu takové nálepky, pak proto, že argumentuje blbě, ctíc svou víru svatou; byť opravdu někdy slušně, míní-li se tím absence vulgarit.

Pavlik Knedlik 26.10.2007 9:18

Hura radar!

Problem samozrejme netkvee f tom jestli zde budou Rusaci nebo ne, ale v tom ze pokud US radar postavi budou si zde delat co budou chtit a vsemozne ovlivnovat ceskou ci EU politiku a cech do toho nebude moct ani queeknout.

Nu, nebude to poprve co cesky narod nekdo oyebe proti jeho vlastni vuli (vetsina lidi radar nechce). Ja vim, ja vim - o otazkach narodni bezpecnosti neni mozne nechat rozhodovat verejnost. To mohou rozhodnout jen odbornici/statni urednici.

Tento argument je roztomily ve svetle nedavnych diskuzi o kulture, ceske kulturni identite, a narodnim dedictvi. Na tuto oblast by queekatschi kteri uz doma leshtee krumpatsch a lopatu aby mohli pomahat s budovanim radarku v zadnem pripade nedali ani korunu a zadny odbornik/statni urednik o ni rozhodovat nesmi! Podle techto queekatschoo je to jen a pouze privatni zalezitost jednotivych lidi. Cha cha cha cha ;-D;-D;-D

Mili queekatschi, skutecne si myslite ze zeleni muzici s pistolkami a radarky jsou dulezitejsi pro narodni bezpecnost nez nase kulturni identita? No, berouc v potaz jaci jste debiliste bych veril tomu ze si to opravdu myslite. ;-D Opak je ale pravdou; tenhle narod prezil nemce, dobu temna, invaze zprava zleva, rusaky, komouse a pravdepodobne prezije i modre sr/ackohlavy (presto ze delate co muzete abyste cesky narod dokurwili) a US radar.

Zamyslete se nad tim co je vase priorita. Chcete byt sami sebou nebo jen prebihaci z jednoho analniho otvoru do druheho?

clay 26.10.2007 9:27

queekale

možná bys měl doplnit, JAK TO ti amíci budou dělat, že si tady budou NAJEDNOU dělat co chtějí. Jak to ten radar ovlivní. Pak to ještě ozřejmi na příkladu Itaálie, Německa a Anglie a dalších zemích, kde amíci už dávno jsou. Vojensky a nikoliv s převážně civilní posádkou....Já vím, že osobně dáváš přednost takovému zvacímu dopisu zrádcovských komunistů před rozhodnutím vlády a parlamentu, a vím, že na pouhém hypotetickém zvacím dopisu, ke kterému se nikdy nikdo nepřihlásil, stavíš legalitu ruské okupace v roce 1968

Pavlik Knedlik 26.10.2007 9:36

Re: queekale

Queekatschi Yeelkokote, samozvany hudebni odborniku, tak jak je to s tou muzikou? Co je to 1515 1 5135 424242725 ... ?

;-D;-D;-D

AndyO 26.10.2007 9:39

Re: Re: queekale

Knedliku ( skvely nick), rozhodla jsem se koupit si to tvoje CD ( ne abych ho v rámci obřadu woodoo propichala spendlikama, ale protoze se mi to docela libi), ale chtela bych ho podepsane od tebe. Je to mozne ?

Pavlik Knedlik 26.10.2007 9:47

Re: Re: Re: queekale

Mas dve moznosti. Bud si pockej az budu nekde hrat (coz bude mozna dost dlouho trvat protoze momentalne se zabyvam uplne jinymi vecmi) nebo zasli emailem svou adresu.

AndyO 26.10.2007 9:51

Re: Re: Re: Re: queekale

B je spravne, ovšem zapomen na to, ze  ji pak tady budes roztrusovat, jak je tvym zvykem.

Pavlik Knedlik 26.10.2007 9:54

Re: Re: Re: Re: Re: queekale

Neni mym zvykem roztrusovat zadnou adresu. Od toho je zde yeelkokot.

clay 26.10.2007 9:56

Re: Re: queekale

queekale Pavko Morozove, a kdepak jsi četl, že bych o sobě psal, že jsem hudební "ODBORNÍK". Psal jsem zajímám se o jazz, a o hudbu obecně, mám hudební fonotéku, kterou mi může leckdo závidět, věnuju se tomu soustavně a dlouho, vydával jsem i jeden hudební nikoliv legální časopis. Ale nevykrucuj se z ozázky. Zase nemáš co říct, tak zase jenom queeeeeeekáš?;-D

třitečky 26.10.2007 9:28

Re: Hura radar!

Typické jak se navážíš do někoho, o kom víš, že sem chodí až v podvečer.

Šerlok Humylsa 26.10.2007 9:34

Re: Hura radar!

kromě toho...BERA v potaz"...nebo máš pičku ??

Pavlik Knedlik 26.10.2007 9:41

Re: Re: Hura radar!

Jiz jsem vysvetlil ze me naopak bera pripada femininni (osobne si myslim ze tot pravidlo ceskeho pravopisu vytvarel nejaky buzerant). Berouc je vic chlapske. Nakonec nejsem jediny chlap ktery to tak citi. Pokud se ti libi vic bera, mel bys mozna zkontrolovat svou sexualni orientaci. ;-D

Šerlok Humylsa 26.10.2007 10:04

Re: Re: Re: Hura radar!

 Prostě  je to bera a hotovo. Teorie o tom, jak vám to připadá, jsou na lejno.

dulcibelka 26.10.2007 9:34

Re: Hura radar!

Možná, že ti zelení mužíci s pistolkami byli občas důležití i pro naši kulturní identitu! Ti z roku 68 přinesli na hlavních tanků;-) například nový čerstvý kulturní závan z východu, vedoucí k rozvoji sborového zpěvu:-) a ke ztvárnění případů majora Zemana...

Pavlik Knedlik 26.10.2007 9:57

Re: Re: Hura radar!

Mylne se domnivas ze kultura = zabava. Kultura je i to ze si clovek stoupne a rekne ja jsem ja a nepotrebuju ani rusky ani americky ritni otvor k tomu abych ospravedlnil sve misto pod sluncem.

libero 26.10.2007 9:17

Zaorálek a radar

to je něco jako Gore a šetření energií.

Mimořádný paradox, když celá ta partaj ječí jak je nutno Putinovi houpat pytlem a jednat a když to někdo zkusí, ječí ještě více. Doplněno pozapomínaným faktem že sem ty Amíky pozvali oni, je to školský příklad naprosto nestátnického přístupu v prospěch pofiderní výhody.

Pavel 26.10.2007 9:17

Ondrej Neff je jako Jaroslav Hasek

Hasek psal za pivo humorne povidky, Neff zase humorne komentare. Kdyz mu dobre zaplatite, napise i komentar o tom, ze by mela byt v Brdech zakladna Talibanu. Kdyz to pomuze bezpecnosti kontinentu, proc ne? ;-D;-D;-D

Bednář 26.10.2007 9:22

Re: Ondrej Neff je jako Jaroslav Hasek

Vtipný byste byl, kdyby Psa nefinancoval spolu s Lidovkama právě Neff. Trochu se Vám to nepovedlo.

Pavel 26.10.2007 9:23

Re: Re: Ondrej Neff je jako Jaroslav Hasek

Aha, dalsi koren co mu skocil na udicku. :-/

libero 26.10.2007 9:26

Re: Re: Re: Ondrej Neff je jako Jaroslav Hasek

Míníte-li sebe, je kořen dost nevýstižné slovo.

Bednář 26.10.2007 9:29

Re: Re: Re: Ondrej Neff je jako Jaroslav Hasek

Myslíte? Víte starou belu, milý pane, ale na tom vlastně nesejde.

clay 26.10.2007 9:31

Re: Re: Re: Ondrej Neff je jako Jaroslav Hasek

Hasek psal za pivo humorne povidky, Pavel 165.72.200 zase humorne komentare. Kdyz mu dobre zaplatite, napise i komentar o tom, ze by mela byt v Brdech zakladna Talibanu.

dá se tomu něco vytknout?

Ašek 26.10.2007 9:16

H........

Je to nadherná pastička do které se Zaoralek chytil.Pastičky je na podzim třeba klast stale a myšky se vychytají.:-P

Ondřej 26.10.2007 9:15

Je zjevné, že se znovu jedná o nás bez nás

Zatímco s Rusy se vyjednává rozsáhlá vojenská spolupráce a dokonce za našimi zády padla nabídka o jejich opětovné vojenské přítomnosti u nás se Topolánek snaží trapně předstírat, že je to jeho nápad. Snaha rektálních alpinistů vede k artistickým číslům nevýdané úrovně.

http://adler.blog.cz 26.10.2007 9:10

Souhlasím s Astonem,

kupodivu. Že je Zaorálek vůl, to si myslím už delší dobu. Že Topolánek není příliš inteligentní, to vím taky, ale proč nezůstal oním principiálním chlapíkem, na kterého si furt hraje, to teda nevím, to teda ...

Jura Jurax 26.10.2007 9:05

Jsou tu

Jojo - a Rusové nám už léta létají nad hlavami v rámci inspekce v systému otevřeného nebe a koukají se, zda všechny dva tucty tanků, co naše armáda má, jsou tam, kde mají být ... je to zajištěno smluvně a nikdo z toho nevytlouká politický kapitál a lid popuzeně neřičí, poněvadž o tom vesměs neví. Kkdežto pár expertů, co by se koukali na obrazovky, budí vášně a dělí národ, politikové nadýmají kosmaté hrudě bijíce se v ně zaťatými pěstmi, aby sprostný lid viděl a příště je opět pozdvihl ku korytům a prebendám ... vždyť je to všechno smutná fraška pro nejapné publikum ... :-(

libero 26.10.2007 9:19

Re: Jsou tu

:-DR^

Psí vrah Čumil 26.10.2007 8:57

Hm, nevím, proč je Zaorálek věrolomný, jak píše slovutný komentátor,

žádné spojenectví Topolánkovi  neslíbil, naopak - jako opoziční poslanec má plné právo být v opozici. To, že se pan Topolánek nechal trapně zaskočit, nemá nic společného se Zaorálkem, ale prostě s duševními vlastnostmi pana premiéra. Koneckonců - jakkoli se ukazuje, že bez Rusů se tady nehnou ani naši vážení spojenci, celá kauza zatím ztratila smysl: Rusové na nabídku Američanů nepřistoupili.

Psí vrah Čumil 26.10.2007 8:59

Re: Hm, nevím, proč je Zaorálek věrolomný, jak píše slovutný komentátor,

A kromě toho jádro věci postihl(a) Apea o komentář níže.