17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Zákony pro rozptýlenou válku

Doufejme, že extempore poslankyně ODS Černochové na protiislamské demonstraci je projevem změknutí mozku poslankyně Černochové a nikoli definitivního kolektivního zblbnutí celé ODS. Že se na páteční demonstraci v duchu Islám v České republice nechceme exponovali Okamurovi výlupci, je pochopitelné a očekávatelné. Od poslankyně někdejší významné politické strany by se dalo čekat více vkusu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Láníček 17.1.2015 12:05

Re: A ještě se zeptám na svobodu Francie

Tak to spíš o tom nic nevíte vy, nebo se aspoň tak tváříte.

J. Jílek 17.1.2015 12:04

jediný poslanec Dumy proti Anexi Krymu - pochopitelně stíhán

http://ukrainian.voanews.com/content/article/2602070.html

P. Vandas 17.1.2015 12:03

Re: A ještě se zeptám na svobodu Francie

Voltaire nic takového nevyřkl, natož takový nesmysl. :-):-):-)

J. Láníček 17.1.2015 12:02

Re: Jedno mě na tom současném islamofobním šílenství štve

Súdruh Těsárik, rozhodující jsou fakta, ne nějaká nenávist. To vy byste tady museli být skoro všichni ovlivněni nenávistí k Rusku. I když to tak naozaj vyzerá. Vandas už hlavního viníka našel - je to Putin. Američani se teď můžou přetrhnout, aby po něm zachránili, co se ještě dá.

M. Mařák 17.1.2015 12:02

Re: A ještě se zeptám na svobodu Francie

Prosím, jako obvykle o tom nic nevíte a jen podsouváte jakési polopravdy.

P. Vandas 17.1.2015 12:01

Re: Mnozí stále ignorují, že kdyby nebyly bomby USA

Nuže dobrá. Vezměme to povětách Vašeho tvrzení. Věta první-nesmysl, neb snad chcete tvrdit, že nebyly USA napadeny útokem na WCT? Bomby USA byly reakcí na tento bezprecedentní útok. Věta druhá-nesmysl, neb to stejné u lidí a zvířat není, neb lidé (někteří) jsou nadáni i rozumem a ne jen první signální soustavou. Věta třetí- nesmysl, zeptejte se chovatelů psů, bohužel je to opačně. Věta čtvrtá- nesmysl, Vy nemáte co být přísný a spravedlivý nejste, neb jsem četl Vaše texty. Věta pátá- nesmysl, odpověď na tuto otázku je snadná. Komu? Například, co těm dvěma uneseným dívkám dodnes drženým v otroctví kdesi v Pakistánu, či Afghánistánu? K větě šesté  jenom tolik, že je sama o sobě nesmyslem, stejně, jako věta sedmá........ Co tam máte dalšího? :-):-):-)

P. Boublíková 17.1.2015 12:01

Re: chytré

To jsou v současnosti mnohé islámské státy - nesnesou nic jiného než islám.

Tady v Česku se celkem v pohode snášel ateismus s mnoha náboženstvími /nějaké spory byly kolem církevních restituci, ale myslím si, že odpůrci restituci už se s nimi smířili/, znicehoz nic vadí islám. Je ta netolerance vůči islámu opravdu bezduvodna, skutečné všem dosud tolerantním najednou ruplo v bedně? Asi ne.

P. Pokorný 17.1.2015 12:01

Re: A ještě se zeptám na svobodu Francie

Děkuji za věcný názor.

V. Kain 17.1.2015 11:59

Re: Jedno mě na tom současném islamofobním šílenství štve

Ty války které USA bezdůvodně rozpoutávají drží v podstatě jejich ekonomiku,která se čím dál víc ocitá v řiti na nohou.Pokud jde o paní Černochovou,tak s ní plně sympatizuji.Kéž bychom takových politiků měli víc.Přizdisráčští zaprodanci jako je např.Schwarzenberg či Diensbier by toho nebyli nikdy schopni.Ti by nás prodali teď.Tím nechci říci,že dnešní opozice jsou nějací beránci.Taky mezi nimi bylo a bohužel je dost prevítů,ale to co řídí dneska tuto zem je k uzoufání a brzy nás o tom přesvědčí v plné parádě.Zatím to je jenom začátek.

M. Mařák 17.1.2015 11:59

Re: A ještě se zeptám na svobodu Francie

Nesmysl.

P. Pokorný 17.1.2015 11:58

Re: Doufejme,

Co je komu do toho, koho mám rád a koho nemám? Právo snad platí na každého stejně, nebo máte jiný názor? Musím milovat vaši ženu, protože to nařídíte?

P. Pokorný 17.1.2015 11:57

Re: Mnozí stále ignorují, že kdyby nebyly bomby USA

Může být nesmysl nesmyslem?

J. Anděl 17.1.2015 11:57

Re: Nezakazujeme islám

S tím obsahově nemám problém, dokud se dokáže rozlišovat.

P. Pokorný 17.1.2015 11:56

A ještě se zeptám na svobodu Francie

Je správné, aby Charlie Hebdo mohly urážet jednu skupinu a ještě tleskat, zatímco v obráceném gardu Dieudonné dostává pokuty a je zakazován? A také si dělá jenom legraci? Pouze z těch "nesprávných".. I Voltaire měl stejný problém: můžeš urážet koho chceš a budu tleskat, jenom ne mě!To je o té otočené šachovnici a pochopení Konvičky!

R. Tesařík 17.1.2015 11:56

Re: Pan Konvička může islám nechtít, ale islám prostě je.

Jožine, proč ten krabičák chlastáte už od rána???

R. Tesařík 17.1.2015 11:55

Re: Mnozí stále ignorují, že kdyby nebyly bomby USA

Nesmysl.

P. Boublíková 17.1.2015 11:54

Re: S Astonem nesouhlasím.

Třeba podle toho, jakého náboženského vyznání jsou grazlove.

R. Tesařík 17.1.2015 11:54

Re: Jedno mě na tom současném islamofobním šílenství štve

Láníček se přiživuje na nenávisti k USA.. Nemotejte...

R. Tesařík 17.1.2015 11:52

Re: Doufejme,

vy nemáte rád Židy, z toho váš postoj.

P. Pokorný 17.1.2015 11:51

Re: Mnozí stále ignorují, že kdyby nebyly bomby USA

Jo a třetí argument bude, že jsem Putinomilec či islámista...

S. Netzer 17.1.2015 11:51

Re: S Astonem nesouhlasím.

Jak se můžete tak naivně ptát?

To určí samozřejmě diskutérka Franková.

P. Pokorný 17.1.2015 11:50

Re: Mnozí stále ignorují, že kdyby nebyly bomby USA

Přesný argument, jakým mě až do roku 1989 častovali bolševici. A druhý argument? Nesmysl. To je ta správná diskuze. A co dokázat čísly a fakty, že nepíši pravdu?

P. Vandas 17.1.2015 11:49

Re: Mnozí stále ignorují, že kdyby nebyly bomby USA

Nesmysl.

K. Drobková 17.1.2015 11:47

Re: S Astonem nesouhlasím.

Ano, jistě.Grázla je třeba vzít u rypáku, ohledy nebraje.S tím se dá souhlasit do puntíku. Jenom nastává takovej malej problémek. Kdo určí, kdo je grázl a kdo ne a podle čeho se to bude určovat. Podle barvy vlasů, podle vyznání ...... ?

J. Anděl 17.1.2015 11:45

Re: chytré

To je pravda. Upřímně ani křesťanství není jen o víře, a hlavně žádná věc na světě není stejná, jako jiná. A křesťanství se lépe snese se sekulární státem.

Bohužel vím také to, že totalitní stát se nesnese s jinou než povolenou ideologií. A to je také riziko.

P. Pokorný 17.1.2015 11:42

Re: Doufejme,

Velice sporné, komu měkne mozek. Davu, nebo Neffovi? Já jsem výjimečně na jeho straně. Vidí dál, než tupý dav.

S. Netzer 17.1.2015 11:42

Re: Jedno mě na tom současném islamofobním šílenství štve

zrůdná

P. Vandas 17.1.2015 11:41

Re: Obecně, islám bylo VŽDYCKY náboženství agrese, vraždění

Pane Vaňuro, brilantní, smekám. :-):-):-)

P. Pokorný 17.1.2015 11:41

Mnozí stále ignorují, že kdyby nebyly bomby USA

nad jejich domovy, nebyla by ani tato agrese. Je to stejné u lidí jako u zvířat. Když budu kopat psa, bude se bát a nejde si příležitost, aby mě kousl. Musím být přísný, ale spravedlivý. A dávám stále stejnou otázku: komu lidé s islámským náboženstvím z "Československa" ublížili? A proč je to ve státech USA, Francie a Anglie? Není potom něco špatně?

S. Netzer 17.1.2015 11:41

Re: Jedno mě na tom současném islamofobním šílenství štve

Je úsměvné, jak se na tomto tématu může přiživit jakákoli zrůdné ideologie.