1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Zákony pro rozptýlenou válku

Doufejme, že extempore poslankyně ODS Černochové na protiislamské demonstraci je projevem změknutí mozku poslankyně Černochové a nikoli definitivního kolektivního zblbnutí celé ODS. Že se na páteční demonstraci v duchu Islám v České republice nechceme exponovali Okamurovi výlupci, je pochopitelné a očekávatelné. Od poslankyně někdejší významné politické strany by se dalo čekat více vkusu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 17.1.2015 17:23

Re: Jo, a víte, čeho jsem si (jinde, ne tady) všimla ?

Já ze jsem podporovatel Putina? Na to jste, nesťastnice, prisla jak?

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:23

Mrzí mě to, paní Lukešová.

Obávám se, že mají pravdu, tedy že jejich strach je důvodný. Většinou mají na tyto věci (rizika) dobrý nos. Je to vypěstované staletími.

M. Ilsner 17.1.2015 17:22

Re: Souhlasím, Astone,

Ale ale, bolšáne....

P. Boublíková 17.1.2015 17:21

Re: Tak jak, čeští náckové

Řekla bych, že na rozdíl od muslimů, kterým Korán dává jakési návody k dobytí nepřátelského území, my tu svoji obrannou strategii ještě nemáme pořádně promyšlenou.

Ale s tím, jak se množí teroristické útoky a jejich hrozby /viz info z Německa a z Belgie/, chápe stále vice lidi, něco se podniknout musí - nepujdeme prece na porazku jako ovce.

M. Ilsner 17.1.2015 17:21

Re: Tesáku, ženy v

A právě proto, že to nechápou, musí přijít osvěta. Už jste s ní začal? :-)

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:20

No, díky. Zaplaťpánbůh, už jsem se skoro bála.

...

J. Václavíková 17.1.2015 17:20

Re: Jo, a víte, čeho jsem si (jinde, ne tady) všimla ?

Co byste řekla? :-)

S. Netzer 17.1.2015 17:20

Re: Někteří diskutující, včetně Astona

:-))))

M. Ilsner 17.1.2015 17:19

Re: Tak jak, čeští náckové

Jak vám mohou vzít důl? Víte co je to důl? To je díra v zemi !

M. Mařák 17.1.2015 17:19

Tesáku, ženy v

normálním světě muslimského Momo tradičního typu například drží finance a dávají muži kapesné. Někteří mají štěstí, že si mohou dát ráno v práci kávu z automatu, jiní ne, mají bandasku a jídlo v baťohu.

Co se týče mých tureckých kolegů z práce, tak jejich ženy rozhodují i o tom, koho budou volit. Prostě jim ty volební lístky vyplní a oni to tam šoupnou, neboť francouzsky tak úplně neumí a podobně.

Arabové jsou tady již delší dobu a muži volí sami podle svého přesvědčení. Ale i oni mají ke svým ženám vesměs pěkný vztah.

Na Evropanky se však vesměs všichni dívají jako na ku-vy, to je fakt. Občas se jim snažím vysvětlit, že když budu také hvízdat na ošátkovanou muslimku, která jde po chodníku, tak se jim to ani jí asi nelíbí, což platí i pro ženy v Evropě, ale nevím, jestli to chápou. jsou to jižani jako Italové a Balkánci, prostě horká krev...

J. Václavíková 17.1.2015 17:19

Pane Němci,

co se první části Vaší reakce týká, myslím, že se vlamujete do otevřených dveří. Jakékoliv projevy radikalizace jsou přece bedlivě sledovány a přestupky proti zákonům postihovány. Spíš jde o to, že u nás se zatím nic moc neděje. Co se našich zákonů týká, máme v ústavě svobodu náboženského vyznání, proto i muslimové můžou beztrestně praktikovat svou víru, stejně jako křesťané a židé, nekodifikovali jsme jakékoliv zvýhodnění tradičního náboženství. Tady máte cestu, pokud o to budete stát :-)

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:18

Jo, a víte, čeho jsem si (jinde, ne tady) všimla ?

Kupodivu, docela dost často jsou ti nejhlasitější podporovatelé Putina současně největšími a nejagresivnějšími potírači islámu. Není to jenom F. Matějka nebo J. Hermánek, ale mnohá stále stejná, neustále se okapující jména v podpalubí článků, v diskusích. Zde jsem si všimla p. Boublíkové a Kaniokové. Jak je na tom p. Varadinková ?

S. Netzer 17.1.2015 17:18

Re: Tak jak, čeští náckové

co bych k tomu měla říkat? Je to jejich rozhodnutí. Žijí ve svobodné zemi, a mohou se svobodně rozhodnout. Před a po roku 68 jsme to my nemohli.

E. Heusinger 17.1.2015 17:18

Re: Souhlasím, Astone,

Račte vlézt do muslimské prdele.

M. Ilsner 17.1.2015 17:18

Re: Někteří diskutující, včetně Astona

Nemáte pravdu, Prokop to bez urážek neumí.

K. Němec 17.1.2015 17:18

Re: Souhlasím, Astone,

Což nic nemění na faktu, že odsun byl proveden na základě mezinárodních dohod. Mimochodem nebyl proveden jen v tehdejším Československu, ale i v jiných státech.

V. Horák 17.1.2015 17:17

ICC

zahájil vyšetřování "zločinů" v "palestině".Škoda že se toho nedožili syflák Arafat a jeho kolega Bin Ládin,určitě by měli radost.

H. Lukešová 17.1.2015 17:17

Re: Dobrá odpověď. :-)

A co vy, paní Šauerová, říkáte na masový exodus Židů z Francie, zatímco roku 2013 se vystěhovalo 3200 z nich, minulý rok 2014 jich bylo 7000 a další (tento rok 2014) se počítá s dvakrát větším počtem. A mnozí francouzští imigranti v Izraeli odpovídají, že je do Izraele nevedly sionistické pohnutky, ale obavy o život, nebaví je to, že jsou přepadáváni na ulici, jejich objekty demolovány a ničeny. Ale nám to může být jedno, my přece nejsme Židé. Ale po Židech přijdou na řadu další. Konečné řešení se děje, ale je praktikováno proti Židům.

R. Tesařík 17.1.2015 17:17

Re: Souhlasím, Astone,

Zkoušejte na svoji starou, jo.

E. Erat 17.1.2015 17:16

Re: Tak jak, čeští náckové

Jak mohu někoho někam deportovat, když se narodil ve Franci,Anglii apod.Zavřít ovšem určitě, jako všechny zločince.

R. Tesařík 17.1.2015 17:16

Re: Víte, co zas zajímá mě, tesáku ?

Vy , sokolíku roztěkaný.

M. Ilsner 17.1.2015 17:16

Re: Tak jak, čeští náckové

Ano !

H. Lukešová 17.1.2015 17:14

Re: Někteří diskutující, včetně Astona

Ano, pan Prokop hovoří naprosto věčně, bez urážek, umí argumentovat, když mu někdo sprostě a hnusně nadává, tak se brání, to je ok...Ale píši ještě jednou, konečné řešení probíhá, ale jeho obětmi jsou Židé, to nikomu nevadí. Mně ano.

M. Ilsner 17.1.2015 17:14

Re: Víte, co zas zajímá mě, tesáku ?

Vím, že jste.

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:14

Fakt ? Tak to mám nedostatky. Moc to tady nečtu.

No nazdar. :-(

E. Erat 17.1.2015 17:13

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

Je to trošku jinak.Nebude mít všechna práva.V článku také je,že třeba již dnes mohou provozovat soukromé náboženské školy atd.,akorát nedostanou státní příspěvek na jejich provoz.Nejedná se tedy o to,že nedostanou práva které přináležejí ostatním náboženským společenství,ty již z velké části mají po první registraci - 1.1. 2014,ale jedná se o rozšíření kompetencí,které mohou dostat (jako všichni ostatní),až po deseti letech činnosti,kdy splní zákonné náležitosti.

M. Ilsner 17.1.2015 17:12

Re: Souhlasím, Astone,

Ano. Motyka, víte co je to motyka?

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:12

To bych nekritizovala, pane Láníčku,

to je normální politika, ba povinnost opozice, vzpomeňte na soc. dem. v době, kdy vládly ODS a TOP. To není nic, nad čím bychom se měli pozastavovat. Ale veřejně říkat, že "tak tedy jo, 15 dětí, ale jak je vyléčíme, tak nechť se pakují", to je tedy docela síla. Dokonce i za Klaus v 90. letech jsme dokázali přijmout 3.500 uprchlíků z Bosny a Hercegoviny a ještě k tomu 1.000 Kurdů. Je také nesmysl tvrdit, že na uprchlíky "nejsme připraveni" (soc.dem.). Uprchlická zařízení máme, kde a s jakou kapacitou, lze snadno dohledat na Správě uprchlických zařízení. A Černochová na straně České suverenity a Úsvitu ? Vlastně nic nového, už měli taky nějakou Řápkovou, pokud se pamatuji dobře.

H. Lukešová 17.1.2015 17:12

Re: Tak jak, čeští náckové

Já nejsem ani pro vyhlazení muslimů, ani jejich kolektivní vyhnání, muslimské pachatele zločinů buď zavřít a nebo deportovat do země jejich původu. Ale dovolte otázku, co říkáte masovému exodu Židů z Francie? Jen za rok 2014 odešlo 7000 z nich, další (tento rok) se Židovská agentura počítá s ještě větší emigrací (14000). A příchozí francouzští Židé v Izraeli vypověděli, že neodešli kvůli jakým sionistickým pohnutkám, ale kvůli nebezpečí, obávají se o život a nebaví to, že jsou přepadáváni na ulici, jejich objekty demolovány. Konečné řešení probíhá, ale jeho obětmi jsou Židé.

R. Tesařík 17.1.2015 17:11

Re: Víte, co zas zajímá mě, tesáku ?

že.