3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Začátek, ale čeho?

Andrej Babiš vyrazil v obytňáku na Moravu, aby si promluvil s lidmi. Učenci se přou o to, čeho že je to začátek kampaně, zdali směřuje k prezidentským volbám (soudí tak většina), nebo je to podpora k nastávajícím lokálním anebo dlouhodobě k volbám parlamentním. Ano, většinově se soudí, že jde o prezidentské volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 18.5.2022 15:58

Neuvěřitelné, souhlasím. Nakonec tady na NP jsou příspěvky, které to tu nenávist potvrzují... Koukejme, havloidi jak se odkopávají... Pravda a láska...

D. Mach 18.5.2022 16:07

No když to píše Proletářská drbna, tak to bude směroplatný. Ale někdo by měl Burešovi říct, ať ty důchodkyně neporáží, nebo ho pak nebudou volit.

J. Matuška 18.5.2022 15:51

Větvička: Nádherná věta: „Byly identifikovány nesprávné vzorce

Ta věta je nadherna a myslim, že byzme si ju měli zapamatovat, bo by se nam mohla hodit, třeba až bruselska pětka prosadi korespondenčni hlasovani, píše bloger Ladislav Větvička.

http://www.regionalninovinky.cz/zpravy/politika/vetvicka-nadherna-veta-byly-identifikovany-nespravne-vzorce-hlasovani/

;-D;-D;-D

J. Matuška 18.5.2022 15:45

Rusko je stíháno, ze strany západních mainstreamových politiků i médií pohrdavými poznámkami o blížícím se pádu tu ekonomickém, jindy vojenském.

http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/porazka-ruska-je-nemyslitelna

Tentokrát názory Jiřího Zavadila podepisuji. Howgh.

J. Polesny 18.5.2022 15:49

Smutné, ale u vás už jasné...

J. Anděl 18.5.2022 16:06

Je to nějaký Vyvadil, ne Zavadil. To mě trochu zmátlo, Jaroslave.

Tak uvidíme, no. Já si především nemyslím, že Západ vede válku proti Rusku, podle mě je to naopak. Přičemž tohle je ta základní - dle mého - lež, ze které pak vyplývají i další lživé dedukce.

Ale nemohu vyloučit, že Rusko nějak vyhraje. Nemohu ani vyloučit, že v ČR vyhraje nějaká patolízalská parta, která totálně zvrátí orientaci země a udělá z nás nějakého postsovětského vazala.

Hodně štěstí v tom novém světě bez vměšování USA. Pod taktovkou Ruska, Číny či Venezuely bude určitě krásný. Vlastně chápu, proč to tak podporujete.

Ne, kecám. Nechápu to.

J. Matuška 18.5.2022 16:21

Jindro, sorry za toho Zavadila/Vyvadila. Opakuji, co jsem napsal Richardu Tesaříkovi, kterého si stejně vážím jako tebe: A to jsem si 12.3.1999 v Portheimce připíjel domácí slivovicí na vstup do NATO - i když jsem byl abstinent - s Romanem Jochem... Píše se tok 2023 a jsem na "Ameriku" těžce nasraný.../Naši politici mají bránit NAŠE ČESKÉ ZÁJMY!![>-]R^

O. Musil 18.5.2022 16:34

Kdyby USA bránily jen svoje zájmy, první a druhá světová válka by nejspíš dopadly jinak. Pokud tedy nebudeme za hlavní zájem považovat dodávky zbraní, pak by to mělo smysl.

J. Anděl 18.5.2022 16:39

Ano. A podle mého přesvědčení právě to dělají. Brání naše české zájmy.

Tedy alespoň co se týče konfliktu Ruska a Ukrajiny a netvrdím, že to dělají bez chyb. Nicméně jsem přesvědčen, že je českým zájmem ruskou agresi jednoznačně odmítnout, pomoci Ukrajině, spolupracovat třeba s Polskem a s dalšími evropskými zeměmi atd. Postavit se na jasnou stranu, a to na jinou, než kde stojí agresor, který nerespektuje hranice a svobodu cizí země.

Cokoliv, co je na Západě špatně - netolerance, tlak na správný názor, cancel culture atp., je pod Moskvou větší, silnější, nekompromisnější. A ruská agrese bohužel tato negativa posílí i na Západě, ovšem ruské reálie se tím pořád nestávají použitelnou alternativou se svěžím vzduchem a volností k nádechu.

Nevěřím, že je v zájmu svobodné budoucnosti ČR neutralita. Ne po tom, co vidím, čeho je Putin schopný.

Žádná míra naštvanosti na USA mi nečiní obhajobu Ruska srozumitelnější. K rozpoznání zla z Ruska koneckonců není vůbec nutné fandit USA a jejich politice.

M. Varadinková 18.5.2022 16:35

Nechápete. Mýlíte se. Ignorujete fakta. Jste paranoidní. Máte černobílé vidění.

Patolízalská parta je přece u moci teď.

Já nechci být ničím vazalem, ani americkým, ani ruským. Chci, aby česká vláda hájila české zájmy jako Orbán hájí zájmy maďarské. Ne ruské, ne ukrajinské, ne americké! Válka na Ukrajině není naše válka! Je to válka USA s Ruskem.

Rusko už má zkušenost s komunismem za sebou a ani nemá sílu k tomu, aby si nás opět podrobilo. USA se ke jakémusi komunismu (=k nějakému druhu totality) kvapem blíží a k tomu mají mnohem větší velmocenský apetit i potenciál k ovládání svých "spojenců" a diktování jim, co smějí a co ne.

Já jsem ráda, že jsme se jedné totality zbavili a vůbec se mi nelíbí, že se po vzoru USA řítíme do druhé. My jsme totalitní režim svrhli, Vaše nepoučená a nepoučitelná generace tu totalitu opět (pouze v jiné formě) zavádí.

Tak to prostě je a žasnu, že to nevidíte.

J. Anděl 18.5.2022 16:41

A no jo no, furt, blablabla.

M. Varadinková 18.5.2022 17:02

Patolízalské je už to, když píšete, že USA brání naše zájmy. Naše zájmy mají u pr..., stejně jako ukrajinské zájmy. Oni hájí svoje vlastní velmocenské zájmy, jak to mají ve své doktríně a jak už to i nahlas přiznávají. Jejich zájmem je oslabit Rusko a oslabit Německo. Nedovolit mezi nimi normální tržní vztahy, oboustranně prospěšné a vedoucí k prosperitě. Rozesrat, co se rozesrat dá (tak jako všude ve světě, kde zasahovali).

Jen naivní blbečci mohou věřit tomu, že jim jde o naši či ukrajinskou svobodu.

Ostatně stav Ukrajiny pod Američany dosazeným a kontrolovaným majdanským režimem byl více než tristní i před ruskou invazí. Jak co do svobody, tak co do ekonomické (ne)prosperity.

J. Anděl 18.5.2022 17:13

Míněno, že vláda ČR háji zájmy ČR.

M. Varadinková 18.5.2022 17:18

Ani vláda ČR nehájí naše zájmy. Hájí patolízalsky americké zájmy. Popřípadě bruselské zájmy. Kdyby hájila české zájmy, musela by pro Česko dělat to, co dělá Orbán pro Maďarsko. Ale to ona nedělá ani omylem, místo toho valí zbraně na Ukrajinu a čeká za to pochvalu od strýčka Sama.

J. Anděl 18.5.2022 19:10

To já vím, že si to myslíte. A já si to nemyslím. A je to jedna z těch věcí, která je obtížně racionálně vyargumentovatelná, protože vychází z předpokladů, které vyhodnotí až čas. A to jen v těch událostech, které se odehrají přesně podle těch předpokladů. Což se děje málokdy.

Kdybyste to zadala geniální umělé inteligenci k vyřešení s tím, že má vybrat nejlepší řešení, pravděpodobně se zeptá "Pro koho". Když odpovíte "Pro ČR", možná se to nebude líbit vám osobně.

Možná to zformulujete "Pro občany ČR". Opět se zeptá "Pro které?" Nebo to zformulujete "Tak, abychom měli vysoké HDP a nízkou nezaměstnanost." A pak budete koukat, že pracujete ještě v osmdesáti v šestnáctihodinových směnách.....

Tam každopádně nejsme. Jsme v nedokonalé demokracii, momentálně je vláda podle mého a nikoliv vašeho gusta. Nebude to natrvalo. Bylo by hezké, kdybychom mohli být (s vládou ČR) trvale spokojení oba, ale nezdá se mi to moc reálné. Každopádně vás mohu ujistit, že myslím především na svůj prospěch. Nikoliv na vaší škodu. Vám škodit záměrně nijak nechci. Ani vás neznám, tak co bych z toho měl?

J. Kombercová 18.5.2022 16:44

Vy jste buď hloupá (to se mi nezdá) nebo hrozná swině.

M. Varadinková 18.5.2022 16:46

Vy jste hloupá jednoznačně. A možná i hrozná swině, protože nepolemizujete a jen napadáte.

V. Zadák 18.5.2022 15:35

51 procent obyvatel Kotlinky podporuje neutralitu. Smutné, že? Zvláště po téměř čtvrtstoletí trvajícím členství v OBRANNÉM paktu NATO.

R. Tesařík 18.5.2022 15:36

Dělal jste průzkum?

V. Zadák 18.5.2022 15:39

Četl jsem ho.

P. Han 18.5.2022 15:56

Bylo to na PL?

D. Mach 18.5.2022 16:09

Určitě v sobotním Právu, ale je to nedohledatelné, jako všechny Zadákovi informace.

J. Kombercová 18.5.2022 16:29

Kdyby to bylo na PL, tak je těch procent 98.

I. Břízová 18.5.2022 15:41

Tenkrát v rocec68 a69 opravdu nikdo nechtěl neutralitu?

R. Tesařík 18.5.2022 15:43

Bejvávalo a byly to jen prapodivný kecy.

J. Matuška 18.5.2022 15:53

Richarde, překvapujete mě každý den víc a víc. Americké prdy voní?

J. Matuška 18.5.2022 16:08

Richarde, a to jsem si 12.3.1999 v Portheimce připíjel domácí slivovicí na vstup do NATO - i když jsem byl abstinent - s Romanem Jochem... Píše se tok 2023 a jsem na "Ameriku" těžce nasraný...

R. Tesařík 18.5.2022 16:20

Já ne. I když se tam dějí některé prapodivné věci. Ale Rusko? Tak to la pardón.

J. Anděl 18.5.2022 15:37

Vážně? To je zajímavé. Kde to píšou?

V. Zadák 18.5.2022 15:39

Dnešní tištěné Lidovky.