19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

Z nesmyslu kauza

Hodinu od hodiny narůstá napětí vyvolané osobními vlastnostmi jednoho jediného člověka, prezidenta republiky Miloše Zemana. Ale je to možná dobře. Zatuchlou omáčkou se zamíchá, škraloup na povrchu praskne a snad i smradu ubude. Otázka je, co po zamíchání zůstane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vavruška 31.10.2016 12:11

Jenom pozor, krome skvele chuti se pry v cokolade nasly i nejake karcinogeny a organicke jedy... Nejsou to bonbony pro evropany, jsou urceny k prodeji na Ukrajine a v Rusku.

M. Prokop 31.10.2016 13:01

Re: Porošenko vlastní víc než stovku firem.

Existovaly, dokonce i přes zelené mužiky.

J. Matuška 31.10.2016 13:19

Re: Porošenko vlastní víc než stovku firem.

Pane Prokope, dávám přednost faktům...

J. Matuška 31.10.2016 13:19

Re: Porošenko vlastní víc než stovku firem.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Julija_Tymo%C5%A1enkov%C3%A1

M. Varadinková 31.10.2016 11:55

Vynikající shrnutí

....Každoročně, když se venku ochladí – přichází pokus o revoluci. Jednou se to jmenuje Sarajevo, jednou televizní krize, jednou „studenti nesměli na Albertov“, jednou strýc Brady. Ale vesměs vidíme stále stejné lidi, kteří nám už 19 let něco „vysoce morálního“ vzrušeně sdělují z obrazovky. Patos, snaha o rozvášnění davů, overkill.

Vždy, když se po čase emoce uklidní, vidíme, že sami protagonisté získali maličko něco jiného, než asi původně chtěli. Po Sarajevu získali Zemana, pak zase Špidlu nebo Babiše. Když kampaní sundávali Fischera – favorita prezidentských voleb, dostali nakonec zase Zemana. Co to bude teď, těžko soudit....

https://www.novinky.cz/komentare/419078-komentar-nestaci-ze-vladneme-chceme-ovladat-celou-spolecnost-vaclav-klaus-ml.html

M. Mařák 31.10.2016 12:01

Ano, Neffův článek vidím stejně

No nic, no.

M. Varadinková 31.10.2016 11:48

Fotbalista vědomě vstřelí gól do vlastní branky

Jeho kolega se na něj zlobí: "Platí přece nepsaná dohoda, že do vlastní branky se nestřílí!"

Střelec vlastního gólu na to: "Ale já jsem přece nic takového neslíbil, tak si můžu střílet, do které branky chci!"

J. Kombercová 31.10.2016 11:37

- Tak o Karlštejn mají zájem Číňani.

- Chtějí ho koupit?

- Ne, jen změřit.

(Kosmo)

V. Novák 31.10.2016 12:43

Re: - Tak o Karlštejn mají zájem Číňani.

Aby mohli postavit dvakrát větší...

M. Prokop 31.10.2016 13:02

Re: - Tak o Karlštejn mají zájem Číňani.

Jestli nemá přes 200 m? :-P

M. Varadinková 31.10.2016 11:36

Rychlokvašená budhistická reinkarnace Havla

....V souboji tvrzení ‚Herman versus Zeman‘ jsem váhal (protože víme, co Zeman umí). A v tvrzení ‚Herman versus Zaorálek‘, jakkoliv jsem se stokrát s tím druhým zhádal, mu v téhle věci pořád věřím víc než rychlokvašené buddhistické reinkarnaci Havla,“ uvedl Zahradil. .....

....„Udělal to schválně na MK, oficiálně, dobře věděl, do čeho jde, navezli ho do toho frajeři z Fora 2000, dnes to taky Zao prokecl. A je to proto, že už se pod ním kymácela židle. Lidovci se ho hodlali zbavit, protože z něj nic nemají. Tak se nalepil na Babiše, stejně jako Jurečka, a teď ho zachránil dalajláma,“ podotkl Zahradil. Zároveň zopakoval, že on sám Hermanovi nevěří.....

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Pod-Hermanem-se-kyvala-zidle-navezli-ho-do-toho-frajeri-od-Havla-Pokracovani-vcerejsiho-politickeho-TV-krvaku-460682

No, uvidíme. Pokud se lidovci hodlali Hermana zbavit, tak by pro Sobotku neměl být problém ho odvolat. Aspoň z hlediska udržení stávají koaliční vlády. Jiná věc je, nakolik se Sralbotka bojí protiakce pravdoláskařských médií.

Ale ta "rychlokvašená budhistická reinkarnace Havla" je přiléhavé označení. Když jsem v TV zahlédla Hermanovo vystoupení, kde se Herman tak křečovitě a trapně stylizoval do Havla, tak jsem si říkala, že to snad ani není možné:-))))))

M. Varadinková 31.10.2016 11:38

Re: Rychlokvašená budhistická reinkarnace Havla

Vypadlo mi z toho "na Staromáku". Jde o Hermanovo vystoupení na Staromáku.

J. Matuška 31.10.2016 12:29

Re: Rychlokvašená budhistická reinkarnace Havla

Paní Varadinková, jsem rád, že se o tom zmiňujete. Ministr Herman je mazaný kalkulant, jeho vystoupení nebylo upřímné. Śel po potlesku, dokonce si něj počkával. A to Havlovo heslo s viktorkou?

J. Stejskal 31.10.2016 11:49

Re: Rychlokvašená budhistická reinkarnace Havla

Lidovci by si to mihli jít hodit, kdyby teď odvolali Hermana.

M. Berka 31.10.2016 11:52

Re: Rychlokvašená budhistická reinkarnace Havla

Herman = reinkarnace Agent Zifčák II. :D

P. Harabaska 31.10.2016 11:33

Případ Brady i Deklarace čtyř jsou jen epizody

v kontextu příběhu, jehož jsme svědky a který je v běhu, a to epizody zcela zanedbatelné. Jde především o to, že kruhy, které si připnuly na korouhev Bradyho i Deklaraci čtyř, sledují něco úplně jiného, totiž konfrontaci. Chtějí ji tady a teď. Impulsem k ní, či chcete-li jiskrou, mělo být shromáždění a "akademie" (jako ve školní tělocvičně) chlapců a dívek, kteří a které spolu mluví, na pódiu u Krause. Shromáždění na Staroměstském náměstí se stalo již tak říkajíc zkouškou s orchestrem a malou generálkou na mohutnější vystoupení, které je plánováno na 17. listopadu na pražské Letné. Kdo pozorně čte v diskusích na webech, neunikly mu svolávací výzvy doprovázené hláškami, že slov již bylo dost a je třeba přistoupit k činům a že z Letné na Hrad není zase až tak daleko. Takže už jenom 17 dní.

J. Kyselková 31.10.2016 11:52

Re: Případ Brady i Deklarace čtyř jsou jen epizody

Ke svolávacím výzvám, melodický hlas herce Bartošky je k sežrání - k občanské neposlušnosti - by mělo zaznít též drobné upozornění, že v Praze jsou modré zóny ať připlachtí na kolech.

P. Vaňura 31.10.2016 11:17

Článek je naprostý BLÁBOL

Jestliže se vláda na něčem usnesla, měli by to její členové respektovat. Ministr Herman porušil usnesení vlády a měl by být odvolán! Navíc pan ministr přišel s obviněním presidenta, pro které nemá relevantní důkazy (žádný ze třech jím uváděných svědků si nic nepamatuje) a po tom, zda jeho strýček dostal PROTEKČNĚ vyznamenání, o což jako politik dlouhodobě usiloval JE MU CO BY MINISTROVI OFICIÁLNĚ KULOVÝ.

Ministr kultury neurčuje zahraniční politiku ČR a to co udělal, je fakticky oficiální tvrzení, že Tibet není součástí Číny! Je jasné, že na toto Čína reaguje. Je to jako kdyby nějaký ministr oficiálně řekl, že Kaliningradská oblast není součástí Ruska, to by Rusko také reagovalo.

Spíše je napováženou, jak vehementně už třetí rok bojuje za to, aby strýček to vyznamenání dostal.

Lidí, kteří přežili Osvětim jsou tisíce a žádné vyznamenání jim nikdo nedává, i když precedent tu je, v roce 1990 totiž dostali v SSSR vyznamenání všíchni účastníci WW2 bez ohledu na zásluhy.

Pokud by řád TGM dostali všichni Češi, kteří přežili Osvětim, bylo by to o něčem jiném! Pak by ho samozřejmě dostal i pan Brady!

M. Prokop 31.10.2016 11:25

Blábolíte.

"Je to jako kdyby nějaký ministr oficiálně řekl, že Kaliningradská oblast není součástí Ruska, to by Rusko také reagovalo."

Jenže, on Herman nic takového neřekl. Dokonce ani Dalajláma ne.

A. Trick 31.10.2016 11:53

Re: Blábolíte.

Přečtěte si to ještě jednou. Hezky pomalu a slovo od slova. Pak pochopíte, že jako obvykle jste plácnul vedle.

P. Vaňura 31.10.2016 12:10

Dalajláma je symbolem "nezávislého Tibetu,"

ač dnes oficiálně už požaduje pouze "kulturní autonomii." Pro Číňany je neustále separatista, resp. "zrádce Číny." Ten termín mám z čínského rozhlasu i když jsem to slyšel dost dávno.

M. Prokop 31.10.2016 13:04

Re: Dalajláma je symbolem "nezávislého Tibetu,"

Když věříte Číňanům, jako to rudé Tricko ...

Já radši svým uším či očím.

P. Vaňura 31.10.2016 17:21

O to, zda věřím nebo nevěřím Číňanům vůbec nejde

Jde o to, že že Číňané považují oficiální setkání ministrů s Dalajlámou za NEPŘÁTELSKÝ ČIN. A ministr Herman to velmi dobře ví! A naše vláda slíbila Číňanům, že nebude dělat nic, co by se dotýkalo územní celistvosti Číny. Čína přitom považuje Dalajlámu za separatistu i když teď tvrdí, že mu jde pouze o "kulturní autojnomii."

P. Lepew 31.10.2016 10:54

Jak já většinou Švece nemusím,

tak tentokrát souhlasím bezvýhradně.

https://www.novinky.cz/kultura/salon/419077-stefan-svec-jak-sundat-zemana.html

M. Prokop 31.10.2016 10:57

Re: Jak já většinou Švece nemusím,

Mně na tom baví, jak si spousta lidí za vším představuje dokonalou nebo nedokonalou organizaci.

P. Lepew 31.10.2016 10:59

Re: Jak já většinou Švece nemusím,

možná Ševce..

I. Dvořák 31.10.2016 10:50

zemanův.....

Nelze jinak, než s autorem souhlasit. Ta přehnaná orientace na Čínu je především výmysl Zemana, pro který získal zejména socany. Chtěl zde zanechat svoji stopu a tím i ovace národa, jakého šikulu to máme na hradě.Jak na nás myslí, jak nám zařizuje nová pracovní místa, když vláda na to docela rezignovala. Houby s octem.Číňan není sponzor. Číňan pracuje pro sebe. Peníze,z větší části, které zde hodlá utratit, nejdou do investic, nýbrž na koupi celých firem, a tím i hlavně jejich know how. Není nic, co by Číňan neuměl "oprásknout". To pak využito v Číně teprve ponese zisk. Takže jejich "drobné" jsou určeny jen na změnu majitele. Nic víc, nic míň. To jsou ty penízky, kvůli nimž se máme hrbit, máme se Pekingu zda můžeme udělat to, či ono, zda to náhodou není v rozporu s jejich "šikmými zájmy". Nejvyšší vedení socanů se oním prohlášením začalo hledat cestu, kterou se vydfala ódéeska i Kalousek, t.j. k volebnímu debaklu. Marně pak budou hledat voliče ve městech, či na vesnicích. Jejich strana se stává zemanovým toaleťákem. A tak nesvébytná partaj má a měla vždy o voliče velkou bídu.-

M. Prokop 31.10.2016 10:54

Re: zemanův.....

Zeman je rád, když je někde přijat s poctami. Rusko by mu asi jen tak neprošlo, tak alespoň ta Čína ... Navíc LuftJarda Tvrdík, nebo kdo Zemanovi ty desítky miliard "investic" nakecal.

P. Harabaska 31.10.2016 11:10

Re: zemanův.....

Váš text je zajímavý slovy: "Rusko by mu asi jen tak neprošlo, ... " Rusko by neprošlo! Existuje tedy někde nějaký zákaz, kodex nebo jen zákon či pravidlo nebo směrnice, které zakazují hlavě českého státu jezdit do Ruska? Pokud ano, pak se ptám, odkud ten apel pochází, kdo ho vynucuje? Není ale jedno, zakazuje-li někdo nebo něco jezdit prezidentovi (snad) dosud suverénního státu navštívit třeba Indii, USA, Rusko či i tu Čínu? A není potom nakonec stejně jedno, do kterého státu nesmí jet? Latiníci říkali Tertium non datur. Platí dnes obměněné Secundum non datur?

M. Prokop 31.10.2016 11:27

Re: zemanův.....

Váš text je zajímavý úvahami o zákazu. Kde ráčíte v mé glose nějaký zákaz vidět?