20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

Vzpomínka na 17.XI.1989

Šestnácté výročí historického listopadového dne proběhlo v mrazivém duchu. Václav Havel v předvečer výročí pohovořil na sympoziu o selhání čí neselhání politiků a nabádal obyvatelstvo k vyšší míře mravnosti. Václav Klaus při kladení věnců naopak upozornil, že lidé jsou pány svých osudů a za selhání nemůže systém, ale hlavně oni sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tesák 18.11.2005 10:34

pf

bohužel platí,to máte pravdu.Je to ovšem také tím,že oni mají čas chodit na schůze a hlasovat,zatímco my ne.Já neříkám,že OSA je ideál.Není tu ovšem jiný subject,který by mi to ohlídal.Škoda,že není konkurenční firma.
Tesák 18.11.2005 10:32

tak nevím

typická ukázka socialistické diskuze o vo ze a koze.Rozvléci téma do co nejširších blbostí a motat se v tom.Nezajímá mě top,stejně jako pekaře nezajímá a nelustruje svoje zákazníky.Socani ale vyžírají daně,které si odsouhlasili,že někomu vezmou.Dělají navíc dobré skutky za cizí prachy a tváří se při tom,jako by to bylo za jejich.Je to tak a ne jinak.Leč ptejte se,peníze opravdo nesmrdí,pokud si s nimi nevytíráte zrovna p r d e l.
pf 18.11.2005 10:30

tesaku OSA je ten nejlepsi priklad

instutuce, ktera zivot za cizi sofistikovane organizuje.
Plati tam jsete takove ty legracni koeficienty zarucujici , aby tvurci hudby, kterou nikdo nehraje, nebo
nejvyse jednou za rok na soukromem veceru deviantnich  intelektualu, nezemreli hlady?
pf 18.11.2005 10:26

novy

Novy - spravne, myslite treba TYKAC a ostatni z motoinvestu, kteri si chteli koupit vsechny ceske banky za penize z nich pujcene.
Ivan Nový 18.11.2005 10:48

to pf,

vidím, že jsem ťal do živého :-) Ale nemravnost socialismu je taková, jak jsem ji popsal.
Béda 18.11.2005 10:50

pf,

máte správné informace, prozačátek to měl být kauf s Českou spořitelnou. Ovšem ty půjčky, mám dojem, byly z tehdejší Agrobanky. Ale mám dojem, že jim to tehdy pan profesor už nedovolil. Už to začínalo přerůstat přes hlavu.
pf 18.11.2005 10:23

sedovous -slysel jsem za na klause

mel nekdo taky nejake poznamky, ale lide reagovali posdrazdenymi gesty?
To je novy modry eufemismus pro par facek?
Ja jsem to nechtel rozmazavat - oni ti s transparentem a piskajici uz nemeli moc dechu nazbyt.
 
Tak nevím: 18.11.2005 10:23

Tesáku,

a Vy lustrujete, odkud jdou peníze těch lidí, kteří to vstupné platí?
A odmítáte peníze od lidí, které platí státní rozpočet, ev. od těch, co jsou na podpoře?
Pokud ne, tak... on už jeden římský císař pravil: Peníze nesmrdí.
A tak pořád nevím. :-)
mod 18.11.2005 10:20

nesmiřitelný pes?

takhle by se časem tohle dýško s jednostranným pohledem mohlo i jmenovat:-).bohudík za to,že pískajících blbů ubývá.pískáním ještě nikdo nic nevylepšil-nakonec i ten hradní pán měl v tomhle pravdu.a troška filosofie v duchu nesmiřitelného psa na závěr....blbý a ještě blbější žák je ten,který soudí historii podle právě probíhajících skutečností,aniž by si vůbec uvědomil,že se zatím o žádnou historii nejedná....
pf 18.11.2005 10:19

novy - nejakou profesi?

Ivan Nový 18.11.2005 10:22

Re: novy - nejakou profesi?

profese socialista-mafián.
pf 18.11.2005 10:18

no tesaku a proc?

Paroubek je stejny buran, a schopny manipulator jako Topolanek. Jen se umi trochu lepe ovladat a svizneji reagovat a je ochoten rychle hodit pres palubu lidi, kteri ho kompromituji. Takze z pruseru sbira bodiky. 
Ten Jeden den zivote chiefa Topolanka  poslednim Tyydnu je zajimavy. Obzvlast hezke jsou Topolankovy vyhruzky, ze si to s policajty vysetrujicimi stale Koristkodalikovske legrace, vyridi. Slibne, ze?
K tomu slibena noc dlouhych (vreckovych) noziku...
 
pf 18.11.2005 10:11

tesaku

nemohl byste k tem socanum co ziji za cizi, dodat nejake profese?
myslite, ze mohou existovat volici ODS, kteri ziji za cizi?
treba nezamestnany, ktery voli ODS?
Ivan Nový 18.11.2005 10:15

to pf,

nezaměstnaný ale nežije za cizí, žije ze sociálního pojištění, které si hradí a nebo hradit bude, až bude mít práci. Za cizí, žijí hlavně socialisti, protože prebendy získávají sliby, že budou rozdávat z našich kapes. To je ovšem nemravné!
Béda 18.11.2005 10:23

pf,

svým způsobem každý nezaměstnaný (delší dobu) žije za cizí. Stejně tak je za cizí léčen každý průměrný pacient, který podstoupí například nákladnou operaci. Prostě v zemích EU existují tzv. solidární systémy. Je pak nepodstatné, koho ten nezaměstnaný nebo nemocný volí.
Tesák 18.11.2005 10:09

pf

napište sem,že Paroubek je frajer a nejlepší politik.Prosím.
huhu 18.11.2005 10:08

díky za Paroubka

Paroubek má pravdu v tom, že neposiluje ksčm. Po jeho nástupu ksčm ztrácí volební preference ve prospěch čssd. Je to způsobeno tím, že Paroubek opustil rozplizlou "nepolitiku" špidly a grosse. Jasně se vymezil vlevo a podchytil levicové voliče. Paroubek opravdu ksčm mizíkuje, ale posiluje komunistické mynýry. Komunistů a karieristů má totiž v čssd dost. Paroubek je pozitivní v tom, že jasně vymezil politickou scénu na pravici a levici. Která strana kde stojí je dnes jasné. A je jasné, že oficielní pravdaláska má ke komunistům blízko, když jde o koryta..
Ivan Nový 18.11.2005 10:17

huhu,

to je způsobeno jen změnou bulharské konstanty STEMU. Zalekli se toho, že se lidé začínají bránit.
Wolfowitz 18.11.2005 11:10

Bulharská konstanta STEMu...

 Tak to je naprosto přesné...
artur 18.11.2005 11:15

Re: díky za Paroubka

Souhlasím s názorem, že Paroubek jasně deklaruje "co je vlevo" a že bere voliče komunistům. Pouze si kladu otázku, zda "vlevo" musí být nutně arogantní, vulgární a bezcharakterní.Na druhé straně, kde jsou všichni ti "válečníci" z TV krize. Bezprecedentní ovládnutí VZP jim nevadí? Pánové Ruml, Svěrák a spol. asi nemají zrovna čas .....  
ticha@dohoda 18.11.2005 11:44

Re: díky za Paroubka

drahy huhu'e je to snad poprve kdy jste vyslovil/napsal konzistentni nazor a dokonce to ma hlavu a patu, pokud ohledneme jiz tradicni ideologickou vatu zpusobenou vztekem z klesajicich preferenci, resp. stoupajicich socanskych, spravne pisete, ze Paroubek/cssd bere hlasy KSCM, tedy hlavne jim, taky bere neco ze stredu ale to stejne delal Zeman a v podstate dela kazdy socansky leader, lovi ve svem rybnice. Neni ale rozhodne vinou "buldozera", ze modra letka nemluvi se zbytkem tech co si rikate "pravice", teoreticky je v pravem spektru/s vyjimkou krajini pravice/ cca 9-12 % volicu, ktere pri soucasne politice "se zradci se nemluvi" ODS nikdy neoslovi, to by ale hodilo cca 40-42 % ve volbach, pro vas jsou Zielniec, Kasl a teba jine skutecne pravicove osobnosti stojici mimo ODS neprijatelne proto aby jste jim nabidli mista na kandidatkach a tim sjednotili tzv. pravici, "kdo neni s vami, je proti vam", jenze oni jsou s vami, jen maji jiny nazor, takze Paroubkovo kouzlo spociva v tom, ze on s "nimi" mluvi a hodi na kandidatku klidne Jahna/hleda nahradu/, ktery by klidne slusel i ODS a pokud najde nekoho zajimaveho, tak ten veme hodne hlasu z praveho stredu.
pf 18.11.2005 10:04

vypiskali paroubka, fakt?

diky aquagenicu za video.
Ja jsem videl 10 duchodcu e slysel 3 pisknuti a videl jeden karton s neprilis inteligentnim napisem.
to bylo fakt vypiskani?
 
Novy - socialismus se nemuze vracet. To co nikdy neodeslo, se nemuze vratit. Nestaci citovat Hayeka, mit na psacim stole fotku Rasina, mit  oblek na miru s rucne obsitymi dirkami, peknou kravatu a vyzehlenou kosili a svitit si pri psani projevu mosaznou lampou se zelenym stinitkem. A sirit o sobe, ze me ma rada pani M. Thatcherova.
 
 
huhu 18.11.2005 10:11

Re: vypiskali paroubka, fakt?

to pískání na Paroubka zjevně nepříjemně působilo, nemá rád neúspěch. - Základem komunistické myšlenky je ovládání lidí, manipulace s jinými a to je nadčasové.
Šedovous 18.11.2005 10:14

No, Klaus

jednou dostal syrovým vejcem.
HUHU, je to na tobě.
Šedovous 18.11.2005 10:12

Hm, pf, k ušaři budeme muset asi my dva,

ostatní slyšeli vypískání jak na fotbale, kdy Strahov praská ve švech.
Ivan Nový 18.11.2005 10:12

pf,

většina lidí, ale nepracuje ve státní správě i když podle rostoucí míry ingerencí státu nám to tak může připadat. Ale to je samozřejmě problém celoevropský a jeho schůdné řešení neexistuje. Vy jste snad přesvědčen, že socialismus může fungovat? Co vás k takovému přesvědčení vede? Nezkušenost? Braňte se, ať jste kdekoliv, protože bude hůř, ani eurokrati se jen tak nevzdají.
whocares 18.11.2005 10:36

Re: vypiskali paroubka, fakt?

No dobre, tak se vraci proste ten mrdnik co tu byval a komousi mu rikali socialismus, kdyz uz se mermoci chcete hadat o slova. Vono holt se ty priznaky z intenetu blbe rozpoznavaj...
Wolfowitz 18.11.2005 11:11

Re: vypiskali paroubka, fakt?

Ty musíš mít dobrej matroš...Takhle po ránu
Ivan Nový 18.11.2005 9:54

Socialismus se vrací!

Braňte se, protože nefunguje ...
Tesák 18.11.2005 9:54

tak nevím

já to tu říkám neustále,ne že jsem s tím začal.Socani žijí za cizí..nesepíná?