30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Významné místo

Poprvé v našich dějinách zaujmeme jako stát významné místo v obranném úsilí. Doposud to vždycky byli jednotlivci, naštěstí mnoho jednotlivců, kteří zvolili to správnou stranu - bez ohledu na vládní stanovisko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Psí vrah Čumil 4.4.2008 22:40

Re: Re: Co se jim to stalo?

;-D

Franta 4.4.2008 20:33

Slovensko bylo na straně Ruska. Proti radaru :-)

Kdo by to byl řekl? ;-DZrzavý komsomolec ,protiamericky zaměřený slovenský premiér Robert Fico na summit nejel a dal přednost jednání s ruským premiérem Viktorem Zubkovem v Bratislavě.Najde se ještě vůbec někdo litoval rozdělení ?;-DJá tedy ne;-D

Haf 4.4.2008 20:40

Re: Slovensko bylo na straně Ruska. Proti radaru :-)

Franto, i my tu máme hovada, jako Slováci - Rocco, Faumer....;-P Voni jen maj teď smůlu, že jim skočili na špek a sou u kormidla (koryta) . ;-D

Petr H 4.4.2008 20:20

Pro osvěžení soc-komunistické paměti

http://tinyurl.com/4hrqvn  Bolševici z Liďáku ji mají sakra krátkou.

AeroKarel 4.4.2008 21:01

Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

Nádhera, díky, znamenám si!:-D

Puck 4.4.2008 21:01

Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

Bolševici z Liďáku neočekávali tak velký odpor veřejnosti.

Teď jenom sbírají body. Měli přenechat protiradarovou politiku komunistům ?  Už tak mají komunisté docela slušné preference. 

AeroKarel 4.4.2008 21:04

Re: Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

To je Pucku holt ten rozdíl mezi státníkem a čuráčkem. Socden se projevili co čuráčci.

Franta 4.4.2008 21:14

Re: Re: Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

Proč ta zdrobmělina ?;-D

AeroKarel 4.4.2008 21:34

Re: Re: Re: Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

Protože č u r á k, to už je přece jenom formát, i když třeba záporný (třeba Zeman). Čuráček je jen takový očurávač nohou, měnící naázory dle průzkumů místo toho, aby je tvořil.

Tohle rozlišuji zcela záměrně.

Puck 4.4.2008 21:17

Re: Re: Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

Kdyby jste mi ještě vysvětlil, kdo je to, ten státník ?

AeroKarel 4.4.2008 21:37

Re: Re: Re: Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

V podstatě každý, kdo dokáže v prospěch potřebné nepopulární věci jít i proti proudu. Churchill, DeGaulle, Kennedy, Reagan, Gorbačov ........ I Topolánek, občas.

Puck 4.4.2008 21:56

Re: Re: Re: Re: Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

Topolánek je státník jenom když se zapomene !  Chápu to dobře ?

AeroKarel 4.4.2008 22:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

Ne, nechápete to dobře.

Topolánek celkem vzato dělá asi tak nejlepší dostupné v dané politické konstelaci. Těžko udělat více. Dělá to občas humpolácky a nepopulárně. U mne má ale plus, že to dělá. I s šutráky lidovců a melounů na krku, i s naprosto zešílevší opozicí personifikovanou Paroubkem, Ráthem a Filipem..

Puck 4.4.2008 22:19

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro osvěžení soc-komunistické paměti

Souhlasím, Topolánek je pragmatik !  Ale státník ?  Musíte uvážit minulost, vystupování, vzdělání, soukromí, morální profil. Nevím, kolik občanů bude souhlasit s Vašim hodnocením.:-)

pf 4.4.2008 20:19

a byvaly provozni statniho statku a

reditel okresni inseminacni stanice, nam to tu rozstip

xxx 4.4.2008 19:41

Teoreticky je možné téměř všechno, Například já se chystám v budoucnu na měsíc.

Nějak jsem včera v té záplavě oslavných komentářu našich politiků nezaslechl, že radar bude začleněn do obrany NATO. Všichni se vyjadřovali ve smyslu, že radar může být v budoucnu zapojen atd. V praxi by to , ale znamenalo, že velící důstojník by musel respektovat jak prezidenta USA, tak i velení NATO z Bruselu. I negramotný chápe, že automobil může řídit pouze jeden řidič. Pokud tedy vůbec někdy dojde k propojení systému protiraketové obrany USA s jinýmy systémy ( současný nadřazený postoj USA nad zbytkem světa to, ale přímo vylučuje), bude to jen formální záležitost. 

AeroKarel 4.4.2008 21:03

"bude to jen formální záležitost. "

Jo, jako celé obranné úsilí EU.

Puck 4.4.2008 19:22

Zdůvodnění !

Tvoří-li se vám na těle pupínky, když slyšíte slovo : " Reforma " , nejde o alergii !

Podle Pavlova jde o podmíněný reflex. :-)

Ladislav N. 4.4.2008 19:44

Re: Puck IP: 88.101.97.xxx

Proto taky socani za 8 let svého vládnutí žádné reformy (kromě zvýšení daňové zátěže a byrokracie ve státě) neprovedli a nasměrovali náš stát směrem k bankrotu vládních financí.

A jakou reformu byste si představoval vy?:-)

Puck 4.4.2008 20:01

Re: Re: Puck IP: 88.101.97.xxx

Žádnou. Hospodářsky i sociální systém ve vyspělých demokraciích se upravuje postupnými kroky s kvalitní zpětnou vazbou. Ty tuny zákonů, které schválily minulé  vlády spolu s tunami nových zákonů málokterý občan přečte. A právník Vám řekne, že neznalost zákona neomlouvá !

 Není v tom rozpor ?  Buďto bude občan ve dne pracovat a večer se bavit, nebo bude ve dne v noci studovat české právo, aby se nedopustil nějaké nepravosti.

Ladislav N. 4.4.2008 20:21

Re: ve vyspělých demokraciích se upravuje postupnými kroky s kvalitní zpětnou vazbou

Ve vyspělých demokraciích snad ano, ale u nás máme deficit demokratického vládnutí od 1938 do 1989.... Všechno se muselo začít stavět od píky a k tomu komunismem zdegenerované myšlení většiny občanů naší země včetně zákonodárců po roce 1989... :-(

AeroKarel 4.4.2008 21:07

Re: Re: Re: Puck IP: 88.101.97.xxx

No a která vláda směřuje ke zjednodušení, současná nebo ta socdem před ní?

Franta 4.4.2008 20:37

U tebe se jedná o syfilis ,jako u Klémy a Lenina :-)

Puck 4.4.2008 21:12

Re: U tebe se jedná o syfilis ,jako u Klémy a Lenina :-)

Kopírovat, nebo aspoň uznávat, tyto dva výtržníky, jsem neměl nikdy zapotřebí. Vy mě asi máte opravdu za pitomce !  To mě mrzí ! :-) 

AeroKarel 4.4.2008 21:05

Re: Zdůvodnění !

U komoušů a jejich kamarádů ten podmíněný reflex zcela chápu.

Psí vrah Čumil 4.4.2008 19:20

OT s omluvou ostatním: Vážená entito Pavlo B., činím pro vás naposledy výjimku -

svého času jste se mi tady pochlubila, že jste tvrdohlavá. Myslím, že to platí jen tak napůl, jako v tom slavném případě, kdy chtěl mít jistý tatík ze synka tvrdého chlapa - a měl z něho chlapa natvrdlého. Vy totiž nechápete základní věc: tohle je relativně svobodný prostor, kam přicházejí různé fiktivní osoby, aby komentovaly výchozí téma, případně se zapojily do debaty v zákrutech, jimiž česká žvavost protéká. V průběhu takového stýkání a uvažování, jakož i konverzačních her, vznikají mezi účastníky vedle virtuálních i různé osobní vztahy - přátelské, hostilní, lhostejné. Virtuální entita Psí vrah Čumil není v tomto směru výjimkou - i ona zde prošla řadou nejrůznějších vazeb s jinými a v interakci s nimi se sestylizovala do dnešní podoby. Vybírá si ke komunikaci ty debatéry, s nimiž je diskuse pro ni obohacující. Nereaguje například na ty, jejichž komentáře jsou primárně vedeny jako osobní útok, a na ty, které pro ni nejsou zajímavé. Oboje pro Psího vraha Čumila vrchovatě naplňuje virtuální entita Pavla B.  Mnohokrát jí to dal najevo ve vší slušnosti, požádal ji, aby na něho nereagovala, ale protože entita Pavla B. je nadána v tomto směru sníženou vnímavostí, dává jí to najevo zcela tvrdě a bez ubrousku. Přesto entita Pavla B. se vší komikou pro sebe vyžaduje od Psího vraha Čumila pozornost, ba dokonce by chtěla, aby ji bavil, či co. Tohle, vážená entito Pavlo B., skutečně není tvrdohlavost, to je projev skutečně neobyčejné sociální neschopnosti. Zkuste se, prosím,  nějak vyrovnat s tím, že Psí vrah Čumil nemá nejmenší zájem ztrácet čas naprosto neplodnými pseudodebatami s Pavlou B. Nedočkáte se od něho jiné reakce, než toho zazvonění. Nečekám, že to pochopíte, ale naděje umírá poslední i pro virtuální entitu Psího vraha Čumila. To v naději, že už nebude muset na Pavlu B. zvonit.

Ladislav N. 4.4.2008 19:39

Re: Žvanil ČRo Čumil: "...Vybírá si ke komunikaci ty debatéry..."

Ty tady předvádíš systematické zas´*ání diskusního fóra nesmysly, bláboly, útoky, lží,  propagandou a "okopáváním kotníků" těm, kdo ti zrovna nepřitakají, nebo tě nachytají při další lži. Jsi obyčejný grázl, který by za stejné lži někde na veřejnosti nejspíš schytal pár facek...

Co takový magor jako ty dělá ve veřejnoprávním ČRo, je mi opravdu záhadou. Rv(Y)

Psí vrah Čumil 4.4.2008 19:43

Re: Re: Žvanil ČRo Čumil: "...Vybírá si ke komunikaci ty debatéry..."

Ano, Ladislave N., na vás ten popis padne taky jako ulitý...;-D

ibn 4.4.2008 19:54

Sally radi:

Projekce:Vlastní nepřijatelné úmysly přisuzujeme druhým. Mladý muž je

zamilován do jisté slečny Žanety. Odmítá si však svůj cit připustit a

přesvědčí sebe sama, že: „To nejsem já, kdo je zamilován do Žanety.

Žaneta je zamilována do mne!“

Psí vrah Čumil 4.4.2008 19:59

Re: Sally radi:

No co, co co, Sally?;-D