17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Výsledek policejní práce

Sobotní pražské kravály vyvolaly dle očekávání námitky a vlnu podezření. Ona je ta fa a antifa vizuálně od sebe těžko rozeznatelná a chová se více méně stejně, takže role policistů na bitevní čáře je hodně nezáviděníhodná. Úsudek si těžko činit, když jsme tam nebyli a kdybychom byli, nebylo by to nic platné, protože je to mela na velkém prostoru a nikdo si nedokáže udělat úplný obrázek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Drobková 9.2.2016 9:20

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Tak to je mně opravdu líto.

No, levičáka ze mně neuděláte.Každému stejně, protože jsme přeci stejní, máme stejný žaludek .... tak s tím, u mne neuspějete.

R. Veselý 9.2.2016 9:34

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Pane Bože ... vy jste ale kráva.

P. Lepew 9.2.2016 8:32

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Njn. Znáte to s tím sytým a hladovým.

Někteří sytí mají holt pocit, že se když se o zbytky od svého stolu rozdělí, tak budou mít ještě k plnému břichu dobrý pocit.

Nějak si nevšimli, že kolem je spousta hladových, kteří už moc nemají co rzdělovat a neustálé opakování, že něco dát musí je značně popouzí :).

P. Vandas 9.2.2016 8:37

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Vy to vidíte ještě optimisticky, ale ono je to mnohem horší. Někteří sytí holt mají pocit, že když sáhnou těm chudým do jejich talířů a rozdělí je jiným, tak budou mít k plnému břichu ještě aureolu světců. :-):-):-)

P. Lepew 9.2.2016 8:40

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

To už přece dělají dávno, řekl bych že to je podstata společnosti.

Ale máte pravdu, ta touha pro "vyší dobro" rozdávat ze společných zásob tam je.

Na druhou stranu já jsem také pro, při kontrolované a řízené migraci jsem všema deseti za poskytnutí klidného útočiště uprchlíkům..

P. Vandas 9.2.2016 8:50

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Protože není splněna ani náznakem podmínka "při kontrolované a řízené migraci" nemohu se připojit k vašemu názoru. Ten nekonečný zástup není možno přijmout bez dohlédnutí zhroucení naší civilizace..:-):-):-)

P. Lepew 9.2.2016 8:54

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Já přece neříkám že je splněna. Ale pokud se skutečně zavře nelegální cesta přes Středozemní moře a budeme rozdělovat prověřené lidi z táborů - reálné válečné uprchlíky, nemám proti tomu vůbec nic.

I když samozřejmě někoho zase znásilní, pořp. bude nějaký taharuš apod. To je ale riziko které je nutno v takovém případě "odůvodněné a rozumné pomoci" přijmout.

P. Vandas 9.2.2016 9:05

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Nikdy v minulosti jste ode mne nemohl číst jedinou výtku, či posměšek na imigranty, neb imigrace fungovala jako přirozený proces obměny obyvatel , avšak nyní se jedná o kvalitativně jinou akci a to cílenou masovou agresi .

P. Lepew 9.2.2016 9:08

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Vy jste strašně umírněnej a chápavej :).

Na toho extremistu :)))))).

M. Valenta 9.2.2016 9:05

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Pane Lhosto, "Vítačů" je u nás odhaduji asi 1%, tedy zcela marginální skupina. A schopnost posuzovat stav majoritní společnosti? To uměli jestli si vzpomínáte nejlépe bolševici a dnes v tom úspěšně pokračuje jistý Zeman.

P. Rajman 9.2.2016 8:07

Srbsko-Albánie, Rusko-Turecko

Tato paralela, i když je velmi nepřesná, se vtírá v souvislosti s dnešním děním v Sýrii. Rusko tím, že útočí na Asadovu opozici sitaci žene neúnosně do krajnosti podobně jako tehdejší Srbsko hnalo do extrému siruaci kosovských Albánců. Přátelé Ruska a Srbska by se měli z dějin poučit.

M. Zikmund 9.2.2016 8:00

Aston se diví

Aston se diví, že největší kravál se děje v zemi, kde žádní uprchlíci (v porovnání se zahraničím) nejsou. Já se zase divím, že se tomu diví - je přece rozumné řešit problémy v době, kdy jim lze předejít a ne až v době, kdy už budou neřešitelné. A kravál je zde proto, že vláda svým chováním zjevně nevládne za občany, kteří si ji ustanovili, ale vládne občanům, protože zastupuje zájmy Unie v Česku a chová se proto tak, že problém neřeší, ale odsouvá. A ještě skrze vládní "veřejnoprávní" média občany manipuluje a obelhává je. Takže se Astone nedivte.

P. Vandas 9.2.2016 8:15

Re: Aston se diví

Ano pane Zikmunde, popsal jste to i za mne. Díky. :-):-):-)

B. Hamáček 9.2.2016 8:40

Re: Aston se diví

Prevence je vždy levnější , než odstraňování následků.

P. Harabaska 9.2.2016 8:55

Re: Aston se diví

Pan Aston se vyjadřuje o všech aspektech rušného dění posledních dnů velmi kulantně a zdá se, že si zakázal podívat se na všechna ta různá videa, která na internetu kolují. A jestli už se na ně podíval, zakázal si je nějak hodnotit. A když už si je jako inteligentní člověk nějak zhodnotil, věren zásadě, že mluviti stříbro - mlčeti zlato, zakázal si se svým hodnocením se někomu svěřit.

P. Gabriel st. 9.2.2016 7:59

Stačily záběry z televize!

Policie byla naprosto nepřipravená! Strážníci v brigadýrkách, proti maskovaným raubířům s dlažebními kostkami v rukou. Měli okamžitě nastoupit těžkooděnci, všechny maskované a útočníky pochytat do antonů a soud je měl na místě odsoudit k pořádkovým trestům! Nechť si každý vyjadřuje své názory, ale pokojně a bez agrese. Raubíři, psychicky narušení, kteří jdou jenom něco rozmlátit, nebo někoho zmlátit, patří za mříže a k těžké práci do lomů a do dolů! To, že policajti nechali zakuklence mlátit do přenosového vozu ČRO, je na okasmžité odvolání pražského policejního velitele. A chovance odvolat za to, že neumí v policii udělat pořádek!

B. Mráz 9.2.2016 8:21

Re: Stačily záběry z televize!

Těžko mlátit svět maskované kolegy, p.Gabrieli.

B. Mráz 9.2.2016 8:22

Re: Stačily záběry z televize!

Oprava své maskované...

P. Hlosta 9.2.2016 8:22

Re: Stačily záběry z televize!

To celé totiž byla inscenace pro média. Režíroval to tam jakýsi člověk očividně a vůbec se nežinýroval radit, kdy a jak mají jednat ti zakuklenci. Jen postával ovšem tak trochu bokem. Strojené výpady, nijak neohrožující demonstranty, jen podivně neaktivní maskovaní mladíci. Teprve na pokyn cosi projevující vůči demonstrantům a médiím.

P. Harabaska 9.2.2016 9:03

Re: Stačily záběry z televize!

Podle toho, jak na internetu kolující videa interpretují různí samozvaní interpretátoři (nikoli interpreti naučených rolí) a jsou-li jejich interpretace pravdivé, pak by - v případě okamžitého nástupu těžkooděnců a pochytání a nastrkání všech maskovaných a útočníků do antonů - v několika příštích dnech chyběl ve službě dost velký počet těch, kteří nám pomáhají a nás chrání.

K. Drobková 9.2.2016 7:22

Dobré ráno z Jihočeska.

Z čeho ale mrazí, to je mlčení Andreje Babiše, jenž dnes surfuje na uprchlické vlně stejně úporně jako před sněmovními volbami na vlně antikorupční. Přitom to není tak dávno, kdy se Babiš producíroval na Klinice, udělal si selfíčko s holkou v mikině a pak o něm na webu ANO psali, jak našel stejnou krevní skupinu s dvacetiletými nadšenci. Jenže teď k čertu s nějakými squattery! Šéf hnutí ANO přece našel stejnou krevní skupinu s prezidentem, jehož jméno o víkendu skandovali neonacisté v ulicích stejně často jako název samopalu Kalašnikov.

Více na http://www.reflex.cz/clanek/komentare/69173/co-vzkazuji-zapalne-lahve-politikum-cas-pro-antinackovskou-koalici-prave-nadesel.html?utm_source=reflex.cz&utm_medium=copy

Po přečtení včerejší " dišputace " jsem se dozvěděla, že vlastně o nic nešlo, plamínek od sirky uhasili hasiči za čtyři minuty, nebo že si to dokonce pokusili zapálit sami, jakýsi vjedec to přirovnal k zapálení Říšského sněmu nacisty. Zlehčováním takových odporných činů se řítíme tam, kam nikdo z nás nechce.Ta popálená cikánská holčička by mohla vyprávět.....

S. Lazárek 9.2.2016 7:52

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Naprosto s Vámi souhlasím, já se tu něco podobného dočetl stran onoho znásilněného kluka ve Vídni. Přesně tohle je cesta do pekel.

K. Drobková 9.2.2016 8:09

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Hned mně došlo na co narážíte. Ale to je dost zásadní omyl.Samozřejmě znásilnění kohokoli odsuzuji, to je nepochybné. Mně ale šlo o to, že se ten čin okamžitě spojil s celým islámem, se všemi muslimy, jako přece nelze spojit znásilnění křesťanem ( a že se to stalo mnohokrát ) se všemi křesťany. Taky nespojuji atak na Kliniku se všemi kdo mají holou lebku, nebo nosí kanady a koženou bundu.Mít nějaký názor, vyznávat nějaké náboženství přece neznamená nést odpovědnost a souhlasit se všemi extrémními výstřelky,rasismem .... což se vyskytuje ve všech komunitách, společenstvích, stranách, náboženstvích.

S. Lazárek 9.2.2016 8:15

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Já to znásilnění taky v žádném případě nespojuji ani s muslims a ani s islámem, ale jen s uprchlíky bez idendity, bez kontroly a bez bázně z našeho systému.

K. Drobková 9.2.2016 8:30

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Takže v podstatě se všemi, nebo aspoň s jejich největších částí. A protože jsou z velké, převážné části muslimové, tak i s islámem. Já ne, já se opovažuji tvrdit, že ne všichni uprchlíci jsou lotři, teroristi, znásilňovatelé ....- a že je třeba mezi nimi rozlišovat, teroristy, lotry, znásilňovatele .... pochytat, zavřít nebo poslat zpátky odkud přišli.A ostatním pomoci, pomoci tak, že jim umožníme přežít v klidu a míru válku před kterou utíkají, prchají.

P. Lepew 9.2.2016 8:27

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Znásilnění je znásilnění - muslim nemuslim. Každopádně to byl migrant a tím pádem je to důsledek aktuálního přístupu (tím neříkám, že se lze podobným věcem vyhnout). Není to zcela ojedinělý výstřelek.

Útok na anarchisty skupinou nazi rowdies je zase jen výjimečný útok jedněch extrémistů na jiné. Při obrovské demonstraci nesnášenlivců se NIC (skoro) nestalo.

V prvním případě nechcete připisovat čin skupině, v druhém chcete tvořit antináckovskou koalici.

Nekonzistentní.

P. Lepew 9.2.2016 8:29

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Jestli to teda byli oni. Pokud to byl drancující dav antimigračních demonstrantů, tak Vám dám za pravdu a omluvím se.

J. Slanina 9.2.2016 8:37

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Ano, správně, ke znásilňování dochází i mezi křesťany. Jenom netuším proč bychom si tady měli tu statistiku znásilnění "vylepšovat" muslimáky, kteří navíc mají k oné "činnosti" evidentně mnohem více předpokladů.

P. Hlosta 9.2.2016 7:55

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Už tomu je víc než rok, co jsem prorokoval, že naše demokracie se změní na diktaturu. Ať už pravou, či levou. Nezáleží na tom, jestli se demonstruje právem, či ne, jestli vládu drží levice, nebo pravice. Rozhodné pro další vývoj k diktátu je nespokojenost sociálního postavení naprosté většiny a izolace vládnoucí moci od občanů.

Protiimigrandské protimuslimské demonstrace jsou vyústěním celkové nespokojenosti občanů se systémem, na kterou tu nespokojenost jim stávající moc neodpovídá patřičnými kroky. Ke vší tomu bídnému propadu v zaměstnanosti i sociální úrovni, se přidává imigrace v EU s hrozbou i našim občanům, třebaže to ještě není akutní hrozba.

Že se vezou na vlnách nespokojenosti občanů i politické špičky? To je přeci jev naprosto v demokracii normální. Normální v demokracii není ale to, že politická reprezentace nechce s občany komunikovat, vyhýbá se všemožně střetu s občanským veřejným prostorem, manipuluje médii a později z toho vyplývá i nečinnost v oblasti, která je veřejností záporně kritizovaná.

Extremistické činy jsou vždy extrémní. Do doby, než z extrému se stane norma. Co vládní moc udělala kdy proti extrémismu, než jen žvanila?!

S. Lazárek 9.2.2016 8:15

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Proroků není nikdy dost.