2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Vyrovnávání s minulostí

TOPka podpořila vládu ve věci amerického konvoje a vysmála se pokusům vinit ji z neústavnosti a z obejití parlamentu. Zdá se dokonce, že pokusy pana Vyvadila a dalších putinčíků probudily Krakena, protože kde kdo se chystá Američany vítat, kluby motorkářů v podstatě vytvoří ten živý štít, za který jsem se tu přimlouval, a na zastávkách konvoje se chystají vítačky a oslavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 27.3.2015 16:17

Re: Komunistická minulost stále žije

Ne, že bych si nepřál potrestání zločinů a že by bylo co trestat.

S našimi komunisty je ovšem ten problém, že by buďto po "plyšáku" musela nastoupit "revoluční spravedlnost, ale té se dost bojím, je to skvělá příležitost pro všelikou lůzu, vyřizovat si osobní účty a krást. Bylo tomu tak po každé revoluci, kdy na tento typ "spravedlnosti" došlo.

Nebo se měli soudit a vyšetřovat prakticky sami, dle hesla "nejsme jako oni", a na to těch pár slušných lidí v policii, prokuratuře a justici nikdy nemohlo stačit a také nestačilo.

Podle toho to také vypadá, verbež už zase ožívá.

R. Sartori 27.3.2015 16:05

BOUBLÍKOVÁ Z POHLEDU PSYCHIATRIE

Nepravdivost

Nevývratnost – přesvědčení daného jedince nelze vyvrátit žádnými logickými argumenty

Vliv na jednání – daný jedinec pod jeho vlivem jedná a blud je v centru pozornosti daného jedince

Chorobný vznik – blud je vytvořen u jedince 2. signální soustavou. Je to jeho představa vyvolaná halucinacemi. Tyto jsou pro mozek nemocného vjemy z vně. Proto mluvení v hlavě, reakce na jeho myšlenky, ozvučení vlastních myšlenek a schopnost komunikovat s tím, co reaguje v jeho hlavě na danou situaci vyvolá v 2. signální soustavě tvorbu schemat, přístrojů, systémů, institucí, které jsou napojeny na mozek jedince. Halucinace a/nebo mluvení v hlavě vytváří představy, komunikační schemata, dlouhodobě, roky. Člověk je halucinacemi trýzněn, je štvaným zvířetem. 2. signální soustava dlouhodobě vytváří obrazy toho, kdo/co mu to dělá. Až to člověk bere jako normální věc. Nikdo v historii sám nepřišel na to, že má vytvořen blud. Neboli svou konstrukci, komplexní, toho, co slyší, vnímá, cítí a vzniku všech těchto smysly vnímaných jevů, dějů.

Blud může být individuální či kolektivní (pak jej sdílí více lidí). Zvláštním případem je tzv. folie à deux (franc. "šílenství ve dvou"), což je označení situace, kdy se stejná duševní choroba projeví ve stejném okamžiku u dvou navzájem si blízkých osob.

R. Sartori 27.3.2015 16:08

Re: BOUBLÍKOVÁ Z POHLEDU PSYCHIATRIE

ASTRÁLNÍ DVOJČATA ... to tady bylo !!!

R. Sartori 27.3.2015 16:10

Re: BOUBLÍKOVÁ Z POHLEDU PSYCHIATRIE

ASTRÁLNÍ DVOJČATA BOUBLÍKOVÁ+VARADINKOVÁ

I. Tellner 27.3.2015 16:09

Re: BOUBLÍKOVÁ Z POHLEDU PSYCHIATRIE

Škoda toho #224, mohlo to vypadat jak z tvý hlavy, pitomče.

P. Boublíková 27.3.2015 16:11

Re: BOUBLÍKOVÁ Z POHLEDU PSYCHIATRIE

No to teda nemohlo.

http://cs.m.wikipedia.org/wiki/Blud

:-D

I. Tellner 27.3.2015 16:13

Re: BOUBLÍKOVÁ Z POHLEDU PSYCHIATRIE

aha, dál než k wiky se ten pitomeček nedostane. -)

P. Boublíková 27.3.2015 16:13

Re: BOUBLÍKOVÁ Z POHLEDU PSYCHIATRIE

Ze Slavíka pochází pouze tuaaaa, tuaaaa. A to ne z hlavy! :-D :-D :-D

P. Boublíková 27.3.2015 16:09

Re: BOUBLÍKOVÁ Z POHLEDU PSYCHIATRIE

To jste opsal ze své zdravotní karty, když se pan doktor nedival?

V. Novák 27.3.2015 15:25

Pomóc! Rusové ničí polské zemědělství!

Polský vývoz potravin klesl loni v důsledku ruské odpovědi na EUsankce o 30%, ale těm zlým Rusům to nestačí! Navíc ještě zlevnili, takže Poláci nakoupili loni z Ruska potravin za o 160.6 mil EUR (skoro o 80%) více než předloni.

A to ještě někteří neuvědomělí Poláci jezdí nakupovat soukromě do Kaliningradské oblasti - a nejen potraviny a benzín, ale i elektroniku.

Sodomagomora!

J. Anděl 27.3.2015 15:28

Re: Pomóc! Rusové ničí polské zemědělství!

V tom vám bohužel nepomůžu.

V. Novák 27.3.2015 15:33

Re: Pomóc! Rusové ničí polské zemědělství!

Ale místní odborníci na krach ruského hospodářství a hladomor v Rusku by mohli...

J. Anděl 27.3.2015 16:05

Re: Pomóc! Rusové ničí polské zemědělství!

Tak vám moc držím palce.

M. Prokop 27.3.2015 16:20

Re: Pomóc! Rusové ničí polské zemědělství!

Kdo ví, zda by pomoc přežil .....

V. Novák 27.3.2015 17:54

Re: Pomóc! Rusové ničí polské zemědělství!

Záleželo by na tom, jak moc by ta pomoc od vás měla pěstí...

M. Varadinková 27.3.2015 15:17

G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Vysvětluje prosazování amerických zájmů na rovinu a bez obalu, tedy bez frází o svobodě, demokracii a lidských právech. Stručně: rozděl a panuj, rozeštvi, poštvi konkurenty proti sobě, ať se navzájem pobijí, vytvoř chaos - a z toho profituj. Tak jak to ostatně vidíme v těch zemích, kde Američané již zasáhli ať už přímo vojensky nebo jen podvracením, tedy podporou převratů.

Friedman mluví z čistě americké pozice, nikoliv antiamerické. A předpovídá válečný konflikt v Evropě.

https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE

Je to anglicky z českými titulky, trvá to 12 minut.

M. Varadinková 27.3.2015 15:25

G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

... s českými titulky.

J. Anděl 27.3.2015 15:36

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Ta úvodní znělka je velice odpudivá, ale budiž.

"Předpovídá válečný konflikt v Evropě" je velice zjednodušené a zavádějící. Říká spíše něco v tom smyslu, že padá nějaká evropská výlučnost, že v Evropě válečné konflikty byly (Jugoslávie), jsou (Ukrajina) a budou.

Zajímavé a nepřehlédnutelné je, že to říká v pasáži, která je velice pravděpodobně odpovědí na konkrétní otázku, avšak tato otázka je z toho vystřižená. Vzhledem k úvodní znělce se všemi typickými charakteristickými znaky dokumentárního žánru "všichni vám lžou, jen my říkáme pravdu" je to obzvláště iritující, respektive podezřelé.

J. Anděl 27.3.2015 15:50

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Jinak je to celkem zajímavé, škoda těch prostřihů a vesměs vystřižených otázek.

M. Varadinková 27.3.2015 15:58

G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Není to o nic víc podezřelé, než když ČT ve svých upoutávkách na zpravodajské a publicistické pořady inzeruje slovo "objektivita".

Nicméně o znělku přece vůbec nejde. Jde o to, co ten Friedman skutečně říká (říká totiž to, co jsem postupně během let vypozorovala i já - tedy že ve skutečnosti cílem těch vojenských zásahů není export demokracie a osvobozování "trpícího lidu" od zlých diktátorů, jak jsem se dlouho naivně domnívala, ale cynické vnášení chaosu a zmaru mezi (potenciální) "nepřátele" či stávající "majitele" přírodních zdrojů jako je ropa apod.).

To Vám ale evidentně nejde pod nos a tak používáte umělé obezličky jako znělka (ta upozorňuje na jakýsi web, na kterém jsem já ještě ani nebyla) či "vystřižená otázka", abyste to nějak zpochybnil. Nicméně ten Friedman to tak skutečně řekl a žádnou obezličkou to nepopřete.

J. Anděl 27.3.2015 16:03

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Jde mi to pod nos, píšu, že je to nicméně zajímavé.

Ano, sestřihy na ČT beru taky s rezervou. Každou sestříhanou informaci beru s rezervou.

J. Anděl 27.3.2015 16:08

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Kdybyste měla odkaz na celý záznam, vzpomeňte si na mě.

J. Anděl 27.3.2015 16:13

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Aha už mám

https://youtu.be/QeLu_yyz3tc

J. Anděl 27.3.2015 16:12

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

No a tu znělku opravdu vnímám jako nesmírně odpornou. To není žádná obezlička, to je fakt. Naštěstí obsah je poživatelný.

J. Kanioková 27.3.2015 15:39

Jo, jo, "Cordon sanitaire"

P. Boublíková 27.3.2015 15:45

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Doufejme, že se to týká pouze Ukrajiny.

M. Varadinková 27.3.2015 16:02

G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Není sebemenší důvod se domnívat, že na nás Američani pohlížejí jinak, než na Ukrajince. Myslím, že většina z nich to vůbec nedokáže rozlišit. Už si nás kdysi přece spletli i s Čečnou, že.

P. Boublíková 27.3.2015 16:07

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

Nemluvim o obyčejných Americanech, ale o tech, kteří rozhodují. Ti snad ví, ze jsme na rozdíl od Ukrajiny v NATO.

M. Varadinková 27.3.2015 16:28

G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

To možná ví, ale okolnosti, za kterých jsme byli přijati (potřebovali náš vzdušný prostor pro přelety "humanitárních" bombardérů z německých základen nad Jugošku), mne už tehdy naplňovaly spíš depresí než optimismem. A to jsem byla vždy pro vstup do NATO. Dokonce jsem byla tak hloupá, že ještě před pár lety jsem byla i pro ten brdský radar.

Pamatuji se, jak ještě za komouše na Hlasu Ameriky mluvili o NATO jako o "atlantickém obranném souručenství". Je to ale dnes ještě stále "obranné souručenství", nebo spíš bezohledný útočný pakt, který války vyvolává, místo aby jim bránil?

P. Boublíková 27.3.2015 16:35

Re: G.Friedman (STRATFOR) na bezpečnostní konferenci v Chicagu

NATO nemůže zahálet, musí cvičit :-)

Je pravda, že po roce 1990 se to nějak podělalo. Omluvitelny byl byl Afghánistán - honili tam Usamu. A nemohli odejit ze dne na den po jeho polapeni. Nakonec si tam vsak Taliban stejně dělá, co chce. O Iráku raději nemluvit.

Proč už nejste pro radar? Mne vadí akorát to lživé PR, které kolem něj bylo, ale nakonec se stejně provalilo, ze radar by byl proti Rusku.