29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Výprask od voličů, výprask od Zemana

Hamáčkova sociální demokracie si zvyká na roli otloukánka, kterou je zřejmě odhodlána hrát až do úplného zničení. Putování Miroslava Pocheho do Lán, kde měl vysvětlit své postoje a získat poté absolutorium k výkonu funkce ministra zahraničních věcí, skončilo tak potupným výpraskem, jaký v naší politice nepamatujeme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 24.6.2018 13:54

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Oprava, "jednou"

Mizím, dítě řve. Nechám Vám poslední slovo.

Jistě bude velmi tolerantní :-)))

J. Schořík 24.6.2018 13:55

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Mně jsou Vaše halucinace volné. Jsem součástí nějaké organizace, kterou jste zcela nesmyslně a bez jakýchkoliv argumentů lživě pozurážel - ať už "služkou mafiánů" a "nevlastní dcerou Pokorného", tak spojením s politiky se kterými nic nemáme. Tím jste urazil i mne. To je normální pane Klepetko, cítit nějakou sounáležitost. To není ani sektářství ani útěk ze svobody. A Vy jste prostě jen křivák a lhář..

P. Spáčil 24.6.2018 14:03

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Jo, Hulinský, Březina, Poche, etalony andělství v pražské socdem. (:-))

J. Schořík 24.6.2018 14:07

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Mafiáni? Nikoliv. Horší než to co tam bylo a je za ostatní strany? Stěží. To že komunální politika a ještě v Praze je špinavá je skutečnost, ale proč z toho celku nějak speciálně vyjímat Socdem (v praze navíc vždy minoritní) je pro mne kapánek nepochopitelné..

Konečně Hulínský je poradce pana presidenta pro sport.. Zeman by si jistě k sobě nevzalů jednoho z triumvirátu.. Že ne?

J. Václavíková 24.6.2018 14:09

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Z jiného soudku. Teda hnízda. Tohle znáš?

MF DNES navíc už dříve informovala, že i v mezidobí by si firma nemohla dovolit obří úvěr na zaplacení stavby areálu, pokud by si společnosti z holdingu Agrofert v letech 2009 až 2013 na Čapím hnízdě neobjednaly reklamu za tři sta milionů korun (více čtěte zde). Částečně v době, kdy bylo ještě zavřené.

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/imoba-capi-hnizdo-agrofert-vraceni-dotace-50-milionu-rop-stredni-cechy-1jb-/domaci.aspx?c=A180620_165606_domaci_lva

J. Schořík 24.6.2018 14:18

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Já vím. Další věc která pěkně podporuje myšlenku, že společnost byla celou dobu součástí holdingu.. Takových tam je. Ale stejně je to "účelofka"..

M. Jandáková 24.6.2018 14:19

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Účelovka. Úplná čelovka! ))

M. Jandáková 24.6.2018 14:20

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

čelo lovka

: )

V. Klepetko 24.6.2018 14:59

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

:-) Hezké... Pochopil jsem, že:

1) být označen za nevlastní cerou Radka Pokorného je smrtelná urážka,

2) proúvěrovat z lásky ke svým dětem business, který jim patří, je fuj, a že

3) pražská ČSSD nikdy v minulosti nesloužila mafiánům.

Jestli to byla ú-čelov-ka, tak odcházím z diskuze úče-lově obohacen o nové poznatky. Svět je plný překvapení! :-)

V. Klepetko 24.6.2018 15:00

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

"za nevlastní dceru"

M. Jandáková 24.6.2018 15:15

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Kdo je Radek Pokorný, pane Klepetko? Nerozumím obsahu Vašeho příspěvku. Jsou to jakési závěry, z pro mě neznámých informací.

V. Klepetko 24.6.2018 15:26

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Omlouvám se - ten příspěvek se přilepil na nesprávné místo. S Pokorným si nelamte hlavu, je to celkem dobrý právník.

Nadmíra informací přináší velký smutek, není o co stát, jak říkával již Kazatel :-))

M. Jandáková 24.6.2018 15:32

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

A kde je jeho "správné místo", pane Klepetko? Pokorného jsem si vygooglila, je to horal - (tím) má mé sympatie. Mám takovou teorii, že člověk z hor má v sobě dobrý kód. (Mýlit se je lidské. )

M. Jandáková 24.6.2018 15:34

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Smutek? "Bez dětí jsme nic" (c)M.Mařák

M. Jandáková 24.6.2018 15:49

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

(A to si to jen představuje)

V. Klepetko 24.6.2018 20:46

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

Horal? To jsem nevěděl... Mé sympatie má protože je nesmírně pracovitý. Nicméně, politický vliv by měl být ve společnosti rozložen... hmm... tak nějak rovnoměrněji:-)))

S tím smutkem jsem to nejdříve nepochopil, s Martinem Mařákem vřele souhlasím... Byl to biblický citát - parafrázi - z knihy Kazatel. Náhle jsem si ale uvědomil, že Vy to asi znáte v překladu Bible kralické:

"Nebo kde jest mnoho moudrosti, [tu] mnoho hněvu; a kdož rozmnožuje umění, rozmnožuje bolest"

Já si ale tu poslední větu pamatuji podle jineho překladu:"Čím více moudrosti, tím více mrzutosti;kdo množí vědění, množí žal."

Podivám se ještě na jiné překlady, ale smysl je všude podobný, přemíra moudrosti a poznání množí žal, smutek... Kralická bible ten smysl trochu posunula.

M. Jandáková 24.6.2018 22:46

Re: Tři sympatáci v OVM: Hamáček, Fiala a Vondráček

"Umění" nemůže být synonymem "vědění" (ani "poznání").

Není dovoleno měnit text Bible, dokonce ani jednoho jediného jejího písmenka _ čili dokud si nejsme schopni přečíst SZ v originále, nalézáme jen, jeho významově posunuté, interpretace. Potřebuje křesťan číst SZ?

R. John 24.6.2018 13:06

Seš mladej kluk... nezkušenej...

..pamatuj si, podvodník nemůže mít ksicht karikatury vraha a mluvit jako honák... Sňatkovej podvodník musí být feš, pokud možno, i když báby berou dneska všechno, musí být samé "pusinko sem, pusinko tam" snesu ti modré z nebe, jen pro tebe".. a to je ta chvíle, kdy by si měla ta chuďěra držet peněženku a nic nepůjčovat... A přesně takto to chodí v politice... jak začnou hájit "můj zájem"... smutně koukám na svou prkenici... na ten budoucí průvan v ní....

V. Klepetko 24.6.2018 13:23

Re: Seš mladej kluk... nezkušenej...

...no právě...proto se taky do žádný partaje nehrnu a snažím se místo toho uvařit dobrý oběd : vnouče spí, holky na nákupech az nikdo mi neradi jak uvařit ten paliv :-)))

Dobrou náladu! Škoda že jsem z té Lišky musel zmizet dříve...

J. Matuška 24.6.2018 12:57

Vidlák č. 1 je Václav Moravec.

Je mu jasné, že pokud vláda Andreje Babiše získá v PS důvěru, OVM skončí. Mrzí mě, že dává přednost dobře placenému místu před zájmem občanů ČR. Silně na mě zapůsobila slova předsedy sněmovny Radka Vondráčka vůči profesorovi politologie předsedovi ODS Petrovi Fialovi po jeho ántré.

Do 11. července si na Neviditelném psu dávám pauzu. Tečka cé zet.

J. Schořík 24.6.2018 12:58

Re: Vidlák č. 1 je Václav Moravec.

A kterého roku pane Matuško? 2020?

J. Václavíková 24.6.2018 13:00

Re: Vidlák č. 1 je Václav Moravec.

Vy tohle asi myslíte vážně. Že premiér má zaříznout nepohodlného kritika ve veřejnoprávním médiu. Tohle je čiročirý projev bolševismu!

R. John 24.6.2018 13:07

Jarda se vrací "ke kořenům"...

:-))

R. John 24.6.2018 12:43

Tak jsem přemýšlel...

..co furt vede české tatíky vod piva hejkat něco vo znásilňování migranty... a je to jasný.. stačilo mrknout na statistiky...90% znásilnění se odehrává na "domácí půdě" a z "domácích zdrojů... jsou to filutové..ti tatíci vod pípy, nechtěj konkurenci...:-)

P. Vandas 24.6.2018 12:46

Re: Tak jsem přemýšlel...

Tebe to znásilněňování bere dnem i nocí. Freude,Freude, na Tě dojde. :-):-):-)

R. John 24.6.2018 12:50

Jen si vzpomeň

.. jak tu hýkáte..když bedlivé oko hlídaček počestnosti a mravnosti z nouze tu pastuje znásilňovačky ve světě širém... prý zas migrant.... na to konto rozjedete diskuzní mašinerii, za kterou by se nemusel stydět ani Hitler...

P. Vandas 24.6.2018 12:56

Re: Jen si vzpomeň

To jo. Hýkáš tu , jako osel a to samé voloviny. :-):-):-)

J. Václavíková 24.6.2018 12:47

Re: Tak jsem přemýšlel...

Pravda, stýskání na tristní stav v oblasti domácího násilí jsem tu nikde nečetla, naopak, Úmluva proti násilí na ženách tu byla ztrhána jako dílo ďáblovo, které by mohlo ohrožovat zažité pořádky.

J. Kombercová 24.6.2018 12:50

Re: Tak jsem přemýšlel...

Já mám dojem, že námitky byly proti tomu, že na dodržování nenásilí mají dohlížet zase další aktivistické neziskovky, když máme v ČR na to zákony a policii, potažmo soudy.

J. Kombercová 24.6.2018 12:52

Re: Tak jsem přemýšlel...

...sorry jako, zapomněla jsem.