1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Výborný nápad

Předseda komunistů Vojtěch Filip vzkázal v sobotu Andreji Babišovi, že pokud nezmění svoji politiku stran nasazení našich vojáků v cizině, ať si hledá podporu jinde. To je výborný nápad, protože podpora by se najít mohla velmi snadno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Zinga 21.5.2018 10:22

Re: Tož, jak se máte? Zdá se, že brzy přijde obrat v EU.

Jaký? Váš?

B. Hančl 21.5.2018 8:58

Úplatný Poche

nemá ve vládě co dělat. Nejhorší ze špatných.

M. Prokop 21.5.2018 8:59

Re: Úplatný Poche

Ano.

Ale ne zásahem Zemana.

P. Hlosta 21.5.2018 9:07

Re: Úplatný Poche

Vláda s důvěrou parlamentu stejně nebude. Buď bude úřednická, nebo předčasné volby.

J. Schořík 21.5.2018 9:08

Re: Úplatný Poche

Je to nominace Socdem, ani presidentovi ani jiným stranám, natož pak Hančlům do toho nic není :).

J. Kombercová 21.5.2018 9:20

Re: Úplatný Poche

No, nevím, je do toho jejich voličům? Že zase ztratíte, tipla bych si. Sobotka, Dienstbier, Poche...

J. Schořík 21.5.2018 9:23

Re: Úplatný Poche

Ztratíme ať to dopadne jakkoliv a bude tam kdokoliv. Členové i voliči odejdou.

M. Valenta 21.5.2018 8:55

Nejsem laciným antikomunistou,

řekl kdysi před prezidentskými volbami Klaus a rudí kluci mu to z vděčnosti hodili a ti samí kluci teď zatápějí Babišovi a k tomu se drzí Zeman, co by měl po čínské ostudě chodit kanály, montuje do obsazování ministerských postů.

M. Prokop 21.5.2018 8:59

Re: Nejsem laciným antikomunistou,

Klaus, praotec a pramatka všeho! :-P

Jen ještě před ním nám komouši také zvolili Václava L. Havla. :-P

M. Valenta 21.5.2018 9:08

Re: Nejsem laciným antikomunistou,

I Vy si vypomáháte jedním z nejubožejších argumentů používaných proti Havlovi?

M. Prokop 21.5.2018 9:34

Re: Nejsem laciným antikomunistou,

Já to nepoužívám proti Havlovi ani proti Klausovi. Prostě se to stalo, i když byste na to nejradši zapomněl a psal jen o Klausovi.

M. Valenta 21.5.2018 10:12

Re: Nejsem laciným antikomunistou,

Že tam v té době nikdo jiný nebyl pomíjíte?

J. Venc 21.5.2018 8:50

Tak jsem si přečetl ten textík, co našel Ovčáček

a nemyslím, že by Poche ustřelil až tak moc. Všeobjímající plky co by se mělo a nemělo. Dnes už by to patrně takto neformuloval, poučen.

A jak říká vrchní potentát, jen idiot nemění názory. Přece.

:-)

F. Doušek 21.5.2018 8:57

Re: Tak jsem si přečetl ten textík, co našel Ovčáček

Pochemu se to musí omlátit o hlavu, stejně jako to schytal svého času Drahoš.

J. Schořík 21.5.2018 9:10

Re: Tak jsem si přečetl ten textík, co našel Ovčáček

Taky jsem tam žádnou svatokrádež nenašel. Hlavně tak pasal že by těch (tehdy) 500 přijal jako gesto. O podpoře nějaikého trvalého přerozdělovacího mechanismu ani slovo. Jak píše nade mnou pan Doušek - systém Drahoš opět v akci..

J. Venc 21.5.2018 9:23

Re: Tak jsem si přečetl ten textík, co našel Ovčáček

Vidím to podobně. Nominant je to příšerný (nic mi po tom ovšem není) a dal by se snadno "rozstřílet" kvůli jiným věcem. Takto jde jen o prvosignální a všeholidu snadno srozumitelný výpad.

Zemanovské, typicky.

:-)

J. Schořík 21.5.2018 9:49

Re: Tak jsem si přečetl ten textík, co našel Ovčáček

Ano. A samozřejmě že je příšerný, v socdem přece nikdo jiný než lháři a zloději není.. Takže se nedá čekat něco jiného, ne? :)

J. Venc 21.5.2018 9:48

Re: Tak jsem si přečetl ten textík, co našel Ovčáček

A vlastně vůbec "řešit" či se podivovat nad jednotlivými ministry vlády, které by měl předsedat velekněz lepších zítřků Babiš mi přijde poněkud úsměvné.

Nechť tam posadí celou dozorčí radu jeho "bývalé" firmy, zhoršit se to může jen stěží.

:-)

K. Janyška 21.5.2018 8:40

Dobrý, Astone. Ale za komunisty a za ANO může používaný

model demokracie, který přivedl k moci už i onačejčí zločince. Například Hitlera a komunisty u nás v roce 1948. A lidi si nedají říci, baví je žít v nebezpečí nebo co.

Ono to ale bude spíše v jejich nezorientovanosti, kulatntně řečeno.

A Zeman a jeho rozhodování o vládě ? Ale ano právo. Má bohužel přímou legitomitu od občanů České republiky stejně jako vláda a parlament a on ji patřičně využívá a zneužívá. Tomu, kdo hlasoval pro přímou volbu prezidenta by měla ruka zcepenět... Dzp.

P. Hlosta 21.5.2018 8:55

Re: Dobrý, Astone. Ale za komunisty a za ANO může používaný

Nenaděláte nic s faktem, že přímo volený prezident si může dovolit populární chování, ba je to podmínka jeho oblíbenosti. Zeman se trefuje svými výroky do cítění většiny občanů, co jsou ochotní jít k volbě. Obraz společnosti by vám neměl být cizí, když vyznáváte výhradně Hayeka. Být vyznavačem Keyenisiásmu, pak byste preferoval politická řešení vedení společnosti a ne přirozený vývoj i proti politické potřebě. Prostě SŘLI! Vaše politické přání, aby Zeman nebyl, je protimluv se SŘLI! ;-))

K. Janyška 21.5.2018 9:16

Re: Dobrý, Astone. Ale za komunisty a za ANO může používaný

Není a vy vůbec nevíte, o čem mluvíte... Dzp.

J. Novák 21.5.2018 8:20

Po vcelku dlouhé době s komentářem pana Neffa souhlasím a kvituji, že tentokrát téměř vynechal svůj aktivismus.

J. Anděl 21.5.2018 8:19

Všechno je pořád v pohybu

Politika, tak jako jiné věci v lidském (nejen) světě, je proces. Přidušení Babiše podle mě v zájmu republiky bylo. Leccos se tím vyjasnilo, jak ve prospěch "demokratických stran", tak k jejich škodě (těch stran je víc), a podobně ve vztahu k Babišovi, kde celkem zadarmo vidíme, jak umí jednat a řešit konflikty.

P. Hlosta 21.5.2018 8:20

Re: Všechno je pořád v pohybu

Zadarmo to nebude. ;-))

J. Anděl 21.5.2018 8:34

Re: Všechno je pořád v pohybu

Úplně ne,"celkem" je slovo, označující relativitu sdělení.

Pojďme dát na stůl náklady již neoddiskutovatelně zaplacené, k nimž by nedošlo, kdyby hned vznikla vláda obnovy národa (ANO, SPD, ODS). Netvrdím, že nic nenajdeme, jsem zvědavý.

M. Prokop 21.5.2018 8:38

Re: Všechno je pořád v pohybu

Znamenalo by to, že bychom při dalších volbách neměli ani jen titulárně pravicovou stranu. Svět by se nezbořil, ale chvilku by to trvalo, než by se utvořila nová nebo zesílila některá z nyní marginálních. Jestli by to bylo dobře nebo špatně, těžko říci.

V jakém smyslu by došlo k té "obnově národa"?

J. Anděl 21.5.2018 8:42

Re: Všechno je pořád v pohybu

Měl jsem to dát do uvozovek. Přišlo mi, že to si zastánci té kombinace od ní slibovali a byl to trochu sarkazmus.

J. Anděl 21.5.2018 8:43

Re: Všechno je pořád v pohybu

Škrtněme "trochu"

M. Prokop 21.5.2018 9:01

Re: Všechno je pořád v pohybu

Tak to jo.

J. Venc 21.5.2018 8:41

Re: Všechno je pořád v pohybu

Vláda obnovy národa s SPD? Potřebujeme "obnovit" a to prostřednictvím destrukce, myslíte?

:-)