3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Vybírání vůdce smečky, to přece nejde

Kdyby někdo přišel za vlky nebo pakoni nebo kýmkoli, kdo se shlukuje do stád (například za lidmi), a začal něco plácat o vybírání vůdce, vlci i pakoňové (i lidi) by se mu vysmáli. Vůdci se nevybírají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
libero 11.9.2007 11:36

Re: Pračlověk Janeček včera v televizi aneb Hrozí nám opravdu národní katastrofa?

Ano, tak daleko došla demokracie u nás, že příznivci sociální demokracie používají zvolání, které měli ma břiše žoldáci nacionálních socialistů (nacistů) při zabíjení protivníků!

AndyO 11.9.2007 11:35

Re: Re: Re: milostivý

nepokládám vás za osobu, která by mohla hodnotit, za co tu jsem či nejsem. Na to vskutku nemáte.

The Devil's Advocate 11.9.2007 11:33

Re: Re: QueekAndo tve rozhorceni nad regulovanymi je v debate o Klausovi skutecne roztomile

Nevim jestli Sedovous necim vyhrozuje, pripada mi to jako proste konstatovani faktu ze pokud (pravicova) vlada v demokracii (socansky) elektorat moc nasere, elektorat bude volit socany ne-li komouse.

V te dobe jsem tu zcela jiste nebyl (bud jsem brazdil Karibske more na nejvetsi lodi sveta kde jsem nezrizene chlastal a soustal nebo jsem uz procitl z tohoto oblouzneni a pilne studoval na universite) a i kdybych byl, urcite bych nedemonstroval - stada se mi hnusi. Moje geographicka poloho nicmene nic nemeni na tom ze Klaus mel problem vyresit a ze jeho nereseni pada na jeho hlavu.

Krome problemu s percepci prava, Klaus proste nastavil hranici mezi levici a pravici prilis nalevo (neni divu je to socan jako prase) coz je primarni problem ceske spolecnosti ktery se s ni bude tahnout jeste pekne dlouho.

pf 11.9.2007 11:33

Re: Re: QueekAndo tve rozhorceni nad regulovanymi je v debate o Klausovi skutecne roztomile

No vedce jsem urvane demonstrovat opravdu nevidel, aspon v mem byvalem pusobisti. Nicmene to byly tenkrat zajimave casy s   zenou na materske. Jeste ty sesity v kterych jsme vedli ucetnictvi a pocitali, kolik smime utrati v samosce za jidlo mam schovany (zalozil jsem si do nich barevnou fotografii profesorisima, byl tenktat opravdu stramak v ciste vlne a hedvabne kravate (ne tak dedkovaty jako dnes) - s tim povlem ze sekretariatu se to fakt nedalo srovnat)

vy jste tu milostiva opravdu obcas za galakticke hovezi.

dr Turnovský 11.9.2007 11:32

Re: Re: Re: Pračlověk Janeček včera v televizi aneb Hrozí nám opravdu národní katastrofa?

mne napadají verše....jako třeba....... Denis,  má malý tenis .......a tak podobně :-))))

libero 11.9.2007 11:30

Re: Re: Re: co sledují lidovci nominací Pitharta?

Stran toho Sládka,to už bylo poslední, rozhodující kolo? Nějak matně si vybavuji, že dalším kole (kolech) by bylo možno Pletichu zvolit i se  Sládkem v lavici a ne za katrem.

AndyO 11.9.2007 11:30

Re: Re: Pračlověk Janeček včera v televizi aneb Hrozí nám opravdu národní katastrofa?

Denis postrach rodiny ;-)

Kajan 11.9.2007 11:27

Re: Re: Pračlověk Janeček včera v televizi aneb Hrozí nám opravdu národní katastrofa?

Jaroušku, jak je to s těmi zločiny představitelů ČSSD, včetně nájemných vražd ? Tato otázka platí i pro Topolánka a Langera ! Mám dojem, že tento problém vyměnili za politický kapitál ! Dzp.

pf 11.9.2007 11:25

ale sedo v toho modroptakoveho vycucu

z popularni prirucky Co ma kazdy mlady muz vedet o ekonomickych teorii by nemel zapadnout ten pravdepodobne nejvetsi objev od Cantora dale: Ekonomove pouzivaji pro poctani ordinalni cisla (modry ptak si v nabozenskem vytrzeni trochu plete rozdil mezi cislem a CISLOVKOU) zatimco normalni vjedci pouzivaji cila KARDINALNI.

Dnesni NP by mel byt preveden do kamene!

AndyO 11.9.2007 11:24

Re: QueekAndo tve rozhorceni nad regulovanymi je v debate o Klausovi skutecne roztomile

nauč se číst. Tím se také přiblížíš příteli Šedovousovi, který čte velmi dobře- co s přečteným dělá je jiná věc. Nerozhořčuji se nad regulovaným nájmem, pokládám onen problém za marginální, ale nad Šedovousem, který zde vyhrožuje revolucí a komunisty, když mu zvednou činži na Vinohradech o cca jednu tisícovku.

Tvůj kvákot o narcisech a co měl udělat v devadesátým je k smíchu, buď jsi tu nebyl a uřvané demonstrující proti ( deregulaci, situaci ve zdravotnictví- nezapomenu na Ratha, hřímajícího, že jeho kolegyně nemají prachy na plesové šaty), důchodce požírající hlady brouky ( promiň, kámo), železničáře, horníky, dělníky, vědecké pracovníky a vůbec všechny, kteří najednou zjistili, že ten podělanej Neckermann nedává hadry a sedačky z dřevotřísky zadarmo. Nebo jsi tu byl a jsi jeden z těch zoufalců.

dr Turnovský 11.9.2007 11:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiz jsem ho jednou navrhoval. Karel Gott !

To je teda, věc. Myslel jsem, že zna jenom Elvise Preclika ......ale nikdo nené´í vševědoucí, tedy i já někdy tu drobmnou nepřesnost udělám :-)

Kajan 11.9.2007 11:23

Václav Klaus se ode dneška utkává s oteplovači přímo v jámě lvové, tedy v USA !!! Dzp.

brouk 11.9.2007 11:22

Re: Re: Re: Re: Re: Jiz jsem ho jednou navrhoval. Karel Gott !

Vy to nevite?........ to bylo jeste za "totace" karel byl ve Vegas  potkal ho! ;-)

Rad o tom ostatne vypravel, nez mu to Steidl zatrhnul;-)

kapitán 11.9.2007 11:21

Re: Pračlověk Janeček včera v televizi aneb Hrozí nám opravdu národní katastrofa?

Drtinová, že je v žoldu Klause ???

Zklidněte hormony, nebo se Vám vrátěj hnisáky

The Devil's Advocate 11.9.2007 11:21

Re: Re: QueekAndo tve rozhorceni nad regulovanymi je v debate o Klausovi skutecne roztomile

To ja moc dobre vim. Kdyz jsem v roce 1995 prijel poprve do Prahy (v dobe kdy Klausovi vscichni lezeli u nohou) a trochu se rozhlidl, zdesil jsem se jakeho socialistickeho pomatence ldii povazuji za pravicaka a z pozice zprava jsem ho kritizoval. Za svou kritiku Klause jsem byl okamzite designovan jako komunista. Tim samym zpusobem reaguji modri idioti dodnes (a na kazdeho).

pf 11.9.2007 11:20

Re: QueekAndo tve rozhorceni nad regulovanymi je v debate o Klausovi skutecne roztomile

no vzdyt ano, nekdo musel to budovani kapitalismu zaplatit a fixovani nakladu na bydleni bylo tim trikem, ktery konzervoval nizke mzdove naklady

dr Turnovský 11.9.2007 11:19

Re: Pračlověk Janeček včera v televizi aneb Hrozí nám opravdu národní katastrofa?

vatumpaňaba, molto blábola :-/

rezy 11.9.2007 11:17

Re: Pračlověk Janeček včera v televizi aneb Hrozí nám opravdu národní katastrofa?

Jaroušku, jak se těšíš na nové Pecko?

kapitán 11.9.2007 11:17

Re: QueekAndo tve rozhorceni nad regulovanymi je v debate o Klausovi skutecne roztomile

Poprvé souhlas,

 to je jediný co Klausovi vyčítám, ale přesto bych ho za presidenta volil. 

Denis 11.9.2007 11:15

Pračlověk Janeček včera v televizi aneb Hrozí nám opravdu národní katastrofa?

Rozčílení pražského zastupitele Janečka v TV nad tím, že poslanci a senátoři dvou menších koaličních stran si vůbec dovolují hovořit o tom, že nepodpoří "našeho" (rozuměj patřícího ODS) prezidenta Klause a podílejí se na diskusích o vlastním kandidátovi, a ani jim to nebude ze strany premiéra Toplánka zatrhnuto, ani nedostanou přes hubu či jinak s nimi nebude zúčtováno za tuto drzost a opovážlivost, bylo signifikantní. Mediálně prezentovaná nadstranickost, nezávislost a celonárodní obliba a vážnost prezidenta Klause tak vzala za své argumenty jeho největších podporovatelů - sami funkcionáři ODS ho považují za svého a jediného vládního. Koholokiv jiného - s nímž by přišla jiná koaliční strana - samozřejmě neberou!  Jinak prý hrozí rozpad vlády a snad i národní katastrofa.

Tak jako Čuněk využíval ke svému pochybnému očištění se od podezření z korupce taktiky vydírání premiéra Topolánka úvahami o možném rozpadu pravicové vlády, tak nyní sama ODS stejně bezostyšně ústy svých lokálních politiků (dokdy?) vydírá své menší koaliční partnery a hrozí jim skončením jejich angažmá v ministerských seslích, pokud si dovolí vybrat vlastního nebo dokonce podpořit spolu s opozicí Klausova protikandidáta, nyní dokonce snad již v médiích (viz včera bezostyšné útoky redaktorky ČT Drtinové na předsedkyně poslaneckých klubů KDU a ČSSD, reakce novináře z HN) považovaného předem buď za nýmanda či blba (jak to dělá dnes Aston) nebo dokonce za škůdce národa, zrádce a nepřítele demokracie (funkcionáři ODS).

Ano, tak daleko došla u nás demokracie pod taktovkou vlády ODS a jejího "nadstranického a neaktivistického" prezidenta Klause. Od nocí dlouhých nožů k vyhrožování zúčtování s odpůrci ODS (Es kommt der Tag!) až po vyhůžkami nocí křišťálových a proklausovských pogromů na opovážlivce, kteří by se mu chtěli postavit.  Gott mit uns! 

dr Turnovský 11.9.2007 11:15

Re: Re: Re: Re: Jiz jsem ho jednou navrhoval. Karel Gott !

já jsem si myslel, že to je spiš kvůli tomu, že má stálou paartnerku :-)))

www racek 11.9.2007 11:15

Re: QueekAndo tve rozhorceni nad regulovanymi je v debate o Klausovi skutecne roztomile

no, nějak tak to bylo ... on byl totiž větší socan než ti opravdoví socani po něm. vyjma špidly...:-P

kapitán 11.9.2007 11:14

Re: Radara jen jako zákusek

A kde vememe tolik pucfleků ? Z Mexika je to sem přece jen daleko a východní slovani jsou zas moc podezřelí

dr Turnovský 11.9.2007 11:14

Re: Re: Re: Re: Jiz jsem ho jednou navrhoval. Karel Gott !

Vy myslíte Sinátru?

www racek 11.9.2007 11:13

Re: Re: Re: Radara a Klause na Vás, komouši ! Dzp.

no, mě ti zaplavení dojmou vždycky, kajane. holt sentimentální starej vůl. když vidím ty babičky...

The Devil's Advocate 11.9.2007 11:13

QueekAndo tve rozhorceni nad regulovanymi je v debate o Klausovi skutecne roztomile

Regulace najmu a konsekvetne distortovany/nefunkcni trh s nemovitostni je skutecne obrovsky problem v teto zemi ktery mimo jine do jiste miry zabranuje socialni differenciaci spolecnosti a tim vytvareni tech elit o kterych se tu furt queeka.

Kdo ale tuto situaci zpusobil? Prece sam populisticky Narcis! Misto toho aby regulaci najmu odstranil / nove definoval co nejdrive po padu totality a udelal z ni problem komunismu vcerejska, vrchni kurwitsch s regulaci udelal howno a zpusobil ze tento problem se stal problemem kapitalismu dneska.

brouk 11.9.2007 11:13

Re: Re: Re: Re: Jiz jsem ho jednou navrhoval. Karel Gott !

;-)

www racek 11.9.2007 11:12

Re: Radara jen jako zákusek

myslíš jako že by tě zaměstnali? ale ano, uklízečky a fekálníci jsou potřeba furt.

problém je v tom, že usa tu základnu u nás nepotřebujou. jinak by tu už dávno byla za pochvalného hýkání socanů či ods ... zálerží na tom, kdo by jí povolil. akorát by nás stála víc než jen ten radar ...

brouk 11.9.2007 11:12

Re: Re: Re: Jiz jsem ho jednou navrhoval. Karel Gott !

A coz jak ho zastavil ve starem dobrem Las Vegas "Frenky" a povida mu;..."tedy,jak ty ko Karle delas?" ;-)))

Jirka13 11.9.2007 11:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrátím se na Kajana ale je to určeno i ostatním cyanotikům a modrej přelakovancům,

No, ona není řeč jen o Vinohradech. To by bylo jako pojem moc zúžené. A samozřejmě je to případ od případu, ale těch majitelů, co raději koupí byt bude asi šest. Zbytek spíš utrhne elektriku. Já bych nikdy neřekl, že je lepší aby tu byl komunismus. Ale jestli někdo v 75 letech bude volit komunisty, protože mu slibují, že oni mu tu elektriku neutrhnou a vy budete mluvit o "největším selhání", budou se vám všichni smát. Zrovna tak o těch "bolševických paničkách". To je přeci obrácená častuška.

Podívejte se, já si Vás vážím. Máte veliký přehled a jste vtipná. Navíc jste z Holešovic.;-P V hodně věcech s Vámi souhlasím. Jenomže jste získala mylný pocit, že víte úplně všechno. A kromě toho dost často do odpovědí promítáte své momentální nálady. Často jste totiž schopna jednu věc hájit, abyste ji za pár dní zatracovala. Nic ve zlém, ale pozoruji to už delší čas.