1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Všichni jsme odboráři!

Tedy, abychom nepřeháněli, titulek je samozřejmě nadsazený, ve skutečnosti je v této republice v odborech pouze 88 % všech zaměstnanců. K tomuto překvapujícímu zjištění došel v pondělí Jiří Hanák, komentátor deníku Právo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Ševeček 6.7.2011 12:18

Pan Hanák má samozřejmě se svým požadavkem, aby odboráři zastupovali i neodboráře v posici "zaměstnanců", pravdu. Později by se to dalo rozšířit na zastoupení všech - každého obyčejného člověka a prostého občana ...

Tedy - pokud chcete fašismus. Tedy jistý druh kolektivismu, intimního se socialismem.

F. Šimek 6.7.2011 12:11

Paní M.Franková!

Prosím - promiňte mi. Přehlédl jsem to. Ještě jednou pardon. Mějte se hezky!

O. Kadlec 6.7.2011 12:00

Re: "Netřeba nic dodávat."

Člověče! Ještě že jsme na Psu. Přece Janyška to tady tvrdí imrvére. Jakékoli morálce a jednání podle vyšších norem se vysmívá ze svého tunelu hladové larvy.

M. Franková 6.7.2011 12:00

Re: Janyško!

Tak za prvé, psal jste mi Vy..."zeptejte se toho soudruha",tedy Severu  .Já si nikoho s nikým a ani ničím nepletu.Na rozdíl od Vás. A pokud Vy děláte ihned takové závěry, jaký jste právě předvedl, nemám si nadále s vámi cokoli napsat.

M. Prokop 6.7.2011 11:56

Re: Škromacha, Zgarbu, Haška a Palase

Jednak jste trochu zaspal dobu, druhak je problém úplně jinde.

Nedostatečná angažovanost občanstva všem umožňuje slibovat ( a je jedno, zda napravo nebo nalevo) ale neplnit. Což je mimo jiné dáno i vlastnostmi systému, které mimo jiné částečně zapříčinily i tehdejší řešení.

M. Prokop 6.7.2011 11:53

"Netřeba nic dodávat."

Třeba.

Kde je psáno, že adaptibilita znamená zdůvodnění osobního bezcharakterního jednání?

Kajan nic takového nenapsal, to je Zimova interpretace, zřejmě na základě jeho osobních vlastností a jeho osobní adaptace na Němce němečtějšího než rodilí Němci, s hlubokým opovržením ke všemu, co není jako on.

Poturčenec horší Turka.

F. Šimek 6.7.2011 11:51

Re: Škromacha, Zgarbu, Haška a Palase

pane, fut nerozumím! Proč neudělají jednu stranu, která se bude jmenovat - ODSČSSD? Vy si  fakt myslíte, že si z vás nedělají p..el? Proč potom tady jedni nadávají levičákům a druhý pravičákům? Komunisti z toho musí mít legraci.  Ty dostanou nejméně 20%! Vůbec se nedivím.

J. Stejskal 6.7.2011 11:46

Re: Je to jen žonglování se slovy za peníze.

Pendrek narovnání. Ukousli si všichni. A teď si hází přes plot, kdo víc.

O. Kadlec 6.7.2011 11:46

Re: Ta ROH pr@s@t@ patří za mříže, demokraticky..........

Stáhni se do bažin!

J. Kombercová 6.7.2011 11:45

Re: Kdo má zájem.

Ale prdlajs, vy víte, že jsem se mu ozvala, když byl echt nepříjemný.

A vy, libero, jste sám prohlásil něco o vaší skupině, chápu jako skupinu lidí se stejnými názory, já se také opírám o lidi, s jejichž pohledem na dění v zásadě souhlasím, sama jsouc v argumentech slabá.

M. Prokop 6.7.2011 11:45

Re: Ta ROH pr@s@t@ patří za mříže, demokraticky..........

Patří, ale proto je demokracie demokracií, aby to nešlo. Naštěstí.

O. Kadlec 6.7.2011 11:45

Re: Všichni nejsme.

Co s tím mají společného kriminálníci, schovávající se na nějakém ostrůvku? Máte ženskou nebo jen -ová?

M. Prokop 6.7.2011 11:44

Re: Kdo má zájem.

A ještě jeden dodatek, jsou zde jedinci, kteří o správnosti toho kterého názoru diskutují. Těch si velmi vážím. Můžete to někdy také zkusit, je to docela přínosné, ale pracnější, než poznámky o jediných správných názorech.

Č. Urban 6.7.2011 11:42

Ta ROH pr@s@t@ patří za mříže, demokraticky..........

M. Prokop 6.7.2011 11:36

Re: Kdo má zájem.

Dodatek, jedinec s jediným správným názorem je vždy a za všech okolností dotyčný Zima. Tam to nevadí, když je místy podobný vašemu, že?

M. Prokop 6.7.2011 11:33

Re: Kdo má zájem.

Sundáte-li si své obligátní klapky, možná zjistíte, že sice mám nějaký názor, ale nikde ho nevyhlašuji za jediný správný.

Ale třeba tu obsesi také někde chytím.

M. Prokop 6.7.2011 11:31

Re: Škromacha, Zgarbu, Haška a Palase

KSČ(M) jsem nevolil nikdy.

Na rozdíl od vás (podle toho, co píšete) mi nedělá problém rozeznat hranice politických možností a způsob, jakým se s nimi ten který politik vyrovná.

Nebo stručněji, nemám a neměl jsem dojem, že Klaus a Zeman ze mně dělají blba. Z existujících variant (nebylo jich zase tolik) zvolili jednu. Výrazně lepší k dispozici nebyla.

J. Kombercová 6.7.2011 11:28

Re: Janyško!

Pane Šimku, už jste zapomněl číst mezi řádky? Postřehnout ironii byť laděnou do smutna?

M. Prokop 6.7.2011 11:27

Re: Všichni nejsme.

Ono i to ukradení nutno zorganizovat.....

Ale souhlas, ovšem. Tedy s vyjímkou různých vesměs politických vyžírků, dobře placených ve zbytečných až škodlivých státních a obecních funkcích.

J. Valhová 6.7.2011 11:26

Re: Všichni nejsme.

Kožený,Krejčíř,Pitr,Mrázek atd.

F. Šimek 6.7.2011 11:22

Re: Škromacha, Zgarbu, Haška a Palase

opravdu, ale opravdu nerozumím! Vy jste tenkrát (pokud jste ještě netahal dřevěnýho kačera) ,volil KSČ? Já volil ODS. Jenže Zeman prohlašoval, že odéésáky pošle do tepláků, tak Klaus mobilizoval. Proto jsem ho volil, jenže oba si po volbách podali ruce. Rozumím, že z vás blbce neudělal, když jste volil -nevolil.....KSČ....

O. Malstoka 6.7.2011 11:21

Re: Všichni nejsme.

Ti bohatí (co nic neukradli) jsou bohatí proto, že uměli organizovat práci a našli místo na trhu. Někdo je schopen něco vymyslet a svůj záměr přivést k životu, a za to pak je odměněn víc než jen ten kdo tu úrodu sklízí.  Váš závěr je jako vystřižený z učení VUMLu.

O. Kadlec 6.7.2011 11:17

Re: Všichni nejsme.

To je ale dost velká banalita, ne? Lidi jsou na sobě závislí.

O. Kadlec 6.7.2011 11:16

Re: Kdo má zájem.

To je jedno, třeba Tatar, důležité je, že až na ten klausismus a neffismus je to, co pan Hofman citoval, ze života a má to váhu.

J. Valhová 6.7.2011 11:15

Všichni nejsme.

Všichni určitě nejsme odboráři, já osobně již dlouhou řadu let ne . Ale o tom jsem přímo psát nechtěl! Jde mi spíše o to, že v mnohých článcích a hlavně v diskuzích k nim, dochází často k různým matením pojmů a dojmů. Na př. k problematice u nás "rychlokvašených" milionářů a miliardářů, mi jedna paní napsala, že bez nich by nebyli ani oni "obyčejní pracující",kterým oni(miliardáři) dávají práci ! Ale tak to se podívejme !? Když si odmyslím, že ne všichni naši bohatí přišli ke svému bohatství čestným způsobem, tak stejně i ti čestní, pracovití, schopní atd., by snad mohli existovat bez nás" obyčejných,chudých pracujících"? Z čeho asi pochází jejich bohatství ? Bez nás by nemohli být, tím čím jsou, leda že by uměli žít ve vzduchoprázdnu !!!

M. Prokop 6.7.2011 11:12

Re: Škromacha, Zgarbu, Haška a Palase

Že z vás kdokoliv udělal blbce, věřím zcela stoprocentně.

Ano, jsou Moraváci. Vám to přijde podstatné, mně ne. Asi ze sebe nenechám dělat blbce.

F. Šimek 6.7.2011 11:10

Re: Janyško!

takže! Já jsem soudruh? Musíte bejt na makovici, když si pletete Šimka se Severou a navíc ze Šimka děláte hlupáka! Najděte si konečně chlapa! Tlačí se vám to na mozek!

M. Prokop 6.7.2011 11:09

Re: Janyško!

Jako tvrzení je to samozřejmě blbost.

Co musel, nemusel, udělal, se ovšem také neví.

Svědci nejsou, Kundera raději nemluví, zápisy kdekdo zpochybňuje.

Můj osobní dojem je, že s nějakým udáváním do styku přišel (Žert), ale neodvážím se soudit, v jaké roli. Zamlada byl komunista .......

J. Kombercová 6.7.2011 11:08

Re: Kdo má zájem.

To bude ten problém, pane Prokope, my obsesivní díky své obsesi jsme prostě jiní než vy s tím jediným správným názorem. :)

M. Franková 6.7.2011 11:07

Re: Janyško!

Pane kolego, to byla reakce na tak odpornou lež, jinak Vás musím zklamat. Já s hlupáky diskutuji velmi nerada a se soudruhy už vůbec ne.