21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Vržené vidle a dětinské záruky

Od chvíle, kdy Andrej Babiš prohlásil, že neodstoupí, ani když bude prvoinstančně odsouzen, ocitla se sociální demokracie v groteskní situaci. To už není dělání fíkového listu, to je dělání blba. Na tak arogantní prohlášení je jediná důstojná odezva – odchod středem a pokud by si chtěl Andrej Babiš vykopat politický i lidský hrob, pak bude mít dva hrobníky – Filipa s Okamurou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Zuckerová 26.4.2018 12:18

Re: Co jsme komu udělali,

Netušíte toho mnohem víc.

O. Zuckerová 26.4.2018 12:15

Re: Zemi táhnou čtyři mrtví koně

Máte pravdu, pane Zikmunde, a jde to ad absurdum. Včera v Událostech nějaký socdemácký blbeček (jméno si nepamatuji, ale partaj, kterou uváděli, ano) prohlašoval, že SPD "popírá holokaust". Je to samozřejmě podobně negramotná věta, jako že Marine Le Pen je "fašistka". Děda samozřejmě počítá s tím, že se SPD nikdo nezastane, je už jakýmsi univerzálním hromosvodem pro všecko, a kdo by se vydával v "nebezpečí", že s ní sympatizuje? Její urážení je tedy beztrestné, a to malý český člověk ocení! Uleví si - a nic ho to nestojí.

V. Fenzel 26.4.2018 12:06

Re: "Věř, a víra tvá tě uzdraví"!

Kdo si nechce hubu spálit, musí mlčet, nebo chválit! ( K.H.Borovský)

A. Trick 26.4.2018 12:03

Malý bratr

musí vždy poslouchat velkého bratra. Tak to bylo je a bude.

J. Schořík 26.4.2018 11:56

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Mám děti přesně v tom věku a na Pze 6.. Nic..

M. Prokop 26.4.2018 11:54

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Jsem se domníval, že takhle blbnou spíš tam, kde jsou v budování moderního člověka už trochu dál. Ale mohu se mýlit, děti už jsou větší a vnoučata zatím žádná.

J. Schořík 26.4.2018 11:52

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Tak určitě.. Možná jde o nějaké specifikum u vás v Dobříši. To je možné. Ale spíš zase zrní. .

M. Prokop 26.4.2018 11:52

Re: "Věř, a víra tvá tě uzdraví"!

Odkazy od vás neotevírám, ale ten dotaz je nesmyslný (jako ostatně skoro vše). USA a NATO jsou při našem umístění a síle jediná reálná možnost politiky. Ekonomicky bohužel i EU.

To není otázka víry, ale alternativ. Jiná prakticky není.

J. Vobr 26.4.2018 11:51

JE TŘEBA VĚŘIT LAVROVOVI !!!TEN NELŽE !!!

:-)))

:-)))

K. Berka 26.4.2018 11:47

"Věř, a víra tvá tě uzdraví"!

Měli bychom věřit USA a NATO, i když nám budou lhát?

https://vitklima.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=660267

P. Vandas 26.4.2018 11:46

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Ano. Jsou k tomu naváděny už od 1.třídy. Proto jsem tak vytočený.

P. Vandas 26.4.2018 11:45

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Proč bych nesnesl? Od svých potomků, které má rád každý rodič i prarodič snese mnohem více, než jejich rozhodnutí se kterými nesouhlasí.

M. Prokop 26.4.2018 11:45

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Jo, taky bych to tak bral, pokud by děti skutečně byly naváděny, což asi není příliš časté, alespoň zde.

M. Prokop 26.4.2018 11:43

Re: Co že to zase děláme špatně?

Já napsal "dost vysoké", ne přehnané. A o vydírání nic, to jsem výslovně vyloučil.

M. Prokop 26.4.2018 11:41

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Setkání s Terezou Spencer by asi seklo i se mnou, ovšem z jiných důvodů, než kolik pohlaví vystřídal a.

J. Schořík 26.4.2018 11:41

Re: Co že to zase děláme špatně?

Ano, skutečně jste velmi hloupá..

P. Vandas 26.4.2018 11:41

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Děkuji, že každá věta je pro Vás špatně. Asi jsem se vyjádřil srozumitelně. :-):-):-) Přesto byste mohl napsat v čem je špatně, neb to je základ diskuze.

J. Schořík 26.4.2018 11:40

Re: Co že to zase děláme špatně?

To už je ale dávno sjednáno a je vydírání říct si co chci a co ne? Pět nabízí Andrej skoro od začátku. Ta silná slova se objevují v reakci na požadavek odstoupení v případě odsouzení, nebo společne demise a to nejsou žádné přehnané požadavky. .

M. Varadinková 26.4.2018 11:40

Re: Co že to zase děláme špatně?

Jak by se Vám líbilo, kdyby Vaše nastávající před svatbou žádala od Vás záruku: když já se rozhodnu skočit z okna, ty musíš také!

M. Prokop 26.4.2018 11:40

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Zajímavé, odkud se vzala ta formulace, že jsem za něco rád. Já to vždycky znal jako že jsem ZA něco vděčen a rád ŽE, případně NĚČEMU.

M. Prokop 26.4.2018 11:37

Re: Co že to zase děláme špatně?

Počet ministerstev, výběr některých. Já to nijak neodsuzuji, to je prostě politika. Máte možnost, buďto ji využijete co se dá, nebo to přešponujete.

J. Venc 26.4.2018 11:37

Re: Co jsme komu udělali,

Tak. Minimálně od "pomlčkové" války byly ty odstředivé tendence zřejmé.

M. Prokop 26.4.2018 11:35

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Ovšem pachuť po "hnutích" není o nic lepší, alespoň u mne.

J. Schořík 26.4.2018 11:34

Re: Co že to zase děláme špatně?

Které požadavky jsou dost vysoké pane Prokope? To jsou jen pocity. Chceme pouze naprosto základní věci dokazující ze se vážně bavíme o koaliční vládnutí. .

M. Prokop 26.4.2018 11:33

Re: Co jsme komu udělali,

To spíš Slováci, než Protektorát. Takže, byli. Že jsme z toho nic neměli, to byla i naše vina, viz volby 1946. Možná jsme mohli uhrát něco jako poražené Rakousko a Finsko.

P. Vandas 26.4.2018 11:32

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Mně nepřísluší jakkoli kritizovat, že tento problém existuje a respektuji jej, jako ryze osobní a intimní záležitost. Co však mohu vnímat, jako nesprávné je fakt, že děti jsou k tomu naváděny ve školách a proti tomu protestuji.

M. Varadinková 26.4.2018 11:32

Re: Návrat ke standartní parlamentní republice...

Pokud by šlo o čistě medicínskou záležitost, tedy o nápravu různých vrozených vad, tak nic proti tomu. Jako propagovaný ideologický koncept, podle kterého pohlaví není dáno od přírody, ale je otázkou volby každého jedince, mi to přijde dost scestné.

M. Prokop 26.4.2018 11:32

Re: Co že to zase děláme špatně?

Domníváte se, že máte Andreje "na lopatě", tak jsou požadavky dost vysoké, vzhledem k volebním výsledkům. Pojmy jako hajzlovsky, vydírání, bych do toho netahal. Buďto to uhrajete nebo ne. V obojím případě se mi výsledek nebude líbit, ale hysterčit kvůli tomu nemíním.

J. Schořík 26.4.2018 11:31

Re: A MÁŠ ZASE ČEPICU !!!

Asi Ti ten věnec co mas kolem krku brání ve výhledu. Chápu.

V. Fenzel 26.4.2018 11:30

Re: Co jsme komu udělali,

Nebyli. Jako protektorát jsme patřili ke Třetí říši.