7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Vrtulníky pro armádu

Naše armáda je součástí ozbrojených sil NATO. Součinnost a kompatibilita, to jsou zásadní předpoklady fungující spolupráce. Je dobře, že se česká vláda dohodla se slovenskou o ještě užší součinnosti leteckých sil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 13.11.2019 8:42

Není účelem a ani technicky možné, mít armádu silou rovnající se možným agresorům. Proto jsme v NATO! Myslím nemáme jen(!) 12 vojenských pilotů, z toho pět pro Gripeny. To by bylo skutečně alarmující řízení armády, být to tak. NATO je pakt, ve kterém máme mít spoluúčast na všech obranných vojenských operacích, týkajících se kteréhokoliv člena aliance. Samozřejmě je politicky sporné, zda bránit třeba Turecko v současné politické podobě v případě jeho ohrožení. V tom ale není důvod k tomu, abychom vystoupili z NATO a zabezpečovali se vojensky sami. Jednak bychom to jako stát neufinancovali v potřebné výši.

Vůbec není třeba se ptát, proti komu budeme bojovat. Hlavně aby nebylo třeba bojovat!

J. Vobr 13.11.2019 8:12

JIRKOVSKÝ TU DOPOLEDNE NEBUDE !!!

Vaří "seketín" !!!

!!!!!!

J. Vobr 13.11.2019 8:10

VENC UŽ JE ZASE ZVENCLEJ !!!!!!

;-D;-D;-D

J. Venc 13.11.2019 7:47

Zvláštní upocenost - jeden pomatenec minule vyhodil květiny, pár desítek dalších tomu (prý) zatleskalo a v naší desetimilionové zemi se z toho dělá špatná vizitka politické kultury a důvod, proč příště nepřijít.

Ehm.

:-)

J. Nový 13.11.2019 7:54

Ono nejde ani tak o ty pomatence, jak jste je nazval, ale mnohem horší je:

"Část opozičních politiků chápe vyhození květin premiéra Andreje Babiše (ANO) či prezidenta Miloše Zemana od památníku na Národní třídě. Považují to za důkaz nespokojenosti lidí.

I. Kellner 13.11.2019 7:56

V pořádku. Zůstanou navždy opoziční.

Ehm.

:-)

Ehm.

:-)

J. Anděl 13.11.2019 8:06

Nic není navždy a o zaniklé straně nelze hovořit jako o opoziční.

V. Klepetko 13.11.2019 8:41

On už se někdo chystá zaniknout? :-) Dobré ráno, dopsal jsem Ti tam včera na té osmé stránce ještě pár vět...

J. Anděl 13.11.2019 8:44

Chystají se jen ti moudří. My ostatní si do poslední chvíle myslíme, že tu budeme nafurt ;-).

Četl jsem to, ale až v ranním shonu. Díky. Najdu si na to vhodný čas :).

V. Klepetko 13.11.2019 8:51

Jo, letím do práce a času bude dnes málo, bezva den přeji!

Jinak, Ti opravdu moudří se již nachystali a diskutují. Jen já musím kamsi letět :-)))

J. Anděl 13.11.2019 8:56

:-)

Hezký den.

J. Venc 13.11.2019 8:25

Desítky (klidně i stovky, trváte-li na tom) lidí v desetimilionové zemi. Jednoduché počty.

Všeholid bude nespokojen vždy, minimálně nějaká jeho část.

A?

:-)

V. Pavelka 13.11.2019 9:07

Tak jako opozice která blokovala v parlamentu přijetí EET, dlouhými obstrukcemi, zneužila komentář o sněmovně žvanilů ", a vyrobila s pomocí novinářů mantru, že Babiš chce zrušit demokracii ?!A tak je to skoro se vším , když není důkaz , tak ho vyrobíme .;-O

V. Pavelka 13.11.2019 8:06

Podobně ,jeden hajlující trouba , vydá opozici na smršt falešných protestů z nebezpečí uchvácení a nástupu fašismu ?!

J. Anděl 13.11.2019 8:10

Důvod, proč nepřijít, to není. Nekulturní projev to byl.

Nelze to závažností srovnávat třeba s okupací, to máte pravdu.

:)

J. Venc 13.11.2019 8:28

Ano. Nicméně zdůvodňovat svou nepřítomnost kvůli marginální partičce považuji spíše za zbabělost. Zástupný důvod.

Řekněme si rovnou - není to až tak jejich výročí a proto nepřijdou. Netřeba hledat "náhradní" důvody.

:-)

P. Boublíková 13.11.2019 8:40

Zeman by se těžko dostal do politiky nebýt Listopadu, Babiš možná jo. [>-]

J. Venc 13.11.2019 9:34

Nevidím souvis. Vy ano?

Karierní komunista zapletený s STB + socialista, co chodí řečnit na komunistické sjezdy o potřebě tzv. demokratického socialismu. Není to prostě jejich výročí.

:-)

J. Anděl 13.11.2019 8:40

Máte pravdu. Asi ve všem.

Ale můj pocit z toho je rozpačitý. Nejen z toho přijdu/nepřijdu. Z úvah, zda to byla revoluce těch nebo oněch. Zda se to rozpadlo samo, nebo tomu pomohli disidenti. Zda si to privatizuje ta či ona skupina. Zda je ten či onen politik skvrnou na oslavách. Atd...

Je to významný den české historie a ve mně evokuje spíš smírnou náladu. Ta bojová mě znechucuje. Moc to pak připomíná VŘSR.

J. Venc 13.11.2019 9:36

Však každý po svém, proti tomu nic.

S posledním odstavcem bezvýhradný souhlas.

:-)

I. Mertl 13.11.2019 8:42

Není, taky se bojí přímých kontaktů s lidmi, přes TV je to bezpečnější. Ale, pardon, mělo by to být jejich výročí: nebýt listopadu, byli by oba v penzi nebo Zeman již uchlastán. A pes by po nich něštěk.

J. Vobr 13.11.2019 7:38

DĚKUJI ZA POZVÁNÍ !!!

Jdu se ještě natáhnout !!!!!!

A. Reček 13.11.2019 7:37

Souhlas s nákupem těchto vrtulníků. Poláci udělali totéž, jsou více ohrožení od Rusů než my R^

J. Fridrich 13.11.2019 7:33

" Rusko zařadilo Člověka v tísni na seznam nežádoucích organizací." Tyto neziskovky moc nemusím, ale to co říkají o dnešním Rusku je pravda - Člověk v tísni na svých internetových stránkách mimo jiné uvádí, že v Rusku byla přijata nebo zpřísněna řada zákonů výrazně omezujících opoziční projevy a že organizace v zemi podporuje občanskou společnost a pomáhá politicky perzekvovaným. „Rusko je země s nevyjasněným politickým systémem, v každém případě velmi represivním. Země má stejně nízké hodnocení svobod jako Ázerbájdžán,”

J. Schwarz 13.11.2019 7:40

No a my jsme tak třeskutě "pokrokoví" že u nás byly, a klidně bez nějakého "zákona", omezeny PROVLÁDNÍ PROJEVY / blokování facebookových a twitterových účtů / a lidé, kteří si dovolili například přijmout vyznamenání od prezidenta jsou běžně ze strany "strážců morálky" šikanováni a vulgárně napadáni.

I. Mertl 13.11.2019 8:37

Skutečně? V TV jsou vládní a provládní politici dnes a denně v míře, kterou jsem ještě nikdy nezažil. Ani v době Husákově, ten nám byl dávkován velice, velice střídmě, 3-4x ročně. A Štrougal častěji, jistě, snad 1x ze 14 dní, či měsíc. Babiš a jeho zaměstnanci jsou dávkováni asi tak 5 minut/hodinu.

I. Kellner 13.11.2019 7:53

Já bych jim neposlal nic. Ale měl jsem zato, že někteří lidé jim posílají peníze, aby pomáhali lidem v nouzi. Když už to maj teda v názvu, že. Ale to oni ne, oni vytvoří komiťét, který bude známkovat, kdo jak se jim pozdává. Nejsou od toho náhodou úplně jiní?

V. Pavelka 13.11.2019 7:59

Člověk v tísni už dávno není nevinou pomáhací organizací ?! Pan Pánek má v batůžku kromě tamponů , i desinfekci liberálgender spravedlnosti pro pomýlené8-o

M. Moravcová 13.11.2019 8:28

Člověk v tísni má zasahovat tam, kde hrozí přírodní či zdravotní katastrofy. Měnit a korigovat politiku v cizích zemích mohou, ale za své.

J. Fridrich 13.11.2019 10:11

" Člověk v tísni má zasahovat tam, kde hrozí přírodní či zdravotní katastrofy." - Aha, tak v tísni nemohou být v nesvobodných zemích občané perzekvovaní státní mocí ?

Tedy ti naši občané s jiným názorem, co byli vyhazováni ze zaměstnání a zavíráni - a i jejich děti, co nemohli studovat a byli ostrakizováni - to bylo dle vás v pořádku a tito občané nebyli v TÍSNI ? Zajímavé pojetí svobodné a demokratické společnosti...