21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Vrtulníky pro armádu

Naše armáda je součástí ozbrojených sil NATO. Součinnost a kompatibilita, to jsou zásadní předpoklady fungující spolupráce. Je dobře, že se česká vláda dohodla se slovenskou o ještě užší součinnosti leteckých sil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 13.11.2019 9:47

ne, to není obdobné - a nejen tím, že Babiš se Zemanem naštěstí zatím nic takového, co by zvrátilo režim zase zpět, neudělali. Jen využívají (a možná zneužívají) zastupitelské demokracie - která prostě produkuje i takové "elity". Nezlobte se, ale srovnávat ztrátu dcery s něčím takovým je opravdu hloupost...

F. Doušek 13.11.2019 9:47

Spletl jste si dederony s Mongolama.

V. Pavelka 13.11.2019 9:43

To všechno se na vás vyvalí z ČT těchto dnů , nepokrytě využívají normalizačních metod prezentace i ty kolektivy na pracovištích vyjadřujících se podsunutými otázkami , správní studenti dostanou otázku a mikrofon . Proto těch 30% lehce zděšenejch zírá kdy budou označeni za Reakci" .Chvilky které seženou do houfu ty kteří nenávidí Babiše a Zemana budou vítězit snad chvilku.EU

P. Boublíková 13.11.2019 9:43

No, ono se dá tak nějak předpokládat, že by dcera pana Neffa, kdyby měla tu možnost, pověřila svého otce, aby podobnou záležitost za ni vyřídil způsobem, který uzná za vhodný.

Dá se něco předpokládat v případě studentů z let 1939 a 1989, kterým patří pomníček a kterým patřily květiny? Že by pověřili řekněme hlídáním jejich odkazu jakési aktivisty? [>-]

V. Pokorný 13.11.2019 9:42

Přečetl jsem si na stránce od pana Vlka z Kosa nostra zostra další dobrý článek ke koupi zmíněných vrtulníků od největšího státního terorristy na světě, totiž USA. Čeští posluhové a kolaboranti se opět ukázali.

A co se týká jakýchsi oslav 17. listopadu? Je dobře, že prezident zvolil tuto formu. Nedat té sebrance z Miliónu chvilek proti demokracii možnost, aby se ukájela.

V. Církva 13.11.2019 9:42

Píšete jistě o tom pánovi co hodil vejce ne německého prezidenta Gaucka. A ten druhý je ten co hodil babišovu kytku do koše? No to víte síla davu a zbabělost schovávat se v něm. Ale vystopit, jít do politiky a hlavně něco dokázat. No nic Hitlera to bylo horší.

F. Doušek 13.11.2019 9:42

Zlatá slova opět pronesl. Do kamene náhrobního je vytesat, by staletí přežila...;-)

V. Kain 13.11.2019 9:42

Jen aby měl s těmi bojovými vrtulníky kdo létat a obzvláště v krizových situacích.Je známo že po sestřelu několika vrtulníků v Afganistánu naši piloti vrtulníků odmítli se této mise účastnit.Ani pěkný balík je nepřesvědčil.A proto si myslím,že za 14 miliard vrtulníky pro naši operetní armádu jsou vyhozené peníze.Co by ale Babiš za selfíčko s americkým prezidentem neudělal.A co výběrové řízení?

J. Venc 13.11.2019 9:41

Kytku jim patrně nedal, zahrál Si Ťin-pchingovi na klavír. Počítá se to?

:-)

J. Černý 13.11.2019 9:39

Jaké to byly ideály ? Vy raději Rittiga, Krejčíře,Schwarzenberga, Kalouska, Topolánka,Nagyovou, Němcovou,Hermana...

J. Venc 13.11.2019 9:39

Milionchvilkaři budou asi ti tajemstvím opředení maoisti, jak tak čtu vedle.

Starej Klaus bude proti nim bojovat, seč mu síly postačí.

Díky!

:-)

J. Černý 13.11.2019 9:37

Přesně. Prostě chybi odvaha si přiznat, že taškařice na Národní neměla na nic vliv.

Ale mnoho lidí si z toho udělalo obživu - Bendové, Žáček, Mejstřík, Bartůšek, holky Pajerovy....

P. Boublíková 13.11.2019 9:37

Kdyby dal tu kytku jim, tak máte pravdu. Jenže ono to bylo trochu jinak. [>-]

P. Kučera 13.11.2019 9:37

Budu výjimečně osobní.

Přecejen mě napadlo velice razantní přirovnání, které by mohlo být použito k podivnému vyzývání ke slušnosti ohledně věnců Babiše k výročí 17. listopadu.

O. Neffa postihla před několika lety děsivá osobní tragédie, kterou jako novinář sám zveřejnil (proto mám odvahu ji připomenout). Jeho dceru doma zavraždil její manžel, vnučku si vzal do výchovy jeho syn s rodinou. A teď fikce: Představte si, že O. Neff jde na Dušičky s kyticí a svíčkou na hrob své dcery, a setká se tam s dalším návštěvníkem, a sice také věnec nesoucím vrahem. Divil by se někdo a odsuzoval by pana Neffa, kdyby tento věnec okamžitě vhodil do odpadků? Jistě nikdo, osobně bych mu rozuměl, i kdyby se "dopustil" brachiálního násilí.

No a ono je to obdobné: Babiš se Zemanem svými činy po Listopadu popřeli všechny ideály, které v tyto dny před 30 léty naše společnost měla. Věnec od Babiše je výsměch Listopadu. Bude jen dobře, když budou tito dva při výročí absentovat.

J. Venc 13.11.2019 9:36

Však každý po svém, proti tomu nic.

S posledním odstavcem bezvýhradný souhlas.

:-)

F. Šimek 13.11.2019 9:35

bejvalej soudruhu-bůh ti odpusť.....[>-]EU

J. Venc 13.11.2019 9:34

Nevidím souvis. Vy ano?

Karierní komunista zapletený s STB + socialista, co chodí řečnit na komunistické sjezdy o potřebě tzv. demokratického socialismu. Není to prostě jejich výročí.

:-)

J. Černý 13.11.2019 9:32

To jste vymyslel sám ?

J. Černý 13.11.2019 9:30

Dobře charakterizujete Havla, ale o mrtvych jen dobře.

P. Kmoníček 13.11.2019 9:25

Ať jsou jací jsou, ale oba se ukázali jako typičtí srabi ! A ten jeho "mluvčí" může teď blábolit co chce a stejně to nezmění. No, lhář z Hradu a podvodník, co by od nich vlastně člověk chtěl ?

T. Kočí 13.11.2019 9:25

Tedy já při představě Babiše slavícího samet pociťuji nevolnost. U Zemana jen trochu slabší.

V. Církva 13.11.2019 9:22

Tak asi máte pravdu, že si ten 89 nemáme nechat vzít ani otrávit.

V. Církva 13.11.2019 9:20

Kolik Vám VM dává za agitku na Fokus VM? Ale dobrá Čaputová snad nemluvila nesmysly. Nicméně ani ona ani Vácha nic nového nesdělili. Naopak trochu podcenili že i komunismus některým lidem v roce 1917 i 1948 připadal správný. A na druhé straně jednu pravdu měli právě komunisty. Pravda je jedna, ale ne vždycky ji přesně známe. Proto máme volby a víc stran. Jinak by nebyli potřeba. Takže Čaputová yla milá a bylo to příjemné setkání, jenže zbytečné. Přesto jistě lepší Čaputová než Mečiar.

Nicméně jak ten pořad souvisel s neslušností k Babišovi či Zemanovi?

M. Valenta 13.11.2019 9:10

Ono Astone zahození kytek od člověka jezdícího do Číny na kurzy stabilizace společnosti a nazývající své kritiky žumpou není zas takový úlet.

F. Šimek 13.11.2019 9:10

Mně v roce 68 bylo 22 let, takže si tu "VARŠAVSKOU"pomoc- moc dobře pamatuju. Pod Kletí byli NDR vojska a společně s ostatníma osvoboditelama rozbili vysílač na ŠENÝGLU!!Asi tak.....[>-]EU

V. Pavelka 13.11.2019 9:07

Tak jako opozice která blokovala v parlamentu přijetí EET, dlouhými obstrukcemi, zneužila komentář o sněmovně žvanilů ", a vyrobila s pomocí novinářů mantru, že Babiš chce zrušit demokracii ?!A tak je to skoro se vším , když není důkaz , tak ho vyrobíme .;-O

J. Anděl 13.11.2019 8:58

Dobrá poznámka a připomínka.

Akorát ten závěr: zástupy uctívají fiktivního studenta?

Ach jo. To je jako polít jahodový knedlíky olejem ze sardinek.

J. Anděl 13.11.2019 8:56

:-)

Hezký den.

P. Hlosta 13.11.2019 8:56

Opletal byl symbol oběti nacismu. Současně s tím je spojeno likvidování inteligence národa. Ty oběti jsou posvátné. Zatímco Samet počatý 17.Listopadu je o úspěchu národa v návratu k demokracii. Fiktivní Martin Šmíd je jen epizodka nehodná zmínky při oslavě úspěchu návratu národa k demokracii!

J. Anděl 13.11.2019 8:56

Člověk v tísni kritizuje Rusko. Rusko zařadilo Člověka v tísni mezi nežádoucí organizace.

Z toho si každej může vzít, co chce. Na jednu stranu je takový krok pochopitelný. Ale zastávat se Ruska nebudu. Kdo se ho zastává, mohl by taky podporovat (a taky obvykle podporuje) myšlenku, že i u nás by některé organizace mohly být nežádoucí.

Takový člověk u mě pak ale nemá kredit, když si stěžuje na cenzuru fejsbuku.

Zjednodušeně: chci-li kritizovat fejsbuk, nemůžu hájit Rusko. A stejně tak naopak - hájím-li progresivní boj proti nenávisti a nekorektnosti (včetně kriminalizace), nemám, podle mě, kredit kritizovat Rusko.