26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Vrať se do politického hrobu

Je to příběh smutný i komický - návrat Jiřího Paroubka do sociální demokracie. Možná, že by se odehrával v jiném tónu, kdyby Paroubek tiše podal přihlášku v Cerhenicích s podotkem - bylo mi s vámi dobře, rád bych byl s vámi opět, odpusťte mi, co jsem prováděl. Jenže on to prezentuje, že chce chlapcům pomoct vytáhnout káru z bláta, a to věru působí komicky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Donát 19.6.2017 8:43

Re: Proč je Slovensko lepší?

A taky poslušně přijali Euro :)

V. Hájková 19.6.2017 8:57

Re: Proč je Slovensko lepší?

Proč poslušně? On jim někdo držel pistoli u hlavy , aby to udělali?

S. Donát 19.6.2017 9:07

Re: Proč je Slovensko lepší?

No to asi nedržel. Takže spíš neposlušně, že? :)

M. Prokop 19.6.2017 9:01

Re: Proč je Slovensko lepší?

A je Slovensko lepší?

P. Kučera 19.6.2017 7:37

Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

O Paroubkovi dnes napsal Aston. Je jich ale mnohem víc. Např. lánští pučisté. S odstupem to snad nebyla úplně špatná myšlenka, ČSSD dosáhla ve volbách o 10% (tedy o třetinu) míň než se čekalo a pár ambiciózních mužů se rozhodlo, že udělají výměnu šéfa, přestože ty volby vyhráli a i kdyby dostali víc, nová vláda by asi moc jiná nebyla. Jenže to udělali nesprávní lidé a hlavně pak zcela křiváckým způsobem, který zrežírovali Zeman s Haškem. Na jižní Moravě, odkud gros pučistů pocházelo, jim už voliči sepsali politický testament a poslali je do důchodu, zbývá jen popularita Zimoly a samozřejmě Zeman na Hradě, jehož čas už uplynul koncem 90. let, v době akce Děkujeme, odejděte. (Důvodně se obávám, že se zvedl z Vysočiny nedobrovolně, že není svým pánem.)

Sobotka rozhodně nepatří mezi ty největší křiváky (kdo z nás je bez viny, ať si tím kamenem hodí!), ČSSD není strana, kterou bych volil, ale Bohoušovi rozumím a v politice by skončit nemusel - i když ne úplně na vrcholu. Zaorálek je mi osobně méně sympatický (ukecaný až uřvaný, vzteklý), no, uvidíme. Moudrých a perspektivních lidí je v naší politice jako šafránu, a je to škoda. Kdy se stane politickou mrtvolou Babiš? Co všechno ještě na něj bude muset prasknout? Mám pocit, že ani důkaz o spolupráci s FSB by u nás dnes nestačilo. Je to dost děsivý pohled.

A Paroubek? Trpí napoleonským komplexem, jenže bez vojska. No podívejte se na něj: "oblek, boty, košile, vázanka... kdo z vás to má?" (I takový vul byl naším premiérem).

Dobrý den.

J. Laták 19.6.2017 7:55

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

:-)

P. Kmoníček 19.6.2017 7:56

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

Napsáno velmi výstižně a není co dodat!

K. Němec 19.6.2017 8:23

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

V podstatě souhlas, až na toho Sobotku. Ten patří rozhodně mezi špičku křiváků. Zdání klame.

P. Kučera 19.6.2017 9:33

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

Pane Němče, já nevím. Nějaké argumenty by po ruce nebyly?

K. Němec 19.6.2017 9:48

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

Čím začít? Zkusme tedy ovládnutí strany a naprostá likvidace každého, kdo nejde se Sobotkovým proudem. Absolutní ovládnutí státní správy na dlouhá léta prostřednictvím služebního zákona. Hlas pro jiného, než vlastního prezidentského kandidáta. Našel bych toho víc pane Kučero. On to čas ukáže, uvidíte.

P. Kučera 19.6.2017 11:18

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

Tak se u toho zastavme: Nebyla ona likvidace protivníků spíš měkká, nešlo jen o odvetu za jejich snahu o likvidaci Sobotky? Služební zákon je přece dobrý v tom, že zamezuje po každých volbách výměnu administrativy, jejíž hlavním motivem jsou (byly) tzv. trafiky! A Zeman? Ano, to je chronická bolest ČSSD - mnoho jejích členů se v Zemanovi stále vidí. Ti, kteří jej v ČSSD nevolili, patří k těm prozíravějším (jak nasvědčují zkušenosti z jeho kroků ve funkci). Ale víc se zmiňují u Sobotky dva jiné hříchy: jeho podpis na privatizaci OKD Bakalovi a jeho nákup bytu z poslaneckých náhrad. Ta privatizace OKD byla ovšem upečena v celé Zemanově vládě, byl na prodej expertní odhad (dnes vidíme, že špatný), potenciál podniku se špatně odhadoval, a konečně, i Z. Bakala měl tehdy a ještě dlouho poté dobrou pověst poctivého podnikatele. Ano, byla to chyba, ale... A ten byt? Jistě, ze stejného důvodu odešel z politiky Libor Ambrozek, ze vzdáleněji podobného pak S. Gross. Byla to jistě pro Sobotku ťafka, ze které se snad poučil. Závěr? Jeho hříchy se mi nezdají smrtelné. Na rozdíl od Zaorálka vždy působil klidně a optimisticky, což snad není k zahození. Že mu lid nerozumí? Podle mne asi lid hledá typ "zlého vůdce". Ale to je spíš vina lidu, ne Sobotky. Tak budeme mít místo něj asi Babiše. Hrůza.

K. Němec 19.6.2017 13:57

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

Omlouvám se za pozdní odpověď pane Kučero, ale nemůžu tu být nepřetržitě. Já s Vámi nesouhlasím. Ta likvidace jiného názoru byla tichá, ale důkladná a hluboká. Jakákoliv likvidace těch, kteří mají jiný názor je špatná, nemůže dobře dopadnout a tato nebyla ani vedena dobrým úmyslem.

K tomu nezvolení Zemana, dnes se může jevit jako prozíravá, ale v té době to tak nebylo. Zeman se jim začal mstít až po té volbě. Ono, když si vezmete, jak v té době ČSSD vystupovala proti ODS a Klausovi, tak je jasné, že šlo o značný úkrok stranou a že to byl hlas za "něco". I ta další prezidentská volba to potvrzuje.

Ty další věci neřeším a netahal bych je do diskuze. Sobotka toho má na triku dost průkazného, tohle netřeba.

P. Kučera 19.6.2017 14:31

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

Pane Němče, moje jakési sympatie si Sobotka poprve získal právě tím, že se postavil proti pučistům - nic jiného mu totiž nezbývalo. Byli to intrikáni. Kdyby se chovali rovně, tak otevřeně zkritizovali Sobotku a nejednali by skrytě, jako zloději. Bylo úsměvné, že Hašek vytýkal Sobotkovi slabý volební výsledek (který ovšem stačil k vítězství), když mu předtím řadu měsíců házel klacky pod nohy. Volby byly pro ČSSD (opakuji) vítězné, logicky tedy šéf partaje má právo ustavit vládu. A pučisty nezlikvidoval Sobotka, ale voliči ve volbách. Kromě Zimoly, který ovšem nemůže být na kandidátce, když se zapletl s tím svým kamarádem coby šéfem JČ nemocnic, když mu (úředníkovi!) přidělil odměny vyšší než má prezident republiky za to, že mu postaví rekreační objekt u Lipna (sic!). To si ČSSD po ostré a potřebné kritice Babiše prostě nemůže dovolit.

Co v politice nesnáším, jsou intriky. Političtí odpůrci se mohou politicky "likvidovat" v otevřeném a čestném boji. A k tomu má i prezident hodně, hodně daleko. Ke své funkci se prolhal a politicky ho živí vyvolávání strachu tam, kde není namístě. Zdravím.

P. Portwyn 19.6.2017 8:40

Re: Politické mrtrvoly aneb Umění odejít

Sobotka je bez barvy, chuti a zápachu. Zvolen proto, že na rozdíl od Paroubka a Ratha neštval každého v okruhu pěti set kilometrů, neškodil. ODS se odrovnala sama, tak socdemákům vláda spadla do klína.

Jenže pak se pod dojmem "eurosocdemáků" rozhodl otočit kormidlo a přejít od klasického levicového voliče k "nové levici": mladým městským pseudointelektuálům, zaměstnancům neziskovek, menšinám. Jak moderně to zní... Špatná kalkulace. Tyto voliče už si rozebrali Zelení, TOP09 a další posthavlovské strany.

Kmenový volič ČSSD neměl koho volit. A do toho vstoupil Babiš, který dal těm lidem možnost si zanadávat na "všeci kradnú" a stáhl si ty voliče pro sebe. De facto opakoval Zemanův postup, když ČSSD odsála voliče Sládkovi a spol.

Generálem bez vojska je Sobotka. ČSSD se pokouší dezertéry přivést zpět, ale potřebuje vůdce. Socialistu hospodského střihu, se zemanovským drajvem až hulvátstvím, jenže nemá koho. Tak zkouší provařeného Jyrku...

J. Novák 19.6.2017 7:37

Od pana Junckera je to kalkul na vražení klínu.

Z. Inka 19.6.2017 7:30

Ještě by mne zajímalo,

kdo si dal dohromady Paroubka a proč zrovna v Cerhenicích.... Tam je další zneuznaný, který by chtěl stranu povznést k nebesům

D. Polanský 19.6.2017 7:26

Nepoučitelný

je Macron, Paroubek a nakonec nepoučitelní jsou i úředníci EU. Všem chybí skromnost, pokora, všichni mají pocit, že jsou povoláni, aby něco nebo někoho spasili. Naposled nás spasil Ježíš, nechal se kvůli nám ukřižovat. Tihle ale nevypadají, že by se nechali za svoji pravdu ukřižovat, spíš chtějí obětovat jiné a sami žít v blahobytu.

R. Langer 19.6.2017 7:29

Re: Nepoučitelný

Tak jako všichni levičáci.

P. Rajman 19.6.2017 7:18

Dobrá zpráva pro ANO, špatná pro ČSSD

To jsou výsledky parlamentních voleb ve Francii.

D. Polanský 19.6.2017 7:27

Vyjadřujte se přesně,

je jenom Babiš, ANO je jeho krycí jméno.

A. Trick 19.6.2017 7:28

Re: Dobrá zpráva pro ANO, špatná pro ČSSD

Voliči v Kotlince se na podzim rozhodně nebudou řídit výsledky voleb ve Francii.

P. Selinger 19.6.2017 11:01

Re: Dobrá zpráva pro ANO, špatná pro ČSSD

Francouzi se zbláznili, stejně jako když američané volili Obamu. Bohužel u nás je bláznů, kteří budou volit Agrodfert, taky hodně.

P. Hlosta 19.6.2017 7:15

Jakoby bulváru nebylo dost! ;-))

Mám pocit, že Paroubek je rozvedený zase, nebo ne? Já ho skoro vůbec nesledoval od času jeho uražení se na své voliče a odchodem k jiné straně. Paroubkova milá se hodně za něj angažovala ve svých blozích. Asi přestala, když pochopila jeho "sexi mozek". A co Zuzka bejvalka? Ta už má za sebou ty následky z "charity" pod Paroubkem? Psalo se, že za ni musel kterýsi pracháč skoupit dluhy, co nadělala svým neuváženým charitováním dozorovaným Paroubkem. A co ti "kolotočáři" co jim zastřelil jeden takový Paroubkův syna a už vyšel z lochu?

Celé Paroubkovo snažení se v politice je jen bulvární tyátr. Jakoby měli v ČSSD málo co dát do AHA, nebo Blesku, teď mají na krku znovu skandalizování Paroubka. Proč ten si zase namlouvá, že bude cosi víc a přes politiku? Nemůže dělat ekonoma přes hospody, co mu přinášelo poklidný život za socíku? Njn, vono už takových fleků je jen ve státní správě a tam měla obsazeno ČSSD s koaličními. Tak snad až po volbách, ale to se Paroubek plete, že ČSSD jsou pespektivní na novou vládu.

;-))

P. Han 19.6.2017 7:39

Re: Jakoby bulváru nebylo dost! ;-))

Kdo to je Paroubek?

J. Laták 19.6.2017 7:50

Re: Jakoby bulváru nebylo dost! ;-))

Paroubek, als. Jyrka Šuplik Kapsička je bývalý šéf tradiáš-comanda se sídlem Lihový dům, Praha.

J. Kombercová 19.6.2017 8:29

Re: Jakoby bulváru nebylo dost! ;-))

Na básnickou otázku se neodpovídá.

J. Laták 19.6.2017 10:31

Re: Jakoby bulváru nebylo dost! ;-))

Jestli to tady úkolujete, tak jste možná třiapadesátá .., není-liž pravda? :-)))

J. Kombercová 19.6.2017 13:35

Re: Jakoby bulváru nebylo dost! ;-))

Jak jste na to přišel, s tím úkolováním? Jak si, prosím, představujete "někoho úkolovat"

Vy budete spíš blbej.

J. Laták 19.6.2017 18:30

Re: Jakoby bulváru nebylo dost! ;-))

Ano, moje blbost spočívá v tom, že mi rozhodila bezvýznamná 3,14ovina od namyšlené kozy.

M. Berka 19.6.2017 6:50

Lidé mají současných politických stran dost...

jak vidíme u nás i jinde. No tak se ti lidé hodí do šuplíku, zatřese se (jak říkával Janyška) a z šuplíku se vysypou ti samí lidé do jiných stran. Vyšlo to špatně? No tak se zatřese šuplíkem znova... Kde chcete brát nové lidi? Kdo se chce špinit tím systémem?