27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Volte spam

Je to spam nebo není? Stoupenci Václava Klause se obracejí na poslance a senátory, aby znovu zvolili Václava Klause prezidentem České republiky. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Občané mají právo se obracet na své volené zástupce osobně, písemně i prostřednictvím elektronické pošty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
fany 12.1.2008 5:22

Re: Neklikejte-je to abacus-spam!

Díky, tak klikat nebudu ;-D

fany 12.1.2008 4:28

Aston plivnul vedle....

Tak mu to odpusťte....

Taky co pořád vymýšlet, že?

huhu 12.1.2008 9:31

Re: Aston plivnul vedle....

ale neplivnul jen tak. Tihle pohrobci pravdalásky zase ucítili šanci, Aston není sám. Jako obvykle to vyšumí, je třeba jen vydržet do 8.2. , docela bych si vsadil, že Klasu vyhraje hned v prvním hlasování....ani ne tak kvůli sobě, ale je to příležitost pro mnoho poslanců ksčssd dát Paroubkovi za uši...

Jap 12.1.2008 4:08

HODNE PRITAZENO ZA VLASY ASTONE

Stihat nekoho za spam je mozne, pokud rozsiruje hromadne  do emailovych schranek nejakou nezadouci , a nevyzadanou elektronickou postu.  Myslim si, ze v tomto pripade ale nelze vinit prislusnou   webovou  stranku ,  jenom proto, ze  odesilani vzkazu jenom usnadnuje, protoze o samem odeslani rozhoduje nekdo jiny   dalsi osoba, volic , obcan  a stihat ho za jeden ci nekolik  vzkazu je nesmysl.  Obcan,  volic, rezident, a kazdy jiny ma na uzemi CR prava zarucena ustavou, v tomto pripade pravo   svobody slova. A toto jeho  ustavni pravo je  daleko silnejsi , nez  je pravo clena parlamentu nemit preplnenu postovni schranku, nakonec ti volici, obcane, mu za tu postovni schranku plati a navic komunikaci s volici je mozne povazovat za jednu z pracovnich povinnosti  clena parlamentu. Takze naopak by asi bylo mozne podat nejakou ustavni zalobu na toho clena parlamentu, ktery se odmitne s volici bavit, odmitne jim dat svoje telefonni cislo, svoji emailovou ci postovni adresu.  Soud by na nem asi pozadoval, aby volicum umoznil primerenou komunikaci s jeho uradem . Co je primerena komunikace, o tom by mohla byt diskuze. Ale clen parlamentu nemuze volicum a obcanum jednoduse rici,  ja a moji urednici nemame cas se s vami vybavovat vy pitomci , neotravujte . To by pro nej mohlo mit nezadouci nasledky, mozna i pravni nasledky. S takovym napadem Astone ani nezacinej.

Melein 12.1.2008 2:59

Astone, víc a více

;-D

mol 12.1.2008 1:49

nelžete

zákon naprosto přesně elektronický spam definuje a může jím být pouze obchodní sdělení, tj. v tomto případě prostě a jednoduše o spam nejde. Ale co by novinář dělal s fakty, že...

mike 12.1.2008 2:36

Re: nelžete

Spam tu byl davno predtim, nez se ho nasi skveli zakonadarci rozhodli definovat. Rozhodne se neomezuje pouze na obchodni sdeleni. Neco si o tom prectete.

No ale v tomhle pripade opravdu o spam nejde. Jsou to sice zpravy nevyzadane (se kterymi ovsem poslanci a senatori musi pocitat), ale nejsou hromadne tj. neposila to jedna osoba mnoha jinym, ale naopak. Ze je to pitome je vec jina.

mol 16.1.2008 0:38

Re: Re: nelžete

Chápete, že z právního hlediska je důležité to, co se píše v zákonech a ne na wikipedii? Asi ne....

kocour 12.1.2008 1:28

No, nejvíc naštvaný by z těch mailů měl být Klaus,

kazí mu pověst.

mike 12.1.2008 1:36

Re: No, nejvíc naštvaný by z těch mailů měl být Klaus,

A je?

kocour 12.1.2008 8:58

Re: Re: No, nejvíc naštvaný by z těch mailů měl být Klaus,

No, myslím, že radost nemá, jako z každé akce, kdy si někdo zvyšuje vlastní popularitu na jeho účet.

tom 12.1.2008 1:16

J.Cimermann for president

!!!

tom 12.1.2008 1:16

J.Cimmermann

Ben Fato 12.1.2008 1:13

Pánům Mejstříkovi a Zlatuškovi je nepříjemné

Pánům Mejstříkovi a Zlatuškovi je nepříjemné, že se na ně voliči (osobně a jednotlivě i když na "předtištěném formuláři" či "koreponďáku") obracejí, neboť se jim to nehodí do krámu. Ačkoliv placeni z našich daní a zastupující náš občany neváhají sprostě označit e-maily vyjadřující názor voličů odlišný od jejich vlastního za spam. To je nehoráznost nejhoršího kalibru a nad tím by se měl dobrý komentátor zamyslet.

jz 12.1.2008 3:55

Panu Zlatuškovi nic nepříjemné není, to si vymysleli na volteKlause

Neffovo tvzeni o tom, že by Zlatuškovi bylo něco nepříjemné, je nesmysl, zakládající se na informaci pouze jedné strany (volimKlause) - a Ondřej Neff o tom byl před zveřejněním tohoto článku Zlatuškou mailem informován. Zlatuška po nikom nechtěl, aby mu tyto spamy neposílal (filtr na takový nesmysl si dokáže udělat sám a běžně tak dělám) - informaci o nějaké žádosti o zastavení zasílání si volteKlause vymysleli.

Zlatuška na první várku mailů všem domnělým původcům osobně odpověděl - v odlovědi nebylo žádné odmítnutí, naopak poděkování za zájem o volbu prezidenta: Jeden z těch, kdo mu poslali svůj "osobní" mail jako senátorovi ze svého volebního obvodu, mu v následné odpovědi napsal: "kdybych tušil, že vy jste adresátem té výzvy, neplýtval bych podpisem." To, že jsou maily s jeho jménem zřejmě bez jeho vědomí posílány lidem, kterým by to oni neposílali, si samozřejmě musí vyřídit s lidmi z volimKlause. Jiný z těchto údajných "autorů" mu sdělil svou adresu, která je ve Valašském Meziříčí, Zlatuškův volební obvod je ovšem v Brně, takže volimKlause rozesílá za své klienty maily, ve kterých z nich s ohledem na obsah dělá lháře.

Od Zlatušky žádná stížnost na "nepříjemnosti" nepřišla. Jeho autentický komentář k nepravdám šířeným z volteKlause volitelům, se kterým je Ondřej Neff obeznámen, zněl: "Nestěžuji si nicméně na tuto věc - jsem zvyklý, že ve spamech rozesílaných touto formou na různé pochybné zboží jsou obsaženy nepravdy z povahy věci samé, a jeden takový rozesilatel navíc na zboží politické povahy mne nijak nevyvádí z míry."

Resume: volteKlause ve svým vyjádřeních i zprávách podstrkovaných svými klienty lže. Tyto skutečnosti jsou jim navíc prokazatelně známy, takže se jedná o zcela vědomé lži. Ondřej Neff je ovšem po nich papouškuje.

Ben Fato 12.1.2008 10:05

Re: Panu Zlatuškovi nic nepříjemné není, to si vymysleli na volteKlause

Mým poslancem je podle volebního obvodu například také Paroubek, ačkoliv jsem ho nevolil. Je mým poslancem a i když je to mrhání mým časem, přesto jsem mu e-mail poslal. Pochybuji, že ho bude číst natož na něj reagovat. Nejvýše někde něco vyble.., perdon, vyřkne o spamu a podvodu a pod. Podobná mi připadá vaše obhajoba pana Zlatušky a ne zcela férové napadání iniciativy Volte Klause. Stačilo ale jednoduše napsat, že patříte mezi těch cca 44% občanů, kteří neřekli jasně, že by v čele státu chtěli Klause i na další období.

Hariet2 12.1.2008 0:32

Ach jo...

Naši občané jsou asi pitomci. To nemá s rozumem nic společného...

AeroKarel 12.1.2008 0:34

Re: Ach jo...

Těsně podpoloviční podíl ano. Volbami prokázáno.

strejda 12.1.2008 0:53

Re: Re: Ach jo...

Myslíte ten, co potřeboval Melčáka a Pohanku, aby byl nadpoloviční?

jamo 12.1.2008 1:29

to strejda

chápu strécu, nějakých 300 000 je u tebe houno, ale každý není až takový b l b;-P

kanuk 12.1.2008 1:52

Re: Re: Ach jo...

35 procent je dost pod polovičkou.

strejda 12.1.2008 0:18

Jsem pro Klause

Jsem pro Klause presidentem. Švejnar nebude uklizen na hrad, ale vydrží v politice a založí novou, moderní pravicovou stranu. Po podzimní těžké porážce ve volbách se ODS již nevzpamatuje a velká část voličů přejde do nové strany. U ČSSD to bude mnohem menší procento. Česko bude konečně mít slušnou pravicovou stranu a ODS postupně zcela zanikne a s ní z politiky vypadnou ti nejzkompromitovanější. Vím že modráci mi budou nadávat. Jsem ale malý pán na to, abych to změnil a tak to bude k ničemu. Ahoj po volbách. To bude něco! Léto bude krásné a příjemné i podzim bude takový.

Šumavák 12.1.2008 0:21

máte-li tu předpověď správně,

tak Švejnar bude  tak leda zakládat tu stranu z nových emigrantů v USA......

Pavel Pávek 12.1.2008 0:54

Re: máte-li tu předpověď správně,

Stěžejní podmínkou členství bude neznat heslo na standartě prezidenta a netušit nic o Kuksu a Matyáši Braunovi.

Šumavák 12.1.2008 1:47

Braun.., Braun...

nebyl to ten Němec, co v Americe stavěl rakety....??

;-P;-D;-D

krtek 12.1.2008 9:26

Re: máte-li tu předpověď správně,

No, možná z těch, které jsi na šumavských hranicích nezlikvidoval, statečný to hochu ...

mig 12.1.2008 0:24

Re: Jsem pro Klause

Už poněkolikáté stejné volání: na bílém koni přijede princ spasitel. ( Názvy zaniklých stran a hnutí si dosaďte, strejdo, sám.)

Šumavák 12.1.2008 0:26

Jo, to Klaus nemůže....

Ten včera v Topolčankách prohlásil, že na koně ho nedostanou.....;-P;-D

tomas@tengler.cz 12.1.2008 2:53

Re: Jo, to Klaus nemůže....

... ale i to Klaus muze, a na kone ho uz dostali, ne ze ne. Dokonce je k mani i fotka - pred par lety na klisne Sentry, dvur Borcice ...

Jirka 12.1.2008 0:28

Re: Jsem pro Klause

Souhlasím,že by v tomto státě byla potřebná nějaká skutečně pravicová strana.Jenže mám obavu,že tu po ní není poptávka.