4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Volby budou důležité

Topolánkův případ má samozřejmě pokračování. Sociální demokracie je jako pes, který se chopil kosti, zakousl se a nemíní pustit. Jen slovíčka se změnila. Už se nemluví o podvodu, protože Topolánek v úterý přesvědčivě doložil, že se žádného podvodu nedopustil. Už se mluví o všimném, tedy o něčem jako je úplatek. A taková věc se prakticky nedá v obchodním styku vyvrátit. Kdo dokáže, jaký obchod byl za jakých okolností výhodný nebo nevýhodný a kdo koho a proč zvýhodňoval? V říjnu budou volby do části senátu a obecních zastupitelstev. Bude záležet na voličích, zdali spíše přijmou verzi o čistém Topolánkovi, nebo o špinavém. Špíny je ale teď všude plno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jonáš 15.9.2006 15:36

Re: Re: Re: banky ktere odpousteji dluhy

Vážený to už byla PMB dávno po klinické smrti a rozhodoval to přímo magisrát .. ono je docela dobrý někdy tu chronologii ctít, chcete-li se opravdu někam dobrat.

Buvol 15.9.2006 15:36

Re: Paroubkova Pohádka analytická..

Je to vada materialu to dnešní vedení ODS .....

http://pravo.newtonit.cz/default.asp?cache=266948

Psí vrah Čumil 15.9.2006 15:35

Re: No, Foundrymane, abyste se s tím nemusel hledat:

Tady si to přečtěte. :-)

http://ihned.cz/1-10070910-19306000-002000_d-76

Béda, indian summer''s bear 15.9.2006 15:35

Re: Re: Re: Když zkrachovala banka, ve které jsem pracoval,

Nějak to vysvětlujete zmatečně. Vy jste dlužil bance a jiná firma Vám dala dalších 40 klacků, že už nic nedlužíte a ještě se mi divíte, že nechápu? Nějaké potíže v šestinedělí nebyly u Vás? :-)

NoName 15.9.2006 15:35

Re: Re: Re: Re: Re: Když zkrachovala banka, ve které jsem pracoval,

No a napsal jsem to dokonce dvakrát, jak to tak čtu.  Takže ano, zaplatil jsem firmě, ne ona mne samozřejmě.

Ale to přece na podstatě zločinu nic nemění, ne ? Okradl jsem banku o 60 000 ... Dle místní logiky ...

Honza™ 15.9.2006 15:33

Soudruzi ,navrhuji smíření,když se chce tak to jde :-)

http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.680.jpg

Petr Kunetka, zlocinec 15.9.2006 15:33

Re: pozoruhodne

Nu, pf, zacneme tim, ze nase bankovni praxe ma k civilizaci daleko ;)

V realu to u nas funguje tak, ze si banka necha bianko smenku "bez protestu", pricemz se podepise smlouva, ze ji pouzije pouze v pripade nesplaceni . Po to, co se banka rozhodne, ze uverovy vztah je ukoncen (banka rozhodne!!!), smenku znici.

Hodne veci kolem toho je ale na urovni "gentleman agreement"... Protoze kdyby se banka treba rozhodla, ze jsem smlouvu porusil (treba zaplatim o den pozdeji), tak maji v ruce okamzite splatnou smenku, zatimco ja se muzu soudit 8 let... Jestlize VAE nabidla jakz takz uspokojujici platebni kalendar, zaplatila celou jistinu a cast uroku tak vcelku chapu, ze mohla vzniknout takovato dohoda... Nevim. Proste, narozdil od vsech pritomnych si nejsem situaci jisty, a nejvic do toho muze vnest svetlo zjisteni, proc PMB netrvala na splaceni zbytku dluhu.

NoName 15.9.2006 15:33

Re: Re: Re: Re: Když zkrachovala banka, ve které jsem pracoval,

Ano, jistě, mimořádně špatná formulace, zaplatil jsem firmě a ona převzala dluh, omlouvám se.

jonáš 15.9.2006 15:33

Re: Re: Re: Re: banky ktere odpousteji dluhy

No já to čet v tý historii maličko jinak, ale už jsem línej se s tim hledat .. nicméně nějakej archiv z jednání magisrátu o té pohledávce (PMB tušim padla 2000) by vyplout mohly, jistě by to bylo pro mnoho postupujících zajímavý čtení ;-D

grr 15.9.2006 15:32

Re: a kam se poděl kriminální čin ?

To bylo nějakýho řevu o trestným činu a najednou jen kňoukání o etice podnikání.

Sekac s kosou 15.9.2006 15:32

KRUTY PRIBEH Z PAROUBKOVY ERY - dragikomicke duvody, hloupe zakony, zkorumpovani urednici

Ministerstvo vnitra si chce posvítit na lukrativní zakázku na výrobu 40 000 nových policejních uniforem za více než 150 milionů korun. Ministr vnitra Ivan Langer (ODS) to v pátek uvedl pro Český rozhlas - Radiožurnál. Podle Langera nákupčí z policejního prezidia chybovali, když nevzali v úvahu, že vlastníkem licence na nové stejnokroje je kromě úřadu také soukromá firma Humi Outdoor.

Společnost Humi Outdoor nový stejnokroj vyvinula a je držitelem, tzv. průmyslového vzoru neboli ochranné licence. Ve výběrovém řízení ale firma skončila až druhá, přestože nabídla výrazně nižší cenu než vítěz tendru, firma Avízo.

NoName 15.9.2006 15:31

Re: Re: Re: Když zkrachovala banka, ve které jsem pracoval,

A to prosím šlo o banku, kterou pak sanoval stát (aby mohla vyplatit aspoň své klienty).

Ifča 15.9.2006 15:31

Re: Re: Re: Když zkrachovala banka, ve které jsem pracoval,

Ježíš, NoName, hrozně nerada bych dávala za pravdu Bédovi, ale nezaplatil jste těch 40 tis. vy firmě? (Místo původně dlužných 100 tis.?)

Béda, indian summer's bear 15.9.2006 15:31

Re: Re: Re: Zacinam si byt

Pochopitelně, už jsem to psal včera, měli vymáhat nebo i dát návrh na konkurz firmy, pokud by byly splněny podmínky. A dle mého byly. Navíc se šlo spojit s dalšími věřiteli /KB/, případně Konsolidační agenturou.

AeroKarel 15.9.2006 15:31

Re: No, Foundrymane, abyste se s tím nemusel hledat:

"Výsledek hospodaření VAE, na němž se pan Topolánek významně podílel, stál daňové poplatníky, jak jste SÁM uvedl, 15 milionů"

Směl bych poprosit o vysvětlení, jak ten dluh stál 15 milionů daňové poplatníky? Stačí jen stručně ......

AeroKarel 15.9.2006 15:29

Re: Re: Re: Re: Re: Zacinam si byt

No, už jsem zahlédl že ji sem do toho tahá, ale doufal jsem, že o tom něco víš.

NoName 15.9.2006 15:29

Re: Re: Když zkrachovala banka, ve které jsem pracoval,

Nepřekvapuje mne, že nechápete. Ne, firma mi vyplatila 40 tisíc s tím, že už nedlužím, že dluh přebírá. Ale já jsem původně dlužil 100 . Takže jsem dle vaší logiky okradl stát, společnost, OSN, mrznoucí děti v Kromeříži atd., protože jsem smazal 100 000 zaplacením 40 tisíc.

Sekac s kosou 15.9.2006 15:29

Re: banky ktere odpousteji dluhy

A co INVESTICNI A ROZVOJOVE BANKY?

A CO SVETOVA BANKA?

V civilizaci je o nepameti pravidlem, ze nutnou podminkou prosperity banky je potreba drzet v hrsti par politiku. Tomu se rika KAPITALIZACE POHLEDAVKY. Marketingovi magove dohazuji budouci politiky

Lea 15.9.2006 15:28

Re: Re: tahle debata

NoName, jinak jsem vám ctěla říci,že už na středních školách  v etice podnikání  probírají směnku Topolánka.je to zářný,aktuelní případ.A premiér nedopodá dobře.

Psí vrah Čumil 15.9.2006 15:28

No, Foundrymane, abyste se s tím nemusel hledat:

Milej Foundrymane, taky občas musím něco dělat - a podstatu věci vystihl přesně pf o pár komentářů výše. Pan Topolánek, jehož funkce ve VAE nebyla rozhodně bezvýznamná, opustil horké místo v čase, kdy VAE dlužila, kam se podívala: Výčet  tu byl uveden. Výsledek hospodaření VAE, na němž se pan Topolánek významně podílel, stál daňové poplatníky, jak jste SÁM uvedl, 15 milionů.  Ten problém tady prostě je - a je úplně jedno, zda se pana premiéra týká právně nebo jen morálně. Je to záležitost POLITICKÁ - a tady pan Topolánek zjevně ztrácí kredit kandidáta na funkci premiéra. Pohledávky vůči VAE jsme prostě platili všichni, zatímco spoluviník, právně v neprůstřelném postavení akcionáře eseróčka, žil v dobře zabezpečeném závětří své stranické kariéry. Občané platí následky podnikavosti tč. pana premiéra, jenž stojí v čele vlády, která o sobě tvrdí, že zachrání státní finance. Pokud jako stoupenec pana premiéra nevnímáte tenhle drobný rozpor, pak vám není pomoci. Jemu už ostatně také asi ne.

Bzuk 15.9.2006 15:27

Re: Re: banky ktere odpousteji dluhy

ano, mělo by se šetřit, proč PMB postupovala tímto postupem a byl-li prodej směnky za 1/3 hodnoty optimálním řešením....

AeroKarel 15.9.2006 15:27

Re: Leo, když jste schopna napsat tohle,

Náhodou, to je nový, neotřelý pohled na věc. Od Paroubka to bylo sprosťárna, Lein přístup by byl zajímavý, pokud by byl doplněn fakty.

pf 15.9.2006 15:26

to foundryman tu povazuje

za normalni v kotline odpoustet hrichy (financni...) Ja ne? To je ceske specifikum.

Béda, indian summer''s bear 15.9.2006 15:25

Re: Když zkrachovala banka, ve které jsem pracoval,

To nějak nechápu, Vy ste si půjčil u banky například 100 tisíc a nějaká firma Vám vyplatila dalších 40 tisíc za to, že dlužíte bance? Rozumím dobře? Nechápu, co ste zaplatil a komu, přeci ani ten dluh nemůžete platit někomu jinému, než u koho existuje...

Pohledávky banky za dlužníky krachem banky nezanikají. Vymáhá je dále ve výši smlouvy. I s úroky.

Honza™ 15.9.2006 15:25

Paroubkova Pohádka analytická..

http://www.virtually.cz/index.php?art=12537

Petr Kunetka, zlocinec 15.9.2006 15:25

Re: Re: Re: banky ktere odpousteji dluhy

Jestli timto stylem pristupovala k vymahani vsech svych pohledavek...

A vis, kdo ji dozoroval ;)

pf 15.9.2006 15:25

pozoruhodne

banka si necha vas slib kryti pote co je uver zplacen? To je fakt normalni praxe i v civilizaci?

Nema v uverove smlouve nahodou byt receno, ze se smenka vrati vystavci po splaceni dluhu? Skoly nemam, rad se necham poucit. 

AeroKarel 15.9.2006 15:25

Re: Re: Re: Re: Už naposledy

Ostatně, to dělá Paroubek také, a nevypadá při tom o nic chytřeji.

NoName 15.9.2006 15:24

Re: Re: Když zkrachovala banka, ve které jsem pracoval,

Doufám, že mladý na tom pískovišti nekousl psa předsedy místní organizace ČSSD ;-)

jonáš 15.9.2006 15:24

Re: Re: banky ktere odpousteji dluhy

Jo, rozhodně neměla zkrachovat ;-)