11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

Vláda přišla o krk

Vsázel jsem na pud sebezáchovy a vida, nevyšlo to. Dámy Jakubková a Zubová jakož i páni Schwippel a Tlustý podtrhli vládě koberec pod nohama a uspíšili proces, který s největší pravděpodobností povede k jejich politickému zapomenutí - to se týká obzvláště dam. Pány ještě může Václav Klaus pasovat do rytířského stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bzuk 25.3.2009 22:44

Re: Tak co, klausofilové ?

je Kajan spokojenej? Nebo čeká až se vyjádří pořádně jeho učitel a pánbůh?

clay 25.3.2009 22:46

Re: Tak co, klausofilové ?

včera se tu mohl zbláznit radostí, metal kozelce vpřed i vzad

Bzuk 25.3.2009 22:41

Re: Tak co, klausofilové ?

nemáme se sice moc rádi, ale tohle je trefa ...

Jsem zvědavej na reakce Kajana. Ten navrhoval rušení stranických buněk, když někde na obci sestavili členové ODS zastupitelstvo s lidmi z KSČM (často nebyl k dispozici nikdo jiný). Co teď říká na stranické buňky, které schvalují zcela zbytečný pád vlády, na kterou se 8 let čekalo a zase nejméně 8 let čekat bude ....:-/

clay 25.3.2009 22:44

Re: Tak co, klausofilové ?

tleská tomu....

Bzuk 25.3.2009 22:50

Re: Tak co, klausofilové ?

já s prominutím tyhle fanatiky nechápu. Docela mě tu nadzvihly i ty kydy od Petra H - ani netuším, že tu žije. Já ano. To máme ve jménu naprosté čistoty ideí, 100% dodržení volebních programů, žít celý svůj život pod levicovými vládami? Kdo to zaplatí? Na tuhle vládu jsem 8 let čekal, nebyla slavná, ale nakonec udělala kus práce a hodně se trefila do mých potřeb. Kvůli 3 pomstou zaslepeným poslancům a 1 loutce řízené Klausem to končí a reformní vláda zase nejméně 8 let nebude. Kde ti rebelové vzali tu odpovědnost tohle udělat? Kdo je do PS poslal? Doufám, že zmizí z politické scény nadobro ...

strejda 25.3.2009 22:59

Re: Tak co, klausofilové ?

Bzuku vám se to nelíbí, jiným se to zase líbí. S tím nic nenaděláte. Nemusíte dodržovat program na který jste nalákali voliče, ale pak nemůžete čekat, že si to nechají líbit. To je podstata demokracie.

pepa 25.3.2009 22:23

tak slo o zasadni nesouhlas?

Kdy se váš syn rozhodl? Své stanovisko řekl až v poslední hodině rozpravy před hlasováním.

Myslím, že se definitivně rozhodli, až když paní Zubová a Jakubková

řekly, že vládu nepodpoří. Jinak by to bylo falešné hrdinství bez

významu, kdyby pro to hlasovali sami.

Bzuk 25.3.2009 22:42

a kdo a kdy mu napsal ten projev?

clay 25.3.2009 22:42

Re: tak slo o zasadni nesouhlas?

ano a zaznělo to už v neděli, hned jsem to tu patřičně okomentoval...

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 22:21

Musim se rozloucit,

dobrou.

Pavel Kořenský 25.3.2009 22:32

Re: Musim se rozloucit,

Dobrou.

Petr H 25.3.2009 22:16

Lechtání v levém ušním lalůčku

mi napovídá,že o Weimarské Republice a jejich chybách v budování pluralitní demokratické společnosti ve spojení s USA uslyšíme v nejbližších letech "more than often".

Petr H 25.3.2009 22:12

Stále slýcháme The Great Depression

ale kohopak trklo,že současná americká administrativa nabírá kurz The Weimar Republiky?A jde defacto deflace dollaru stejně jako šlo Německo po zabrání Saaru 33 Francií?

Pavel Kořenský 25.3.2009 22:19

Re: Stále slýcháme The Great Depression

No to je otázka na kterou zatím odpověď nikdo nezná a názory se různí. Zatím se projevuje spíš deflace než inflace, ale je otázka kdy to "bouchne".

Já jsem laik, ale přijde mi, že některé druhy akcí FEDu a vlády jsou opravdu jak z alternativní reality.

Na jedné straně lije FED obrovské částky do bank a na druhé straně hodlá vláda letos vydat dluhopisy za 2 biliony (evropské) USD. To jaksi spolehlivě eliminuje tu likviditu kterou se FED snaží vytvořit, protože banka místo toho aby půjčila do ekonomiky, tak ty prachy ulije do těch dluhopisů a situace v úvěrové oblasti se nijak nezlepší.

Petr H 25.3.2009 22:28

Re: Stále slýcháme The Great Depression

Deflace-Inflace.Samozřejmě dilema.Ale co takhle hyper-inflace?To zničí stát spolehlivě.Jak se zbavila Weimar Republic extrémního zadlužení po zabrání Saaru Francií?Poslala marku na pár let ke dnu a s tím i střední třídu a tím defacto umožnila nástup populisty.

Pavel Kořenský 25.3.2009 22:32

Re: Stále slýcháme The Great Depression

No to je totéž. Hyperinflace je akorát neřízená a velká inflace, princip je tentýž.

Základní rozpor v názorech odborníků věhlasných jmen je v tom, jestli k inflaci dojde nebo ne. Zatím k ní nedochází, čemuž se dost divím.

Petr H 25.3.2009 22:35

Re: Stále slýcháme The Great Depression

Nedochází?Co spotřebitelský index cen?To už naznačuje hyperinflaci.

Pavel Kořenský 25.3.2009 22:45

Re: Stále slýcháme The Great Depression

No, ten vykázal někdy před týdnem růst 0.4% oproti očekávaným 0.2%, ale pokud jsem mohl číst ve FT a WSJ názory odborníků, tak víceméně všichni lamentovali, že je to sice pěkný výsledek, ale pořád mnohem méně, než by bylo žádoucí.

Petr H 25.3.2009 22:47

Re: Stále slýcháme The Great Depression

Pane Kořenský,vzhledem k měně spotřebitelský index dramaticky klesá již několik let.

Pavel Kořenský 25.3.2009 23:03

Re: Stále slýcháme The Great Depression

Ano, klesá. Což znamená rostoucí cenu peněz (klesající ceny) neboli deflaci. Té FED čelil v minulosti snižováním úrokové sazby, tedy snižováním ceny peněz. Teď už je sazba na 0 a není kam snižovat a přesto pokračuje deflace, resp. inflace je mnohem nižší než by měla být (CPI roste mnohem pomaleji, než by měl) a tudíž ty peníze házené do bank někde mizí.

Pavel Kořenský 25.3.2009 22:49

Re: Stále slýcháme The Great Depression

Jinak Bernanke žvatlá o hrozbě deflace skoro pořád, když obhajuje to jejich tištění prachů :-)

Petr H 25.3.2009 22:56

Historicky

nikdy neproběhla změna režimu za deflace,ale mnohokrát za hyper-inflace.

AndyO 25.3.2009 21:56

nějak se v "debatě" začínají stírat

rozdíly mezi Heraklity modrými a rudými.

Ani trochu se mi to nelíbí.

Václav 25.3.2009 21:59

Re: nějak se v "debatě" začínají stírat

Heraklité modří a rudí jsou totožní velevážený futrále.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 21:59

Re: nějak se v "debatě" začínají stírat

Asi spejeme k velke koalici...

AndyO 25.3.2009 22:00

Re: nějak se v "debatě" začínají stírat

zřejmě. Národní frontě.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 22:01

Re: nějak se v "debatě" začínají stírat

Ano, to uz umime ;(

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 22:06

Re: nějak se v "debatě" začínají stírat

Kdyz jsem kdysi davno psal, ze by mne fakt zajimalo, jak lide premysleli a co presne se delo v letech 46-48, nemyslel jsem to, jako ze si preji exkurzi...

AndyO 25.3.2009 22:20

Re: nějak se v "debatě" začínají stírat

vzdyt jsem to rikala, ze pozitivum vidim v uzavrenem kruhu zkusenosti.  Kdysi jsem tahala informace od rodicu, jak to vnimali- mama byla hodne mlada a rikala ze to brali dost vazne, ale i  s prvky srandy, chodili vylepovat plakaty  ...hadali se o cisla a v podstate delali to same co lidi dnes. Asi mene hrube  a v mezich technickych moznosti. Po valce se rychle otrkali a ty recicky o vdecnosti komunistum pry byly silne prehnane, nebyla to hlavni motivace komunisty volit. Volila tenkrat narodni socialisty, ale casem prestala chodit k volbam uplne. Ona byla zkuseny kriminalnik, komunistu se nebala a delala si co chtela.

Václav 25.3.2009 22:09

Re: nějak se v "debatě" začínají stírat

Začínáme si asi rozumět, pro případ, že by tomu tak bylo, přijměte omluvu.