23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Vláda přišla o krk

Vsázel jsem na pud sebezáchovy a vida, nevyšlo to. Dámy Jakubková a Zubová jakož i páni Schwippel a Tlustý podtrhli vládě koberec pod nohama a uspíšili proces, který s největší pravděpodobností povede k jejich politickému zapomenutí - to se týká obzvláště dam. Pány ještě může Václav Klaus pasovat do rytířského stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:56

Re: Ne, to je nepochopení.

Ja asi budu plakat. Vy proste nejste s to pochopit, co pisi. Treba je to moje chyba a pisu to spatne, nebo ja nevim...

Pavel Kořenský 25.3.2009 23:56

Re: tedy

Jinak tedy Číňani do toho taky šťourají zdařile, to je fakt. A to co se podařilo plácnout dneska Geithnerovi, tak na to Topolánek zdaleka nemá :-)))))

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:56

Re: Ne, to je nepochopení.

Ale vzdyt je to uplne jedno. Ja to zkusim kapitalkami, PROC MYSLITE, ZE KLAUS MUZE ZA TO, ZE TLUSTY A OSTATNI UDELALI TO, CO CHTELI.

Jeste bych to mohl zatancit ;)

Bzuk 25.3.2009 23:55

Re: Ne, to je nepochopení.

o kus výše. Topolánek mu zneuctil dítě - ODS, odvedl a ještě jiným směrem. Vy v klausových očích nevidíte tu nenávist, tou touhu po mstě, i kdyby se měl spojit s kýmkoli?

Haf 25.3.2009 23:55

Re: Jako elementarni

Macek žije spokojeně jako rentiér . A jakej to byl ambiciózní politik ;-D

Bzuk 25.3.2009 23:54

Re: Ne, to je nepochopení.

pořád ignorujete to nejdůležitější - klíčové rysy povahy VK - je strašně mstivý ....

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:54

Re: Ne, to je nepochopení.

Ja nechci ani tak dukazy jako  vysvetleni, proc si myslite, ze to, ze udelali to, co vzdy chteli, je nasledek Klausova zasahu. Kdyz by uplne stacilo, aby se Klaus nevmesoval.

Pavel Kořenský 25.3.2009 23:53

Re: tedy

Racku, a četl jste vyjádření všech možných představitelů a analytiků ve FT a WSJ, když na tom přípravném sezení G20 bylo jasně řečeno ústy představitelů eurozóny, že prostě do bank už ani vorla ???

Tady žádná koordinace postupu není. Prostě eurozóna má jiný názor než USA a ke konsensu se zřejmě nedospěje.

To co Topolánek řekl nejspíš fakt neměl z vlastní hlavy.

Bzuk 25.3.2009 23:52

Re: Ne, to je nepochopení.

Kunetka chce důkazy - nestačí mu očividné a zřejmé kroky Klause v posledních měsících. Tihle poslanci budou klíčovými prvky dohody mezi Klausem a Topolánkem. Oni budou klást podmínky, jedná se možná o totální zneuctění Topola a následné odstranění z čela ODS ....

vlk 25.3.2009 23:52

Já to tušil...;-)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:52

Re: Ne, to je nepochopení.

Ano. Ja si porad myslim, ze jim maximalne rekl, aby delali, co chteji.

Haf 25.3.2009 23:52

Re: Ne, to je nepochopení.

Ale to nemuselo tak být - mohla to bejt shoda a že by byli nevědomky nástrojem, to jistě ne

vlk 25.3.2009 23:51

No vždyť jsem to už psal.

Češi, ty smějící se bestie, zrušili LS a uvrhli svět do dalšího kola krize... Už se nás bojí i v rudé Číně ;-)

www racek 25.3.2009 23:51

Re: tedy

nevěřte tomu, ten dnes plácal i větší pitomosti, třeba o těch socanech a o tom, aby se ptali po lisabonské smlouvě u paroubka. prostě rozený diplomat.

Pavel Kořenský 25.3.2009 23:50

Re: tedy

Tak ono je to složité. Po tom přípravném zasedání G20, kde představitelé Německa a Francie jasně řekli, že eurozóna už nenaleje do bank ani vorla se nějaký představitel amerického ministerstva financí vyjádřil o německém ministru financí jako o zabedněnci a Geithner se vyjádřil v tom smyslu, že šéf ECB "je neschopný pochopit vážnost situace" nebo tak nějak. :-)

Ten summit G20 bude ještě velká legrace.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:50

Re: tedy

Spasit? Ja na ty Keynesianske reseni krize moc neverim, ony ji hlavne prodluzuji a zakladaji pristi, vetsi.

www racek 25.3.2009 23:50

Re: Klaus je prostě démon

no, je taky taky tak trochu faktura za jeho zvolení ... že ... alespoň se to říká :-D

vlk 25.3.2009 23:49

Ne, to je nepochopení.

Celá diskuze je o tom, jak se Klausovi podařilo odebrat zmíněným svobodnou vůli a nahradit ji svými pokyny. Alespoň já to tak chápu.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:49

Re: Klaus je prostě démon

Ja uz davno rikam, ze odpurci VK mu pripisuji az bozske schopnosti, zatimco priznivci jej - vetsinou maji za celkem uspesneho, ale nijak vyjimecneho politika s ekonomickym backgroundem, na konci kariery.

www racek 25.3.2009 23:48

Re: tedy

dohromady nic. jen urazil usa v jejich těžké chvíli a zničil pokusy o koordinaci postupu eu a usa.

což tedy jsou aSI TAK Z 99 % PŘEVAŽUJÍCÍ NÁZORY HLAVNÍCH SVĚTOVÝCH KOMENTÁTORŮ.

co si o tom myslíme my, je věc jiná. já si totiž myslím něco podobného. ale tohle je hra velkejch kluků, víte? chápete ten jemnej rozdíl? on jen úspěch téhle hry nás může tak trochu spasit.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:48

Re: Jako elementarni

Kazdopadne nechapu, proc ho Paroubek nevysplich tim, ze by se zdrzel (nebo lepe receno nejaci dva bezvyrazni poslanci ;)))

vlk 25.3.2009 23:48

Klaus je prostě démon

a tu dnešní fakturu od ČEZu mu hned tak neodpustím...

Bzuk 25.3.2009 23:47

Kunetko, já bych to uzavřel takto

ty dvě čůzy, tam je to asi jasné - nenávist a msta vůči Bursíkovi (dovolil si je nedemokraticky přehlasovávat), snaha o zviditelnění nově založené strany (zřejmě jasně doleva). A Tlustý, Shwippel, Raninec? Uvidíme- a poměrně brzy ;-)

Haf 25.3.2009 23:47

Re: tedy

|Ale on to otevřeně v TV vysvětlil, že to bylo ve shodě se všemi ...

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:47

Re: tedy

vytribene, sakra...

Gaston 25.3.2009 23:46

Vláda přišla o krk

Paroubek o rozum, a Klaus o poslední zbytky své "necti".

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:46

Re: Jako elementarni

Jasne vidite v tom, ze nejaci lide udelali to, co chteli udelat.

Mozna bude lepsi se venovat tem andelum ;)

Pavel Kořenský 25.3.2009 23:46

Re: tedy

Jo tohle. No to není žádná ostuda Evropy, to udělal záměrně a po pečlivé dohodě s Merkelovou a Sarkozym, o tom jsem přesvědčený na 100%.

Ten překladatel je pravda poněkud komická vložka, ale to už se někdy tak seběhne. Tedy pokud nebyl ten překladatel patřičně instruován někým dalším.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 25.3.2009 23:45

Re: tedy

;)))) Tak nejak. Svym klasickym vitribene diplomatickym zpusobem ;)

Bzuk 25.3.2009 23:45

Re: Jako elementarni

já ji tam nehledám, ale jasně vidím. A to opravdu nejsem paranoik. Já tu nepíšu o tom, že si američani sami sestřelují WTC a ambasády ....