8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Vítaná novinka

Tak to tu ještě nebylo, aby se Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vyslovila v souladu s ... čím vlastně? S veřejným míněním? Krátce a dobře, napálila veřejnoprávní televizi za nevyvážené a neobjektivní zpravodajství o prezidentských volbách v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Smutný 13.1.2017 10:49

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

... a hned za ním Václavek a Tvarůžková.

J. Franke 13.1.2017 10:51

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

Ono to funguje někdy i jinak. Moc jsem se před léty nasmál, když Sládek na jakýkoliv dotaz redaktora mlel stejnou mantru furt dokola, aby prý využil svoji přítomnost na obrazovce.

P. Smutný 13.1.2017 10:56

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

Bejvávalo ... ti současní moderátoři už jsou vycvičeni dokonale :-)

L. Kolman 13.1.2017 10:51

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

Někdy se to ale ne a nedaří. Zvlášť děvčata to někdy nezvládají. A tak chudinky snaží, až jsou z toho zpocené až na prdeli.

M. Varadinková 13.1.2017 10:56

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

Ano, přesně tak to je.

A ještě bych doplnila: když je hostů více, tak ten s "nežádoucími" názory často nesedí ve studiu, ale někde jinde, a jenom ho snímá kamera. A to dokonce i tehdy, když je dotyčný přítomen v Praze a v budově televize. Týká se to zejména hostů, kteří jsou zdatnými řečníky a moderátor se bojí, že se mu nepodaří je umlčet skákáním do řeči.

Příklad: Pan Jakl u Václava Moravce před pár lety. Jemu se podařilo dokonce v rámci svého vstupu tuto jejich metodu prozradit (že ho posadili někam "do sklepení" a ne do studia, i když byl přítomen v budově televize).

Taky je oblíbeným kouskem, že se pozvou tři pravdoláskaři (plus moderátor- pravdoláskař) a jediným oponentem je jim komunista. Tím se ČT snaží vzbudit dojem, že pokud někdo z diváků nesouhlasí s tou pravdoláskařkou propagandou, měl by se nad sebou zamyslet.

V. Novák 13.1.2017 11:05

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

Čunek - ten dokonale rozebral v přímém přenosu českotelevizní manipulaci - a samozřejmě si od té doby neškrt...

K. Wágner 13.1.2017 11:32

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

Je pravda, že Čunka moc lidí zrovna nemusí. Ale v jeho případě se nejlépe ukázalo, jak se ČT staví k tzv. romské otázce.

V jednom z rozhovorů nedávno Jiří Čunek prohlásil: „U nás jsme také nesměli popisovat některé jevy, protože to bylo mainstreamově nepřípustné. Říct, že velké skupiny sociálně vyloučených Romů nepracují nebo devastují části města nebo minimálně dělají problémy. Když jsem to před těmi deseti lety coby starosta říkal, a to naprosto slušným způsobem, vrhli se na mě, protože se nic takového nesmí říkat. Dokonce byly vydány instrukce pro policii, která nesmí říkat, že pachatel je černý, bílý, žlutý, nebo jakýkoliv... Když situaci ani policie nesmí vykazovat ve svých agendách, pak nemůže vědět, kde problémy skutečně vznikají, aby stav mohla měnit nebo preventivně zasahovat.“

V. Kotas 13.1.2017 10:52

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

Na všechny dojde, jen ta voda na ně, se nějak dlouho vaří.

M. Prokop 13.1.2017 11:21

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

IMHO vypadá spíš na Arabku.

K. Wágner 13.1.2017 11:34

Re: Tvarůžková - symbol sluníčkářského panování nad ČT

Tak Arabka ani náhodou = tatínek z Kuby, maminka z Čech.

J. Matuška 13.1.2017 10:29

Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Stačí si přečíst Kodex ČT a porovnat praxi se zněním "zákona". Je bezpodmínečně nutné oddělit komentáře od zpráv. Je ale tragedií, jestli zdrojem i pro světové agentury je např. SOHR. Údajně za výrobcem zpráv ze Sýrie je jeden člověk, který vede v britském městě "sekáč". V Rozhlase plus mohou denně posluchači sledovat pořad Pro a proti, kde skutečně dochází k polemice.

K větší objektivitě je nutné, aby v ČT vystupovali komentátoři i protichůdných názorů. Kdysi mě zlobil fakt, že vyhraněný Ivan Hoffman, vystupoval denně v rozhlase. Navrhoval jsem Janu Pokornému, aby docházelo ke střídání komentátorů. /Dneska sleduji Ivana Hoffmana a jsem s jeho názory spokojený - stal sa zázrak?/

Jak je možné, že Rada přecházela jednostranné informace o Majdanu a situaci na Ukrajině vůbec? Bylo to tak očividné, že mě to přivedlo k sledování řady alternativních webů/serverů/blogů aj. Noviny jsem přestal kupovat. Vystačím si s ČT24, Právě dnes /Zprávy z domova, Ze světa a další - doporučuji/. Nebojím se indoktrinace ani některých serverů, keré nabízí "pravdive.eu".

K revoluční změně nedojde a ani to není proveditelné. Byl bych vděčný i za sebemenší vylepšení v tom, že by ČT přestala být pouhým hlasatelem názorů, které schvaluje Brusel a jiná "centra".

Musíme se smířit s tím, že média veřejnoprávní služby jsou nezničitelná. Volání po privatizaci ČT nemá šanci. Šanci by měla změna ve financování ČT a ČRo ze státního rozpočtu. Přežijí koncesionářské poplatky za televizi a rozhlas rok 2023? To uplyne 100 let od zavedení koncesionářských poplatků za rozhlas... Bunga bunga!

P. Hlosta 13.1.2017 10:34

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Výročí stoleté daně by se mělo řádně oslavit. Třeba navýšením té daně. Občan si rád připlatí, zvláště když to nic neovlivní, jen jeho kapsu, jak je zvyklý. ;-))

J. Matuška 13.1.2017 10:44

Výročí stoleté daně by se mělo řádně oslavit.

Pane Hlosto, já už to slavit nebudu, ale ale vyse toho dožijete. Zvýšení konc. poplatků je reálné i za mého života.

P. Zácha 13.1.2017 10:35

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Ukrajina je zrovna ukázkou informační války.. kde obě strany, Ruska i Ukrajinská manipulují informacemi ve svůj prospěch.

Tady neexistuje žádná objektivita

P. Hlosta 13.1.2017 10:39

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Zapoměl jste na třetí stranu. Záměrně?

P. Zácha 13.1.2017 11:10

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Třetí strana je jen v propagande

P. Lepew 13.1.2017 11:32

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

A to jste poznal Vy? Který nedokáže odlišit obsah podkladového materiálu pro rozhodnutí RRTV a její samotné rozhodnutí?

Fíha..

M. Varadinková 13.1.2017 10:44

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

A proto Česká televize vydávala za "zprávy" výhradně propagandu a dezinformace ukrajinské strany?

P. Zácha 13.1.2017 11:22

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Proč by se měla zastávat agresora?

M. Varadinková 13.1.2017 11:37

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

ČT se nemá co někoho "zastávat". Má pravdivě informovat.

Agresorem v tomto případě ale byla nová ukrajinská vláda (vzešlá z násilného puče) a ta provedla agresi vůči svému vlastnímu obyvatelstvu, žádajícímu autonomii. Střílet tam začali násilníci (pravosektorníci, ukrajinští náckové, národní garda) do lidí, pokojně stojících ve frontě na hlasování v referendu o té autonomii.

Takže se ČT zastávala agresora, a ne že ne.

V. Novák 13.1.2017 11:03

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Ale existuje - když se vedla na východě Ukrajiny válka, zveřejňovaly některé ruské weby zprávy ukrajinských "siloviků" i "opolčenců". Na jedné stránce a s mapami podle niformací jedné i druhé strany. Obvykle se dost lišily.

Tomu říkám objektivní zpravodajství.

ČT a nejen ta ovšem publikovala pouze ukrajinskou propagandu. Když uveřejnila rozhvor se Zacharčenkem, "ztratila v překladu" slovo, které zcela měnilo význam jeho sdělení.

BTW - obvykle se po několika dnech ukázalo, že ty "opolčenecké" byly pravdivé, ale ukrajinská strana to nikdy nepřiznala. Stačilo ovšem porovnat její mapy s "opolčeneckými" mapami tak 3 dny až týden starými...

M. Varadinková 13.1.2017 11:10

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Ano, ukrajinská strana lhala tak dlouho, dokud to jen šlo, dokud ji realita nedoběhla tak, že lež se stala neudržitelnou (například debalcevská kapsa a mnoho dalšího) A spolu s ní lhala i Česká televize.

P. Zácha 13.1.2017 11:16

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Takže v té záplavě lží které prší z ruských mediich se našla i pravda?

A. Trick 13.1.2017 11:20

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Vy jste expert na ruská média? Přihlaste se CTHH. Nemarněte svůj talent.

M. Varadinková 13.1.2017 11:50

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Kdybyste byl schopen pochopit psaný text, tak byste nemohl reagovat takto hloupě.

Jde o to, jestli dané médium přebírá informace jen z jedné strany nějakého konfliktu, nebo jestli i z té druhé. Protože se dá očekávat, že na obou stranách je zpravidla jen neúplný popis reality a zbytek je propaganda. Jedna a ta samá událost se jeví jinak z pohledu jedné strany, a jinak z pohledu druhé strany. Pokud médium přebírá informace jen jedné strany, pak není pro diváka/čtenáře ta propaganda od reality rozlišitelná a on si musí hledat informace jinde. Pokud si informace nehledá i jinde, je obětí té propagandy a věří jednostranným bludům. Což je zjevně Váš případ.

V. Novák 13.1.2017 12:47

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

A představte si, že více než v ukrajinských!

O českých, která přejímala z ukrajinských a občas doplnila nějakou svou mnipulací Karasem, nemluvě.

J. Matuška 13.1.2017 10:40

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Už to budou v únoru 3 roky: http://virtually.cz/journal/?q=spolecnost-sss

J. Franke 13.1.2017 10:49

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Pane Hlosto, jsem zásadně proti financování jakékoliv TV ze státního rozpočtu. To by ji pak platilo jen cca 20 % občanů či firem, kteří ze svých daní příjmy rozpočtu tvoří a ostatní by koukali zadarmo.

Nebylo by lepší, aby si zájemci o veřejnoprávní TV ji platili sami formou dekódovací karty, kterou by si sami v případě zájmu zakoupili? Zakódovaný signál by pak byl jen pro ně a pro nikoho jiného. Mám však obavy, že pokud by poplatek zůstal stejný, musela by TV notně zeštíhlet pro nezájem části občanstva, což by vůbec nebylo od věci.

P. Lepew 13.1.2017 11:00

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Neznám nikoho kdo by byl ochoten za ČT platit, pokud by se mohl rozhodnout.. Možná někdo tady z diskutérů. Ten Váš návrh je v podstatě likvidační..

J. Franke 13.1.2017 11:03

Re: Současná ČT ohrožuje podzimní volby!!!

Pak je ovšem ta televize špatná a likvidaci si plně zaslouží, ne?