29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Veřejnost pod tlakem

Pojem „mytí mozků“ vznikl před půl stoletím, v době korejské války. Američtí vojáci, kteří v Koreji pod vlajkou OSN prakticky sami čelili agresi čínských a severokorejských komunistických vojsk, také občas padli do zajetí. Od té doby se mnoho změnilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
rezy 3.4.2006 11:48

Babička Mery na to doplatila

a Béďa to ví!
Mislead 3.4.2006 12:01

čundráci jako

politická strana? Ale fuj
Béda 3.4.2006 12:29

Re: čundráci jako

Jako nátlaková skupina, ne politická strana. Jak vodáci, tak čundáci:
Aquapeace and Čundrcountrypeace.
rezy 3.4.2006 11:34

to to máte pěkně pomotaný,

naopak, je to velice pravicové jim to naúčtovat i s rizikovým příplatkem. Já jsem pro to, aby si každý, kdo se z vlastní pitomosti vystaví nebezpečí a je ho třeba pak zachraňovat, aby to dodatečně zaplatil. Ubylo by těch tuláku ve sněžnejch bouřích po horách.. Toto pravidlo bych klidně rozšířil i na ostatní dobrovolná poškozování zdraví. Jen nechápu proč to povožujete za levicové, vždyť tady se klade veliký důraz na osobní odpovědnost za sebe samotné a to je znakem pravicového smýšlení v nejryzejší podobě. Že ste se tu nakazil :-))
Béda 3.4.2006 11:38

Re: to to máte pěkně pomotaný,

Rezy, on, ona Jaryna to určitě myslela s nadsázkou. Já bych zavedl na vodě to námořní právo s možností ponechat si hasiči vodácké vybavení a navíc i u všech ostatních sebepoškozování. Navíc, ti vodáci skončili v nemocnici, tak platit nejen tu záchrannou akci, ale i nemocnici. Jinak platit jen přes komerční pojišťovny. Takže souhlas.
jonáš 3.4.2006 11:41

Re: to to máte pěkně pomotaný,

Copak ve sněžných bouřích na horách, ale i v dopravní špičce na silnicích --
Béda 3.4.2006 11:45

Re: Re: to to máte pěkně pomotaný,

"L'udia robia kraviny, podceňujú laviny..."
jx void 3.4.2006 11:48

Re: to to máte pěkně pomotaný,

"kdo se z vlastní pitomosti vystaví nebezpečí a je ho třeba pak zachraňovat" Ono je nebezpecne i prechazet chodnik, sedet v aute (o jizde po dalnici nemluve), sedet u televize a pit pivo. A nejabsurdnejsi je, ze tu pitomost, ze jsem tady, udelali moji rodice.
Béda 3.4.2006 11:54

Re: Re: to to máte pěkně pomotaný,

No tak, ona i každá komerční pojišťovna umí rozlišit u životních pojištění běžné události od těch například adrenalinových sportů. Tam je riziko zranění či smrti jaksi podstatně vyšší...
ales 3.4.2006 12:37

Re: Re: Co se týče těch vodáků nuceně zachraňovaných hasiči ve vrbičkách,

Stoprocentne s Vami souhlasim v tom, ze by ti pitomci meli tu zachranou akci kompletne zaplatit, ale tahat do toho levicove, ci pravicove vnimani sveta muze pouze jedinec mdleho rozumu. Pravicovy volic
Mislead 3.4.2006 12:04

Re: Co se týče těch vodáků nuceně zachraňovaných hasiči ve vrbičkách,

nějak mi šlo kolem uší něco o obecních vyhláškách, které by tyhle adrenalinové ptákoviny při živelných katastrofách upravovaly - pak by se i platilo....
jonáš 3.4.2006 12:30

Re: Re: Co se týče těch vodáků nuceně zachraňovaných hasiči ve vrbičkách,

Jo, to už se těšim, před sezonou vezmu stoh obecních vyhlášek od Ledče až po Pikovice, všechno naštuduju a pak už budu jen hlídat hranice katastrů ;-)
Béda 3.4.2006 12:39

Re: Re: Re: Co se týče těch vodáků nuceně zachraňovaných hasiči ve vrbičkách,

Jo, to je veselé. Jak budou obecní policajti běže po břehu, aby ty po vodě jedoucí za povodně pokutovali ještě na hranici "své" obce...
raptor 3.4.2006 12:49

Ahoj, Bludičko. Nikoli vyhlášky,

vodní zákon (dva tři roky starý) zakazuje rekreační plavbu při 2. a 3. stupni povodňové aktivity.
Béda 3.4.2006 12:55

Re: Ahoj, Bludičko. Nikoli vyhlášky,

Dotaz, neznáte někdo náhodou číslo tohoto zákona. Já měl dojem, že žádný zákon, upravující plavbu malých plavidel už neexistuje (možná kromě motorových). Vodní zákon je o vodě, ne o plavidlech. Mně by to upřímně zajímalo, obsah zákona...
raptor 3.4.2006 13:06

Máte recht, je to výslovně ve vyhlášce

a zákon o vodách na ni také odkazuje:
"Povrchové vody nelze užívat k plavbě po dobu vyhlášeného druhého a třetího stupně povodňové aktivity, nestanoví-li zvláštní právní předpis jinak." (Ono 'jinak' znamená plavidla záchranných sborů a tak dále...)
Vyhláška je to č. 223/1995 Sb., o způsobilosti plavidel k provozu na vnitrozemských vodních cestách.
Béda 3.4.2006 13:08

Re: Máte recht, je to výslovně ve vyhlášce

Díky, já našel, že Šimonovský teď podepsal novelu vyhlášky. Píši vpředu v diskusi.
raptor 3.4.2006 12:42

Vždyť to uzákoněno je.

divana 3.4.2006 10:44

Gross: Čekám, že se mi někdo omluví

pod tlakem
Kajan 3.4.2006 10:47

Re: Gross: Čekám, že se mi někdo omluví

Grossovi,  státním zástupcům a policii ČR nevěřím ani pozdravení ! Dzp.
janoryna 3.4.2006 11:22

Re: Re: Gross: Čekám, že se mi někdo omluví

to je pravda. má si vzít příklad z ODS - viz pan soudruh Tlustý !
rezy 3.4.2006 10:50

já taky čekám že se mi Gross omluví

za to že z nás dělá blbce. Nechápu už vůbec, proč zaplatil Rodovi, když Rod tu směnku prodal Šimkaničovi. Todle mi prostě nebere!
maYda 3.4.2006 10:57

Re: Gross: Čekám, že se mi někdo omluví

Pro krista boha za co ????? To se ten drzej fracek ani z takovýho průseru nepoučil??? Pár facek nebo řemenem na prdel od tatínka, chlapečku!
jonáš 3.4.2006 11:07

Re: Re: Gross: Čekám, že se mi někdo omluví

Ale matinko, proč tak zhurta?
maYda 3.4.2006 11:46

Re: Re: Re: Gross: Čekám, že se mi někdo omluví

JAký zhurta Jonáši? Trvám na tomhle názoru již od dob, kdy si ten chlapeček hrál na premiera místo s kyblíčkem na písku. A práci s řemenem evidentně papá starej Gross zanedbal.
Čumil 3.4.2006 12:00

Bez komentáře...

"Žádný nelegální zdroj financí ani peníze z trestné činnosti, například z korupce, jsme nezjistili,"
jonáš 3.4.2006 12:32

Re: Bez komentáře...

A von se z toho nepoučil a drze se brání :-o
maYda 3.4.2006 16:03

Re: Re: Bez komentáře...

A proš to kličkování a záhadní věřitelé a nev+řitelé? To nemohl chlapec hned říct, jak to bylo, když to bylo všechno tak křišťálově čisté? A proč si nevzal legální půjčku? Když mohli půjčit milostivé na bordel, tak že by nepůjčili maldému nadějnému politikovi s vysokým příjmem na byt? Pánové, je mi líto, ale k tomu, ¨bych byla ochotna uvěřit, že v tom není žádná levárna, bych musela slyšet velice věrohodné vysvětlení na řadu otázek. Že Bublanova, dříve Grossova policie řekne, že to bylo legální, mi nestačí.
AeroKarel 3.4.2006 15:36

Jo Čumile Jonáši,

holt někdo bere strejdu Vika vážně (jakýsi Lachnitt), někdo zase ne (já a zdá se i většina ostatních).
To se to pak nezjišťuje .......
* 3.4.2006 11:27

OHEŇ a MEČ

Jako léčebné pomůcky