29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Velký úspěch sociální demokracie

Je to v jistém smyslu paradoxní - obvykle se o horní sněmovně tvrdí, že je to komora konzervativní. Navíc, lid obecný má senát v oblibě ještě méně než střední a vyšší vrstvy. V této instituci mají teď sociální demokraté většinu. Bezesporu je to velký úspěch Bohuslava Sobotky a jeho týmu. Občanští demokraté už tušili, že nedopadnou, a proto Petr Nečas prohlásil v pátek, že osm senátorů bude pokládat za úspěch. Je to jen řečnický obrat. Těžko čekat, že tento úspěch v uvozovkách oslaví šampaňským. Propad Věcí veřejných není překvapující.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Boháč 25.10.2010 11:26

Re: Vážený.

Pane Slanino, to vím naprosto přesně, jsou to hlavně ti, kteří se bojí o svoje nakradené majetky a kteří si tů na diskuzích honí nejvíce triko a to i prstřednictvím svých ratolestí !

J. Kulheim 24.10.2010 16:23

Vážený pane l. Boháči, pan Černík

 používá silná slova a  polopravdy.

Když už, tak  nejvíc se kradlo kolem roku 1950. To ukradli komunisté všechno všem.  Některým ukradli majetek a svobodu, jiným jenom svobodu. Z pracovitých lidí udělali nádeníky a lidi druhého řádu. Po roce 1989 kradli ti, kteří měli informace a peníze. Většinou to byli komunisté. Zabránit se tomu nedalo, protože byla právní kontinuita. Napište těm, kteří ji v parlamentě prosadili.

Jinou otázkou je obohacení se v průběhu vládnutí a zneužití pravomocí. V tomto oboru vynikli zejména , komunista Kraus, Pět na stole v českých, Stanislav Gross , Podnikání Šárky Grossové, Tajný policejní tým Mlýn, Podezřelé zakázky na policejním prezidiu, mlátička Pavel Přibyl, střet zájmů ministra Zgarby, spekulace s pozemky za ministra Zgarby, skandál kolem soudce, Jiřího Berky,  Grippeny, , IPB, Karel Srba, pí. Buzková a internet do škol, tunelování podniku Liberta, Kavan agent StB, Přikryl agent StB,  Peťa z Budišova,Mrázka,který exceloval za 8 let vládnutí ČSSD, Krejčíře,který podporoval Grosse směnkami,stejně jako Babiš,který měl linku i v noci, Pitra se ziskem Setuzy za hubičku od Palase,   Ráth s Kralovičovou,kteří dodnes nevysvětlili,proč jim farmac.firmy platily miliony za setkání s nimi, hoteliér Vlastimil Dvořák . ministr financí Bohuslav Sobotka mu na daních prominul 26 milionů.

Vlády pod vedením ČSSD v průběhu 8 let vládnutí nevyřešili žádný podstatný problém, který Českou republiku pálí. Udělali cca 600 miliard Kč dluhu, zvýšili mandatorní výdaje a prosadili solární tunel, za který občané budou muset v průběhu 20 let zaplatit 800 miliard Kč. Takové okrádání podle zákona z dílny ČSSD nemá obdoby.

Z. Rychlý 24.10.2010 16:28

Re: Vážený pane l. Boháči, pan Černík

100% souhlas

M. Bílý 24.10.2010 17:51

Pánové a dámy! Tak jako vás nikdo nepřesvědí, že máte upustit od....

své pravicové zásady, že rozumný a pracovitý člověk je schopen starat se o sebe a své blízké a nepotřebuje k tomu žádný socialismus, že je schopen si vydělat dostatečné peníze, protože dovede pracovat a není líný a že lidé kradou bez ohledu na stranickou příslušnost, ale jen hlupáci se nechají okrádat, tak ani vy nepřesvědčíte ty levicově zaměřené, že tu není strašná bída, kterou jste zavinili právě vy, odporní pravičáci, protože jste všechno rozkradli atd atd.  Však to znáte.

Takže se s tím smiřte, nedá se nic dělat, je jich víc. Pro tenhle soubor asi neplati LAPLACE - GAUSSOVO rozdělení. Možná, že platí, ale oni jsou hlasitější a tak se jen zdá, že je jich víc. Ale volební výsledky zas tomu nenapovídají. Tak nevím. Co ale vím, že nemá cenu se s nimi dohadovat odpovídat na jejich (velmi často neslušné) výpady a být jen maximálně připraven na to, kdyby náhodou někdy chtěli vzít spravedlnost do svých rukou (ať pomocí "zákona" nebo klackem).

P. Vandas 24.10.2010 18:00

Re: Pánové a dámy! Tak jako vás nikdo nepřesvědí, že máte upustit od....

 Dobrý večer, pane Bílý, máte jako obvykle pravdu. Možná jedinou omluvou pro naše marné tlachání, je pocit občanské povinnosti nemlčet, když už zase chce někdo mluvit, za nás všechny. Pokud budeme mlčet, staneme se tichými spoluviníky těch konců, které jste naznačil.

M. Bílý 24.10.2010 18:23

Ano, pane Vandasi (18:00) je to jeden úhel pohledu...

... je jen  otázka, jestli se dá tato "bitva" vybojovat právě na stránkách Neviditelného psa.

P. Vandas 24.10.2010 18:28

Re: Ano, pane Vandasi (18:00) je to jeden úhel pohledu...

 Bitva se musí bojovat tam, kde se momentálně nalézá bojiště, a Neviditelný pes je jedno z mála bojišť, kde mne to baví. Bývají tu i mnozí zajímaví a vzdělaní odpůrci. O to je zajímavější se s nimi mydlit hlava, nehlava.

M. Bílý 24.10.2010 19:03

Už to tady, pane Vandasi (18:00) někdo naznačil a bylo to přijato s částečným porozumněním, že...

... by se měl hledat způsob jak se distancovat od (levicového i pravicového) póvlu. A tak si myslím, že komunikační distancování je prvním krokem. Nemám nic proti diskuzi s někým, kdo není vulgární a zastává jiný názor. I tací se zde najdou. Takže tady se dá ta občanská povinnost, o které se zmiňujete,  realizovat. To co tady ale někdy čtu je horor. Já se s tím vyrovnávám celkem snadno tak, že mám seznam těchto výtečníku a jejich "příspěvky" jednoduše přeskakuju a nečtu. Že jejich "informace" ke mně nedolehne nepovažuji za žádnou škodu, naopak. Nesvědčí ovšem o valné úrovni těch, kteří jim odpovídají a své mauldiaré gradují, takže mezi nimi nakonec není žádný rozdíl.

P. Vandas 24.10.2010 19:11

Re: Už to tady, pane Vandasi (18:00) někdo naznačil a bylo to přijato s částečným porozumněním, že...

 Ač Vám dávám za pravdu, v potřebě některé spamery a provokatéry překračovat, skutečné odpůrce, kteří umí svůj názor vyargumentovat překračovat nemíním, jsou pro mne protihráči a sem tam nějakou facku, či urážku ustojím, to mi problém nedělá. Kdybychom tu diskutovali jen my, kteří si rozumíme, byla by to značná nuda.

L. Boháč 24.10.2010 18:27

Re: Pánové a dámy! Tak jako vás nikdo nepřesvědí, že máte upustit od....

Pane Bílý, jak jsem psal, diskuze je v tomto směru naprosto zbytečná! Lidé si pomalu uvědomují o co zde u nás ve skutečnosti jde a bude opravdu jen na nich co a koho budou volit ! Naprosto souhlasím s tím,že byste neměli opouštět své pravicové zásady, to totiž otevře mnoha lidem oči ! Jinak hesel a sloganů tů bylo dost již před revolucí, ono to chce fakta a né se stále opírat o pravicoou berličku komunismu, když tento stav který je u nás, zavinili porevoluční prospěcháři ! No a na tů bídu se zeptejte důchodců, rodin s děckama,a nebo těch co přišli o práci !

J. Kulheim 24.10.2010 18:39

Pane L. Boháči, mluvte za sebe.

Jsem důchodce, bídu nemám a ve svém okolí jsem neviděl pracovitého člověka, který by žil v bídě. Každý z nás se múže dostat do existenčních problémů. Proto platíme zdravotní a sociální pojištění, abychom to slušně zvládli. Žiji pouze tak, jaké mám finanční možnosti. Nejsem v důchodu dlouho a měl jsem možnost nějakou korunu si našetřit. Lidé, kteří šli do důchodu před 20 lety tu možnost neměli. Přesto si nestěřžují. Jsou rádi, že se dožili toho v co nikdy nedoufali.

P. Vandas 24.10.2010 18:48

Re: Pane L. Boháči, mluvte za sebe.

Tu poslední větu by Vám potvrdili i mí  rodiče.

M. Martinovská 24.10.2010 19:36

Re: Pane L. Boháči, mluvte za sebe.

Já jsem ta "rodina s děckama". Bídou rozhodně netrpíme, oproti předkům se u nás všichni máme jako prasata v žitě!

L. Boháč 25.10.2010 11:44

Re: Pane L. Boháči, mluvte za sebe.

Ale, ale,pani Martinovská, sama víte že jedna vlaštovka jaro nedělá ! Tak zde neužívejte svůj životní úspěch jako nezvratitellný příklad pro ostatní ! Chce se to podívat reálně na mnoho žiivotních příběhů a osudů než je jenom ten Váš ! Mimochodem já jsem zde nikdy netvrdil, že se mají všichni špatně a k Vašemu příspěvku mohu prostě napsat, že zde nežijete jenom Vy !

L. Boháč 25.10.2010 11:52

Re: Pane L. Boháči, mluvte za sebe.

Pane Kulheime, zřejmě žijete v oblasti kde je práce dostatek, přeji vám tam všem, aby vám to vydrželo, protože jinak se dostanete do potíží o kterých jsem psal !

J. Skotnica 24.10.2010 20:56

Re: Pánové a dámy! Tak jako vás nikdo nepřesvědí, že máte upustit od....

Jsem důchodce a tak spokojeně jsem si nežil, ani  když jsem pracoval  Se svými přáteli důchodci se tak třikrát a když je forma i častěji v hospodě rodinně setkáváme na pár piv a hromadu keců. Přesto jaksi nestrádám. Je pravda, že občas slyším nářky kolemsedích, jak se mají špatně a ke mně chodí konzultovat, jaký počítač si mají koupit a kdy už k..wa budou 3D televizory a jak bylo v Chorvatsku, nebo v Řecku. Je to prostě bída.

L. Boháč 25.10.2010 14:48

Re: Pánové a dámy! Tak jako vás nikdo nepřesvědí, že máte upustit od....

Pane Skotnico ve které reklamní agentůře pracujete ?

L. Severa 24.10.2010 19:09

Re: Pánové a dámy! Tak jako vás nikdo nepřesvědí, že máte upustit od....

Zdravím pane Bílý, můj příspěvek o neposlušném kocourovi měl vlastně vyjádřit tu marnost diskusí. Werich se vyjádřil ,že s blbostí se má stále bojovat. Je to pravda, ale už někdo nějakého blbce pčesvědčil?

L. Severa 24.10.2010 19:10

Re: Pánové a dámy! Tak jako vás nikdo nepřesvědí, že máte upustit od....

tedy přesvědčil

Z. Rychlý 24.10.2010 19:16

Re: Pánové a dámy! Tak jako vás nikdo nepřesvědí, že máte upustit od....

Pane Bílý , nenašel jsem nic, s čím bych s Vámi nesouhlasil. Na svoji omluvu uvádím, že mě ta neochota levice zamyslet se nad tím, kde jsou ty "zdroje", někdy tak vytáčí, že se nezdržím. Ale budu se víc snažit udržet nervy na uzdě. Děkuji za hezký příspěvek a kritiku.

L. Boháč 24.10.2010 18:58

Re: Vážený pane l. Boháči, pan Černík

Pane Kulheim jen takový skromný dotaz, co jste v té době proti tomu dělal, doufám že jste proti tomu protestoval jako dnes !

P. Vandas 24.10.2010 19:35

Re: Vážený pane l. Boháči, pan Černík

Že byste neměl odpověď?

J. Kulheim 24.10.2010 19:47

Re: Vážený pane l. Boháči, pan Černík

Máte dotaz a já Vám odpovím. I když nerad. Co jsem dělal, tak jenom proto protože jsem chtěl a jinak o tom nemluvím. Předesílám, že si nemyslím, že by vojsko odešlo jenom proto, že jsem já něco udělal. V roce 1968 jsem měl před koncem studia v listopadu jsem šel a před školou jsem sdělal vlajku SSSR, složil a odešel. Pokud by mne chytili, tak bych nedostudoval. V roce 1970 byly pohovory a na otázku jestli bylo nutné, aby vojska vstoupila, jsem odpověděl, že s tím nesouhlasím. Vždycky jsem říkal co si myslím, pokud jsem byl dotázán.

P. Vandas 24.10.2010 19:56

Re: Vážený pane l. Boháči, pan Černík

No vidíte pane Kulheime, a tak je to někdy pořád. Dotazů mají plná ústa, ale odpovědí se jim nějak nedostává.

L. Boháč 25.10.2010 13:00

Re: Vážený pane l. Boháči, pan Černík

Pane Kulheim takových příběhů, které jste popsal nás prožilo v té době víc, nemám vůbec chuť se vracet do doby, kde byla potlačena jedna dost významná doba naší státnosti ! Vůbec mne nešlo o to, abyste se zde zpovídal ze svých činností, ale jen o to, abyste si uvědomil že názory v diskuzi mohou být rozdílné ! 

L. Boháč 25.10.2010 13:12

Re: Vážený pane l. Boháči, pan Černík

Pane Vandas, já nesedím u počítače celé dny a mám i jiné věci než diskutování stačí ? Pan Kulheim mojí odpověď dostal, spokojen ?

H. Lukešová 24.10.2010 14:57

Pan Hejl lže

a navíc neumí česky. Mluví nespisovně a krkolomně...

J. Slanina 24.10.2010 14:14

To se zase včera Pejzlerka naběhala.

Přítelové to měli jenom přes ulici. http://www.potrefena-husa.eu/cz

J. Kanioková 24.10.2010 16:27

co to je za divný odkaz? není to chyba?

J. Slanina 24.10.2010 18:38

Re: co to je za divný odkaz? není to chyba?

Žádná chyba. Asi jste přehlédla tu adresu v záhlaví. Jak jsem, řekl, ta Pejzlerka to měla jenom přes ulici.