29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

Velké pokušení

Několik set lidí se v Praze na Letné sešlo na demonstraci proti vládě Petra Fialy. Na prvním podniku tohoto typu se 3. září na Václavském náměstí sešlo sedmdesát tisíc lidí, pokud jde o účast, je to skutečný sešup.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 28.11.2022 17:31

Zcela bezduvodne!

A. Renjascu 28.11.2022 9:22

Copak to tu máme?

https://t.me/uk100a/23953

J. Anděl 28.11.2022 9:23

To nikdo neví a bez toho, že bych věděl, kam to vede, se to já ani nedozvím.

:-)

S. Lazárek 28.11.2022 9:26

Pan Renjascu si asi taky není úplně jistej, co to vlastně je a co to dokazuje. Docela ho v tomto případě chápu.

J. Anděl 28.11.2022 9:56

Když má něco v popisku "bez cenzury", působí to na mě poslední dobou podobně, jako když se tam píše "stahujte, než to smažou". Prostě takový marketingový blábol, označující spíš specifický obsah, nežli skutečné info o přístupu ke svobodě slova.

:-)

V. Kuhaj 28.11.2022 10:10

To je fakt, pane Anděl. Cenzura, to je takový anachronismus, který v demokratické zemi českého typu nemá vůbec, ale vůbec žádnou váhu!;-D;-D;-D

J. Anděl 28.11.2022 10:14

Teď nevím. Asi kvůli cenzuře jste byl donucen napsat to nějak krypticky, takže vám vůbec nerozumím.

P. Diviš 28.11.2022 10:26

Podobně na mne působí všechny ty "pravdy" už v linku.

J. Franke 28.11.2022 9:27

Já tu nemám nic. Sice možná mám něco jinde, ale i tak to netuším. Je vůbec nutné tu něco mít?

A. Renjascu 28.11.2022 9:36

Vy tu mít nic přeci nemusíte, pokud nepočítám vaše příspěvky, ale UA v tom odkazu mají zřejmě jiný příspěvek.

J. Franke 28.11.2022 9:47

Otázka byla řečnická, ale vaše ctěné odkazy už dávno po pár zklamáních nechávám jiným.

D. Polanský 28.11.2022 9:13

V demokracii počítat s jednotným pohledem na svět je přinejmenším naivní. Jednoduše jsou tu lidé, co věci vidí jinak. Tečka.

J. Anděl 28.11.2022 9:20

Ano. A tu a tam o tom i někdo něco napíše.

Tři tečky...

:-)

J. Fridrich 28.11.2022 9:27

Ano, v detailech - a ne zcela podstatných věcech to tak může v demokracii být, ten tak zvaný úhel pohledu, to ano pane Polanský.. Ale v těch úplně zásadních věcech by to tak být nemělo.. Pokud někdo dělá z AGRESORA napadeného - a z napadeného AGRESORA, tak to není zdravá demokracie. Pokud někteří lidé, ovlivnění brutální a lživou propagandou - třeba tou z Moskvy, zaměňuje ty NEJZÁKLADNĚJŠÍ pojmy jako jsou DOBRO - ZLO. PRAVDA - LEŽ, POCTIVOST za PODRAZÁCTVÍ, tak je to ve zdravé společnosti zcela jistě škodlivé.... To je to nyní značně rozšířené RELATIVIZOVÁNÍ pojmů..

J. Fráňa 28.11.2022 9:33

Buďte opatrný v těch základních pojmech a pravdách, vzpomeňte na Covid, jak se to otočilo o 180 stupňů. Lživá propaganda běží z obou stran.;-D

J. Fridrich 28.11.2022 9:42

Ano, realitu o nebezpečnosti COVIDU 19 otáčeli a otáčí hloupí antikoviďáci a antivaxináři, kteří vůbec neví, co se dělo v našich nemocnicích na ÁRECH a JIPKÁCH, a nevěřili lékařům a sestřičkám, kteří tam padali na ústa...

D. Laurencikova 28.11.2022 9:51

Vy jste vlastne optimalni obcan pro kazdy rezim. At vam naridi zvrchu cokoliv, vy to prijmete a jeste i ze vsech sil prosazujete. Jsou lidi, kteri se holt nechteji nechat ockovat necim, za co zadny neruci, co ma prokazatelne skodlive az smrtelne vedlejsi ucinky a vetsina pacientu na Arech a Jipkach, kvuli kterym lekari a sestricky padali na usta, byla ockovana. Ockovani nechrani pred infekci, ani pred infekcnosti, Friedrichu. To je davno znama vec. Vy sam se nechte ockovat treba vickrat denne.

J. Fridrich 28.11.2022 10:08

To mi stačí slečno. Ztráta času s vámi. Tedy Howgh.

D. Laurencikova 28.11.2022 15:55

To jsou fakta, ktera vam nevoni, samozrejme. Zkuste si vyhledat napr. studii z Israele. Ale jsou i jine. Nejmene polovina pacientu s tezkym prubehem na intenzivnich luzkach byla naockovana a naboosterovana. Vy jako spravny ovcan, jiste take. Nevim, jestli to staci, ale asi ne, protoze se jedna ve skutecnosti o "ockovaci Abo". To muzete uzavrit, ale NEMUSITE, Fridrichu.

J. Fráňa 28.11.2022 9:58

Evidentně o tom nic nevíte, že stále opakujete tu samou lež. Personál nemocnic padal na ústa, ale z úplně jiného důvodu. Ředitelé nemocnic drželi plná oddělení kvůli penězům za covidové lůžko, nic víc. Dcera je zdravotní sestra a zažila to. ARO a JIP trpěli jen kvůli tomu, že lidé s covidovým zápalem plic leželi deset dnů doma na paralenu a polomrtvé je vezla záchranka, když nemohli dýchat. Tak to prostě bylo.

J. Fridrich 28.11.2022 10:05

No comment - ztráta času s tebou...

P. Diviš 28.11.2022 10:28

Ležel jsem tam. Takže vím, že to prostě bylo jinak.

D. Laurencikova 28.11.2022 9:42

A uz zase zpochybnujete a relativizujete princip demokracie: "Vlastni nazor ano, ale jenom tenkrat, kdyz...." Ty nejzakladnejsi pojmy jako DOBRO - ZLO. PRAVDA - LEŽ, POCTIVOST... nejsou mozne videt absolutne. Nejste panbu. Kazdy clovek hodnoti podle svych moznosti a schopnosti a ze sveho hlediska. Nekoho zajimaji okolnosti, ktere k cemusi vedly, jineho ne. K nalezeni kompromisu je prave nutna diskuze - to JE zdrava demokracie! Vyrazenim nekterych nazoru z diskurzu a ponechani stranou vsech okolnosti, ktere v tomto pripade k agresi vedly, jste demokracii neucinil "zdravou", ale znicil jste ji, pane Fridrich. Mame tady jakysi diktat, ktery nam veli mit jen takovy a nikoliv jiny nazor, jinak postih. To je ta zdrava demokracie? Wohl kaum.

J. Fridrich 28.11.2022 10:21

Tedy se vám bude jistě líbit, když ZPOCHYBNÍM nacistický holokaust, tedy existenci koncentráků v Osvětimi, Mauthausenu, Buchenwaldu, Dachau - ty přece vůbec nebyli-neexistovali, že ano ? Gulagy za Stalina v SSSR, ve kterých zavraždili komunisti cca 20 milionů lidí, a to dle otce ruské vodíkové pumy fyzika akademika Andreje Sacharova také v rusku NEBYLY... Vůbec vám nebude vadit, když to budu já, a tisíce, statisíce lidí dnes hlásat, že slečno Laurenčíková... To je přece podle vás ta pravá, vaše správná demokracie, že ano...?

D. Laurencikova 28.11.2022 15:47

Ne, nebude se mi to libit Fridrichu. Holokaust prokazatelne BYL. Stejne jako Mauthausen, Buchenwald a Dachau. Dachau jsem dokonce nekolikrat navstivila. Gulagy za Stalina byly take - o tom je hodne materialu a svedectvi. V me knihovne je ostatne Solzenicynovo "Souostrovi GULAG" a nikdy me nanapadlo o jeho svedectvi pochybovat. Pokud budete tvrdit, ze to neni pravda, budu si myslet, ze nemate vsechny hrnecky v kredenci, ale nevyloucim vas z diskuze. Neverim na pachani zlocinu "myslenkou a slovem", tak muzete pachat jenom hrichy. Zlocin spachate jedine SKUTKEM.

„Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl." (Voltaire). To je demokracie, Fridrichu!

J. Fridrich 29.11.2022 6:56

Šíření nepravd-demagogií je velmi NEBEZPEČNÉ.. Ty nelidské zločiny komunismu a nacismu se mohou opakovat. Šíření těchto myšlenek získává nové naivní a hloupé vyznavače....

D. Laurencikova 29.11.2022 8:24

Tak ty nepravdy a demagogie prestante konecne sirit, Fridrichu!

J. Fridrich 29.11.2022 9:15

Tak vy konečně přestaňte "školit" mne, Laurenčíková. Je to v té naší demokracii snadné - vy si ponechte své názory, a já si ponechám ty své... A je to. Školte ty, kteří na to od vás "dychtivě" čekají... Tedy Howgh.

D. Laurencikova 29.11.2022 10:08

Nebyla jsem to ja, ale vy, kdo usiluje o zakazani "nevhodnych" nazoru. Uz si nevzpominate? Ale hlavne, ze jste to nakonec prece jen pochopil.

K. Křivan 28.11.2022 9:12

Zelenskyj varoval lidi na Ukrajině před dalšími ruskými raketovými útoky, A jak snadno by jim mohl zabránit !