30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Velbloudi, vpřed!

Mikuláš Ferenčík od Pirátů upozornil, že elektronicky budou muset svoje obchodování vykazovat podle nové vlny EET i chovatelé velbloudů. Předseda ODS Petr Fiala slíbil, že jeho strana EET zruší, až se převezme otěže vlády. Příští řádné volby budou za dva roky, tudíž chovatelé velbloudů aby si vzali dva roky prázdnin a pak budou mít pokoj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Omar 30.5.2019 18:42

Re: Brutální lži Ovčáčka nechávají Mtušku chladným.

Tak už jste nastudoval?

H. Omar 30.5.2019 18:24

Re: Brutální lži Ovčáčka nechávají Mtušku chladným.

Ano i vy si nepamatujeme o tom nepochybuji...

F. Nekolný 30.5.2019 18:33

Re: Brutální lži Ovčáčka nechávají Mtušku chladným.

A čučí jak puk !

H. Omar 30.5.2019 18:36

Re: Brutální lži Ovčáčka nechávají Mtušku chladným.

Nečumte do zrcadla...

H. Omar 30.5.2019 18:27

Re: Brutální lži Ovčáčka nechávají Mtušku chladným.

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/vladni-special-jsme-nezdrzeli-brani-se-dispeceri-nemate-zadn/r~bd61023e945611e6ac5a002590604f2e/v~diskuse/

Velmi populární a hlavně nepolitická...

J. Matuška 30.5.2019 17:17

Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

A lidé, kteří nenávidí Hrad, to bezmyšlenkovitě šíří dál. Je to závažné

Někteří uživatelé sociální sítě Twitter šíří tvrzení, že hradní mluvčí Jiří Ovčáček nevybíravě zkritizoval zemřelého spisovatele a politického vězně Jiřího Stránského. Lidé mu kvůli tomu začali vyhrožovat fyzickou likvidací. Jenže. Ovčáček nic takového neřekl, jde o vymyšlenou zprávu.

... “Drzý Ovčáček prý řekl v rádiu, že odešla směšná figurka tzv. Demobloku, celý život klouzající po laciném antikomunismu... Já snad půjdu mu tu drzou kušnu naflákat... Hovado jedno... Je úděsné, v jakém kanálu se dnes nachází sídlo českých králů... Póvl to zvolil, my tím trpíme. Ještě prý, že je třeba nebýt k němu příliš přísný, protože se mu to poslední dobou vzhledem k vysokému věku evidentně v hlavě pletlo a nechal se zneužívat k šíření nenávisti po náměstích jako maskot. Mají na hradní žumpě vůbec nějaké dno?” napsal Vondrák.

... Značná část twitterových uživatelů si ovšem nezjišťovala, zda jde o pravdivé sdělení nebo dezinformaci a ihned se jala to Ovčáčkovi pořadně nandat. Výjimkou nebyly ani výhružky fyzickým napadením, což ve světle nedávného zmlácení Ladislava Jakla, který má podobné názory jako Ovčáček, působí dost výhrůžně.

... Vyvracení dezinformace se nakonec na Twitteru ujal sám hradní mluvčí, který lidem odpovídal, že to není pravda a nic takového neřekl. “Kdo tuto lež šíří, může se radovat. Přečtěte si, jakou odpornou nenávist, včetně vyhrožování fyzickým napadením, tato lež vyvolala zde na Twitteru. Vypadá to tady jak na nějakém fašistickém srazu,” reagoval v twitterové diskusi mluvčí. ParlamentníListy.cz

J. Havelka 30.5.2019 17:23

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Bumerang...

V. Čermák 30.5.2019 18:00

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Bumerang ala Havelka. Ten "dacan" se brání, že to neřekl? Tak mu přidáme....

J. Franke 30.5.2019 17:28

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Jaroslave, mohl byste třeba jeden jediný den zrušit pastování a přidat vlastní myšlenky?

Nebo nemáte co říci???

L. Kolman 30.5.2019 17:42

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Tož zrovna toto mu za zlé nemám. Toto je závažná věc, protože se tady šíří velice nebezpečné dezinformační praktiky. A je víc než zarážející, že je šíří ti, co mají být elitou národa a co sami sebe stavějí za vzory pravé demokracie.

J. Matuška 30.5.2019 17:51

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Jaroslave, není nic jednoduššího, abyste odkazy, kde figuruje moje jméno - IGNOROVAL. Já to tak dělám s příspěvky Karla Janyšky. TO, co kopíruji, považuji za věci důležité. A mám i s tou pastací dost práce. Viz třeba dostat se k profilu Veroniky Vendlové. Vůbec nejde o kádrování. Lidé by měli vědět, kdo je kdo. Přesvědčil jsem se tady, že se mnozí spokojí pouze s titulkem. Že sem dávám věci, které vás iritují, je logické. Já také nezůstávám v klidu, když se dívám na Události, komentáře a sleduji ́moderování ́ Světlany WITOWSKÉ, konkrétně včera, kdy ́brutálně ́ umlčovala poslance Zaorálka v jeho zajímavém expozé. Fakt je, že já mám za sebou tříletý diskusní trénink U koně, takže mě dokonce polemika baví. Navíc ctím názory druhých a necítím nutnost být vůči nim sprostý. Tož tak.

J. Kombercová 30.5.2019 18:03

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Zaorálek nijak neexceloval, byl svůj jako obvykle, takový zaorálkovský... nicméně Witowská, zvlášť když zvedne hlas, tak ječí a to mi tedy vadí hodně.

V. Čermák 30.5.2019 18:17

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Když si ho tam pozve, má ho nechat mluvit...

V. Čermák 30.5.2019 18:19

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Ledaže tam byl jako "Blbec na večeři". To by ovšem ČT za peníze daňových poplatníků dělat neměla....

F. Nekolný 30.5.2019 18:16

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Ne abyste p. Matuško přestal. Je to zdroj informací, ke kterým se dostanu jen díky vám. Je to z důvodu, že jako zaměstnanec s 8,5 hod pracovní dobou nemám možnost projít všechny aktuální informace. Budu vděčný i za jiné informace ze strany vašich oponentů. Bohužel se zmohou pouze na hloupé přištěkávání ala Omar a Arnošti. Já též přeskakuji příspěvky jinak sympatického p. Janyšky a nespílám mu za opakování stále téhož.

J. Matuška 30.5.2019 18:29

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Pane Nekolný, díky. Jsem vděčný NP, že odkazy tolerují. Snad tuší, že z toho nemám žádný osoh...

Martin Mařák, má svůj blog a tam neguje materiály z IVK, PL apod.

H. Omar 30.5.2019 18:38

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Svůj blog... Ale to komunista nechápe...

I. Mertl 30.5.2019 18:16

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Kde by je vzal.

H. Omar 30.5.2019 17:29

Brutální dezinformace o dezinformátorovi Jiřím Ovčáčkovi.

A proč to tady šíříte? Proč nevarujete před jeho lží?

J. Anděl 30.5.2019 17:37

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Ano, naprosto souhlasím, ověřit si pravdivost nějaké zprávy je důležité.

Pamatujme si tato památná slova.

Mimochodem "brutální" dezinformace, "odporná" nenávist. Pěkné. Také paměti hodné.

V. Čermák 30.5.2019 17:58

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Á....Tady se někdo snaží relativizovat. Kdopak asi začal a kdopak se snaží bránit, nejspíš ale marně....

J. Anděl 30.5.2019 19:38

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Relativizovat? Ale vůbec ne. Opravdu považuji za důležité ověřovat si informace. Kdyby to dělali všichni, nemá cenu se vůbec bavit ve veřejném prostoru o dezinformacích a pastování odkazů z podivných zdrojů. Ovčáček je skutečně v tomto případě politováníhodnou obětí lži, která se roznesla sociálními sítěmi jako jiné hoaxy.

J. Matuška 30.5.2019 18:18

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Jindřichu, souhlasím s tebou, že některé titulky PL přehánějí, přesolují.

J. Anděl 30.5.2019 20:59

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Přesolují. Občas nejen PListy.

Ale šlo mi o tohle: EU chce s dezinformacemi bojovat. Různí lidé s nimi chtějí bojovat. Ano, je paradox, když titíž lidé, co s dezinformacemi chtějí bojovat, na nějakou skočí. Obzvlášť, projeví-li se někdo z nich agresivně.

Podobně paradoxní situace, jakkoliv nepopírám nepříjemnost až nebezpečnost takové situace, nastane, když kritik snah bojování s dezinformacemi je obětí takové dezinformace a cítí se dotčen.

Podstatné ovšem je, že to panu Ovčáčkovi nepřeju a určitě bych mu nechtěl dávat nakládačku, ani kdyby ono jemu do úst vložené skutečně řekl.

Mohlo by mi vadit, kdyby něco takového řekl mně do očí o někom mně osobně blízkém, v takto vypjaté situaci bych netvrdil, že by se mě nezmocnily násilnické choutky, to zase ze sebe nebudu dělat anděla. Ale to je jedno, jestli by to byl pan Ovčáček, nebo někdo jiný.

P. Jirkovský 30.5.2019 17:40

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Jestli vono se to nešíří právě proto, že jakoby to z Ovčačíka vypadlo.

V. Čermák 30.5.2019 17:53

Re: Brutální dezinformace o Jiřím Ovčáčkovi.

Kdyby seděl, stejně by nepustil...

L. Kolman 30.5.2019 17:02

Já si myslím,

že vyřešit by to šlo, s těmi uprchlíky. Před čím vůbec prchají, když jsme jim tam nabombardovali tu svobodu a demokracii? Já bych jim sehnal lepší lodě, aby na nich dopluli až do Ameriky. Aby mohli osobně za své osvobození poděkovat těm, co mají na jejich svobodě největší zásluhu.

L. Novák 30.5.2019 17:14

Re: Já si myslím,

Jaroušku, že tys byl za totality politrukem? :-P

L. Kolman 30.5.2019 17:19

Re: Já si myslím,

Tajemník OV KSČ a velitel milicionářů. Asi proto si všímám věcí, které vy ani nepostřehnete. Nebo si sundejte klapky z očí.

R. Tesařík 30.5.2019 17:24

Re: Já si myslím,

Nejste vy bystrozrakej?