3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Vážné nebezpečí

Mýlí se ti, kdo pokládají současnou politickou situaci za "krizi systému". Mýlí se, anebo se nemýlí a chtějí šikovně prosadit jiný koncept, který by jim otevřel cestu do koridorů moci, lidově řečeno, cestu k lizu. To, co se děje, není "krize systému".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tomáš Haas 31.7.2006 1:10

Re: Bohumínské usnesení

Bohumínské usnesení jsem již citoval. To navazuje na předchozí usnesení, Hradecké, o kterém ČSSD v Bohumínském usnesení říká, že se k němu hlásí, a navazuje na něj. Hradecké usnesení říká:

Budeme aktivně vystupovat proti jakýmkoli pokusům obnovit v této zemi totalitní komunistický režim, proto nepřichází v úvahu žádná podoba  naší spolupráce s KSČM.

ČSSD je velmi flexibilní strana. KSČM nemusí rušit žádný ze svých politických cílů a stranických dokumentů. Stačí jen, jak Vilém říká, když ČSSD "uzná" KSČM za neextrémistickou stranu. A je to.

kanuk 31.7.2006 1:09

Re: Hm,

Klaune, já teda nejsem zoolog, ale o velrybách ve Středozemním moři jsem zatím neslyšel. Ještě takhle o "žralocích", kteří v Jadranu požírali české učitelky (ukázalo se, že to byli hraví delfíni, nebo takového něco).

Klaun Parafín 31.7.2006 1:06

Re: Hm,

Pardon, můj komentář patřil pod Dušana. Přesmykl jsem se...mea culpa. (Halladin by tomu mohl rozumnět, určitě to píše na své předpisy...)

Halladin 31.7.2006 1:05

Re: Re: Re: Re: ODPOVĚDNÝ JE TOPOLÁNEK

Nemáte pravdu, pane Haasi

Bohumínské usnesení a komunistická cesta vzhůru Delegáti

sjezdu sociální demokracie odmítli už v pátek velmi výraznou většinou

zrušit tzv. bohumínské usnesení z roku 1995, které jim zakazuje

spolupracovat na vládní úrovni s komunisty.http://www.bbc.co.uk/czech/domesticnews/story/2005/03/050326_tyden_v_cr.shtml

R 31.7.2006 1:01

nic moc se zas tak neděje

Teda tady bude přes pondělí nadiskutováno.( od vzoru nažvaníno). ta diskuze ani nebude k přečtení, jak bude rozsáhlá.  Přitom se nic moc tak neděje. Volby dopadly jak dopadly a přece žádný soudný člověk nemůže čekat, že Paroubek řekně Topolánkovi něco ve smyslu " my už jsme tou vládou unaveni, nám se vládnout nechce, tak podpoříme Vás a plňte si zase vy pár let svůj volební program". Nebo naopak Topolánek něco podobného Paroubkovi. když ty volby v podstatě nerozhodly a vládnout můžou stejně tak jedni nebo druzí.

Klaun Parafín 31.7.2006 1:01

Hm,

já jsem Evropan. Nechci araby, nechci juchelku, nechci BIS...

Tak co? Totální válka proti zmrdům nebo předčasné volby proti zmrdům? Mimochodem i velryby se odstěhovaly od pobřeží Libanonu... Kvůli Izraelcům?

kanuk 31.7.2006 0:58

V české politice se hraje na mandáty

ne na počet hlasů, jako třeba někde jinde (přiznám, že nevím kde). To zřejmě spousta lidí buď nemůže nebo nechce pochopit.

Vilém 31.7.2006 0:54

Bohumínské usnesení

Zakazuje ČSSD spolupráci s extrémistickými stranami (ne tedy s KSČM, kdyby ji ČSSD uznala za nexterémistickou, rázem by mohla spolupracovat) VE VLÁDNÍ KOALICI.

Pouze Steigerwald ad. pravicoví komentátoři a politici tvrdošíjně opakují, že ZAKAZUJE SPOLUPRÁCI. Tak nekompetentní ovšem nejsou, aby ho neznali, spíše překrucují jako vždy. To se to pak střílí do Paroubka.:-D:-D

kanuk 31.7.2006 0:51

Re: Re: Socdemáci a komunisti jsou jedna banda; dokázali to již v roce 1948.

V 00:16 napsal příspěvek do vlákna "Odpovědný je Topolánek". Víc o něm nevím.

Ladislav N. :-))) 31.7.2006 0:40

Re: nakonec bude stejně úřednická vláda

Do předčasných voleb?

Stachanov 31.7.2006 0:38

nakonec bude stejně úřednická vláda

na ničem jiném se bez přeběhlíků stejně nedohodnou

kanuk 31.7.2006 0:38

Re: Socdemáci a komunisti jsou jedna banda; dokázali to již v roce 1948.

Zrovna tak dobrovolně a radostně volili němečtí sociální demokraté Hitlera v r. 1933.

Jirka ( původní) 31.7.2006 0:37

Re: Socdemáci a komunisti jsou jedna banda; dokázali to již v roce 1948.

kdo je pan Pávek?

Ladislav N. 31.7.2006 0:37

Re: Poučné Halladine

Jo, to je akorát pro něj!!... ;-P

"Sjezd potvrzuje platnost závěrů hradeckého sjezdu ČSSD o nepřípustnosti spolupráce sociální demokracie s extremistickými politickými stranami. Vylučuje politickou spolupráci se SPR-RSČ, SČK, MNS, KSČM, LB a SDL." Cituji dle závěrečného protokolu. Mimochodem: takzvaná "Štěpánova Strana československých komunistů" byla do textu zařazena dodatečně po diskusi....

Tomáš Haas 31.7.2006 0:35

Re: Re: Re: ODPOVĚDNÝ JE TOPOLÁNEK

Bohumínské usnesení, Halladine, vylučuje jakoukoliv politickou spolupráci s KSČM. Druhého dne jednání 27. sjezdu ČSSD v Bohumíně bylo schváleno usnesení tohoto znění:

"Sjezd potvrzuje platnost závěrů hradeckého sjezdu ČSSD o nepřípustnosti spolupráce sociální demokracie s extremistickými politickými stranami. Vylučuje politickou spolupráci se SPR-RSČ, SČK, MNS, KSČM, LB a SDL."

kanuk 31.7.2006 0:35

Socdemáci a komunisti jsou jedna banda; dokázali to již v roce 1948.

Pane Pávek, vy to pamatujete? Asi na rozdíl od vás, já ano. 

Ladislav N. :-))) 31.7.2006 0:33

Re: A co takhle trochu adresnosti? ...másla je dost pro všechny hlavy :-)

I pro voliče... ;-P

Vilém 31.7.2006 0:33

Re: Re: ODPOVĚDNÝ JE TOPOLÁNEK

Špidla byl taky velmi slušný, a ČSSD málem nechal pohřbít, a kdyby ho Gross nepodrazil, ČSSD by možná dnes měla 10%.

Topolánek se asi bude muset vypracovat. Svoje ideje by mohl prosadit, kdyby byla trojkoalice dostala 101 poslanců. Takto je situace ZCELA jiná, to je vše.

Ladislav N. :-))) 31.7.2006 0:31

Re: Půlnoční bláboly komunistů

Halladine, vy jste s komunisty jedna rodina, tak jakápak "vládní koalice", že? ;-D

Vilém 31.7.2006 0:24

Re: Re: Neříkejte, Viléme:-)))

Ano, Topolánek na všechny tyto skutečnosti ohledně ČSSD upozorňuje už dva měsíce. K sestavení vlády ovšem je třeba něco jiného než upozorňovat na vady konkurenční strany, od které Topolánek chce toleranci.

Paroubek NEMÁ POVINNOST Topolánkovi vycházet vstříc. Že nevyjde vstříc trojkoalici, je jisté už měsíc.

NobodyWasHere 31.7.2006 0:23

Re: Re: Neříkejte, Viléme:-)))

Že nesetkali ? Ale jo - do r.89 jsem se s ní setkával denně. 

Vilém 31.7.2006 0:19

Re: Re: ODPOVĚDNÝ JE TOPOLÁNEK

Nejsem pan Topolánek, abych věděl, co má dělat. Může přijmout jednání s Paroubkem, jednat s KSČM, vzdát se pověření, dohodnout předčasné volby. Zatím to vypadá, že ani Topolánek neví co dělat.

Jarda C. 31.7.2006 0:18

Re: Neříkejte, Viléme:-)))

Fakt? Co jste si představoval? Že Topolánek (který ve volbách získal o téměř 1/4 miliónu hlasů víc) pokorně přenechá právo sestavit vládnout této zemi konkurenci? Tj. páně Paroubkovým "šibalům"? Nezdá se Vám, že už toho zla na občanech této země napáchali za 8 let víc než dost? Že jsme se snad nikdy nesetkali s tak koncentrovanou arogancí, kterou předvádí vedení ČSSD? Vždyť uvažte Paroubkovu nebetyčnou nabubřelost, uvažte všechny ty podvody a lži členů ČSSD, provalené jen za poslední rok . Neběhá Vám mráz po zádech při představě, že TOHLE by nám mělo dále vládnout? Mně tedy ano.

Halladin 31.7.2006 0:18

Re: Re: ODPOVĚDNÝ JE TOPOLÁNEK

Kecáte. V usnesení je ne jen pro vládní koalici.

STEM 31.7.2006 0:17

Re: ODPOVĚDNÝ JE TOPOLÁNEK

Vilémku, neupnul, pouze  dělá (naiva) to co slíbil před volbama. Až se bude chovat pragmaticky, mocensky, tak bude napřed v očích Vlka podvodník, poté i v očích dalších a dalších, ale bude mít " moc" a ta jaksi nejde ruku v ruce s charakterem, čili se napřed musí stát bezcharakterním, nebo to zabalit.

Pavel Pávek 31.7.2006 0:16

Re: ODPOVĚDNÝ JE TOPOLÁNEK

A to by se snad měl Topolánek dát do spolku s komunisty? Socani na Bohumínském směmu jasně řekli, že s bolševíky spolupracovat nebudou a náhle je s nimi Jiřík Zlatoústý nejlepší kamarád. Socdemáci a komunisti jsou jedna banda; dokázali to již v roce 1948.

Jirka ( původní) 31.7.2006 0:15

já se obávám

jen toho, že výsledek vlastně do karet hraje všem......není možné vytvořit většinovou vládu? Dobře, Mi se nějak po povinných kotrmelcích domluvíme a taky nechceme příliš šťourat do ekonomických a hospodářských zájmů všech stran.Vždyť ve finále při rozdělování postů ve vlivných státních firmách a úřadech nejde o odbornost , ale pouze o politickou příslušnost a loajalitu ke kojné straně. Už je to trochu trapné bavit se o tom jestli a kdo má lepčí odbornost vést to či ono představenstvo, když je jasné od začátku jak to dopadne..........................A to nejsem příznivcem teorie spiknutí, ale někdy si prostě nemohu pomoci.

vlk svojpelešník 31.7.2006 0:08

A co takhle trochu adresnosti?

Kdo využívá Ústavu nadoraz? Kde je zakotven omezený mandát odcházející vlády? Kdo a co brzdí? Možná by neškodilo napsat trochu konkrétna, másla je dost pro všechny hlavy :-)

Vilém 31.7.2006 0:06

ODPOVĚDNÝ JE TOPOLÁNEK

Pan Topolánek má od prezidenta pověření sestavit vládu. Již výsledek voleb ho postavil do obtížné situace. Ovšem není vina ČSSD, KSČM, voličů, ani ODS jako stany nebo pravice jako skupiny stran, že pan Topolánek se upnul na fixní ideu trojkoalice a přes její očividnou neprůchodnost na ní setrvává. Odpovědný politik neblouzní o neuskutečnitelných cílech a jedná o uskutečnitelných nebo se vzdá odpovědnosti.