13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

Václav Klaus mladší vyhozen z ODS

Tak tedy k tomu došlo a není to nic radostného, ODS vyloučil Klause juniora z partaje. Jistěže to nepříjemně připomíná staré časy. Nicméně junior byl natolik jinde svými postoji, že by od něho bylo seriózní, kdyby odešel a založil vlastní formaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. John 18.3.2019 21:31

Kajan není nebezpečnej.....

.. jen sám sobě....když se válí vzteky po podlaze....že nebyl ten přeceda revoluce. když jí vymyslel a udělal....

K. Janyška 18.3.2019 21:31

Re: OSUDNÁ NAMYŠENOST.

Ano, Bartončíkoilsnere ? To vás vezli letadlem do cvokárny, ne ? Dzp.

K. Janyška 18.3.2019 21:29

Re: Ano, to je Petr Fiala z ODS... Dzp.

Z jeho životopisu. Nemohu si dovolit lhát, jako vy, Bartončíkoilsnere... Dzp.

R. Neveselý 18.3.2019 21:28

Re: OSUDNÁ NAMYŠENOST.

Já byl mnohem výš, blbečku. To, že jsi stál na bedýnce tě sice šlechtí, ale jinak jsi suma sumárum hovado!

:-)))

K. Janyška 18.3.2019 21:28

Re: Nazdááár... bratře probošte...

Rudé přetrhdílo. Už jste zase přežral tlačenky ? Dzp.

R. Neveselý 18.3.2019 21:26

Re: Ano, to je Petr Fiala z ODS... Dzp.

Odkud jsi to zase opsal, nemehlo? Né že by Fiala nebyl fialovej, ale ty jsi rudej až na prdeli, člověče neš ́tasná :-))

K. Janyška 18.3.2019 21:26

Re: OSUDNÁ NAMYŠENOST.

Komínáři, rudočerný pošuku, komínáři. V té 300 m výšce byste se podělal strachy.

A je to problém vás, nevzdělanců, ne můj... Dzp.

R. John 18.3.2019 21:24

Nazdááár... bratře probošte...

..sem teď četl na Seznamu, že panny zažijí bezva sex, ale vodnáři se vybourají v autě...ty woe... teď mám strach řídit a špásovat v autě ...nemáš nějakýho psychoterapeuta ?... sem v hajzlu... asi se dám na týden z nouze na kompostovku...než to na Seznamu změněj.. Kajan říká, že mu to dělá dobře a že to je lepší než sex... ale věř mu.... si to nemůže pamatovat....:-))

S. Lazárek 18.3.2019 21:23

Re: JANYŠKA UŽ JDE DO FINÁLE !!!

Že jsem já na někoho bonzoval, to není pravda a to tvrdíš ty, ale že jsi sám bral invalidní důchod a přitom jsi doma vzpíral tuny a běhal maratony, tak to ví i Správa sociálního zabezpečení pro oblast Prdel světa u Vrbna pod Praděm, ty všiváku jeden.

K. Janyška 18.3.2019 21:23

Ano, to je Petr Fiala z ODS... Dzp.

Dlouholetý předseda moravského zemského výboru české sekce Panevropské unie (Paneuropa-Union Böhmen und Mähren).

-------------------------------------------------------------

Panevropská unie, něm. Paneuropa-Union je nejstarší, doposud existující, hnutí za sjednocení starého kontinentu.[zdroj?] Zastává myšlenku politického a hospodářského sjednocení evropských národů na demokratických a přátelských základech, s plným vědomím křesťanských kořenů našeho kontinentu.

M. Mařák 18.3.2019 21:23

Re: Proč jsou "společenské vědy" pavědy?

Zaplňoval obří sály po celém světě...

:-)

Asi máte na mysli Keynese.

R. Neveselý 18.3.2019 21:22

OSUDNÁ NAMYŠENOST.

to je tvůj problém, kominíku.

M. Mařák 18.3.2019 21:21

Re: Proč jsou "společenské vědy" pavědy?

Aha, tak to by mne zajímalo, kdo si z Vás dělal přes deset let srandu a kladl Vám otázku, na kterou jste nikdy nedokázal odpovědět, než se tady nad Vámi slitoval a prozradil Vám název knihy, kapitolu a stranu, na které Hayek jednou jedinkrát v celém svém díle použil výraz "kompozitivní teorie".

A to ani nemluvím třeba o historicismu coby součásti scientismu, jehož existenci jste tady popíral, než jsem Vám jako obvykle předal přesný Hayekův citát, název knihy, kapitolu a stránku a podobně. Takových příhod bylo...

K. Janyška 18.3.2019 21:18

PÝCHA LIDSKÉHO ROZUMU A OSUDNÁ DOMÝŠLIVOST.

Lidstvo brzdí pýcha jeho ve skutečnosti velmi omezeného rozumu a jeho doslova osudná domýšlivost. Lidé nevědí, že je rozum ohraničen souhrou spontánních sil a že je jejím pruduktem. A vždy bude. Nikdy nemůže tu složitost vysvětlit, jen se jí podřídit.

To, že lidé o tak složitých věcech, které nám předkládá kompozitivní teorie, nic nevědí, je vede k přesvědčení o tom, že to jsou oni, kdo byli povoláni lidský svět řídit. To by ovšem značilo, že naši prapředkové měli plán. Neměli však, kde by ho vzali s jejich rozumovou a mentální výbavou.

Byl to objev obchodu, který vyvolal individualizaci a subjektivizaci původních divochů, tedy kulturní evoluci v čase a v prostoru, a stvořil dnešní lidský svět. A ten podléhá stejným principům, na jakých vyrostl. Tedy vyšší a vyšší civilizaci jednotlivců obchodem a důsledky z něho a neustále se od civilizovaných více k civilizovaným méně rozšiřujícího spontánního řádu lidského světa.

Tedy ve skutečnoti lidé žijí něco jiného, než si o tom myslí.

Drtivá většina lidí, blížící se všem, vůbec neví, že pravidla spontánního řádu lidského světa nosí ve svých myslích a je jimi řízena 24 hodin denně, bez ohledu na vnější politický řád. Zejména pravidla jediného práva pravého, zákazového práva soukromého.... Dzp.

K. Janyška 18.3.2019 21:17

Re: JANYŠKA UŽ JDE DO FINÁLE !!!

Vzorný vojáku rudé ČSLA může být někdo větší všivák, než vy, bonzák nebohých vojáčků v komunistické armádě ? Dzp.

K. Janyška 18.3.2019 21:15

Re: Proč jsou "společenské vědy" pavědy?

Vy jste z toho nic napochopilo a tak jsem sám ? Nejsem. V Hayekově největší slávě, kdy zaplňoval se svými přednášlami obří sály po celmé světě se jich prodalo tuny... Dzp.

K. Janyška 18.3.2019 21:12

Re: UŽ PRO JANYŠKU JEDOU !!!

Fakt jo ? Vy jste je zahlédl z okna blázince ? Dzp.

S. Lazárek 18.3.2019 21:12

Re: JANYŠKA UŽ JDE DO FINÁLE !!!

Kadle ty ses ale nechal vykrmovat coby invalida a přitom jsi vzpíral tuny a běhal maraton. Že se nestydíš, ty všiváku!

K. Janyška 18.3.2019 21:11

Re: CO JE TO KOMPOZITIVNÍ TEORIE ?

Kdo je to ? Vy ? Neveselý, Chocholoušek, bůhví koloik těch krycích jmen máte, Bartončíkovče... Dzp.

J. Vobr 18.3.2019 21:10

UŽ PRO JANYŠKU JEDOU !!!

I s odchytovým pytlem !!!

:-)))

K. Janyška 18.3.2019 21:09

Re: JANYŠKA UŽ JDE DO FINÁLE !!!

Hloupý rudočerný Ilsnere ? Ani Karel Gott nikomu svůj důchod nedal. Já také nedám. Ani vám, líná kůže... Dzp.

M. Mařák 18.3.2019 21:04

Re: Proč jsou "společenské vědy" pavědy?

My dva jsme to četli a pak ještě možná pár lidí na světě. Toť vše...

R. Neveselý 18.3.2019 21:01

Re: CO JE TO KOMPOZITIVNÍ TEORIE ?

Radši si zajeď k Chocholouškovi.

K. Janyška 18.3.2019 21:01

Re: Proč jsou "společenské vědy" pavědy?

Nad vaše síly je i to hovno... Dzp.

R. Neveselý 18.3.2019 21:00

Re: JANYŠKA UŽ JDE DO FINÁLE !!!

Lháři, ty jsi levičák na dávkách. Co to tady meleš, vocase?

K. Janyška 18.3.2019 21:00

Re: CO JE TO LIDSKÁ MYSL ? JEN TAKOVÉ MYSLÍTKO ? NE !

Prostřednictvím abstrakce, coby spontánně vyvinutým nástrojem lidské mysli k uchopení nekonečného množství konkrétního, tedy její nejsložitější a nejdůležitější součástí, ze které vybíráme informace pro další adaptační potřeby, aniž bychom to samozřejmě věděli. Je to výběr iniciovaný vnějšími impulsy přiváděnými smysly nebo také vnitřním uvažovacím mechanismem. Kdykoliv myslíme, abstrakce, tedy tato obří a složitá databanka, ale také vnitřní supersložitý spontánní řád informací, je přítomna. Rozum je pak pouhou kázní, se kterou k tomuto stroji ve stroji přistupujeme a jakobychom ho žádali o řešení pro naše uvažovací potřeby.

Lidská mysl není tedy primárně sídlem emocí a nálad a lásky a nenávisti atd, ale má úkol primárně "přežívací", který ji zadává vnější prostředí a ona ho umí zpracovat a vygenerovat řešení k přežití člověka. Je vnitřní součástí a uzlem spontánního řádu lidského světa, ba co víc, jeho základem. Souběžný vývoj člověka a jeho světa s lidskou myslí všechno spojil vjedno. Z toho vyplývá zásadní poznání. Nedá ses tím hnout. Nahradit tzv. pravidla správného chování, která jsou obsahem lidských myslí je nemožné. Jen evolučním vývojem a jen v vnitřními impulsy, které reagují na sebezáchovné, seberegulační a sebepořádací účinky spontánního řádů lidského světa, který je lidské mysli ředitelem... Dzp.

K. Janyška 18.3.2019 21:00

Re: CO JE TO LIDSKÁ MYSL ? JEN TAKOVÉ MYSLÍTKO ? NE !

Náš prapředek, mějme na mysli toho, který žil v tlupách a genetickou stavbou byl už podoben nám, byl řízen instinkty stejně, jako jiné druhy zvířat. Ostatně v jejich říši tak tomu je dodnes. Jen člověku se podařilo z důvodů, které nejsou předmětem této úvahy, dostat se ve vývoji dál a souběžně s ním se také zvyšovala jeho schopnost se přizpůsobovat všemu, co ho obklopovalo. A nezůstalo to bez následků. Jako odezva na tento neosobní spontánní vývoj se mu v mozku, tedy organizačním zařízení těla, vyvinutém genetickou evolucí, vyvíjela evolucí kulturní i schopnost reagovat více a více na události v jeho okolí a přenosem minulých zkušeností v čase a jejich nápodobou i schopnost je používat. Vyvinula se nejsložitější entita vesmíru, lidská mysl. Pozvolna a v dloudé době tak narůstala schopnost našeho prapředka myslet.

Co to však myšlení je ? Je to schopnost lidské mysli, která sídlí v mozku, produkovat závěry, které jsou platné a na základě kterých se člověk dokáže efektivně adaptovat na spontánní řád světa a na spontánní řád lidského světa, které jsou zdrojem úplně všeho vzniklého na Zemi, tedy i samotné lidské mysli. Takže i ona vznikla jako reakce na ně, přesněji řečeno, jako vnitřní adaptační uzel spontánního řádu lidského světa. Jak to však dělá, že myslí ?

K. Janyška 18.3.2019 20:59

CO JE TO LIDSKÁ MYSL ? JEN TAKOVÉ MYSLÍTKO ? NE !

Pro platnou odpověď na tuhle kardinální, ale také možná nejsložitější, otázku lidstva vůbec, musíme do kompozitivní teorie. Tedy ke vždy nejvyššímu, vědou, a jen vědou, permanentně aktualizovanému a stále prokazovanému, vědění o lidském světě, a to jen a jen bez pověr a mýtů. Je to tedy suma vědeckých, a jen přísně vědeckých, informací, vzájemně provázaných a neodporujících si, získaná kompozitivní, tedy skladnou, metodou společenských věd. Viz slavná Kontrarevoluce vědy od A.F.Hayeka.

Co tedy přináší toto přísně vědecké pojednání z hlediska nalézání odpovědi na předmětné téma ? Samozřejmě, že vše podstatné, co s lidskou myslí souvisí, tedy jejím vznikem, funkcí a důsledky z její existence. Popisuje, jak vznikla a vyvíjela se a co pro život člověka znamená dnes a bude znamenat navždy. Vždyť její existence je neodělitelná od existence biologického lidského těla a je jedinou možností pro jeho adaptaci na svět, tedy na situaci, prostředí a budoucí neznámé tak, aby přežil.

K. Janyška 18.3.2019 20:57

Re: Proč jsou "společenské vědy" pavědy?

Hoši, by jste pitomí jak malovaný sáně... Dzp.

K. Janyška 18.3.2019 20:56

Re: JANYŠKA UŽ JDE DO FINÁLE !!!

Jsem spořádaný pravičák, ne jak vy tady i jinde, ujetí levičáci bez zásad... Dzp.