10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Václav Klaus mladší vyhozen z ODS

Tak tedy k tomu došlo a není to nic radostného, ODS vyloučil Klause juniora z partaje. Jistěže to nepříjemně připomíná staré časy. Nicméně junior byl natolik jinde svými postoji, že by od něho bylo seriózní, kdyby odešel a založil vlastní formaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kulheim 18.3.2019 7:57

Re: Nemluvil podle současných pravidel politické korektnosti: 

Moc tomu nerozumím. Možná kdybyste napsal jméno toho "horšího diktátora", který by hromadně tleskal, tak bych věděl o čem píšete.

J. Richter 18.3.2019 8:05

Re: Nemluvil podle současných pravidel politické korektnosti: 

ale rozumíte, jen děláte blbého. Vzhledem k tomu, že Klaus už poněkolikáté řečnil z jednoho podia se soudruhy Vodičkou, Foldynou, Filipem, Doubravou a podobnou veteší, víte o kom je řeč. Nebo si vážně myslíte, že Hitler byl největší gauner dějin?

J. Kulheim 18.3.2019 8:37

Re: Nemluvil podle současných pravidel politické korektnosti: 

Dal jsem odkaz a okopíroval jsem text příspěvku VK ml a nevidím v něm nic natolik závažného co by mne znepokojovalo. Řekl pouze to, že bychom měli brát slova mocných vážně.

Hitler chtěl udělat novou Evropu a Macron chce také novou Evropu. Macron není nějaký Janek z Horní Dolní. Je to prazident Francie, která s Německem vede EU.

VK řekl pouze, že musíme jeho slova brát vážně.

J. Richter 18.3.2019 8:56

Re: Nemluvil podle současných pravidel politické korektnosti: 

Macron je blb a Klaus dostal padáka za něco jiného.

R. Meišner 18.3.2019 7:42

Klaus jr.

přinesl ve volbách ODS jak na stříbrném podnose svými preferenčními hlasy cca 2-3% navíc. tak uvidíme, jak si tato strana (posléze spíše stranička) povede nadále. realita bývá neúprosná. tako to prostě je.

J. Havelka 18.3.2019 7:44

Re: Klaus jr.

Jak to víte? Co když 2-3% voličů odpudil?

J. Adamovič 18.3.2019 7:49

Re: Klaus jr.

Tak před tím se plácali na 7-8% a když přišel tak se dostali na 11%. Tak nevím kolik jich odpudil.

P. Hofman 18.3.2019 7:51

Re: Klaus jr.

Tak možná, že kdyby tam nebyl, tak měli 15%. Tyhle úvahy jsou k ničemu, neb nejsou doložitelné relevantními čísly.

T. Kohout 18.3.2019 7:50

možná nyní ODS OK? - Re: Klaus jr.

Uvidíme. V mém případě stranu s Klausy jsem nikdy nevolil a nikdy bych nevolil. ODS bez Klausů, začínám o tom uvažovat. Na tom spektru, co se nabízí je ODS bez Klausů docela akceptovatelná strana. Nevím, kolik jich uvažuje jako já, moc jich nemusí být, ale dávám přednost kvalitě před kvantitou. V politice je to ovšem jinak, tam vítězí kvantita nad kvalitou.

M. Klas 18.3.2019 7:52

Re: Klaus jr.

Já se hlásím, a vím o více takových, kteří volili tentokrát jinou stranu než ODS kvůli juniorovi.

J. Vobr 18.3.2019 7:33

OLOMOUCKÝ SNĚM ODS BYL ZRUŠEN !!!

... z procedurálních důvodů !!! Stejně jako Vysočanský sjezd KSČ v 68 !!!

________________________________________________

PODOBNOST ČISTĚ NÁHODNÁ !!!

J. Vobr 18.3.2019 7:36

Re: OLOMOUCKÝ SNĚM ODS BYL ZRUŠEN !!!

Íčko je třeba vyloučit !!!

:-)))

:-)))

J. Havelka 18.3.2019 7:40

Re: OLOMOUCKÝ SNĚM ODS BYL ZRUŠEN !!!

Jo, jeden z gaunerů a likvidátorů. Snad mu to dojde, nebude za mučedníka a stáhne kandidaturu sám.

V. Hájková 18.3.2019 7:37

Re: OLOMOUCKÝ SNĚM ODS BYL ZRUŠEN !!!

VY JSTE ALE POŠUK!

M. Němec 18.3.2019 7:37

Re: OLOMOUCKÝ SNĚM ODS BYL ZRUŠEN !!!

Anulování výsledků jednání Vysočanského sjezdu, pane Neználek, bylo přímo zakotveno v tzv.Moskevských protokolech a pod nátlakem je museli podepsat všichni českoslovenští účastníci "jednání" .Kromě F.Kriegla.

Rusové na tomto bodu velmi trvali.

Vědí samozřejmě jen ti, kdo si o tom něco přečetli.

Tráááá-dáááá.

J. Vobr 18.3.2019 7:45

NĚMCOVO SOFISMA !!!

No, a protože nemáte včely , tak nelze tvrdit,že vám uletěly včely !!!

Cooo ???

:-)))

J. Sušeň 18.3.2019 7:07

Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

tak neodsuzuje odlišné názory dříve, než o nich chvíli přemýšlí, byť se mu nehodí tak úplně do jeho světonázoru. Je sice bolestné si přiznat vlastní omyly, nebo pravdu někoho jiného, ale může nás to ochránit před fatálními chybami.

To je problém i pana Fialy, který se "zasekl" ve své škatulce a namísto polemiky s VKml a vahou rozumných, relevantních a věcných argumentů VKml převálcoval, tak zvolil cestu hlupáků - tj "hrubou sílu" k eliminaci svého oponenta.

Řada názorů VKml je opravdu k diskusi a nějaké slovíčkaření (které bylo pouze přirovnáním české bezmoci ve vztahu k EU k bezmoci Židů za 2.sv.války, nikoliv urážkou židů) by nemělo zastřít skutečnou podstatu myšlenky VKml, tedy že nekritické přejímání unijní legislativy, není vždy ku prospěchu věci a často je tomu dokonce naopak. Takovou diskusi by měla sebevědomá politická strana a silný lídr unést a zvládnout. Bohužel, nestalo se tak.

Mimochodem k demokracii patří také svoboda slova a projevu, ať už se mi názor oponenta líbí, nebo nelíbí. Současný tlak EU a dalších zemí a institucí na cenzuru a autocenzuru nepohodlných názorů (nemluvím o fake news) se příliš neliší od tlaku na cenzuru v zemích jako je současné Rusko, nebo Čína a dále se stupňuje. Vždyťreakce a výroky typu "žádné nebezpečí nám nehrozí", "wir schaffen das" a podobné jsou skutečnými "fejky", které zkreslují realitu s cílem vzbudit pocit falešného bezpečí, namísto aby se problémy pojmenovaly pravými jmény a řešily (byť se slovníkem který se nám nemusí líbit)

J. Vobr 18.3.2019 7:22

VELMI DOBRÝ PŘÍSPĚVEK

Tu-ááá.

M. Němec 18.3.2019 7:33

JAK NĚCO CHVÁLÍ VOBR

tak to vždycky smrdí lotrovinou.

Tráááá-dáááá.

K. Berka 18.3.2019 7:30

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

Četl jsem a podepisuji.

Jen malá poznámka k tomu Rusku : tam jsou státem kontrolované weby a soukromé weby, u těch státních je cenzura jistá a ty soukromé si píší, co chtějí.

M. Němec 18.3.2019 7:31

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

Sušeň, my jsme měli zamlada príma partu kluků, a bylo nás pět. A byl mezi náma jeden kluk, říkali jsme mu Držka.

A ten Držka byl furt proti.My jsme šli třeba na vosy, a von ne, že je to blbost, a že pojede radši do Podpomokel. A pak jsme šli jednou na Ješiňáky, a Držka zase, že nepude s náma, že bude v tý době v Podmoklích. A my že budeme o Mikuláše dělat Mikuláše a chodit po domech, a Držka ne, že bude doma s maminkou a tatínkem.

Tak jsme se naštvali a milýho Držku jsme vyhodili z party. A byli jsme čtyři, ale už tam zaplaťpámbu nebyl Držka, kterej se furt stavěl zajímavym a furt provokoval.

Taky jsme mu řekli, ať si udělá svojí partu a tam si může říkat, co chce, když je takovej skvělej Držka.

P. Hofman 18.3.2019 7:35

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

To je dobré přirovnání.

E. Derat 18.3.2019 7:40

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

Hezké, ale politická strana není partou kamarádů. To je v podstatě velmi konkurenční prostředí, a jde i koryta. Řada těch lidí, aspoň na těch vrcholných postech žádní kamarádi nejsou, natož přátelé.

P. Hofman 18.3.2019 7:33

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

Myslím, že jste napsal úplný nesmysl.

Jak víte, že představitelé ODS s Klausem o jeho názorech nediskutovali? Jak víte, že ho neupozorňovali na to, že se jeho vidění světa liší od tezí ODS? Jak víte, že ho nevarovali aby v tom dál nepokračoval?

Pakliže přesto jel svoji linii a nehodlal se přizpůsobit, je legitimní (mají to ve stanovách), že ho nejvyšší orgán strany vyloučil. Jste-li ovšem volič ODS máte právo s tím nesouhlasit a dát to vedení strany najevo.

Z. Rychlý 18.3.2019 8:49

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

A proč ho alespoň trošku neposlechli?

Teď sice partaj kváká unisono, ale to není nejlepší řešení. Čím se liší v postoji k EU od jiných kvákalů, třeba Kalouska? Měli si to ti dva kohouti spolu rozdat před kamerami (třeba investigativního slavného Seznamu, jelikož do ČT by je nevzali). Takhle to smrdí podezřením, že Junior by mohl být zdatnějším, než je Akademik a proto letěl.

Já jsem ODS volil a domníval jsem se mylně, že názory Juniora budou v ODS posilovat. Nakonec je z toho partaj dřepící v pohodlíčku opozice. Ať jdou do (_._) s Juniorem, nebo i bez něj. Němcová, Fiala, Stanjura - hrobaři ODS.

J. Sušeň 18.3.2019 9:57

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

Nesouhlasím s Vámi pane Hofmane, upozorňování a varování přece není diskuze a přizpůsobení není to co by mělo být pro demokratickou stranu hlavním principem. Přizpůsobení "čemu" a "komu"? Neomylnému Vůdci, či snad partajní klice, která je právě u moci? Názory VKml jsou pravicovější, než neomarxistické praktiky a ideje současné ODS - tedy alespoň dle mého soudu a proto si zasloužil více pozornosti a více diskuze např. na nějaké vnitrostranické ideové konferenci, kde by dostal šanci své názory vysvětlovat a obhajovat. Pakliže by argumentace ODS byla silnější, pravicovější a lepší než argumentace VKml tak pak pochopím výzvu k opuštění např.poslaneckého klubu, ale silný stranický šéf se neobává řadových poslanců a neobává se ani toho, že by mohl být nahrazen někým schopnějším (nemusí to být zrovna VKml) jako pa Fiala.

M. Moravcová 18.3.2019 9:07

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

ano, dobře napsáno

P. Čech 18.3.2019 7:06

Gravitační mohutnost zavedené politické strany

11,32% (momentálně méně). To je mi opravdu mohutnost. Mohutnost, která vlivem pana Fialy, Stanjury, Baxy, Němcové a pod vlivem té ůgravitace" neustále klesá. A co těch 22 614 voličů, kteří volili ODS a dali Klausovi ml. své preferenční hlasy? Těch je o cca 8000 více než má celá "slavná" ODS členů. Je to jednoduché. ODS vlivem gravitace a zmíněných pánů a dámy odchází z politického nebe. Dlužno říci, že není zdaleka sama. Ještě hůře na tom jsou TOP 09, KDUČSL, ČSSD, KSČM a STAN, ovšem ta gravitace jaksi působí i na ně.. Osobně bych to nazval jinak než gravitace, trefněji, ale budiž.

V. Kotas 18.3.2019 7:14

Re: Gravitační mohutnost zavedené politické strany

Svým způsobem je to vlastně dobře. Vedení těchto stran si hraje na vlastním písečku, jejich voliči je vlastně moc nezajímají.

M. Němec 18.3.2019 7:14

Re: Gravitační mohutnost zavedené politické strany

Zase jeden jasnovidec.

O tom, že se na poklesu preferencí podepsal jeden i druhej vocas Klausů, ani slovo. I Mirek Topolánek ( dnes mimo ODS ) se svym Dalíkem má svůj extra díl. A o Nečasovi a jeho milenecké aféře ani slova.

To se všechno podepsalo na poklesu preferencí ODS.

Preferenční hlasy v rámci ODS a mimo ODS ( v budoucnu pro držku ) jsou taky záležitostí, na kterou se přímo těším, jasnovidče.