28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

Václav Klaus mladší vyhozen z ODS

Tak tedy k tomu došlo a není to nic radostného, ODS vyloučil Klause juniora z partaje. Jistěže to nepříjemně připomíná staré časy. Nicméně junior byl natolik jinde svými postoji, že by od něho bylo seriózní, kdyby odešel a založil vlastní formaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 18.3.2019 23:02

Re: Respekt čtu od prvního čísla.... "Informační servis"...

Jsem zvědavá, jestli na Slovensku pomůže Šefčovičovi ta špinavá kampaň.

R. John 18.3.2019 23:22

Nepomůže...

...příliš si nadělali do bot ...kromě Kisky to byl samej komouš ve funkci prezidenta... jeden odpornější oportunista než druhej... začali vraždama a těmi také končí...

R. John 18.3.2019 23:15

To určitě....

... historie to "píše " jasně...ovšem má to malej háček... lidský život je kolikrát příliš krátký na to, aby ten "čas historický" nejen přežil, ale i se ho dožil v lepších dobách .... spoustě bezva lidem se to nepovedlo... swiním většinou ano... což má logiku..

P. Jirkovský 18.3.2019 23:46

Re: To určitě....

Jo. Je dost smutný, že si to spousta neuvědomuje. TAky že ti, kteří udělali pro lidskej život nejvíc, si ho moc neužili, nebo jim z něj lidi udělali peklo.

P. Jirkovský 18.3.2019 21:42

Hodně stručne pro ....

0. Do mne jste se navezl, že se mi "líbí německá politika genocidy Židů" a zdůvodnil jste to tím, že souhlasím s Klausem juniorem. Jenomže to tvrzení Klause juniora bylo právě o tom, že se mu taková politika NELIBÍ. Mně se taky NELÍBÍ. Zato Vám se ta německá politika genocidy Židů buď LÍBÍ, nebo jste natolik blbý, že vše, co čtete, chápete přesně opačně (Tolik Varadinková).

1. Ale jděte, jak jste na to přišla, vy takovej zastánce všeobecně přijatelný politiky nacistický genocidy Židů? 2. Vy jste beze studu pochválila to svinstvo VKjuniora, kdy přirovnal demokratickou proceduru schvalování zákonů k činnosti vězňů nacistickejch koncentráků. 3. Německá okupační správa nepověřila ŽNO organizací transportů. Věznění bez občanských práv nemůžou být pověřováni. Proto taky žádné "deportace" nemohla organizovat, musela sestavovat seznamy Židů pro transporty. Lidé ze ŽNO neměli na výběr, buď předají seznamy nebo budou v transportu sami a seznamy udělá někdo jiný. Takže přirovnat ve svobodných volbách demokraticky zvolenej parlament svobodný země ke skupině vězňů bez jakýchkoli práv a možnosti volby a evropský instituce (nechce se mně to sem vypisovat) k německý okupační správě je hovadnost. Omlouvat to a chápat je totéž. Ten proces sledoval jedinej cíl, a sice vyvraždit za neuvěřitelně krutejch podmínek co nejvíc lidí v co nejkratším čase za co nejmenší náklady.

Tak abych to uzavřel, nenapsal jsem, že se vám něco líbí. Vysvětlil jsem, že to přirovnání je svinstvo, protože srovnává nesrovnatelný. To co jsem napsal, jsem zdůvodnil. K těm dalším vašim halucinacím, že se mě "asi líbí německá politika Židů" si vám něco dovolím ozřejmit. Z prarodičů, (obvykle bejvaj čtyři) jsem zažil jen jednu babičku, moje máma se z koncentráku vrátila malým zázrakem. Když děda VKjuniora evidoval židovskej majetek na Slovensku, tak jednoho z mejch dědů ukopal esesák na schodech v Mauthausenu. Ale stejně by mě nenapadlo jeho předky použít v takový souvislosti.

R. John 18.3.2019 21:48

Jen dodám...

... že když přijmeme argumentaci toho "vodevšad vyhozenej"... tak "rapmpu " , organizovali nacisté.....z toho jasně vyplývá, že považuje Brusel za nacisty, jinak by ta argumentace ztrácela smysl....

P. Jirkovský 18.3.2019 21:52

Re: Jen dodám...

Právě v tom byl smysl toho mýho odsouzení "přirovnání" VKjun. K tý paní je pak podstatný slovo "přijatelnost". Ten, kdo akceptuje "přirovnání", akceptuje to vostatní.

M. Varadinková 18.3.2019 22:14

Re: Jen dodám...

Jste-li zastáncem něčeho, znamená to, že se vám to něco líbí. Takže neslovíčkařte a sáhodlouze to neokecávejte a raději se omluvte za to hnusné křivé nařčení! Já ani nejsem zastáncem, ani se mi nelíbí žádné vraždění kohokoliv, nejen Židů. Je od vás neuvěřitelně hnusné a podlé mi něco takového podsouvat!

P. Jirkovský 18.3.2019 22:20

Re: Jen dodám...

Za to jste se zasloužila sama tím, že schvalujete a do nebe vynášíte svinský "přirovnání" VKjun. Jestli vám to není recht, tak se kousněte do prdele. Protože vy nikdy nepřiznáte, že jste šlápla do hovna, protože buď jste na stejný straně, nebo máte nějakej deficit v myšlení. Pokud slova jako "líbí" používáte jen jao slovní průjem, tak je to váš problém. Ale mě už přestaňte laskavě otravovat, napadla jste mě a dostala jste po ...., pro mě vyřízený, vím, co jste zač a už mně za další reakce nestojíte.

M. Varadinková 18.3.2019 22:28

Re: Jen dodám...

Napadl jste mne Vy, a to lživě. Na tom přirovnání nic svinského není, to jen Vy, veden svou nenávistí, z toho vyvozujeme zcela bezdůvodně, iracionálně a svinsky pravý opak toho, co bylo řečeno.

P. Jirkovský 18.3.2019 22:31

Re: Jen dodám...

Udavte se tou svou nenávistí.

M. Varadinková 18.3.2019 22:35

Re: Jen dodám...

Zatím se jí dávíte akorát Vy.

R. John 18.3.2019 22:36

Kdepak... ta má panečku žaludek...

...ten toho snese... :-)))

P. Jirkovský 18.3.2019 22:41

Re: Kdepak... ta má panečku žaludek...

Kdybych byl neslušnej, tak bych napsal, že jich má víc, tak asi .. no několik. Ale nejsem, tak jen odhadnu že má tolik žaludků, jako běžnej konzument seriálů na TVNOVA.

P. Jirkovský 18.3.2019 22:33

Re: Jen dodám...

A zase lžete, zatím skoro vždycky reagujete vy na mě, já vás zpravidla se... si vás nevšímám.

P. Jirkovský 18.3.2019 22:35

Re: Jen dodám...

Pardon, mělo tam bejt .. já NA vás zpravidla ...Omlouvám se, mislostpaní.

R. John 18.3.2019 22:41

Já na ní taky....

... nereaguju... abyste si to nějak nevykládal...:-))

P. Jirkovský 18.3.2019 22:43

Re: Já na ní taky....

Copak já, já už si nevykládám :-) Tak nejvejš pasiáns

M. Němec 18.3.2019 21:39

Naprostej odpad

arrivederci

K. Janyška 18.3.2019 21:23

Ano, to je Petr Fiala z ODS... Dzp.

Dlouholetý předseda moravského zemského výboru české sekce Panevropské unie (Paneuropa-Union Böhmen und Mähren).

-------------------------------------------------------------

Panevropská unie, něm. Paneuropa-Union je nejstarší, doposud existující, hnutí za sjednocení starého kontinentu.[zdroj?] Zastává myšlenku politického a hospodářského sjednocení evropských národů na demokratických a přátelských základech, s plným vědomím křesťanských kořenů našeho kontinentu.

R. Neveselý 18.3.2019 21:26

Re: Ano, to je Petr Fiala z ODS... Dzp.

Odkud jsi to zase opsal, nemehlo? Né že by Fiala nebyl fialovej, ale ty jsi rudej až na prdeli, člověče neš ́tasná :-))

K. Janyška 18.3.2019 21:29

Re: Ano, to je Petr Fiala z ODS... Dzp.

Z jeho životopisu. Nemohu si dovolit lhát, jako vy, Bartončíkoilsnere... Dzp.

R. John 18.3.2019 21:31

Kajan není nebezpečnej.....

.. jen sám sobě....když se válí vzteky po podlaze....že nebyl ten přeceda revoluce. když jí vymyslel a udělal....

K. Janyška 18.3.2019 21:38

Re: Kajan není nebezpečnej.....

Přeceda revoluce, kterou jsem vymyslel ? Kurňa, jak to uchopit ? No nijak, rudí blázni, jako vy, se vyjadřují jako blázni. Neuchopitelně.

Jinak žádná revoluce nebyla. To samo. Jen jsme to zúřadovali, vy však ne, rudý posero... Dzp.

R. John 18.3.2019 21:43

Týý woe....

... já se třás strachy v kotelně za koksem jak vosika.... než si přijel do Prahy ty, přeceda osvoboditel.... to sem prvně vyšel z toho doupěte...díky ti... můj zachránče...přecedo diplomovaný nejdražší.... :-))

J. Vobr 18.3.2019 21:48

TO NEBYL KOKS

... to byl voříšek !!!

Byl jsi v tom zahrabanej !!!

:-)))

M. Prokop 18.3.2019 21:43

Re: Ano, to je Petr Fiala z ODS... Dzp.

Možná že byl i v SSM, ČSTV nebo ve Svazarmu ...

J. Vobr 18.3.2019 21:49

Re: Ano, to je Petr Fiala z ODS... Dzp.

A jezdil na minikáře !!!

:-)))

K. Janyška 18.3.2019 21:18

PÝCHA LIDSKÉHO ROZUMU A OSUDNÁ DOMÝŠLIVOST.

Lidstvo brzdí pýcha jeho ve skutečnosti velmi omezeného rozumu a jeho doslova osudná domýšlivost. Lidé nevědí, že je rozum ohraničen souhrou spontánních sil a že je jejím pruduktem. A vždy bude. Nikdy nemůže tu složitost vysvětlit, jen se jí podřídit.

To, že lidé o tak složitých věcech, které nám předkládá kompozitivní teorie, nic nevědí, je vede k přesvědčení o tom, že to jsou oni, kdo byli povoláni lidský svět řídit. To by ovšem značilo, že naši prapředkové měli plán. Neměli však, kde by ho vzali s jejich rozumovou a mentální výbavou.

Byl to objev obchodu, který vyvolal individualizaci a subjektivizaci původních divochů, tedy kulturní evoluci v čase a v prostoru, a stvořil dnešní lidský svět. A ten podléhá stejným principům, na jakých vyrostl. Tedy vyšší a vyšší civilizaci jednotlivců obchodem a důsledky z něho a neustále se od civilizovaných více k civilizovaným méně rozšiřujícího spontánního řádu lidského světa.

Tedy ve skutečnoti lidé žijí něco jiného, než si o tom myslí.

Drtivá většina lidí, blížící se všem, vůbec neví, že pravidla spontánního řádu lidského světa nosí ve svých myslích a je jimi řízena 24 hodin denně, bez ohledu na vnější politický řád. Zejména pravidla jediného práva pravého, zákazového práva soukromého.... Dzp.

R. Neveselý 18.3.2019 21:22

OSUDNÁ NAMYŠENOST.

to je tvůj problém, kominíku.